SuNdAy
18/6/06 父親節快樂!
朝早7點幾起身...眼訓死了...成家出去指定動作___飲茶...年年咩節日既都係咁...老豆攞住個壺...笑死我喇...返黎就玩電腦...立過D GEOG好鬼難...點算呢?!我一定唔PASS啦....加埋JAZZ講到我好驚...T^T...想死...睇左N多拍賣...睇哂成個下晏...XD完全唔記得左我聽日係考我至衰果科__GEOG...點算
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 44 | »