shally
暱稱: ◆,,淚的意義'']\\''*
性別: 女
國家: 澳門
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
我己經換左新日記la..
最傷心的一天
~5開心的一日~
好開心a!!
.......................

日誌分類
全部 (11)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 23
今日人氣: 13
累積人氣: 602

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


※呢個中秋,都5知點講※ 分類: 未分類

琴晚係中秋節...原本諗住嫲嫲都可以黎過ga..不過佢要拜神..而且時間太

趕la...媽媽琴晚收早...爸爸煲左粥..阿媽番到黎..又炒左一大碟米粉..><

車..我知阿媽不嬲煮送都好味..但係琴晚佢又係到讚自己手勢好...= =''

好無奈lo...跟住我好想去睇煙花a!..但又5知係咪有得睇...so咪打電話問下人

lo..點知個個人...一係就冇人聽..一係就5通....後尾爸爸話..去大三巴la..

但係我又想睇埋''鳳凰四重奏''大結局先去...到去個陣la...

一路上竟然比我聽到''轟轟聲''頂...又話冇煙花睇..呃人ge..><

去大炮台...都燒完lo..好失望a!!!之前叫爸爸去南灣睇...佢又5肯..

加下冇得睇la..5制a!!!我記得有一年..都係燒煙花..亦係中秋節..

係個年撞到幾個同學..幾開心a!!

今年上到大炮台..都想撞到同學ga..因為佢地有d都住係個頭..

不過...都係撞5到...算lu...咪係大炮台個度''開左一陣餐''....

咪返歸lo...唉..咁就過左個中秋la....仲要作文tim..

都5知有有咩好作...= =






訪客留言 (返回 shally 的日誌)


shally 於 2006-10-08 11:11 AM 發表:
5好咁悲la..至多我同講番句...''中秋節快樂''la..開心d..la..^^"'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michael420 於 2006-10-07 11:00 PM 發表:
你中秋至少都可以同屋企人一齊過呀..
我要葡語運練習呀┬.┬
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shally 於 2006-10-07 12:31 PM 發表:
你5好再廢d...番到學校你係咪都死梗la!!!!!><''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Eric 於 2006-10-07 12:26 PM 發表:
好好好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com