cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 1
累積人氣: 17474
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2006 年 1 月 1 日  星期日
晴天
 

*1.1

 

2006年1月1日啦!!!新年快樂呀*

尋晚去左銅鑼灣倒數呀,,,,

首先::去左睇戲先,,,,[[情顛大聖]],,,,fish遲到....=.="

....ok啦,,,,頭果d好好笑呀,,,之後就冇乜笑位啦,,,,

之後去左mk.,,,,食野,,,行左一陣,,,冇野行,,,,正係fish買左條像根,,,,走人,,,,

搭MTR去銅鑼灣,,,,,去到,,,,好攰,,,,買左杯野飲,,,((果隻甘既,,,[珍寶珠],,,,食到我鬼死甘口渴,,))

飲飲下,,,FEEK到有少少好似肚痛甘,,,不過都冇乜野,,,SF就肚痛啦,,,,

行行行行行,,,,得個行,,,,好多人呀!!!

去等佢阿哥,,,同佢阿哥條女,,,,,,,,,

之後又去搵佢阿哥條女D FD,,,,

又話時代冇位,,,冇得倒數,,,[[吾係呀,,,]]=.='""

不過都有去,,,襯下熱鬧,,,,不過,,,,,,,,,,,,,,,,,,,><""襯下熱鬧都好!!!!!!

12:00,,,SD晒SNS比佢地,.,,,係咪PEPOLE都有SD呀!!!卡[[

之後我同FISH走,,,SF去佢阿哥條女到訓,,,

佢地又話好多人甘,,,,,又話搭小巴,,,,嘩嘩嘩,,,,好溶呀$$23]又要等一個鐘,,,,,仲吾係係華明落,,,

係0係和合石落喎,,,,嘩,,,,冇人陪我行,,,吾制呀!!

之後都係同FISH  2丁友去搭MTR,,,,搭左去尖沙咀,,,,

好迫,,,,又冇人扶住....我地2個扯住2個,,,,有個男仔,,,同一個細個D既男仔,,,

細個D既男仔,,,係甘係到郁,,,整到FISH,,,之後果個大既就話:::SORRY呀!!!洗吾洗呵返呀,,,

果時超好笑呀,,,,,,架車係甘係到郁,,,我地又差D仆係到,,,,,,哈,,,好好笑咯,,,,,,,

落左車,,,,我地又好似個[[大陸呢]]甘,,,吾識行呀,,,,

始終,,,都係要問人,,,,,

行左好鬼耐,,,,終於都到左啦,,,,,,,,,,,,,,,唉,,,好攰,,,,

我地坐車果時.....見到一個女仔,,,,我覺得佢[[......好]]...吾知點講呀,,,

好似FISH甘講,,,,如果同佢做FD,,,會好開心,,,

我係FANLING落車,,,,,都仲有好多人,,,,我好攰,,,,但係冇車搭,,,,,行返去,,,

去到欣盛,,,,冇乜人果時,,,打比SEAFOOD,,,,

返到去,,,差吾多3:00啦,,,睇電視,,,[[靚女差館]],,,,,之後諗住訓,,,點知佢又播[[我的野蠻同學]]...

哦哦,,,,原來TBS係甘解既,,,,睇到4:450,,,,冇睇,,,,因為我阿爸醒左,,,費究比佢[哦,,]

11:45醒左,,,一陣,,,,望下個鐘,,,,再訓,,,

訓到2:45,,,,起身,,,,刷牙,,,,睇左一陣電視,,,,發覺,,,仲係好眼訓,,,又訓過,,,好多電話呀,,,,又係果個人玩電話!!

打黎又吾出聲,,,,啞架,,,,頂,,,阻住晒....我訓覺,,,,

6:00起身,,,,落街買野食,,,,見到百街,,,,走入去,,,,心血來潮想食餅乾,,,,好多都想食,,,,最後買左::士多啤梨威化,,,,,同埋消化餅,,,

返到去,,,,冇野做,,,,食野,,,ONLINE,,,吾想做功課呀,,,,好煩呀!!!!

我細佬就好啦,,,,,吾洗做,,,,唉,,,都吾知佢果間咩學校黎既,,,,吾洗做功課既,,,又成日放假喎...

佢地1月2號先出呀,,,

今日我阿E生日:::HAPPY BIRTHDAY呀!!

刊登時間︰2006-01-01 08:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 12 月 31 日  星期六
晴天
 

*講下我發過既夢呀!!!

 

我發過最最最深刻既夢::

1.同叶小蔓搞機呀,,,,((嘩,,,天呀,,,同我開甘大個玩笑呀))

係都比個好d既我呀,,,,,小蔓吾係吾好,,,但吾襯呀麻,,,

仲要拖住手去wellcome買野,,,,oh,,shit!!!吾好講咩,,,好核突,,,,,

我仲比左個初吻人,,,,嘩,,,,好采,,吾係佢,,,,係一個男仔黎架,,,,

2.比[佢]拖住我過馬路,,,,,((好開心呀,,,果時))呢個夢都好耐lu,,,而家諗返起,,,冇咩感覺,,

難道我.........連果少少既feel都冇埋,,,,

3.去camp,,,返番去小學果時,,,自己一個人,,,,((呢個夢我永遠都會記得,,,但係好零碎呀))

有一個男仔,,,,同我講完一句說話之後就走左啦,,,我係甘搵佢,,,,,,去到一間房前面,,,,,

係夢入面既我,,,感覺到,,,,佢住係入面,,,,間房既no係,,,((吾記得左,,,,不過好似有個3,0,5既)

之後就醒左啦,,,

4.我比人追殺,,,,呢個夢好刺激,,,,,我好好好中意,,,,發呢個夢果時,,,我記得我個心你跳得

勁快,,,,,由其係就黎比人捉到果到,,,,好正呀,,,,我好中意!!!!!

 

 

 

我好中意訓覺果時發夢呀,,,,,超正,,,,

刊登時間︰2005-12-31 01:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*[ 此日誌受密碼保護 ]

 

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-12-31 11:28 AM  
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 12 月 30 日  星期五
晴天
 

*補eng::

 

今日8:10起左身啦,,好眼訓呀,,,,]

都係起左,,,,,整好晒d野.,..梳埋個頭....換埋衫,,,

掃地,,,,真係.....唉,,,,吾夠時間拖埋地呀,,算啦,,,

8:55,,,出門口,,,,去7仔等埋seafood,,,,就走人,,,,273a返去,,,

去到北區,,,,吾見fish,,,7:25,,,吾等佢,,,((諗住佢走左,,,))

見到何小省,,,一齊行返去,,,,,好好笑呀佢,,,,tan0.....哈哈哈哈哈哈哈,,,,超好笑呀!!!

哈哈哈哈哈,,,,好搞野呀,,,,好心佢啦---((王華風呀))卡卡卡,,,,

我同sf係甘係到笑咯,,,,,何小省靜怡d野,,,,卡卡卡卡,,,,好開心呀!!!

甘就返到學校啦,,,,,上到去,,,得幾個人,,,,

fish係未返架,,,見吾吳小倫呀,,,如果佢吾返,,,,我就真係,,,,,,,,,,以後都吾聽佢tel啦!!!

momo返左黎,,,話fish係後面,,,,同water monther一齊,,,,

卡卡卡卡,,,,吾係呀化,,,,,

我地2個,,,,即刻扮晒野甘啦,,,,(等左你好耐啦....)

佢::我見到你地啦,,,,同何小省一齊返呀麻,,,..

((見到我地都吾追上黎,,,,有大搞錯,,))我心諗,,,,,,,

之後吳小倫返左黎!!!!!!!好采,,佢有返呀,,,,我同佢講:::我冇帶wo,,,卡

佢信呀,,,,佢係甘啤住我,,,,哈哈哈,,,好好笑呀!!!!

(((我邊有甘白痴呀,,,會吾記得帶,,,,,尋日打左黎3次電話呀,,,白痴都記得啦,,,)))

之後就係甘做e.x,,,,,好悶咯,,,,,

我阿爸打比我,,,,,我冇聽到,,,因為miss係到,,,

miss走左,,,,打返比佢,,,佢問我係咪返學:::又話屋企有野食,,,((嗯嗯))

同sf傾計,,,,,針針,,,,,佢比人鬧呀,,,((劉小琼,,,你坐返好啦...再係甘,,我調你位架啦,,,,))

卡卡卡卡卡卡,,,好好笑咯,,,陳小芝都係甘出位,,,,卡卡卡卡....

玩得都ok呀!!!!

放學::::::同吳小倫一齊,,,,因為佢要去copy我份野,,,,,,唉,,,

行出去,,,係甘話佢,,,,哈哈哈!!!

copy完之後,,,,就去食野啦,,,water monther同fish走先,,,

momo,,,我,,,sf,,去食野,,,momo都吾知做咩,,,,,今日好好人,,,,呀,,,thx呀!!!!!!!!!!!

食完之後同sf走,,,,momo返屋企,,,

sf又去左我home啦,,,睇電視,,,,食野,,,,

我e打黎::(..我個花名..)做緊咩呀,,,又係玩電腦呀........掃左地未呀??..,,,

我::一早起身掃左啦,,,,

e::答得甘快,,,,真定假架,,,

我::呃你有寶咩,,,,

e::嗯嗯,,,,,打左比你阿媽未呀,,,

我::尋日打左,,,,

e::你打多次返去呀,,,,問佢公公食開果隻藥叫咩名呀,,,我吾記得左呀,,,

我::哦,,好啦,,,

打比我媽媽,,,聽左之後,,,,同佢講,,,,第一句::掃左地咩呀???

救命呀,,,,仲有冇第2句呀,,,,2姊妹都係甘,,,,

((傾完之後,,,,check返d分鐘.,,,,))剩返1分鐘,,,,oh,,,吾係呀,,,打多一次啦,,,

悶,,,,落街,,,去左sf到,,,,佢收到people封信,,,$160,,,

佢嚇1野,,,,我都嚇左1野,,,,,嘩,,,,打咩打到甘呀,,,,佢打比佢阿哥,,,,

係佢阿哥做既,,,,,

,,,,去飲野,,,紅豆冰呀!!!

e...><""吾好飲既,,,,唗晒咯,,>0<]]]]]

我阿爸打比我,,,,我冇聽,,,,,,費事打返比佢,,,,

之後去睇下個信箱,,,,有信,,,,people同屋企電話費,,,卡卡,,,,我$50呀,,,

[長途]爆左分鐘,,,,算啦,,,,,如果爆得勁,,,,今個月我媽媽比錢呀!!!><""算啦,,,

見到我阿爸,,,,,oh,,,,冇比到屋企電話費佢,,,,我媽媽打爆長途,,,等佢返黎,,,,自己解決啦!

返到home,,,睇報紙,,,,,sf打黎,,,,叫我on,,,okok!!!

on左,,,係到同佢玩,,,

之後蘇小耀sd左個網黎,,,,,叫我上去,,,love test!!!

中意既人姓名:::他,,,,

之後,,,,[[你已經....比.....耀,,,,,,,開了個玩笑,,,]]吾記得左,,,,

嚇死我,,,,,,好采,,,,我冇填個名上去,,,,如果吾係,,,,,不得了咯,,,,我吾返學啦!!!!

之後係甘sd比人,,,,,叫佢地上....

波波話玩過,,,,momoko又玩過,,,,cookies吾信,,,,

本來係有一個上左當,,,,...

我果一刻,,,好開心,,,,好有成功感架,,,,,,,,

點知:::佢竟然冇填[真名],,,,,,,,

唉,,,,,即刻冇晒心情咯!!!好無奈,,,等我仲甘開心,,,,

點解我有甘多花名,,,,吾制呀,,,,sf又冇喎,,,

我一d都吾惡呀,,,,,我都不知幾甘溫柔呀!!!卡卡卡卡卡卡,,,

((>0<)),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,如果有一日,,,我好溫柔,,,

甘果個就吾係我黎架啦,,,,,哈哈哈哈!!!

係到同sf整誠誠張相呀,,,,哈哈哈哈哈哈哈哈哈,,,,好好笑呀,,,,,超正呀!!!!卡卡卡

今晚會早d訓,,,,聽日有野要做!!

 

 

刊登時間︰2005-12-30 08:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 12 月 29 日  星期四
晴天
 

*無聊

 

今日呀,,,,電話響.....我聽到,,,,佢響左好耐....我心諗,,,,快d收線啦,,,

都響左甘耐咯....差吾多收線架啦....吾洗聽啦....

佢收左線之後,,,,再打多之黎,,,,

我都估到架啦.,....係我阿爸呀....問我食吾食野.....

我::吾食呀,,,,訓覺,,,,88

之後又返上去訓啦,,,,zzzzzzzz

好耐冇發夢啦....今日發左呀....哈哈....家政整野食既,,,,吾係好記得....

:::3:00先起身,,,,

嘩嘩嘩,,,我自己都吾信呀.....卡卡卡卡.....

起身果時,,,,仲係以為11點到,,,,諗住睇衛斯理,,,,睇下個鐘:::

2:55,,,,,我以為個鐘壞左,,,起身睇下廳果個:::3:00

開手機,,,2:54,,,開電腦,,,3:00...

上icq,,,msn.,.qq,.,,

冇乜人on,,,又off左....

唉,,,,刷牙洗面....煮[早餐],,,,開洗衣機,,,,洗衫,,,,吾知幾時落[柔順劑,,,]]

之後電話響,,,又係佢,,,,又係吳倫倫打黎,,,唉,,,

第一句::你做左hw未呀??

我::你第一日識我咩,,,,未呀,,,

佢::下,,,吾係呀,,,你未做,,,???

我::係呀,,,好出奇咩,,,你做左啦咩???

佢::下,,,我未呀,,,

我::甘咪係咯,,,你扮晒出奇甘做咩呀,.,.你自己都未做啦,,,扮晒驚訝甘,,,你做左就話即,,,,

佢::我點知你未做即....我以為你做左呀麻(..............)

之後同佢傾啦,,,,傾埋d無聊野,,,,傾左4個字到,,,,收線,,,

之後seafood打黎.....叫我on,,,

收線之後走去睇下d衫,,,乾衣中,,,,((死啦,,,,點呢,,,是啦,,,最多洗多次啦))

落左柔順劑,,,]],,,,online,,,,

無野做,,,,好悶呀,,,,

而家放假,,,,所以又打返日記,,,,,卡.....。。。

返學果時,,,,吾打架啦,,,,吾得閒呀!!!!!

聽日又要返學啦.,...補eng呀!!!!

9:30~12:00.....嘩,,,2個半鐘頭呀....

上次maths,,,,好悶咯....發夢,,,,諗野,,,傾計,,,傾31號果d野,,,,

 

 

刊登時間︰2005-12-29 04:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 12 月 28 日  星期三
晴天
 

*問*

 

叫咩名::xx珊

花名::sandra,,珊石,,,,等等啦,,,

幾大::卡卡,,,15啦!!大個女啦我,,,

有冇中意既人::=.="點講呢,,,以前中意,,,而家仲有少少甘啦.....不過真係得少少.......

幾點放學::逢1~5::3:45((正常都會遲放,,,))

返到屋企幾點::好難講....6點幾到啦....

放左學會去邊::1,2,3,5要留係學校至5:30!!!星期四就周圍去hei....

去邊到多::上水,,,粉嶺....碧湖汁左.,...少左一個地方啦,,,

一日用幾錢::20蚊到啦....不過有時吾洗

d錢用係邊到::食野,,,同seafood,,,,佢引誘我既,,,卡

中意食d咩(零食)::之前好中意食糖,,,,但係而家中意食,,,京都念,,,潤喉糖,,,((咩味都ok)

中意食d咩(生果)::嘩,,,多咯,,,我咩都食....除左2樣~~榴槤同埋生竹,,,打死我都吾食,,]]最中意食芒果,,,,士多啤利都OK.,,,

中意飲d咩::一時時,,,,水啦,,,汽水啦,,,((甘多隻之中吾係甘中意可樂...))

中意聽咩歌::吾,,,我中意d普通話歌呀,,,雖然吾明佢唱咩,,,,

平時有咩[肆]好::msn接龍,,,好玩呀,,,,icq,,,

放假會去邊::吾知,,,,有街就去,,,冇就係home!!!

一年365日,,,最中意邊一日::9月29日,,,,嘻嘻,,,

1年4季,,,中意邊一季::冬天,,,,

通常幾耐病一次::平時真係好少會病,,,但係一到左夏天,,,,就成日會暈,,,,冬天就病得最最最西利,,,年年都會病

病得最勁係邊一次::上年christmas,,,,好勁呀,,,,好好好好好辛苦,,,,打針,,,,發瘋,,,

大陸係邊::東莞,,,

最錫邊個::最細既表妹晴晴,,,同埋表弟豪b

最憎邊個::最憎呀,,,一時之間講吾出wo,,,

最愛邊個::=.="哈哈哈哈哈哈哈哈....

最驚d咩::打針,,,,我一打針我一定會發瘋,,,,講真,,,,我會大嗌]]]喊,,,,真係會好激動,,,,

              一見到針會冇晒力........

有冇耳[洞]::有,,,一個,,,,穿耳真係好痛,,,,,我內心掙扎左好耐,,,,

用咩洗頭水::vs+草本,,,,效果都ok架,,,

用咩沖涼液::滴露,,,一定要用呢隻,,,

咩坐號::35

咩班::3c

最中意邊個miss::miss wong!!中史果個,,,((3年班主任啦))

中意佢d咩::好搞笑,,,好好人,,,

最中意邊個阿sir::鐘sir

中意佢d咩::好好人...

參加左咩課外活動::升旗隊,,,cyc

咩時候最得閒::;逢禮拜4....

幾時做功課::10點鐘之後,,,

最憎邊個miss::圖書館姓洪果個賤婢,,,

點解憎佢::屈X我,,,頂佢,,,吾想爆粗都係要爆啦....耳仔有事就睇Dr.啦...

最憎邊個阿sir::圖書館姓呂果個太監,,,

點解憎佢::又係屈X我,,,又吾聽人講....扮晒野甘...以為自己好巴閉,,,食啦,,,,賤人賤人賤人...1次係甘2次係甘,,,,

邊間小學::fk...

咩班呀(1~6)::1d,2c,3d,4d,5d,6d!!

                        正心立本(a>b>c>d),,,,本班係最差,,,我差吾多年年都係本班,,,

邊個同你最fd::seafood

最中意邊個fd::個個都愛呀!!!

全班最搞笑係邊個::馬騮

舉個例子::

馬騮::平時xxx出街好型佢架,,,,型到佢呀,,,

我::點型呀?

馬騮::t恤,,,波褲,,,,,白襪,,,人字拖,,,漁夫帽,,,

我::哈,,,((狂笑中))[[[[想像一下就會好好笑,,,,哈哈哈哈哈]]]

馬騮::你知啦....著襪,,,就著吾到人字拖,,,所以佢會將d腳趾擺埋一邊,,,

[真係好好笑呀,,,,我笑左好耐呀,,,,笑到我喊,,,,我打果時,,,我都係甘笑呀!!!!佢仲要係講果時...佢自己吾會笑既,,,]]

最驚咩動物::.....一時之間好難講個wo,,,,好似有好多..好似又冇甘..

最中意咩動物::冇咩特別中意,,,,

屋企有咩動物呀::2隻龜(大粒,,細粒),,,,一隻大,,,一隻細d

點解養佢::我細佬拎返黎既...表姐買,,,

屋企有咩人::一個爸爸,,,一個媽媽,,,,一個細佬,,,大粒同埋細粒....仲有我!

住邊到::粉嶺華明..咯...

幾點起身::7:00((返學)).....9:00~3:00(放假))

搭咩車返學::273A,,,

咩班次::7:30果班,,,

返到學校幾點::岩岩集隊,,,8:00~8:10!!!!

返學遲到過幾多次::嘩,,,,家常便飯啦,,,剷青都認得我地2個啦,,,不過次次都係巴士問題!!!

最中意咩科::中史同埋家政,,,

點解中意::中史,,,因為MISS WONG''家政,,因為自己中意,,

邊科成績最好::家政,,,全級第1呀,,,卡卡!!!好開心....

最憎咩科::CHEM同埋HISTORY

點解甘憎::1個字>悶<!!!!又吾明佢UP乜,,,

中吾中意MATHS::一般啦,,,,自從MISS FUNG教之後,,,未試過吾合格,,,,卡...

中吾中意ENG::麻麻地,,,吾係好中意,,,,但吾憎咯,,,

中吾中意中文::一般啦,,,都係MISS WONG教好D,,,

成績點樣::普通,,,平均分次次合格,,,,卡,,,,

最好邊次成績::小學~全班第5,,,,中學~全級92,,,平均分62點幾,,,好開心,,,,

中吾中意呢間學校::麻麻地啦,,,,中意D老師,,,吾中意D校規,,,,哼,,,咩都要管,,,憎!!!

著幾號鞋::37~39都岩,,,

最中意屋企邊個地方::我張床!!!!ZZZZZZ

有冇帶眼鏡::有呀,,,

幾多度::300幾,,,,差吾400啦,,,

幾時開始帶眼鏡::4年級....

記吾記得小學個班主任叫咩名::記得,,,曾維X

記吾記得邊個教MATHS::記得,,,,青蛙

記吾記得邊個教中文::MISS LEE PUI HA!!

長頭髮定短頭髮::長啦,,

中意長頭髮定短頭髮::短,,,

有冇試過自己剪頭髮::有,,,一次,,,從此之後吾敢自己剪,,,哈哈哈哈

有幾高::162CM,,,

有冇留手指甲::一時時啦,,,,留左都冇用,,,比人捉,,,

中吾中意笑::識我既人都知,,,,中意啦,,,仲笑到好勁,,可以笑到收吾到聲,,,

最近一次大笑係幾時::上中史堂,,,,笑到肚痛,,,流眼淚,,,,係甘笑,,,

點解::因為聽到肥蔓係笑,,,+上豬皮講既野,,,

最耐笑到幾耐::F.2果年!!!2堂ENG堂!笑足70分鐘,,,同李婉欣一齊LO,,,MISS K講野笑話

聽過最好笑既笑話::聽人講笑話我吾會覺得好笑,,,除左1D真係真係好好笑既,,,

邊個FD識得最耐::本來係亂毛,,,9年!!!1年級就識佢啦....但可惜,,,1年前冇聯絡啦,,,而家係MOMOKO,,,,3年級一齊行...7年,,,,

覺吾覺得自己粗魯::嘻嘻,,,吾覺呀...((你信吾信呀,,,))覺*

中意邊個明星OR歌手::,羅志祥羅志祥羅志祥羅志祥羅志祥羅志祥羅志祥,,,,,好型呀..>0<

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-12-29 12:42 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*去左camp呀!!!

 

返學補maths,,,,

9:00,,,,7等,,,同seafood,,,

273a,,,搵埋fish....齊齊返去.,..

返到去....

samantha:::衰人,,,又話9:00,,,

((oh,,,sorry呀.....我吾記得同你講返,,,,係9:30呀))

不過,,,,吾緊要啦.....早起身體好呀,,,,,sor,,,

 

今日既maths,....好悶,,,,真係好悶,,,,

劉sir今日吾知做咩,,,,都吾搞笑既,,,,

我好悶呀,,,,係甘發夢,,,,諗下野甘,,,,唉,,,就黎考試啦,,,,

同fish,,seafood,,yuki果d係到傾,,,,31號d野,,,

我好奇待呀....卡卡卡卡.,,..不過,,,,冇人去....吳倫倫又吾去.,....哼!!!

算啦,,,,,,吾去就算,,,,

佢好耐冇打比我啦....卡卡卡卡.....佢打比seafood呀.....

但係冇左佢既...煩,,,又好似....好悶甘...

有個人比我鬧下,,,,,,冇甘悶呀麻,,,,

11:30,,,sir比我地free time呀....ya,,,

我乎係到大聲講,,,,大聲笑,,,,

牙毛又吾知做咩呀.....尋日仲好地地....你吾好甘啦!!!!!

放學:::本來話去搵周副校,,,,,吾記得,,,,算,,,30照返啦,,,

去左上水hei左一陣,.,...搵埋上次sam要果個地址,,,,,走人,,,

返fanling....食lunch...大快活呀,,,又係,,,,唉,,,,等到佢2點...

我又吾記得左帶[[紅豆冰]]果張野,,,,算,,,,下次吧!!!!

食完之後,,,,走人,,,,落雨呀,,,><

sf去左我到,,,,坐左一陣,...同佢落去行.,,,,

 

 

刊登時間︰2005-12-26 07:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 12 月 26 日  星期一
晴天
 

*:::fd 4 ever!!!:::

 

你地可吾可以吾好甘呀,,,,,,

當初我地講過d咩,,,邊個記得呀,,,,

呢d野,,,,可吾可以[[吾好講左就算啦]]

一個一個甘走.....人會變,,,,我知呀!!!

但係,,,,今年,,,可能係我地最後一齊相處既一年呀,,,我吾想你地甘呀!!!!

點解一定要甘即,,,,我明,,,,你地都吾開心,,,,但係,,,唉,,,

我吾知我仲可以做d咩咯,,,,我吾想我放學果時,,,,d fd一日比一日少呀!!!!!!

:::fd 4 ever!!!:::

刊登時間︰2005-12-26 04:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*返左大6啦,,,

 

DAY2啦:::

8:30醒左,,,比人嘈醒,,,,唉,,,,好想訓ar

之後同左阿e去整牙,,,,,,good!!!

之後就去婆婆到啦,,,,sorry!!!!!

((吾想講呢到))))

食食下飯,,,,tom同bor.出左去玩...過左一陣,,,,,婆婆個fd叫婆婆出去,,,,話tom同bor.有事,,,,

我地個個都出晒去,,,,自從豪b果件事之後,,,聽到話有事,,,,我就嚇死咩甘.....

點知,,,,佢地2個抄車,,,,抄到果個女人架車行吾到,,,,

我see到個女人羅住我地架單車,,,,,我就即刻叫佢比返我,,,,卡卡,,,,我用pth架,,,,,

我地個個係到同佢嘈,,,,嚇到tom同bro,係到cry,,,,

我細e,,,好惡呀....仲好勁,,,係甘鬧,,,,,我mum同肥e都係,,,仲有我啦,,,,舅母啦,,,,婆婆啦,,,amy啦,,,

卡卡卡卡,,,,我地一人一句,,,,超好笑呀,,,,,

我地win左,,,,哈哈,,,,我阿e好火,,,,係甘同佢嘈.....

佢又係甘嘈,,,,,

刊登時間︰2005-12-26 03:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 12 月 23 日  星期五
晴天
 

*去左camp呀!!!

 

 

今日我地2個去camp啦,,,,去到上水,,,,見到d熟人,,,,mandy啦,,,yama啦,,,

yama要等爆lin,,,,,so,,我地陪左佢傾一陣,,,,

sf要換袋,,,,卡卡....佢個袋好重,,,,,嘰嘰.,....好采我吾係,,,

我地2個汁好d野,,,就走啦,,去[[上水石湖墟官立小學]]

唉,,,,好煩呀,,,,煩到xxx甘,,,,唉,,,係甘係到嘈,,,,比人鬧啦,,,,都係係到嘈,,,

....................................................嘈........左好耐!!!!!!!!!!!!!

我真係想爆發啦,,,,,入到去,,,,,,嘈嘈嘈,不過有2個大既,,,都好d,,,,冇甘多野講,,,

miss ng佢地係到搜佢地d野,,,原來吾可以帶野食去,,,,mp3果d都吾得,,,

....但係,,,我帶齊晒,,,,,哈哈哈哈哈,,,,,佢地知.,,,,但冇話,,,,

收左佢地d野,,,,有個男仔,,,,係到話:::[[吸血鬼,,,,收晒我地d野]]]

我啤住佢,,,,,卡卡卡卡,,,太太太太乞我憎啦,,,,,

之後上左車,,,,,出發啦,,,,去接埋[[上宣]]d students,,,,

嘩嘩嘩,,,,好太分別呀,,,人地乖好多呀,,,,,唉,,,,

上左車,,,,就去啦,,,,,

係甘轉灣,,,,我就係甘食潤喉糖.........伏係到,,,,好辛苦呀,,,,

尋日去赤柱果時,,,,有陰影呀]]]]]]]

過左好耐,,,((對於我黎講--))終於到左啦,,,,人地落左車,,,,走埋,,,

我地都仲企係果到,,,,講規矩,,,,唉,,,,又係佢地嘈咯,,,停晒呀........

好煩呀!!!!!!!!!!!!!!可吾可以靜d呀,,,,,唉!!!!

去到,,,,放低左d野,,,開始玩啦,,,,,

我係到take photo=.=,,,,係甘影....好攰,,,,原來我地黎係做阿4.....唉,,,,

係甘睇佢地玩,,,,自己就勁無隱!!!

係甘影,,,,佢地去到邊,,,,我地就去邊,,,,唉,,,,

之後佢地玩左[[攀牆]]死基sir叫我上去影,,,,上左去,,,,又吾教我點落返黎,,,,,=.=""

我落黎果陣,,,,[陷]親個頭,,,,,好痛呀!!!!

到左 dinner time,,,,好好玩,.,,,同果2個大既玩,,,,,,巫巫同細b呀!!!!

係到玩[[油]],,,,搞到我成手都係,,,,,,><,,,不過,,,,好好玩!!!

都好采,,,,有人同我地玩下,,,,冇甘悶呀麻,,,

一玩就玩到,,,比人話咯,,,,

基:::你地要注意一下你地今日既身份.....

無奈=.=((義工都係人即,,,,吾比玩咩,,,,))車車車,,,,,

都係繼續玩,,,,,,,佢啤我地,,,,睇到]]]唉,,,,,,,吾好甘啦,,,,,

幫佢地整野食,,,,,-.-''((d味,,,,,))算啦,,,,

都係上次果d好食d,,,,,嘻!!!

係到同瑋哥仔玩,,,,哈哈.....好搞野呀,,,,

....佢地比人罰呀,,,,唉,,,,,sit up,,,,

一日都係saefood啦,,,嘈咩嘈呀,,,,

比人知道左誠誠啦,,,,佢地係甘係到講,,,,,

分房::::信sir,,,,賢sir同佢地一間,,,,,卡,,,,真係辛苦佢地,,,

我地2個本來同基sir,,,miss yip,,,miss ng一間既,,,,

之後我地玩晚行,,,卡卡卡,,,,

我同賢sir,,,sf同信sir,,,,卡卡卡卡,,,,我早就睇中賢sir架啦,,,((講笑))

因為我覺得信sir好惡呀,,,,so......

之後我地企係第一個point到,,,,最恐怖果到,,,d水聲,,,,

好凍呀,,,,賢sir比左佢對手套我,,,,仲有一個吾多熱既暖包,,,,不過,,,好過冇呀,,

佢自己就包到成隻糭甘,,,,,超搞野呀!!!大帽山色魔呀,,,,

我地係到傾,,,,問佢點解會間佢地黎camp.,,,佢話:::佢地係全校最(x)....哦哦!!

原來係甘,,,,睇星星.....勁靚呀!!!!!!!!!佢好似識好多星星既野甘.....

佢講,,,,我聽,,,,傾計,,,,

等到第一個出黎:::((吾記得左佢係邊個))

佢話:::我一d都吾驚....((我就吾係幾信啦....))

有一個呀,,,,超好笑,,,,一路行,,,一路叫,,,((基sir,,,基sir,,,,))

哈,,,,我同賢sir...離埋.....卡卡卡卡....好搞野咯....

玩晒甘多個之後,,,,上返去,,,搵佢地.,..,

話去睇夜景呀,,,,((卡卡卡,,,,甘正...))

嘩,,,,,行果條甘既路,,,,差d仆親,,,,

我捉住賢sir行,,,,sf捉住我,,,,

行到一到,,,,勁斜,,,,又係差d仆親,,,,好采,,,有人救返我,,,,thx賢sir呀!!!

吾洗甘[米需]呀,,,,卡!!!sf都差d仆親呀,,,係我比佢捉住,,,佢先冇事,,,

上到去,,,,嘩,,,,超靚咯係,,,,,靚到呀....

不過班細佬,,,,好煩....

訓係到睇星星....

好正呀,,,,,當時係到諗(.................))

訓係我隔離果個衰人,,,,,掉d草落我到,,,,

我吾會就甘算,,,,整返佢,,,,yeah!!!!喂佢食草!!!!

食草有益呀,,,,知吾知呀,,,巫巫,,,,為你好咋,,,,!!!

我幾好人呀,,,,自己吾食比你食呀!!!哈....

佢地又比人罰,,,可憐!!!

唉,,,,又係果班細既累事啦,,,,好地地睇下星星咪幾好,,,,係到係嘈,,,,

唉,,,,,喂埋巫巫食最后一啖草,,,,落返去!!!!

食糖水,,,,,蕃薯糖水呀,,,,ok wo!!!

原來瑋哥仔係住威尼斯架,,,,巫巫就係太平,,,

好岩呀,,,瑋哥仔係係samantha果到補習既,,,每個星期5呀...

我地決定左,,,,補完eng之後就去搵佢,,,卡卡

問佢識吾識samantha,,同yuki,,,佢話識,,,

問佢最賤格係邊個,,,,佢話:::yuki啦!!!哈哈哈哈,,,,sure啦!!!

佢比左對手套我,,,thx呀,,,,

之後我地話拎icq果時,,,,比基sir偷聽到,,,,又係到話:::你地今次黎吾係玩架,,,

車,,,,采佢都on,,,,比!!!

到左最后,,,都係我地2個一間,,,,,好開心呀,,,,但係不辛的事,,,,發生左,,,

我地去完廁所返黎之後,,,,諗住返房,,,點知:::

到門反鎖左,,,>0<

吾好玩野啦,,,,((我係到諗,,,,))之後我地去搵基sir佢地,,,

吾見佢,,,搵信sir啦,,,,佢吾得閒,,,行吾開,,

賢sir....榮sir,,,((得個樣既,,,))

扮晒野上去搵營監,,,,等左一陣,,,,落返黎::佢訓左啦,,,,唉,,,,

之後我地2個係到搵搵搵搵,,,,基sir,,,miss yip,,miss ng,,,唉,,,,

叫左賢sir去睇....佢幫吾到,,,

榮sir,,,都係,,,之後佢地3個終於返黎.,,,,都係開吾到,,,,e,,,,我地整好晒d野,,

我又帶左甘多糖,.,,,啤牌,,,,,而定同我地講話:::訓第2間房啦,,,,

吾係呀,,,,吾好玩啦,,,,

妖,,,,,,,><

之後比左一間好好好大既房我地2個,,,,

32個床,,,,我地訓左1張,,,,好冷,,,,sf半晚起身拎被....thx呀!!!>.<!!!

轉身果時,,,發覺賢sir個暖包,,,,好熱呀,,,,

朝早,,,好嘈呀....基sir行過黎,,,,同我地講:::起身啦,,,

seafood:::吾係呀....你開左到門先啦,,,

基::你起左身先啦,,,一齊去搵營監啦,,,

sf::吾係呀,,,,都未擦牙,,,你去搵啦,,,,我等你開左門,,,,就起身...

佢好無奈甘走左,,,,

過左一陣,,,,好嘈,,,,我諗應該係開門聲,,,,開左到門啦,,,,

有個人行過黎,,,,叫我地起身]],,,,,我用件衫笠住個頭,,,,所以甩吾到佢係邊個

我以為係基sir,,,,費事采佢,,,

點知,,,,聽聽下,,,把聲吾係佢,,,,拎開件衫,,,係賢sir呀,,,

我比個野佢,,,,真係好熱呀,,,,

之後起身,,,,擦牙,,,洗面,,,,換埋件衫,,,,,唉,,,,尋晚冇得換呀!!!

返房汁埋d野,,,,食早餐::都OK呀!!!

食完又比人罰,,,,

之後玩游繩下降....,,嚇到佢地呀,,,,

唉,,,,玩之前,,,,罰多次,,可憐!!!

我係到影相,,,,無聊,,,又冇野做,,,,同佢地講野,,,玩,,,

又比人望住,,,,咩事先,.,,

唉,,,,,1:00幾,,,,食埋個lunch::d米粉,,,,[[好好味]]巫巫整既,,,,

個個個樣都食到,,,,,哈哈哈哈....好搞野咯...

食完....整埋D野,,,,走人,,,,

返到去,,,電話冇電,,,((梗係啦,,,,尋晚冇珊機呀))

聽吾到阿媽個TEL,,,,唉,,,,

原來瑋哥仔大陸係布吉,,,,((深圳果到邊))

巫巫就係惠州....

之後佢地走左,,,,剩返我地係到,,,等((吾知邊個))個阿媽黎接佢,,,

聽到佢住深圳,,,((下,,,吾係呀,,,,我趕時間呀))

最後,,,我地都係走先,,,,

返去咯....買左壽司.....

+++++++++++++++++++++++++++++++++*

係wo:::講返尋日:::去左赤柱呀,,,,都ok既,,,,好靚,,,我地係到take photo

超正,,,,,d風景!!!!

我地去左[[墳場,,]]一d都吾恐怖,,,,,反而覺得,,,,舒服,,,,好晒,,,,卡

我地係到睇佢地幾歲死,,,,最后生....17歲,,,真係好后生呀!!!

之後去左美利樓,,,,,赤柱大街,,,,仲諗住會有野買,,,,點知,,,得個吉!!!

好暈呀,,,,,好辛苦!!!第一次搭車搭到甘....FISH,,YUKI好似冇野甘。

SAMANTHA都好似好嚴重!!!我都係呀,,,seafood同我係甘訓,,,,

返到去,,,,暈暈暈暈呀,,,,

 

刊登時間︰2005-12-26 07:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]