
琴晚係中秋節...原本諗住嫲嫲都可以黎過ga..不過佢要拜神..而且時間太
趕la...媽媽琴晚收早...爸爸煲左粥..阿媽番到黎..又炒左一大碟米粉..><
車..我知阿媽不嬲煮送都好味..但係琴晚佢又係到讚自己手勢好...= =''
好無奈lo...跟住我好想去睇煙花a!..但又5知係咪有得睇...so咪打電話問下人
lo..點知個個人...一係就冇人聽..一係就5通.. ..後尾爸爸話..去大三巴la..
但係我又想睇埋''鳳凰四重奏''大結局先去...到去個陣la...
一路上竟然比我聽到''轟轟聲''頂...又話冇煙花睇..呃人ge..><
去大炮台...都燒完lo..好失望a!!!之前叫爸爸去南灣睇...佢又5肯..
加下冇得睇la..5制a!!!我記得有一年..都係燒煙花..亦係中秋節..
係個年撞到幾個同學..幾開心a!!
今年上到大炮台..都想撞到同學ga..因為佢地有d都住係個頭..
不過...都係撞5到...算lu...咪係大炮台個度''開左一陣餐''....
咪返歸lo...唉..咁就過左個中秋la....仲要作文tim..
都5知有有咩好作...= =
|