15/6/06
考試第4日...中文同中文...中文1A唔識其實冇咩邊個係識既...=V=''1B卷用左10分鐘作文同埋用左5分鐘做卷...仲有成1個鐘15分鐘黎訓訓訓...XD真係好訓=V='好滿足XD放學去左M記食野...食完就返屋企食通粉...第1次食D MUMI煮得咁好食既野*V*XD跟住就訓訓訓...訓左幾個鐘...起身-口=見到N個MSG MSN ICQ!各有各唔同既料爆俾我聽...但牙TINE同ELLEN既信息一致..XD估唔到喎XD...為左呢件事我就早左返補習XD我同ELLEN都緊張到要跑黎XD等左好耐都未入去...係度挽...入到去又挽挽挽...XD笑爆咀今日既補習好HAPI呢XDD*...又知道左LU*放左就係返屋企...我又開始DIN了...我諗牙VA都頂唔順呢個耶穌係條街度DIN了...XD睇下聽日一返到學會有咩反應喇!!!XD!!!!!!!!!!聽日考IS同HE劉小珊:加油XDD!!!!!!!!!!
|