今日朝早默左呢個ge英文生字..識晒a!!超開心!kaka>v<''
但其實5知有冇錯呢..=3=''..跟住a..今朝英文堂...討論緊
幾時測英文meaning好..原來係今個禮拜6..ga..ma
d人又話..不如改期wo..!! 好地地又改乜鬼期wo..
痴線ga!!又話放假..多d時間溫wo..咁a..星期2番到黎
又要測語文..點溫a..今個禮拜6咪好lo..跟住話投票決定la
唉..點知....得個7個人揀星期6..原本有個人應承我...佢係
會投星期6..但最後..佢都冇投...得la..so..我嬲左佢...
跟住先激氣a.!!!下就拜個個歷史卷...頂佢個肺..痴線ga!!
岩晒ga我...竟然玩''捉字室''....on居ga!扣我10分wo!
把幾2把火!真係想殺人..!加上今朝己經超5..happy!
下就仲衰!!總之今日超5開心a!!!!!!!
|