| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 1 月 1 日 星期日 |
 |
|
|
*1.1
|
2006年1月1日啦!!!新年快樂呀*
尋晚去左銅鑼灣倒數呀,,,,
首先::去左睇戲先,,,,[[情顛大聖]],,,,fish遲到....=.="
....ok啦,,,,頭果d好好笑呀,,,之後就冇乜笑位啦,,,,
之後去左mk.,,,,食野,,,行左一陣,,,冇野行,,,,正係fish買左條像根,,,,走人,,,,
搭MTR去銅鑼灣,,,,,去到,,,,好攰,,,,買左杯野飲,,,((果隻甘既,,,[珍寶珠],,,,食到我鬼死甘口渴,,))
飲飲下,,,FEEK到有少少好似肚痛甘,,,不過都冇乜野,,,SF就肚痛啦,,,,
行行行行行,,,,得個行,,,,好多人呀!!!
去等佢阿哥,,,同佢阿哥條女,,,,,,,,,
之後又去搵佢阿哥條女D FD,,,,
又話時代冇位,,,冇得倒數,,,[[吾係呀,,,]]=.='""
不過都有去,,,襯下熱鬧,,,,不過,,,,,,,,,,,,,,,,,,,><""襯下熱鬧都好!!!!!!
12:00,,,SD晒SNS比佢地,.,,,係咪PEPOLE都有SD呀!!!卡[[
之後我同FISH走,,,SF去佢阿哥條女到訓,,,
佢地又話好多人甘,,,,,又話搭小巴,,,,嘩嘩嘩,,,,好溶呀$$23]又要等一個鐘,,,,,仲吾係係華明落,,,
係0係和合石落喎,,,,嘩,,,,冇人陪我行,,,吾制呀!!
之後都係同FISH 2丁友去搭MTR,,,,搭左去尖沙咀,,,,
好迫,,,,又冇人扶住....我地2個扯住2個,,,,有個男仔,,,同一個細個D既男仔,,,
細個D既男仔,,,係甘係到郁,,,整到FISH,,,之後果個大既就話:::SORRY呀!!!洗吾洗呵返呀,,,
果時超好笑呀,,,,,,架車係甘係到郁,,,我地又差D仆係到,,,,,,哈,,,好好笑咯,,,,,,,
落左車,,,,我地又好似個[[大陸呢]]甘,,,吾識行呀,,,,
始終,,,都係要問人,,,,,
行左好鬼耐,,,,終於都到左啦,,,,,,,,,,,,,,,唉,,,好攰,,,,
我地坐車果時.....見到一個女仔,,,,我覺得佢[[......好]]...吾知點講呀,,,
好似FISH甘講,,,,如果同佢做FD,,,會好開心,,,
我係FANLING落車,,,,,都仲有好多人,,,,我好攰,,,,但係冇車搭,,,,,行返去,,,
去到欣盛,,,,冇乜人果時,,,打比SEAFOOD,,,,
返到去,,,差吾多3:00啦,,,睇電視,,,[[靚女差館]],,,,,之後諗住訓,,,點知佢又播[[我的野蠻同學]]...
哦哦,,,,原來TBS係甘解既,,,,睇到4:450,,,,冇睇,,,,因為我阿爸醒左,,,費究比佢[哦,,]
11:45醒左,,,一陣,,,,望下個鐘,,,,再訓,,,
訓到2:45,,,,起身,,,,刷牙,,,,睇左一陣電視,,,,發覺,,,仲係好眼訓,,,又訓過,,,好多電話呀,,,,又係果個人玩電話!!
打黎又吾出聲,,,,啞架,,,,頂,,,阻住晒....我訓覺,,,,
6:00起身,,,,落街買野食,,,,見到百街,,,,走入去,,,,心血來潮想食餅乾,,,,好多都想食,,,,最後買左::士多啤梨威化,,,,,同埋消化餅,,,
返到去,,,,冇野做,,,,食野,,,ONLINE,,,吾想做功課呀,,,,好煩呀!!!!
我細佬就好啦,,,,,吾洗做,,,,唉,,,都吾知佢果間咩學校黎既,,,,吾洗做功課既,,,又成日放假喎...
佢地1月2號先出呀,,,
今日我阿E生日:::HAPPY BIRTHDAY呀!!
|
| 刊登時間︰2006-01-01 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 31 日 星期六 |
 |
|
|
*講下我發過既夢呀!!!
|
我發過最最最深刻既夢::
1.同叶小蔓搞機呀,,,,((嘩,,,天呀,,,同我開甘大個玩笑呀))
係都比個好d既我呀,,,,,小蔓吾係吾好,,,但吾襯呀麻,,,
仲要拖住手去wellcome買野,,,,oh,,shit!!!吾好講咩,,,好核突,,,,,
我仲比左個初吻人,,,,嘩,,,,好采,,吾係佢,,,,係一個男仔黎架,,,,
2.比[佢]拖住我過馬路,,,,,((好開心呀,,,果時))呢個夢都好耐lu,,,而家諗返起,,,冇咩感覺,,
難道我.........連果少少既feel都冇埋,,,,
3.去camp,,,返番去小學果時,,,自己一個人,,,,((呢個夢我永遠都會記得,,,但係好零碎呀))
有一個男仔,,,,同我講完一句說話之後就走左啦,,,我係甘搵佢,,,,,,去到一間房前面,,,,,
係夢入面既我,,,感覺到,,,,佢住係入面,,,,間房既no係,,,((吾記得左,,,,不過好似有個3,0,5既)
之後就醒左啦,,,
4.我比人追殺,,,,呢個夢好刺激,,,,,我好好好中意,,,,發呢個夢果時,,,我記得我個心你跳得
勁快,,,,,由其係就黎比人捉到果到,,,,好正呀,,,,我好中意!!!!!
我好中意訓覺果時發夢呀,,,,,超正,,,, |
| 刊登時間︰2005-12-31 01:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*[ 此日誌受密碼保護 ]
|
|
| 刊登時間︰2005-12-31 11:28 AM |
|
2005 年 12 月 30 日 星期五 |
 |
|
|
*補eng::
|
今日8:10起左身啦,,好眼訓呀,,,,]
都係起左,,,,,整好晒d野.,..梳埋個頭....換埋衫,,,
掃地,,,,真係.....唉,,,,吾夠時間拖埋地呀,,算啦,,,
8:55,,,出門口,,,,去7仔等埋seafood,,,,就走人,,,,273a返去,,,
去到北區,,,,吾見fish,,,7:25,,,吾等佢,,,((諗住佢走左,,,))
見到何小省,,,一齊行返去,,,,,好好笑呀佢,,,,tan0.....哈哈哈哈哈哈哈,,,,超好笑呀!!!
哈哈哈哈哈,,,,好搞野呀,,,,好心佢啦---((王華風呀))卡卡卡,,,,
我同sf係甘係到笑咯,,,,,何小省同靜怡d野,,,,卡卡卡卡,,,,好開心呀!!!
甘就返到學校啦,,,,,上到去,,,得幾個人,,,,
fish係未返架,,,見吾吳小倫呀,,,如果佢吾返,,,,我就真係,,,,,,,,,,以後都吾聽佢tel啦!!!
momo返左黎,,,話fish係後面,,,,同water monther一齊,,,,
卡卡卡卡,,,,吾係呀化,,,,,
我地2個,,,,即刻扮晒野甘啦,,,,(等左你好耐啦....)
佢::我見到你地啦,,,,同何小省一齊返呀麻,,,..
((見到我地都吾追上黎,,,,有大搞錯,,))我心諗,,,,,,,
之後吳小倫返左黎!!!!!!!好采,,佢有返呀,,,,我同佢講:::我冇帶wo,,,卡
佢信呀,,,,佢係甘啤住我,,,,哈哈哈,,,好好笑呀!!!!
(((我邊有甘白痴呀,,,會吾記得帶,,,,,尋日打左黎3次電話呀,,,白痴都記得啦,,,)))
之後就係甘做e.x,,,,,好悶咯,,,,,
我阿爸打比我,,,,,我冇聽到,,,因為miss係到,,,
miss走左,,,,打返比佢,,,佢問我係咪返學:::又話屋企有野食,,,((嗯嗯))
同sf傾計,,,,,針針,,,,,佢比人鬧呀,,,((劉小琼,,,你坐返好啦...再係甘,,我調你位架啦,,,,))
卡卡卡卡卡卡,,,好好笑咯,,,陳小芝都係甘出位,,,,卡卡卡卡....
玩得都ok呀!!!!
放學::::::同吳小倫一齊,,,,因為佢要去copy我份野,,,,,,唉,,,
行出去,,,係甘話佢,,,,哈哈哈!!!
copy完之後,,,,就去食野啦,,,water monther同fish走先,,,
momo,,,我,,,sf,,去食野,,,momo都吾知做咩,,,,,今日好好人,,,,呀,,,thx呀!!!!!!!!!!!
食完之後同sf走,,,,momo返屋企,,,
sf又去左我home啦,,,睇電視,,,,食野,,,,
我e打黎::(..我個花名..)做緊咩呀,,,又係玩電腦呀........掃左地未呀??..,,,
我::一早起身掃左啦,,,,
e::答得甘快,,,,真定假架,,,
我::呃你有寶咩,,,,
e::嗯嗯,,,,,打左比你阿媽未呀,,,
我::尋日打左,,,,
e::你打多次返去呀,,,,問佢公公食開果隻藥叫咩名呀,,,我吾記得左呀,,,
我::哦,,好啦,,,
打比我媽媽,,,聽左之後,,,,同佢講,,,,第一句::掃左地咩呀???
救命呀,,,,仲有冇第2句呀,,,,2姊妹都係甘,,,,
((傾完之後,,,,check返d分鐘.,,,,))剩返1分鐘,,,,oh,,,吾係呀,,,打多一次啦,,,
悶,,,,落街,,,去左sf到,,,,佢收到people封信,,,$160,,,
佢嚇1野,,,,我都嚇左1野,,,,,嘩,,,,打咩打到甘呀,,,,佢打比佢阿哥,,,,
係佢阿哥做既,,,,,
,,,,去飲野,,,紅豆冰呀!!!
e...><""吾好飲既,,,,唗晒咯,,>0<]]]]]
我阿爸打比我,,,,我冇聽,,,,,,費事打返比佢,,,,
之後去睇下個信箱,,,,有信,,,,people同屋企電話費,,,卡卡,,,,我$50呀,,,
[長途]爆左分鐘,,,,算啦,,,,,如果爆得勁,,,,今個月我媽媽比錢呀!!!><""算啦,,,
見到我阿爸,,,,,oh,,,,冇比到屋企電話費佢,,,,我媽媽打爆長途,,,等佢返黎,,,,自己解決啦!
返到home,,,睇報紙,,,,,sf打黎,,,,叫我on,,,okok!!!
on左,,,係到同佢玩,,,
之後蘇小耀sd左個網黎,,,,,叫我上去,,,love test!!!
中意既人姓名:::他,,,,
之後,,,,[[你已經....比.....耀,,,,,,,開了個玩笑,,,]]吾記得左,,,,
嚇死我,,,,,,好采,,,,我冇填個名上去,,,,如果吾係,,,,,不得了咯,,,,我吾返學啦!!!!
之後係甘sd比人,,,,,叫佢地上....
波波話玩過,,,,momoko又玩過,,,,cookies吾信,,,,
本來係有一個上左當,,,,...
我果一刻,,,好開心,,,,好有成功感架,,,,,,,,
點知:::佢竟然冇填[真名],,,,,,,,
唉,,,,,即刻冇晒心情咯!!!好無奈,,,等我仲甘開心,,,,
點解我有甘多花名,,,,吾制呀,,,,sf又冇喎,,,
我一d都吾惡呀,,,,,我都不知幾甘溫柔呀!!!卡卡卡卡卡卡,,,
((>0<)),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,如果有一日,,,我好溫柔,,,
甘果個就吾係我黎架啦,,,,,哈哈哈哈!!!
係到同sf整誠誠張相呀,,,,哈哈哈哈哈哈哈哈哈,,,,好好笑呀,,,,,超正呀!!!!卡卡卡
今晚會早d訓,,,,聽日有野要做!!
|
| 刊登時間︰2005-12-30 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 29 日 星期四 |
 |
|
|
*無聊
|
今日呀,,,,電話響.....我聽到,,,,佢響左好耐....我心諗,,,,快d收線啦,,,
都響左甘耐咯....差吾多收線架啦....吾洗聽啦....
佢收左線之後,,,,再打多之黎,,,,
我都估到架啦.,....係我阿爸呀....問我食吾食野.....
我::吾食呀,,,,訓覺,,,,88
之後又返上去訓啦,,,,zzzzzzzz
好耐冇發夢啦....今日發左呀....哈哈....家政整野食既,,,,吾係好記得....
:::3:00先起身,,,,
嘩嘩嘩,,,我自己都吾信呀.....卡卡卡卡.....
起身果時,,,,仲係以為11點到,,,,諗住睇衛斯理,,,,睇下個鐘:::
2:55,,,,,我以為個鐘壞左,,,起身睇下廳果個:::3:00
開手機,,,2:54,,,開電腦,,,3:00...
上icq,,,msn.,.qq,.,,
冇乜人on,,,又off左....
唉,,,,刷牙洗面....煮[早餐],,,,開洗衣機,,,,洗衫,,,,吾知幾時落[柔順劑,,,]]
之後電話響,,,又係佢,,,,又係吳倫倫打黎,,,唉,,,
第一句::你做左hw未呀??
我::你第一日識我咩,,,,未呀,,,
佢::下,,,吾係呀,,,你未做,,,???
我::係呀,,,好出奇咩,,,你做左啦咩???
佢::下,,,我未呀,,,
我::甘咪係咯,,,你扮晒出奇甘做咩呀,.,.你自己都未做啦,,,扮晒驚訝甘,,,你做左就話即,,,,
佢::我點知你未做即....我以為你做左呀麻(..............)
之後同佢傾啦,,,,傾埋d無聊野,,,,傾左4個字到,,,,收線,,,
之後seafood打黎.....叫我on,,,
收線之後走去睇下d衫,,,乾衣中,,,,((死啦,,,,點呢,,,是啦,,,最多洗多次啦))
落左柔順劑,,,]],,,,online,,,,
無野做,,,,好悶呀,,,,
而家放假,,,,所以又打返日記,,,,,卡.....。。。
返學果時,,,,吾打架啦,,,,吾得閒呀!!!!!
聽日又要返學啦.,...補eng呀!!!!
9:30~12:00.....嘩,,,2個半鐘頭呀....
上次maths,,,,好悶咯....發夢,,,,諗野,,,傾計,,,傾31號果d野,,,,
|
| 刊登時間︰2005-12-29 04:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 28 日 星期三 |
 |
|
|
*問*
|
叫咩名::xx珊
花名::sandra,,珊石,,,,等等啦,,,
幾大::卡卡,,,15啦!!大個女啦我,,,
有冇中意既人::=.="點講呢,,,以前中意,,,而家仲有少少甘啦.....不過真係得少少.......
幾點放學::逢1~5::3:45((正常都會遲放,,,))
返到屋企幾點::好難講....6點幾到啦....
放左學會去邊::1,2,3,5要留係學校至5:30!!!星期四就周圍去hei....
去邊到多::上水,,,粉嶺....碧湖汁左.,...少左一個地方啦,,,
一日用幾錢::20蚊到啦....不過有時吾洗
d錢用係邊到::食野,,,同seafood,,,,佢引誘我既,,,卡
中意食d咩(零食)::之前好中意食糖,,,,但係而家中意食,,,京都念,,,潤喉糖,,,((咩味都ok)
中意食d咩(生果)::嘩,,,多咯,,,我咩都食....除左2樣~~榴槤同埋生竹,,,打死我都吾食,,]]最中意食芒果,,,,士多啤利都OK.,,,
中意飲d咩::一時時,,,,水啦,,,汽水啦,,,((甘多隻之中吾係甘中意可樂...))
中意聽咩歌::吾,,,我中意d普通話歌呀,,,雖然吾明佢唱咩,,,,
平時有咩[肆]好::msn接龍,,,好玩呀,,,,icq,,,
放假會去邊::吾知,,,,有街就去,,,冇就係home!!!
一年365日,,,最中意邊一日::9月29日,,,,嘻嘻,,,
1年4季,,,中意邊一季::冬天,,,,
通常幾耐病一次::平時真係好少會病,,,但係一到左夏天,,,,就成日會暈,,,,冬天就病得最最最西利,,,年年都會病
病得最勁係邊一次::上年christmas,,,,好勁呀,,,,好好好好好辛苦,,,,打針,,,,發瘋,,,
大陸係邊::東莞,,,
最錫邊個::最細既表妹晴晴,,,同埋表弟豪b
最憎邊個::最憎呀,,,一時之間講吾出wo,,,
最愛邊個::=.="哈哈哈哈哈哈哈哈....
最驚d咩::打針,,,,我一打針我一定會發瘋,,,,講真,,,,我會大嗌]]]喊,,,,真係會好激動,,,,
一見到針會冇晒力........
有冇耳[洞]::有,,,一個,,,,穿耳真係好痛,,,,,我內心掙扎左好耐,,,,
用咩洗頭水::vs+草本,,,,效果都ok架,,,
用咩沖涼液::滴露,,,一定要用呢隻,,,
咩坐號::35
咩班::3c
最中意邊個miss::miss wong!!中史果個,,,((3年班主任啦))
中意佢d咩::好搞笑,,,好好人,,,
最中意邊個阿sir::鐘sir
中意佢d咩::好好人...
參加左咩課外活動::升旗隊,,,cyc
咩時候最得閒::;逢禮拜4....
幾時做功課::10點鐘之後,,,
最憎邊個miss::圖書館姓洪果個賤婢,,,
點解憎佢::屈X我,,,頂佢,,,吾想爆粗都係要爆啦....耳仔有事就睇Dr.啦...
最憎邊個阿sir::圖書館姓呂果個太監,,,
點解憎佢::又係屈X我,,,又吾聽人講....扮晒野甘...以為自己好巴閉,,,食啦,,,,賤人賤人賤人...1次係甘2次係甘,,,,
邊間小學::fk...
咩班呀(1~6)::1d,2c,3d,4d,5d,6d!!
正心立本(a>b>c>d),,,,本班係最差,,,我差吾多年年都係本班,,,
邊個同你最fd::seafood
最中意邊個fd::個個都愛呀!!!
全班最搞笑係邊個::馬騮
舉個例子::
馬騮::平時xxx出街好型佢架,,,,型到佢呀,,,
我::點型呀?
馬騮::t恤,,,波褲,,,,,白襪,,,人字拖,,,漁夫帽,,,
我::哈,,,((狂笑中))[[[[想像一下就會好好笑,,,,哈哈哈哈哈]]]
馬騮::你知啦....著襪,,,就著吾到人字拖,,,所以佢會將d腳趾擺埋一邊,,,
[真係好好笑呀,,,,我笑左好耐呀,,,,笑到我喊,,,,我打果時,,,我都係甘笑呀!!!!佢仲要係講果時...佢自己吾會笑既,,,]]
最驚咩動物::.....一時之間好難講個wo,,,,好似有好多..好似又冇甘..
最中意咩動物::冇咩特別中意,,,,
屋企有咩動物呀::2隻龜(大粒,,細粒),,,,一隻大,,,一隻細d
點解養佢::我細佬拎返黎既...表姐買,,,
屋企有咩人::一個爸爸,,,一個媽媽,,,,一個細佬,,,大粒同埋細粒....仲有我!
住邊到::粉嶺華明..咯...
幾點起身::7:00((返學)).....9:00~3:00(放假))
搭咩車返學::273A,,,
咩班次::7:30果班,,,
返到學校幾點::岩岩集隊,,,8:00~8:10!!!!
返學遲到過幾多次::嘩,,,,家常便飯啦,,,剷青都認得我地2個啦,,,不過次次都係巴士問題!!!
最中意咩科::中史同埋家政,,,
點解中意::中史,,,因為MISS WONG''家政,,因為自己中意,,
邊科成績最好::家政,,,全級第1呀,,,卡卡!!!好開心....
最憎咩科::CHEM同埋HISTORY
點解甘憎::1個字>悶<!!!!又吾明佢UP乜,,,
中吾中意MATHS::一般啦,,,,自從MISS FUNG教之後,,,未試過吾合格,,,,卡...
中吾中意ENG::麻麻地,,,吾係好中意,,,,但吾憎咯,,,
中吾中意中文::一般啦,,,都係MISS WONG教好D,,,
成績點樣::普通,,,平均分次次合格,,,,卡,,,,
最好邊次成績::小學~全班第5,,,,中學~全級92,,,平均分62點幾,,,好開心,,,,
中吾中意呢間學校::麻麻地啦,,,,中意D老師,,,吾中意D校規,,,,哼,,,咩都要管,,,憎!!!
著幾號鞋::37~39都岩,,,
最中意屋企邊個地方::我張床!!!!ZZZZZZ
有冇帶眼鏡::有呀,,,
幾多度::300幾,,,,差吾400啦,,,
幾時開始帶眼鏡::4年級....
記吾記得小學個班主任叫咩名::記得,,,曾維X
記吾記得邊個教MATHS::記得,,,,青蛙
記吾記得邊個教中文::MISS LEE PUI HA!!
長頭髮定短頭髮::長啦,,
中意長頭髮定短頭髮::短,,,
有冇試過自己剪頭髮::有,,,一次,,,從此之後吾敢自己剪,,,哈哈哈哈
有幾高::162CM,,,
有冇留手指甲::一時時啦,,,,留左都冇用,,,比人捉,,,
中吾中意笑::識我既人都知,,,,中意啦,,,仲笑到好勁,,可以笑到收吾到聲,,,
最近一次大笑係幾時::上中史堂,,,,笑到肚痛,,,流眼淚,,,,係甘笑,,,
點解::因為聽到肥蔓係笑,,,+上豬皮講既野,,,
最耐笑到幾耐::F.2果年!!!2堂ENG堂!笑足70分鐘,,,同李婉欣一齊LO,,,MISS K講野笑話
聽過最好笑既笑話::聽人講笑話我吾會覺得好笑,,,除左1D真係真係好好笑既,,,
邊個FD識得最耐::本來係亂毛,,,9年!!!1年級就識佢啦....但可惜,,,1年前冇聯絡啦,,,而家係MOMOKO,,,,3年級一齊行...7年,,,,
覺吾覺得自己粗魯::嘻嘻,,,吾覺呀...((你信吾信呀,,,))覺*
中意邊個明星OR歌手::,羅志祥羅志祥羅志祥羅志祥羅志祥羅志祥羅志祥,,,,,好型呀..>0<
|
| 刊登時間︰2005-12-29 12:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*去左camp呀!!!
|
返學補maths,,,,
9:00,,,,7等,,,同seafood,,,
273a,,,搵埋fish....齊齊返去.,..
返到去....
samantha:::衰人,,,又話9:00,,,
((oh,,,sorry呀.....我吾記得同你講返,,,,係9:30呀))
不過,,,,吾緊要啦.....早起身體好呀,,,,,sor,,,
今日既maths,....好悶,,,,真係好悶,,,,
劉sir今日吾知做咩,,,,都吾搞笑既,,,,
我好悶呀,,,,係甘發夢,,,,諗下野甘,,,,唉,,,就黎考試啦,,,,
同fish,,seafood,,yuki果d係到傾,,,,31號d野,,,
我好奇待呀....卡卡卡卡.,,..不過,,,,冇人去....吳倫倫又吾去.,....哼!!!
算啦,,,,,,吾去就算,,,,
佢好耐冇打比我啦....卡卡卡卡.....佢打比seafood呀.....
但係冇左佢既...煩,,,又好似....好悶甘...
有個人比我鬧下,,,,,,冇甘悶呀麻,,,,
11:30,,,sir比我地free time呀....ya,,,
我乎係到大聲講,,,,大聲笑,,,,
牙毛又吾知做咩呀.....尋日仲好地地....你吾好甘啦!!!!!
放學:::本來話去搵周副校,,,,,吾記得,,,,算,,,30照返啦,,,
去左上水hei左一陣,.,...搵埋上次sam要果個地址,,,,,走人,,,
返fanling....食lunch...大快活呀,,,又係,,,,唉,,,,等到佢2點...
我又吾記得左帶[[紅豆冰]]果張野,,,,算,,,,下次吧!!!!
食完之後,,,,走人,,,,落雨呀,,,><
sf去左我到,,,,坐左一陣,...同佢落去行.,,,,
|
| 刊登時間︰2005-12-26 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 26 日 星期一 |
 |
|
|
*:::fd 4 ever!!!:::
|
你地可吾可以吾好甘呀,,,,,,
當初我地講過d咩,,,邊個記得呀,,,,
呢d野,,,,可吾可以[[吾好講左就算啦]]
一個一個甘走.....人會變,,,,我知呀!!!
但係,,,,今年,,,可能係我地最後一齊相處既一年呀,,,我吾想你地甘呀!!!!
點解一定要甘即,,,,我明,,,,你地都吾開心,,,,但係,,,唉,,,
我吾知我仲可以做d咩咯,,,,我吾想我放學果時,,,,d fd一日比一日少呀!!!!!!
:::fd 4 ever!!!::: |
| 刊登時間︰2005-12-26 04:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*返左大6啦,,,
|
DAY2啦:::
8:30醒左,,,比人嘈醒,,,,唉,,,,好想訓ar
之後同左阿e去整牙,,,,,,good!!!
之後就去婆婆到啦,,,,sorry!!!!!
((吾想講呢到))))
食食下飯,,,,tom同bor.出左去玩...過左一陣,,,,,婆婆個fd叫婆婆出去,,,,話tom同bor.有事,,,,
我地個個都出晒去,,,,自從豪b果件事之後,,,聽到話有事,,,,我就嚇死咩甘.....
點知,,,,佢地2個抄車,,,,抄到果個女人架車行吾到,,,,
我see到個女人羅住我地架單車,,,,,我就即刻叫佢比返我,,,,卡卡,,,,我用pth架,,,,,
我地個個係到同佢嘈,,,,嚇到tom同bro,係到cry,,,,
我細e,,,好惡呀....仲好勁,,,係甘鬧,,,,,我mum同肥e都係,,,仲有我啦,,,,舅母啦,,,,婆婆啦,,,amy啦,,,
卡卡卡卡,,,,我地一人一句,,,,超好笑呀,,,,,
我地win左,,,,哈哈,,,,我阿e好火,,,,係甘同佢嘈.....
佢又係甘嘈,,,,, |
| 刊登時間︰2005-12-26 03:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 23 日 星期五 |
 |
|
|
*去左camp呀!!!
|
今日我地2個去camp啦,,,,去到上水,,,,見到d熟人,,,,mandy啦,,,yama啦,,,
yama要等爆lin,,,,,so,,我地陪左佢傾一陣,,,,
sf要換袋,,,,卡卡....佢個袋好重,,,,,嘰嘰.,....好采我吾係,,,
我地2個汁好d野,,,就走啦,,去[[上水石湖墟官立小學]]
唉,,,,好煩呀,,,,煩到xxx甘,,,,唉,,,係甘係到嘈,,,,比人鬧啦,,,,都係係到嘈,,,
....................................................嘈........左好耐!!!!!!!!!!!!!
我真係想爆發啦,,,,,入到去,,,,,,嘈嘈嘈,不過有2個大既,,,都好d,,,,冇甘多野講,,,
miss ng佢地係到搜佢地d野,,,原來吾可以帶野食去,,,,mp3果d都吾得,,,
....但係,,,我帶齊晒,,,,,哈哈哈哈哈,,,,,佢地知.,,,,但冇話,,,,
收左佢地d野,,,,有個男仔,,,,係到話:::[[吸血鬼,,,,收晒我地d野]]]
我啤住佢,,,,,卡卡卡卡,,,太太太太乞我憎啦,,,,,
之後上左車,,,,,出發啦,,,,去接埋[[上宣]]d students,,,,
嘩嘩嘩,,,,好太分別呀,,,人地乖好多呀,,,,,唉,,,,
上左車,,,,就去啦,,,,,
係甘轉灣,,,,我就係甘食潤喉糖.........伏係到,,,,好辛苦呀,,,,
尋日去赤柱果時,,,,有陰影呀]]]]]]]
過左好耐,,,((對於我黎講--))終於到左啦,,,,人地落左車,,,,走埋,,,
我地都仲企係果到,,,,講規矩,,,,唉,,,,又係佢地嘈咯,,,停晒呀........
好煩呀!!!!!!!!!!!!!!可吾可以靜d呀,,,,,唉!!!!
去到,,,,放低左d野,,,開始玩啦,,,,,
我係到take photo=.=,,,,係甘影....好攰,,,,原來我地黎係做阿4.....唉,,,,
係甘睇佢地玩,,,,自己就勁無隱!!!
係甘影,,,,佢地去到邊,,,,我地就去邊,,,,唉,,,,
之後佢地玩左[[攀牆]]死基sir叫我上去影,,,,上左去,,,,又吾教我點落返黎,,,,,=.=""
我落黎果陣,,,,[陷]親個頭,,,,,好痛呀!!!!
到左 dinner time,,,,好好玩,.,,,同果2個大既玩,,,,,,巫巫同細b呀!!!!
係到玩[[油]],,,,搞到我成手都係,,,,,,><,,,不過,,,,好好玩!!!
都好采,,,,有人同我地玩下,,,,冇甘悶呀麻,,,
一玩就玩到,,,比人話咯,,,,
基:::你地要注意一下你地今日既身份.....
無奈=.=((義工都係人即,,,,吾比玩咩,,,,))車車車,,,,,
都係繼續玩,,,,,,,佢啤我地,,,,睇到]]]唉,,,,,,,吾好甘啦,,,,,
幫佢地整野食,,,,,-.-''((d味,,,,,))算啦,,,,
都係上次果d好食d,,,,,嘻!!!
係到同瑋哥仔玩,,,,哈哈.....好搞野呀,,,,
....佢地比人罰呀,,,,唉,,,,,sit up,,,,
一日都係saefood啦,,,嘈咩嘈呀,,,,
比人知道左誠誠啦,,,,佢地係甘係到講,,,,,
分房::::信sir,,,,賢sir同佢地一間,,,,,卡,,,,真係辛苦佢地,,,
我地2個本來同基sir,,,miss yip,,,miss ng一間既,,,,
之後我地玩晚行,,,卡卡卡,,,,
我同賢sir,,,sf同信sir,,,,卡卡卡卡,,,,我早就睇中賢sir架啦,,,((講笑))
因為我覺得信sir好惡呀,,,,so......
之後我地企係第一個point到,,,,最恐怖果到,,,d水聲,,,,
好凍呀,,,,賢sir比左佢對手套我,,,,仲有一個吾多熱既暖包,,,,不過,,,好過冇呀,,
佢自己就包到成隻糭甘,,,,,超搞野呀!!!大帽山色魔呀,,,,
我地係到傾,,,,問佢點解會間佢地黎camp.,,,佢話:::佢地係全校最(x)....哦哦!!
原來係甘,,,,睇星星.....勁靚呀!!!!!!!!!佢好似識好多星星既野甘.....
佢講,,,,我聽,,,,傾計,,,,
等到第一個出黎:::((吾記得左佢係邊個))
佢話:::我一d都吾驚....((我就吾係幾信啦....))
有一個呀,,,,超好笑,,,,一路行,,,一路叫,,,((基sir,,,基sir,,,,))
哈,,,,我同賢sir...離埋.....卡卡卡卡....好搞野咯....
玩晒甘多個之後,,,,上返去,,,搵佢地.,..,
話去睇夜景呀,,,,((卡卡卡,,,,甘正...))
嘩,,,,,行果條甘既路,,,,差d仆親,,,,
我捉住賢sir行,,,,sf捉住我,,,,
行到一到,,,,勁斜,,,,又係差d仆親,,,,好采,,,有人救返我,,,,thx賢sir呀!!!
吾洗甘[米需]呀,,,,卡!!!sf都差d仆親呀,,,係我比佢捉住,,,佢先冇事,,,
上到去,,,,嘩,,,,超靚咯係,,,,,靚到呀....
不過班細佬,,,,好煩....
訓係到睇星星....
好正呀,,,,,當時係到諗(.................))
訓係我隔離果個衰人,,,,,掉d草落我到,,,,
我吾會就甘算,,,,整返佢,,,,yeah!!!!喂佢食草!!!!
食草有益呀,,,,知吾知呀,,,巫巫,,,,為你好咋,,,,!!!
我幾好人呀,,,,自己吾食比你食呀!!!哈....
佢地又比人罰,,,可憐!!!
唉,,,,又係果班細既累事啦,,,,好地地睇下星星咪幾好,,,,係到係嘈,,,,
唉,,,,,喂埋巫巫食最后一啖草,,,,落返去!!!!
食糖水,,,,,蕃薯糖水呀,,,,ok wo!!!
原來瑋哥仔係住威尼斯架,,,,巫巫就係太平,,,
好岩呀,,,瑋哥仔係係samantha果到補習既,,,每個星期5呀...
我地決定左,,,,補完eng之後就去搵佢,,,卡卡
問佢識吾識samantha,,同yuki,,,佢話識,,,
問佢最賤格係邊個,,,,佢話:::yuki啦!!!哈哈哈哈,,,,sure啦!!!
佢比左對手套我,,,thx呀,,,,
之後我地話拎icq果時,,,,比基sir偷聽到,,,,又係到話:::你地今次黎吾係玩架,,,
車,,,,采佢都on,,,,比!!!
到左最后,,,都係我地2個一間,,,,,好開心呀,,,,但係不辛的事,,,,發生左,,,
我地去完廁所返黎之後,,,,諗住返房,,,點知:::
到門反鎖左,,,>0<
吾好玩野啦,,,,((我係到諗,,,,))之後我地去搵基sir佢地,,,
吾見佢,,,搵信sir啦,,,,佢吾得閒,,,行吾開,,
賢sir....榮sir,,,((得個樣既,,,))
扮晒野上去搵營監,,,,等左一陣,,,,落返黎::佢訓左啦,,,,唉,,,,
之後我地2個係到搵搵搵搵,,,,基sir,,,miss yip,,miss ng,,,唉,,,,
叫左賢sir去睇....佢幫吾到,,,
榮sir,,,都係,,,之後佢地3個終於返黎.,,,,都係開吾到,,,,e,,,,我地整好晒d野,,
我又帶左甘多糖,.,,,啤牌,,,,,而定同我地講話:::訓第2間房啦,,,,
吾係呀,,,,吾好玩啦,,,,
妖,,,,,,,><
之後比左一間好好好大既房我地2個,,,,
32個床,,,,我地訓左1張,,,,好冷,,,,sf半晚起身拎被....thx呀!!!>.<!!!
轉身果時,,,發覺賢sir個暖包,,,,好熱呀,,,,
朝早,,,好嘈呀....基sir行過黎,,,,同我地講:::起身啦,,,
seafood:::吾係呀....你開左到門先啦,,,
基::你起左身先啦,,,一齊去搵營監啦,,,
sf::吾係呀,,,,都未擦牙,,,你去搵啦,,,,我等你開左門,,,,就起身...
佢好無奈甘走左,,,,
過左一陣,,,,好嘈,,,,我諗應該係開門聲,,,,開左到門啦,,,,
有個人行過黎,,,,叫我地起身]],,,,,我用件衫笠住個頭,,,,所以甩吾到佢係邊個
我以為係基sir,,,,費事采佢,,,
點知,,,,聽聽下,,,把聲吾係佢,,,,拎開件衫,,,係賢sir呀,,,
我比個野佢,,,,真係好熱呀,,,,
之後起身,,,,擦牙,,,洗面,,,,換埋件衫,,,,,唉,,,,尋晚冇得換呀!!!
返房汁埋d野,,,,食早餐::都OK呀!!!
食完又比人罰,,,,
之後玩游繩下降....,,嚇到佢地呀,,,,
唉,,,,玩之前,,,,罰多次,,可憐!!!
我係到影相,,,,無聊,,,又冇野做,,,,同佢地講野,,,玩,,,
又比人望住,,,,咩事先,.,,
唉,,,,,1:00幾,,,,食埋個lunch::d米粉,,,,[[好好味]]巫巫整既,,,,
個個個樣都食到,,,,,哈哈哈哈....好搞野咯...
食完....整埋D野,,,,走人,,,,
返到去,,,電話冇電,,,((梗係啦,,,,尋晚冇珊機呀))
聽吾到阿媽個TEL,,,,唉,,,,
原來瑋哥仔大陸係布吉,,,,((深圳果到邊))
巫巫就係惠州....
之後佢地走左,,,,剩返我地係到,,,等((吾知邊個))個阿媽黎接佢,,,
聽到佢住深圳,,,((下,,,吾係呀,,,,我趕時間呀))
最後,,,我地都係走先,,,,
返去咯....買左壽司.....
+++++++++++++++++++++++++++++++++*
係wo:::講返尋日:::去左赤柱呀,,,,都ok既,,,,好靚,,,我地係到take photo
超正,,,,,d風景!!!!
我地去左[[墳場,,]]一d都吾恐怖,,,,,反而覺得,,,,舒服,,,,好晒,,,,卡
我地係到睇佢地幾歲死,,,,最后生....17歲,,,真係好后生呀!!!
之後去左美利樓,,,,,赤柱大街,,,,仲諗住會有野買,,,,點知,,,得個吉!!!
好暈呀,,,,,好辛苦!!!第一次搭車搭到甘....FISH,,YUKI好似冇野甘。
SAMANTHA都好似好嚴重!!!我都係呀,,,seafood同我係甘訓,,,,
返到去,,,,暈暈暈暈呀,,,,
|
| 刊登時間︰2005-12-26 07:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 113 | »
|