16/6/06
考試第5日...終於都考左成個禮拜喇!!!!!係呢個禮拜我好有心去溫但成日都溫左係電腦果邊...希望我未來個果禮拜可以溫得好d啦...早會:N多人係度講CARMEN同黃生一齊左...XD我同ELLEN同牙TINE既傳播效率超級驚人..XDD哇卡!!!考IS係MIZ WONG監...點解會係由IS MIZ監IS嫁...佢成都行過黎望我份卷...我知我做得快...但都唔洗望咁多次嫁XD...跟住就係考HE張SIR監喎佢又係度搞埋D爛GAG...真係頂唔順...一陣又一陣既冷風吹過左...有人大嗌''考緊試嫁''笑爆左...XDD又要等一個鐘上HALL考中文LISTENING...等個陣都係係度玩得勁DIN...XDD我地去左下面撲碟XDD玩到DIN哂咁上HALL...第1野就聽到江SIR錄果把聲...得1C同1D班人係度笑...XD其他人都唔知咩事...XDD我都有笑..卡..考完又聽左陣野..NEVER MIND!返屋企...巴士站果成家超玩得囉...笑哂喇又..返到終於有得玩電腦...過一陣又落去3點3食TEA...食完就去焗油...又見番個哥哥...佢真係好好傾哇*XD*V*
愛死家姐便恨死牙哥!!!!!XDD
|