| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 11 月 23 日 星期三 |
 |
|
|
*中意你:::::
|
就是喜歡你:::::
喜歡看你走路充滿自信
說話時候你的專注眼神
溫柔的表情笑容裡的天真
我相信 找不到有比你更好的人
好想知道你的100分 會給怎樣的人
親愛的你不要再陌生 增加我戲份
我想問 親愛的你把感情升等 朋友變成情人
可不可以 告訴我標準 不要讓我一直等
|
| 刊登時間︰2005-11-26 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 21 日 星期一 |
 |
|
|
*3c)
|
我我我sandra對3c同窗門2個月黎的感覺!!!!!!!
(((而家點睇,,,,點覺得)))
::係第一個感覺,,,第一個feeling
1.陳淦森))::好cool呀,,,,一d吾善意,,,貪新忘舊...((有時好好人,,,有時好衰,,,,好中意串人))
2.tracy))::f.2同班,,,ok啦,,,冇咩特別,,,吾記得左第一個feel啦,,,((有時衰左ddd甘啦,,,都ok既))
3.豬皮))::佢係第2個由我一踩足風采就同我講野既人,,第1個同我交換電話既人,,,,所以感覺好深刻呀,,,去camp又同佢同一組喎,,,我第1個係風采識既fd就係佢啦,,,f.1~f.3都係同佢同班,,,,我同佢都好有緣架!!!卡卡,,,仲要到而家都係fd呀,,((好好人,,,傻傻地甘,,,但我好中意呀,,,,女班長,,,))
4.陳子樂))::好似小說入面既男主角甘,,,,(((我呸,,,,吾覺得啦,,,好白痴,,,,吾正常既一個人,,不過就好搞笑,,,仲有,,,好淫,,,佢吾笑果時,,,睇落去真係一個好正常既人,,,,但係一笑,,,真面目就出黎啦)))
5.路red))好好人呀,,,,((都係一樣,,,))
6.張子聰))同佢一班,,,死啦,,,唉,,,(((有時都幾搞笑呀,,,佢上堂好乖,,,落左堂就吾同,,,精神分裂甘)))
7.家燕))謝霆鋒,,家燕 2 in1呀,,,,f.1識佢,,,同佢一班,,,好衰,,,,吾肯借he比人抄,,,,(((到而家都係呀,,,))
8.蔡雅雯))未見過佢呀,,,表績好好好好既人呀,,,,吾明佢點解會入c班,,,((好好人,,,好中意笑,,,)))
9.莊嘉怡)))好串,,,,,衰人一個把((好好人呀,,,好搞笑呀,,,,)))
10.莊子熙)))第一眼,,,好靚仔,,,,自閉,,,啞的,,,,(((吾覺得佢靚仔,,,,)))
11.雞頭))樣,,,,好想打佢(((擦鞋,,,,無聊,,,,,))))
12.爆lin))靚仔,,,,,,又係f.1~f.3都係一班,,,,好女仔,,,吾正常既男仔,,,中意男仔((正常返啦,,,,男班長,,,串,,,in))
13.耶子)))是一個食白粉的,,,,(((同佢吾熟,,,同左呀,,,,)))
14.簡俊勛)))seafood既奶媽呀,,,(((2個字,,污租)))
15.michelle))好靚,,,好斯文(((仲係好靚,,,)))
16.fish))啞的,,,,吾中意同人講野,,,,野口,,,卡卡,,,(my fd呀,,,成日上堂傳紙仔,,好好玩呀,,,,so good啦)))
17.林淑慧))好成熟呀,,,,((有時好好人,,,有時好衰呀,,,)))
18.c ting))第一眼佢係帶眼鏡架,,,卡卡,,,((靚,,,好好人,,,,)))
19.seafood))又係啞的
|
| 刊登時間︰2005-11-26 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 20 日 星期日 |
 |
|
|
*...............
|
悶呀,,,,
patpat tom黎左,,,,
去左買左舊黑色冷,,,, |
| 刊登時間︰2005-11-24 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 19 日 星期六 |
 |
|
|
*...............
|
尋晚係到睇果本小說:::麻麻啦,,,,個女主角太咩啦,,,,,唉,,,
睇左3/4就zzzzzzz左啦,,,
訓到7:00幾,,,,我既潛意式話我知我要醒啦,,,,但我要訓呀,,,,,zzzzzzz返
9:45醒左,,,,,睇埋果1/4,,,大功告功啦,,,,
起身,,,,又野做,,,,,
阿爸吾得閒呀,,,,so冇去到咯,,,,
12:45出門口,,,,開會,,,
去到,,,係到玩遊戲......good呀!!!
玩搵人,,,,,蒙眼!!!momo,,seafood
佢地阻住我呀,,,,我又聽吾到佢地發出既聲呀,,,
得返我一個全到,,,,e,,,,
之後又玩[以訛傳訛]之類既遊戲,,,,哈哈,,,好中意呀,,,,
我係後面,,,,要做動作,,,,
最尾果下,,,我最尾先出到去,,,,,我見佢地個個都握住sam sir另外果隻手,,,
甘我就諗住,,,跟佢地啦,,,點知sam sir捉住我,,,,我好白痴甘話:::吾係呀吾係呀,,,
點知:::win左呀,,,,得我一個捉,,,,呵呵,,,,thanks samsir呀,,,,
我地吾洗甘"米需"呀,,,,卡卡,,,我地吾洗包尾啦
放左之後,,,,係上水,,,同fish,,,momo,...seafood,,,行左一陣咯,,,,
fish同momo好返啦,,,,
買左副紙麻雀,,,,so good呀,,,,去靜怡都玩呀,,,,卡卡,,,,
卡卡,,,,,,靜怡隻咸濕cat,,,仲係甘咸濕呀
我地玩左一陣,,,我地係到玩,,,,,
卡,,,,影靜怡呀,,,,,哈哈哈,,,,,厲害呀!!!
走人,,,,,去fanling借書,,,,赤危誘惑,,,,,嘩,,,so good呀,,,((吾係3級書呀))
係小說呀,,,,,
|
| 刊登時間︰2005-11-20 01:31 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 18 日 星期五 |
 |
|
|
*星期5
|
今日派西史同中史呀,,,,
等左好耐啦,,,,,,卡
miss ho無啦啦行埋黎問我:::考成點呀,,,,幾多科吾合格呀,,,,
英文reading::冇野做,,,悶呀,,,,
收作文,,,,頂,,,我冇帶呀,,,
maths::;做數,,,,,講書,,,
西史,,,,派卷,,,吾合格呀,,,,頂,,,,都估到架啦,,,我都冇溫書呀,,,
出去追分,,,,本來36,,,但而家,,,38.5,,,都好,,,,
果1分2分好重要架,,,,對完卷我都成班係到玩呀,,,,調晒位咯,,,,
英文::listening,,,對答案,,,,,英文好多功課呀,,,,
lunch:::係到同處女座玩呀,,,,呵呵,,,,離埋係男廁吾敢出呀,,,,卡卡
上到去,,,,去左mmlc,,,,都吾知做咩,,,,正係上去坐,,,,開左機,,,
上左自己個板,,,,冇野做啦.,,,,,
中史啦:::好緊張,,,,,見到前面d人既分,,,,佢地50幾,,,60幾,,,,我都好驚甘呀,,,,
我::77.5,,,,唉,,,,吾知點解,,,,,有d吾開心咯,,,,
最高86,,,,估到係蔡雅雯啦,,,,,
第2:::陳紫妍咯,,,,
我出去加分呀,,,,fish同我講:::點解你份份卷都有得加分既,,,,卡卡,,,,係呀,,,,
but,,,吾係份份呀,,,,,物理,,,地理冇得加呀,,,,,
加左,,,79,,,,算啦,,,,好過冇呀,,,,
講真,,,,我真係feel吾抵咯,,,,,明明仲可以高分d,,,,,但係因為吾夠時間,,,so,,,,唉,,,
早知有甘多,,,,前面果d就吾好慢慢做啦,,頂佢呀,,,,,,
之後miss wong同我地講:::你地下個星期5,,,吾會係我教架啦,,,,有個新老師呀,,,,吾係代課,,,
係教你地一年,,,,
聽左之後,,,,,係係有個衝動喊呀,,,,但係果一刻,,,我控制得住自己,,,,冇喊到,,,,
但係,,,見到tracy喊,,,,mandy又喊,,,,,,忍吾住呀,,,,,喊左.....吾想架,,,
係d眼淚吾知做咩,,,,,係甘流出黎,,,,,又諗到samantha d野,,,,諗諗下又,,,,,
唉,,,,,我真係好眼淺呀,,,,,,什麼是堅強呀,,,,
之前samantha話要走,,,,一聽到,,,,我就好想喊啦....但係我冇咯,,,,
而家,,,,,唉,,,,一次過釋放出黎呀,,,,,收吾到呀,,,,,極力控制自己.....冇用,,,吾得,,,,
出到去,,,,本來都停左架啦,,,,,但係,,,吾得呀,,,,,又諗到呀,,,,,又係到釋放啦....
thanks seafood,,,,,我明既,,,,,但我真係控制吾到呀,,,,,
落到去坐左一陣,,,,走人啦,,,,
行出去,,,,,去到,,,,,冇心情呀,,,,
整打,,,整整整,,,,,,,9:00先走,,,,
嘩,,,,基sir又吾得閒睇住我地,,仲好呀,,,,,哈,,,,
幫seafood還書,,,自己續借左,,,,
我覺得我今年會過得好吾開心,,,,,好辛苦!!!!!
會發生好多野,,,,samantha會離開,,,,
點解要甘呀,,,,你吾好甘早同我講呀麻,,,,
我都好驚到時我會...........................
唉,,,,,,,,我而家都好吾開心呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
| 刊登時間︰2005-11-20 12:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 17 日 星期四 |
 |
|
|
*星期4
|
吾想打呀,,,,
地理::68,,,^^,,,開心呀!!
momo呀,,,吾好吾開心啦
下次再++++++油啦,,,,
今日冇乜心情打日記呀
等我有返心情之後,,,,
再補打啦,,,,zzzzzzzzz啦,,, |
| 刊登時間︰2005-11-17 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 16 日 星期三 |
 |
|
|
*星期3
|
今日7:05起身呀,,,勁吾想呀,,都係起左,,,
出門口,,,,
返到去,,,,問momo借書,,,,maths
又係比人話7咯,,,,,我都知,,,,我都吾想架,,,,
今日miss pan冇早講呀,,,,由佢親愛的丈夫代替,,,,唉,,,一個字,,,煩呀
miss wong行埋黎,,,比左封信我呀,,,,好開心呀,,,佢終於回信啦,,,呵呵
上去,,,,reading newspaper,,,,oh,,,,forget to do chinese homework!
查查林做埋佢....抄c ting既,,,
中文,,,加左分,,,,38.5,,,唉,,,,都好,,,好過冇呀,,,,呵
英文....對卷,,,,又係甘啦,,,,悶呀,,,,
上上下堂,,,,爆lin同bee比miss wong叫左落去,,,,一定係大單野呀,,,
問mandy,,,係關陳淦森事既,,,,打邊爐呀,,,,
chem:::本來27.5,,,加左0.5,,,,=28!!!
上左去,,,,同到張同學同bee同學係到講,,,
bee同學講左一句::佢知道晒啦,,,知道我地果到係粉竇呀,,,,
張同學就即刻:::殊,,,左一聲,,,,,哦哦,,,,有d野啦,,,,i see
唉,,,,,差2分咋,,,,oh shit!!!!pk!!!!
lunch:::去左圖書館sit左一陣啦,,,,
上返去,,,,義工呀,,,
頂,,,,比人抽中左咯,,,,頂,,,,好采仲有個jacky,,,好搞野呀,,,,
sor呀,,,,我都吾係有心篤你個名出黎既,,,,點知miss ho會聽到呀,,,,
今日派左張紙,,,佢地個個都係到講話:::嘩,,,好似王佩珊呀,,,,
oh,,,,邊似呀,,,,andy:::隻眼最似呀,,,,,
唉,,,,又鬧啦,,,,
miss wong激到喊呀,,,,話做3c班主任好辛苦,,,寧願貼$$$都吾做,,,,
講左句:::miss ho,,,我冇野講啦,,,,就走左啦
之後miss ho又係到鬧咯,,,,話最差係我地班,,,,唉,,,
佢又眼紅紅呀....
我都想我班平靜d,,,吾好甘多事發生,,,,
放左學:::升旗,,,,
去左采園食野,,,,呵,,,,
返去花都,,,,頂佢呀,,,,呃人$$$$架,,,,
邊洗甘貴呀,,,,吾洗旨意我再去夾呀,,,
返到去,,,問my mun:::佢都話吾似啦,,,,呵,,,
佢聽日返去啦,,,,珍珠奶茶:::我等你呀,,,, |
| 刊登時間︰2005-11-16 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 15 日 星期二 |
 |
|
|
*星期2
|
今日好早就起左身啦,,,6:45,,,超眼訓咯~係,,,
我係好吾想起身架,,,,但係,,,,唉,,,,
今日吾知做咩,,,,好快就搞掂晒d野,,,,,仲諗住汁埋本reading!!!
點知,,,,正準備拎左遮先既時候,,,,,把遮個頭甩左,,,,冇計,,,,唯有拎長遮啦,,,,
之後就吾記得拎reading啦....
落到去,,,seafood就同我講:::我冇帶reading呀,,,,
pk!!!!!我都冇呀,,,,,,打上去,,,,bro已經落左去啦,,,,oh,,,
samantha&yuki都要用呀,,,,,頂佢呀,,,,
唉,,,,,
之後去左m記食早餐啦,,,,,
算啦,,,seafood就去sickroom,,,我就拎求其一本扮住先啦,,,,呵呵
上到車,,,,see到yama<,,,she sais she吾見左個money bag呀!!!!
oh,,,,今日吾知做咩,,,心情好似好靚甘,,,,maybe係個早餐既問題呀,,,,
吾係因為yama吾見左money bag呀!!!!!
返到去,,,,yama去左offic打tel to bus,,,,but都冇呀,,,,,
seafood去左sickroom....
上到去,,,,慢慢行,,,because吾想reading呀,,,,
d時間好似過得好慢甘呀.....moss ho好采吾係成日行埋呢邊,,,,
今日都有好多人冇帶呀,,,,,
佢係到話tracy,,,,話佢身為一個女仔,,,,點解成日令轉面同人地傾計,,,,
唉,,,,,身為一個女仔,,,吾可以同後面傾計既咩,,,,
男女校黎架,,,,我就吾信佢冇試過咯,,,,,
之後,,,last one,,,,佢行埋黎,,,,嚇死我呀,,,,我個心真係好似跳出黎甘呀,,,,
係到諗,,,,,如果佢叫我讀,,,甘點呀,,,,,,,,我點答佢呀.....oh,,,
好采,,,佢叫mandy,,,,,佢係到話mandy,,,,唉,,,,,
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
中文:::死左啦,,,,37,,,,吾合格呀,,,,吾制呀,,,,又比miss關話我地吾溫書,,,
物理:::37.5,,,,唉,,,,我吾開心呀,,,,吾知點解呀,,,,,
pe:::考試呀,,,,i feel i打側手返maybe ok呀,,,,but之後就too bad啦,,,
英文:::pk!!!有史以黎最低:::22,,,但係我cheak返,,,,佢加錯分,,,,我有24呀,,,呵呵
放學:::又鬧人啦,,,話我地班係最差既一班,,,,都話左架啦,,,
c班永永遠遠都係最最最差吾一班架啦,,,,,
唉,,,又話要換班主任,,,,如果真係換,,,,換左miss ho咯,,,,miss wong吾換呀!!!!!
miss ho巴口真係好cheap呀,,,,,andy佢maths94,,,,
全班最高就係佢,,,,佢又到踩到andy一文不值,,,,
有冇搞錯呀,,,,,佢又吾諗下人地,,,,已經冇返好多日學啦,,,,拎到甘既成績,,,,吾易架麻
又話我地個個大個都係做::清道夫,,,,車,,,,小姐呀,,,,職業冇分貴賤呀,,,,
身為老師,,,,甘既道理都吾明呀,,,so bad!!!
let me tell you la,,,,,if冇左清道夫,,,,條street點會甘clean呀????
唉,,,,,,
放左學:::去左L2,,,,,等,,,,sit左一陣,,,,走人,,,,無聊呀,,,,
去彩園,,,,買野食呀,,,,
返home啦.,.,,
返到去....zzzzzzzzzz左1.5鐘啦,,,,,jacky打左次tel黎呀,,,,
哈哈哈30分鐘就一次,,,,,好搞野呀,,,,
睇完阿旺,,,開機,,,,問鐘sir tomorrow洗吾洗集會呀,,,,he said ""要""
ohohohoh,,,,, |
| 刊登時間︰2005-11-15 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 |
|
|
*派卷,,,
|
今日派卷呀,,,好好緊張呀
我尋晚發夢呀,,,,我問陳x汶,,,,問佢點解中意hoiyu,,,
佢話:::車,,,我同佢玩下之麻,,,,
點知佢企係後面,,,聽到左,,,,之後就醒左啦!!!
起身,,,,,
上車,,,,,
返學,,,,,第一堂,,,,會計呀!!!
49....,,,,勁吾開心咯!!!有人係到笑我,,,,
係到計,,,點知,,,,,原來係54呀,,,,,呵呵呵呵,,,
佢本來50,,,但扣左之後,,,,46....呵呵呵呵呵
bio::28.5/50,,,,,,我滿意呀!!!
maths:::61...so happy呀!!!開心開心,,,最高分既一次呀!
家政:::整野食呀,,,,之不過吾係拎走既,,,忌廉湯呀,,,,ok呀!!
放學:::比人抆頭髮,,,不過,,,聽日你就死,,,,一定吾只今日甘少呀!!!!!又比人噴水.......
放學:::去買鞋呀!!!!本案想要果對,,,,又冇晒碼呀,,,
迫住要買,,,算啦!!!!
買左好多野食呀,,,,又好好味喎,,,,勁飽呀,,,,,
返home::::飲埋杯珍珠奶茶,,,good呀!!!! |
| 刊登時間︰2005-11-14 09:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 13 日 星期日 |
 |
|
|
*去左bbq呀!!!
|
今日為左同momo慶祝生日,,,3丁友,,,去大尾篤bbq呀!!!!><"
今日9:00起身,,,,,但係,,,,好眼訓呀,,,,,
洗頭,,,,沖涼呀!!!!!整整下,,,,9:45,,,,嚇死我呀,,,,即刻汁野,,,,,梳頭,,,,,,諗住出門口之制,,,,
諗起::::如果你聽日出街既話,,,,你要掃埋個地先呀,,,,
查查林,,,,,掃地呀,,,,,,,,,好求其,,,,,落樓,,,
落到去,,,seafood都仲未到呀!!!!呀,,,,諗起d野呀:::吾記得帶水彈呀
打tel返home,,,,,叫細佬羅落黎呀,,,,,m記等佢,,,,,
等左好耐呀,,,,之後佢黎比左我,,,我地就走啦,,,,
上到車,,,,好眼訓,,,,好想訓...諗野,,,,諗諗下::::;係喎,,,,我都冇帶$$呀,,,吾記得左呀!!!!!!pk
到左車站:::momo都仲未落黎呀!
我阿姨打黎,,,,問我係咪係街,,,,又話記得叫我細佬帶匙,,,,如果吾係mun冇得返home,,,,
原來tom今日黎呀,,,,我都吾知,,,,佢講我先知呀,,,,,
之後打比momo,,,,問佢做咩仲吾落黎,,,,提埋佢帶d咩,,,,
首先我地寺買左野食先,,,,,去wellcome及百街,,,,,買埋其他d野,,,,呵呵
好重呀.,...超多野食呀,,,我覺得咯,,,,,,去到大尾篤,,,,超多人呀,,,,
無位呀,,,但係,,,,最終都有,,,,吾識"透"爐呀,,,上次有果個阿姨,,,,今次得我地3丁友,,,,,,,,,唉.,,,,,我透呀,,,
我隻手受罪呀,,,,,熱死我呀,,,,第一次係失敗既,,,,我地用左3粒碳精呀,,,,,比seafood一下,,,,吾小心大力甘潑熄左
第2次,,,,,吾著呀,,,,,買過第2d,,,,嘩,,,,,勁呀,,,不愧係[[高級碳精]]呀,,,,一點即著呀!!!!
之後就開始燒啦,,,,,燒呀燒,,,,係甘燒,,,,,,,,,好無聊呀,,,,
今日好倒楣呀,,,,d蜜糖比我一覺吾覺意:::倒瀉左呀,,,momo:::呀呀呀......{{{哈哈哈,,,,佢...}}}><"""
又要買過:::::燒到甘上下,,,,,,頂佢,,,,落雨呀,,,不過,,,小兒科啦,,,,因為momo跳停雨舞呀,,,,{{講笑}}}
有個人行埋黎,,,,你地燒完未呀,,,,,sure未啦.....之後佢地擺左包碳係到,,,,,霸住,,,,是但佢啦,,,,,
燒完之後,,,,走人,,,,,諗住係去租車架,,,但係最後都係冇呀,,,,,
去左上次果個{{{{沙灘}}}}到玩呀,,,,,
勁正呀,,,,,訓係到,,,,D風吹埋黎呀!!!!!我地係到野餐,,,,
之後走人,,,,,SEAFOOD同MOMO去左MK,,,,我吾去,,,,
1.夜,,,,,實比人鬧,,,
2.冇帶$
3.吾想
之後就佢地2個去,,,,我打返HOME,,,,我MUN返左黎LU,,,,
唉,,,,又係去買野啦,,,,,同細佬,,,,,,,,,,,
SAMANTHA打黎:::CYC既野,,,,,同埋家政既野,,,,,,,,,,,
我打比佢地問:::個個都話吾洗呀!!!!!爸返黎,,,,問佢羅$$$呀,,,,同埋要買鞋呀!!!!!!!
打日記,,,睇TV,,,,
|
| 刊登時間︰2005-11-13 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 113 | »
|