cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 5
累積人氣: 17465
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2005 年 11 月 23 日  星期三
晴天
 

*中意你:::::

 

 

就是喜歡你:::::

 

 

喜歡看你走路充滿自信

 

說話時候你的專注眼神


溫柔的表情笑容裡的天真


我相信 找不到有比你更好的人

好想知道你的100分 會給怎樣的人

親愛的你不要再陌生 增加我戲份


我想問 親愛的你把感情升等 朋友變成情人


可不可以 告訴我標準 不要讓我一直等

刊登時間︰2005-11-26 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 21 日  星期一
晴天
 

*3c)

 

我我我sandra對3c同窗門2個月黎的感覺!!!!!!!

(((而家點睇,,,,點覺得)))

::係第一個感覺,,,第一個feeling

 

1.陳淦森))::好cool呀,,,,一d吾善意,,,貪新忘舊...((有時好好人,,,有時好衰,,,,好中意串人))

2.tracy))::f.2同班,,,ok啦,,,冇咩特別,,,吾記得左第一個feel啦,,,((有時衰左ddd甘啦,,,都ok既))

3.豬皮))::佢係第2個由我一踩足風采就同我講野既人,,第1個同我交換電話既人,,,,所以感覺好深刻呀,,,去camp又同佢同一組喎,,,我第1個係風采識既fd就係佢啦,,,f.1~f.3都係同佢同班,,,,我同佢都好有緣架!!!卡卡,,,仲要到而家都係fd呀,,((好好人,,,傻傻地甘,,,但我好中意呀,,,,女班長,,,))

4.陳子樂))::好似小說入面既男主角甘,,,,(((我呸,,,,吾覺得啦,,,好白痴,,,,吾正常既一個人,,不過就好搞笑,,,仲有,,,好淫,,,佢吾笑果時,,,睇落去真係一個好正常既人,,,,但係一笑,,,真面目就出黎啦)))

5.路red))好好人呀,,,,((都係一樣,,,))

6.張子聰))同佢一班,,,死啦,,,唉,,,(((有時都幾搞笑呀,,,佢上堂好乖,,,落左堂就吾同,,,精神分裂甘)))

7.家燕))謝霆鋒,,家燕 2 in1呀,,,,f.1識佢,,,同佢一班,,,好衰,,,,吾肯借he比人抄,,,,(((到而家都係呀,,,))

8.蔡雅雯))未見過佢呀,,,表績好好好好既人呀,,,,吾明佢點解會入c班,,,((好好人,,,好中意笑,,,)))

9.莊嘉怡)))好串,,,,,衰人一個把((好好人呀,,,好搞笑呀,,,,)))

10.莊子熙)))第一眼,,,好靚仔,,,,自閉,,,啞的,,,,(((吾覺得佢靚仔,,,,)))

11.雞頭))樣,,,,好想打佢(((擦鞋,,,,無聊,,,,,))))

12.爆lin))靚仔,,,,,,又係f.1~f.3都係一班,,,,好女仔,,,吾正常既男仔,,,中意男仔((正常返啦,,,,男班長,,,串,,,in))

13.耶子)))是一個食白粉的,,,,(((同佢吾熟,,,同左呀,,,,)))

14.簡俊勛)))seafood既奶媽呀,,,(((2個字,,污租)))

15.michelle))好靚,,,好斯文(((仲係好靚,,,)))

16.fish))啞的,,,,吾中意同人講野,,,,野口,,,卡卡,,,(my fd呀,,,成日上堂傳紙仔,,好好玩呀,,,,so good啦)))

17.林淑慧))好成熟呀,,,,((有時好好人,,,有時好衰呀,,,)))

18.c ting))第一眼佢係帶眼鏡架,,,卡卡,,,((靚,,,好好人,,,,)))

19.seafood))又係啞的

 

刊登時間︰2005-11-26 11:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 20 日  星期日
晴天
 

*...............

 

悶呀,,,,

patpat tom黎左,,,,

去左買左舊黑色冷,,,,

刊登時間︰2005-11-24 09:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 19 日  星期六
晴天
 

*...............

 

尋晚係到睇果本小說:::麻麻啦,,,,個女主角太咩啦,,,,,唉,,,

睇左3/4就zzzzzzz左啦,,,

訓到7:00幾,,,,我既潛意式話我知我要醒啦,,,,但我要訓呀,,,,,zzzzzzz返

9:45醒左,,,,,睇埋果1/4,,,大功告功啦,,,,

起身,,,,又野做,,,,,

阿爸吾得閒呀,,,,so冇去到咯,,,,

12:45出門口,,,,開會,,,

去到,,,係到玩遊戲......good呀!!!

玩搵人,,,,,蒙眼!!!momo,,seafood

佢地阻住我呀,,,,我又聽吾到佢地發出既聲呀,,,

得返我一個全到,,,,e,,,,

之後又玩[以訛傳訛]之類既遊戲,,,,哈哈,,,好中意呀,,,,

我係後面,,,,要做動作,,,,

最尾果下,,,我最尾先出到去,,,,,我見佢地個個都握住sam sir另外果隻手,,,

甘我就諗住,,,跟佢地啦,,,點知sam sir捉住我,,,,我好白痴甘話:::吾係呀吾係呀,,,

點知:::win左呀,,,,得我一個捉,,,,呵呵,,,,thanks samsir呀,,,,

我地吾洗甘"米需"呀,,,,卡卡,,,我地吾洗包尾啦

放左之後,,,,係上水,,,同fish,,,momo,...seafood,,,行左一陣咯,,,,

fish同momo好返啦,,,,

買左副紙麻雀,,,,so good呀,,,,去靜怡都玩呀,,,,卡卡,,,,

卡卡,,,,,,靜怡隻咸濕cat,,,仲係甘咸濕呀

我地玩左一陣,,,我地係到玩,,,,,

卡,,,,影靜怡呀,,,,,哈哈哈,,,,,厲害呀!!!

走人,,,,,去fanling借書,,,,赤危誘惑,,,,,嘩,,,so good呀,,,((吾係3級書呀))

係小說呀,,,,,

 

刊登時間︰2005-11-20 01:31 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 18 日  星期五
晴天
 

*星期5

 

今日派西史同中史呀,,,,

等左好耐啦,,,,,,卡

miss ho無啦啦行埋黎問我:::考成點呀,,,,幾多科吾合格呀,,,,

英文reading::冇野做,,,悶呀,,,,

收作文,,,,頂,,,我冇帶呀,,,

maths::;做數,,,,,講書,,,

西史,,,,派卷,,,吾合格呀,,,,頂,,,,都估到架啦,,,我都冇溫書呀,,,

出去追分,,,,本來36,,,但而家,,,38.5,,,都好,,,,

果1分2分好重要架,,,,對完卷我都成班係到玩呀,,,,調晒位咯,,,,

英文::listening,,,對答案,,,,,英文好多功課呀,,,,

lunch:::係到同處女座玩呀,,,,呵呵,,,,離埋係男廁吾敢出呀,,,,卡卡

上到去,,,,去左mmlc,,,,都吾知做咩,,,,正係上去坐,,,,開左機,,,

上左自己個板,,,,冇野做啦.,,,,,

中史啦:::好緊張,,,,,見到前面d人既分,,,,佢地50幾,,,60幾,,,,我都好驚甘呀,,,,

我::77.5,,,,唉,,,,吾知點解,,,,,有d吾開心咯,,,,

最高86,,,,估到係蔡雅雯啦,,,,,

第2:::陳紫妍咯,,,,

我出去加分呀,,,,fish同我講:::點解你份份卷都有得加分既,,,,卡卡,,,,係呀,,,,

but,,,吾係份份呀,,,,,物理,,,地理冇得加呀,,,,,

加左,,,79,,,,算啦,,,,好過冇呀,,,,

講真,,,,我真係feel吾抵咯,,,,,明明仲可以高分d,,,,,但係因為吾夠時間,,,so,,,,唉,,,

早知有甘多,,,,前面果d就吾好慢慢做啦,,頂佢呀,,,,,,

之後miss wong同我地講:::你地下個星期5,,,吾會係我教架啦,,,,有個新老師呀,,,,吾係代課,,,

係教你地一年,,,,

聽左之後,,,,,係係有個衝動喊呀,,,,但係果一刻,,,我控制得住自己,,,,冇喊到,,,,

但係,,,見到tracy喊,,,,mandy又喊,,,,,,忍吾住呀,,,,,喊左.....吾想架,,,

係d眼淚吾知做咩,,,,,係甘流出黎,,,,,又諗到samantha d野,,,,諗諗下又,,,,,

唉,,,,,我真係好眼淺呀,,,,,,什麼是堅強呀,,,,

之前samantha話要走,,,,一聽到,,,,我就好想喊啦....但係我冇咯,,,,

而家,,,,,唉,,,,一次過釋放出黎呀,,,,,收吾到呀,,,,,極力控制自己.....冇用,,,吾得,,,,

出到去,,,,本來都停左架啦,,,,,但係,,,吾得呀,,,,,又諗到呀,,,,,又係到釋放啦....

thanks seafood,,,,,我明既,,,,,但我真係控制吾到呀,,,,,

落到去坐左一陣,,,,走人啦,,,,

行出去,,,,,去到,,,,,冇心情呀,,,,

整打,,,整整整,,,,,,,9:00先走,,,,

嘩,,,,基sir又吾得閒睇住我地,,仲好呀,,,,,哈,,,,

幫seafood還書,,,自己續借左,,,,

 

 

 

我覺得我今年會過得好吾開心,,,,,好辛苦!!!!!

會發生好多野,,,,samantha會離開,,,,

點解要甘呀,,,,你吾好甘早同我講呀麻,,,,

我都好驚到時我會...........................

唉,,,,,,,,我而家都好吾開心呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

刊登時間︰2005-11-20 12:21 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 17 日  星期四
晴天
 

*星期4

 

吾想打呀,,,,

地理::68,,,^^,,,開心呀!!

momo呀,,,吾好吾開心啦

下次再++++++油啦,,,,

今日冇乜心情打日記呀

等我有返心情之後,,,,

再補打啦,,,,zzzzzzzzz啦,,,

刊登時間︰2005-11-17 10:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 16 日  星期三
晴天
 

*星期3

 

今日7:05起身呀,,,勁吾想呀,,都係起左,,,

出門口,,,,

返到去,,,,問momo借書,,,,maths

又係比人話7咯,,,,,我都知,,,,我都吾想架,,,,

今日miss pan冇早講呀,,,,由佢親愛的丈夫代替,,,,唉,,,一個字,,,煩呀

miss wong行埋黎,,,比左封信我呀,,,,好開心呀,,,佢終於回信啦,,,呵呵

上去,,,,reading newspaper,,,,oh,,,,forget to do chinese homework!

查查林做埋佢....抄c ting既,,,

中文,,,加左分,,,,38.5,,,唉,,,,都好,,,好過冇呀,,,,呵

英文....對卷,,,,又係甘啦,,,,悶呀,,,,

上上下堂,,,,爆lin同bee比miss wong叫左落去,,,,一定係大單野呀,,,

問mandy,,,係關陳淦森事既,,,,打邊爐呀,,,,

chem:::本來27.5,,,加左0.5,,,,=28!!!

上左去,,,,同到張同學同bee同學係到講,,,

bee同學講左一句::佢知道晒啦,,,知道我地果到係粉竇呀,,,,

張同學就即刻:::殊,,,左一聲,,,,,哦哦,,,,有d野啦,,,,i see

唉,,,,,差2分咋,,,,oh shit!!!!pk!!!!

lunch:::去左圖書館sit左一陣啦,,,,

上返去,,,,義工呀,,,

頂,,,,比人抽中左咯,,,,頂,,,,好采仲有個jacky,,,好搞野呀,,,,

sor呀,,,,我都吾係有心篤你個名出黎既,,,,點知miss ho會聽到呀,,,,

今日派左張紙,,,佢地個個都係到講話:::嘩,,,好似王佩珊呀,,,,

oh,,,,邊似呀,,,,andy:::隻眼最似呀,,,,,

唉,,,,又鬧啦,,,,

miss wong激到喊呀,,,,話做3c班主任好辛苦,,,寧願貼$$$都吾做,,,,

講左句:::miss ho,,,我冇野講啦,,,,就走左啦

之後miss ho又係到鬧咯,,,,話最差係我地班,,,,唉,,,

佢又眼紅紅呀....

我都想我班平靜d,,,吾好甘多事發生,,,,

放左學:::升旗,,,,

去左采園食野,,,,呵,,,,

返去花都,,,,頂佢呀,,,,呃人$$$$架,,,,

邊洗甘貴呀,,,,吾洗旨意我再去夾呀,,,

返到去,,,問my mun:::佢都話吾似啦,,,,呵,,,

佢聽日返去啦,,,,珍珠奶茶:::我等你呀,,,,

刊登時間︰2005-11-16 10:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 15 日  星期二
晴天
 

*星期2

 
今日好早就起左身啦,,,6:45,,,超眼訓咯~係,,,
我係好吾想起身架,,,,但係,,,,唉,,,,
今日吾知做咩,,,,好快就搞掂晒d野,,,,,仲諗住汁埋本reading!!!
點知,,,,正準備拎左遮先既時候,,,,,把遮個頭甩左,,,,冇計,,,,唯有拎長遮啦,,,,
之後就吾記得拎reading啦....
落到去,,,seafood就同我講:::我冇帶reading呀,,,,
pk!!!!!我都冇呀,,,,,,打上去,,,,bro已經落左去啦,,,,oh,,,
samantha&yuki都要用呀,,,,,頂佢呀,,,,
唉,,,,,
之後去左m記食早餐啦,,,,,
算啦,,,seafood就去sickroom,,,我就拎求其一本扮住先啦,,,,呵呵
上到車,,,,see到yama<,,,she sais she吾見左個money bag呀!!!!
oh,,,,今日吾知做咩,,,心情好似好靚甘,,,,maybe係個早餐既問題呀,,,,
吾係因為yama吾見左money bag呀!!!!!
返到去,,,,yama去左offic打tel to bus,,,,but都冇呀,,,,,
seafood去左sickroom....
上到去,,,,慢慢行,,,because吾想reading呀,,,,
d時間好似過得好慢甘呀.....moss ho好采吾係成日行埋呢邊,,,,
今日都有好多人冇帶呀,,,,,
佢係到話tracy,,,,話佢身為一個女仔,,,,點解成日令轉面同人地傾計,,,,
唉,,,,,身為一個女仔,,,吾可以同後面傾計既咩,,,,
男女校黎架,,,,我就吾信佢冇試過咯,,,,,
之後,,,last one,,,,佢行埋黎,,,,嚇死我呀,,,,我個心真係好似跳出黎甘呀,,,,
係到諗,,,,,如果佢叫我讀,,,甘點呀,,,,,,,,我點答佢呀.....oh,,,
好采,,,佢叫mandy,,,,,佢係到話mandy,,,,唉,,,,,
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
中文:::死左啦,,,,37,,,,吾合格呀,,,,吾制呀,,,,又比miss關話我地吾溫書,,,
物理:::37.5,,,,唉,,,,我吾開心呀,,,,吾知點解呀,,,,,
pe:::考試呀,,,,i feel i打側手返maybe ok呀,,,,but之後就too bad啦,,,
英文:::pk!!!有史以黎最低:::22,,,但係我cheak返,,,,佢加錯分,,,,我有24呀,,,呵呵
放學:::又鬧人啦,,,話我地班係最差既一班,,,,都話左架啦,,,
c班永永遠遠都係最最最差吾一班架啦,,,,,
唉,,,又話要換班主任,,,,如果真係換,,,,換左miss ho咯,,,,miss wong吾換呀!!!!!
miss ho巴口真係好cheap呀,,,,,andy佢maths94,,,,
全班最高就係佢,,,,佢又到踩到andy一文不值,,,,
有冇搞錯呀,,,,,佢又吾諗下人地,,,,已經冇返好多日學啦,,,,拎到甘既成績,,,,吾易架麻
又話我地個個大個都係做::清道夫,,,,車,,,,小姐呀,,,,職業冇分貴賤呀,,,,
身為老師,,,,甘既道理都吾明呀,,,so bad!!!
let me tell you la,,,,,if冇左清道夫,,,,條street點會甘clean呀????
唉,,,,,,
放左學:::去左L2,,,,,等,,,,sit左一陣,,,,走人,,,,無聊呀,,,,
去彩園,,,,買野食呀,,,,
返home啦.,.,,
返到去....zzzzzzzzzz左1.5鐘啦,,,,,jacky打左次tel黎呀,,,,
哈哈哈30分鐘就一次,,,,,好搞野呀,,,,
睇完阿旺,,,開機,,,,問鐘sir tomorrow洗吾洗集會呀,,,,he said ""要""
ohohohoh,,,,,
刊登時間︰2005-11-15 10:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 14 日  星期一
晴天
 

*派卷,,,

 

今日派卷呀,,,好好緊張呀

我尋晚發夢呀,,,,我問陳x汶,,,,問佢點解中意hoiyu,,,

佢話:::車,,,我同佢玩下之麻,,,,

點知佢企係後面,,,聽到左,,,,之後就醒左啦!!!

起身,,,,,

上車,,,,,

返學,,,,,第一堂,,,,會計呀!!!

49....,,,,勁吾開心咯!!!有人係到笑我,,,,

係到計,,,點知,,,,,原來係54呀,,,,,呵呵呵呵,,,

佢本來50,,,但扣左之後,,,,46....呵呵呵呵呵

bio::28.5/50,,,,,,我滿意呀!!!

maths:::61...so happy呀!!!開心開心,,,最高分既一次呀!

家政:::整野食呀,,,,之不過吾係拎走既,,,忌廉湯呀,,,,ok呀!!

放學:::比人抆頭髮,,,不過,,,聽日你就死,,,,一定吾只今日甘少呀!!!!!又比人噴水.......

放學:::去買鞋呀!!!!本案想要果對,,,,又冇晒碼呀,,,

迫住要買,,,算啦!!!!

買左好多野食呀,,,,又好好味喎,,,,勁飽呀,,,,,

返home::::飲埋杯珍珠奶茶,,,good呀!!!!

刊登時間︰2005-11-14 09:07 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 13 日  星期日
晴天
 

*去左bbq呀!!!

 

今日為左同momo慶祝生日,,,3丁友,,,去大尾篤bbq呀!!!!><"

 

今日9:00起身,,,,,但係,,,,好眼訓呀,,,,,

洗頭,,,,沖涼呀!!!!!整整下,,,,9:45,,,,嚇死我呀,,,,即刻汁野,,,,,梳頭,,,,,,諗住出門口之制,,,,

諗起::::如果你聽日出街既話,,,,你要掃埋個地先呀,,,,

查查林,,,,,掃地呀,,,,,,,,,好求其,,,,,落樓,,,

落到去,,,seafood都仲未到呀!!!!呀,,,,諗起d野呀:::吾記得帶水彈呀

打tel返home,,,,,叫細佬羅落黎呀,,,,,m記等佢,,,,,

等左好耐呀,,,,之後佢黎比左我,,,我地就走啦,,,,

上到車,,,,好眼訓,,,,好想訓...諗野,,,,諗諗下::::;係喎,,,,我都冇帶$$呀,,,吾記得左呀!!!!!!pk

到左車站:::momo都仲未落黎呀!

我阿姨打黎,,,,問我係咪係街,,,,又話記得叫我細佬帶匙,,,,如果吾係mun冇得返home,,,,

原來tom今日黎呀,,,,我都吾知,,,,佢講我先知呀,,,,,

之後打比momo,,,,問佢做咩仲吾落黎,,,,提埋佢帶d咩,,,,

首先我地寺買左野食先,,,,,去wellcome及百街,,,,,買埋其他d野,,,,呵呵

好重呀.,...超多野食呀,,,我覺得咯,,,,,,去到大尾篤,,,,超多人呀,,,,

無位呀,,,但係,,,,最終都有,,,,吾識"透"爐呀,,,上次有果個阿姨,,,,今次得我地3丁友,,,,,,,,,唉.,,,,,我透呀,,,

我隻手受罪呀,,,,,熱死我呀,,,,第一次係失敗既,,,,我地用左3粒碳精呀,,,,,比seafood一下,,,,吾小心大力甘潑熄左

第2次,,,,,吾著呀,,,,,買過第2d,,,,嘩,,,,,勁呀,,,不愧係[[高級碳精]]呀,,,,一點即著呀!!!!

之後就開始燒啦,,,,,燒呀燒,,,,係甘燒,,,,,,,,,好無聊呀,,,,

今日好倒楣呀,,,,d蜜糖比我一覺吾覺意:::倒瀉左呀,,,momo:::呀呀呀......{{{哈哈哈,,,,佢...}}}><"""

又要買過:::::燒到甘上下,,,,,,頂佢,,,,落雨呀,,,不過,,,小兒科啦,,,,因為momo跳停雨舞呀,,,,{{講笑}}}

有個人行埋黎,,,,你地燒完未呀,,,,,sure未啦.....之後佢地擺左包碳係到,,,,,霸住,,,,是但佢啦,,,,,

燒完之後,,,,走人,,,,,諗住係去租車架,,,但係最後都係冇呀,,,,,

去左上次果個{{{{沙灘}}}}到玩呀,,,,,

勁正呀,,,,,訓係到,,,,D風吹埋黎呀!!!!!我地係到野餐,,,,

之後走人,,,,,SEAFOOD同MOMO去左MK,,,,我吾去,,,,

1.夜,,,,,實比人鬧,,,

2.冇帶$

3.吾想

之後就佢地2個去,,,,我打返HOME,,,,我MUN返左黎LU,,,,

唉,,,,又係去買野啦,,,,,同細佬,,,,,,,,,,,

SAMANTHA打黎:::CYC既野,,,,,同埋家政既野,,,,,,,,,,,

我打比佢地問:::個個都話吾洗呀!!!!!爸返黎,,,,問佢羅$$$呀,,,,同埋要買鞋呀!!!!!!!

打日記,,,睇TV,,,,

 

刊登時間︰2005-11-13 09:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]