19/6/06
5點幾自然地醒左但其實我係想6點3先起身溫書...溫左個鐘到...基本係記唔入既但都要梗塞落個腦度=-=好慘..返到去冇咩心機咁...早會係下面...牙VA轉身個下真係笑爆..卡卡XD...考GEOG...OK難...唔知PASS唔PASS到呢*我全部都係亂吹既...拿拿聲考完就放人去M記坐左陣就走WIF.CARMEN.送ELLEN補習...XD諗住等埋佢放補習...咁我同CARMEN行KAI FUNGTUMTUM轉...嘻.談心哇>3<傾左好多野...等ELLEN放果陣聽CARMEN講佢牙爺...超好笑囉救命...等唔到ELLEN...,我地去M記搵林可佢地...開始有點兒唔開心...跟住諗住返屋企...係巴士站度勁爆無奈...2個2個夾住我...想點?!上到車同ELLEN傾電電...XD返屋企...冇買M記哇XD...晏D就再傾左陣電電...呵呵呵...傻了...聽日考ENG唔洗溫的...訓了1個晏教XD爽哂咩精神都番哂黎LU...不過冇溫過書...咁精神做咩呢...HEHE..都是家的感覺最好的..
原來唔開心真係笑唔出嫁_]]*
FDZ們
請原諒我今日既忽冷忽熱_]]*
|