wEdNeSdAy
14/6/06
考試第3日...CHIS同D&T...CHIS還可以...不枉我琴日溫到休克咁滯XD...不過都係有幾題錯左>3<算*跟住考D&T...呢科都係唔洗溫既...OK咁啦...份卷有45分鐘做我就做左10分鐘...吽左係度35分鐘XD同ELLEN玩面部表情遊戲XD...低B的我們=]放學又係去左M記度HEA...HEA左幾粒鐘就行行行....見到TIFA好多次*我們很有緣*做左ELLEN既聆聽者*同ELLEN傾計計...分擔下佢既野...返到黎12點幾1點倒...訓訓訓訓訓...
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 44 | »