cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 48
累積人氣: 17432
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2006 年 1 月 22 日  星期日
晴天
 

*CAMP!

 

21/01/2006

今日::11:30起身,,,今日去CAMP啦,,,

食左少少野就出門口啦,,,,

去到信義會::SAM SIR同我地講,,,你地同果5個男仔一組喎.,,OKAY...甘益我地呀,,,

去到第1件事,,,買野,,(煮野食果D)

去左WELLCOME買,,,,好無聊,,,跟埋去都吾知做咩既,,,

佢地話晒事,,,,我正係叫佢地吾好買米粉,,,

比左錢之後,,,佢地就同我地講::我地吾夠錢呀,,,

正係早餐同埋午餐都買左160幾,,

((???吾係呀,,,洗夠洗呀,,,))

我地要自己CAMP返錢呀,,,是但啦,,,

去左佳寶買BBQ D野,,,

$108...

返去信義會::都嚇左SAM SIR一跳呀,,,

甘貴,,

之後,,,我地就分野,,,同埋自我介紹啦,,,

我記得::牙安,,牙康,,,((仲有3個就吾記得左啦,,,))

坐車,,,唉,,,好悶呀,,,

有10條女•••••

我頂,,,,10條都好煩咯,,,

去到,,,,個營,,,,嚇左我一跳咯,,,

吾係呀,,,[[乾淨]]成甘呀,,,仲甘[[先進]]

D女係到係甘嘈,,,,頂你啦.,,,,,係呢到就係呢到架啦,,,

分組::好煩呀,,,又吾知點分,,,

馬錦燦佢地又吾想同[[曾梅]]果3條女一組,,,

之後::我地4個,,,+3個男仔[[牙安,,牙康同牙杰]]+[[曾梅]]果3條女,,,

分埋房::同[曾梅]]一間,,,,本來吾係好想,,,,

算啦,,,識落之後又覺得佢地冇咩野,,,佢地又同SAM SIR講左話訓帳篷咯,,,,

正係覺得馬錦燦D女好嘈咯,,,,

我地4個一間房,,,,因為[[曾梅]]都好憎馬錦燦,,,,所以企係我地果邊咯,,,

呵呵呵呵,,,,人地叫我地做姐姐呀,,,吾係叫你地呀,,,,收啦

玩GAME::哈哈哈哈哈,,,,無聊咯,,,,我吾中意果個牙安呀,,,

佢好扮野,,,,好似黎霆希甘,,,E,,,憎爆呀!!!

係呀,,仲有一個[[牙檬]],,,,嘩嘩嘩,,,,勁似王笑如呀,,

吾係個樣似,,,係D性格同埋D小動作呀,,,,,把聲都似呀,,,,,

真係呀,,,,佢係廖萬石既,,,F,4!!!

之後就BBQ啦,,,

[[曾梅]]果3條女冇野食,,,,因為佢地係本身同馬錦燦果班人一組既,,,

但係馬錦燦就冇買到佢地既野食,,,,

佢地被迫冇得食,,,食飯,,,,,,,

我地組都吾係好多野食,,,,,可以話係好少

我好憎馬錦燦咯,,,,好嘈呀,,,,前世未講過野甘,,,,

仲好姣呀,,,,

我地又同班男仔傾下計,,,記得佢地D名啦,,,

牙安(間條),,,牙康,,牙杰,,,牙朗,,,勁秋!!

佢地個個都幾好人呀,,,

靚仔::(朗,杰)一樣,安,勁秋,康...

問下佢地:""

牙安::鳳一

牙杰::職訓,,,'

牙康,,,牙朗,,,::上官""

勁秋就係風采啦,,,1B13

勁秋原來係風采架,,,,哈哈,,,

F.1架,,,,我未見過佢呀,,,

好搞野呀,,,,入果到燒晒食,,,好似女童院甘。。。。

B完之後,,,就玩GAME啦,,,又係玩[[工字]]

好好玩呀,,,卡卡卡。。。。。。

不過前面傳錯既,,,>W<"

我企係尾2,,,,本來係牙安最尾,,,不過佢懶係醒甘....排第1,,,

又問我做咩排後面,,,,關係鬼事呀,,,你可以企前面,,,甘點解我吾可以企後面呀!!!

我同FISH十指緊扣呀,,,

而我就搣牙杰,,,,好好笑呀,,,,,搣果陣時,,,

輸左啦,,,,唉,,,,,,之後::

夜行,,,,不過夜行之前,,,就玩[[用1枝釘,,,,[燦]起12枝釘,,]]

哈哈哈哈,,,,甘岩之前係[兒童台]]學左呀,,,,卡卡卡卡

好易即,,,,

我地就玩夜行啦,,,

BEN SIR係到講""你地吾好揭開塊布,,,((因為我地係蒙住眼玩]]

又係到講,,,,你地會見到一D吾應該甩到既野,,,,搞到我勁驚,,,,點知,,,

車,,,,無聊呀,,,有一條生命線,,,,跟住佢行,,,就OK,,,

吾好玩野,,,,頭果一陣就真係幾驚既,,,但係之後有牙MO係到,,

就冇野啦,,,又偷睇下,,,,哈哈

返到去,,,同D男仔玩,,,啤牌,,,,,好好玩呀,,,

7級豬同埋,,,,((吾記得左叫咩名,,,))

玩玩下,,,我地就ZZZZ左啦,,,

唉,,,,1:00幾訓,,,3:00起身,,,,勁無奈咯,,,,

勁秋知我地醒左,,入左黎,,,

玩左幾鋪大柿1綿胎之後

比間房佢訓,,,佢ZZZ好[林]呀!!!

訓吾到呀,,,,起身,,,,出去出面訓,,,同佢地傾計,,,,

等等等::等到8:00,,,等左5個鐘呀,,,

吹下水甘啦,.,,,玩下啤甘啦,,,傾下計,,,,

傾返佢地尋晚玩左D咩,,,,

佢地玩KISS KISS,,,,,嘩嘩嘩,,,,,,牙杰呀,,,,估吾到咯,,,,

我就洗頭沖涼::好攰,,,好想訓呀,,,,

我非常我肚餓呀,,,,

食面包,,,,我頂,,,,肚痛,,,,痛左一陣就冇野啦,,,,

之後係到玩阿朗::一見到佢就,,,欺文穩重,,,((係甘4字詞...))

我1個人訓係到,,,佢地個個圍住我坐,,,好似我死左,,,佢地係到瞻仰遺容甘...

好好笑咯,,,,,

8:00起身煮早餐呀,,,,食面,,,,,,,蛋,,,,午餐肉,,

午餐肉一塊都冇食,,,,因為間條煎既。。。。。。

係到嘈生晒,,,,仆街,,,,好想打佢咯,,,

MOMO係到洗碗::佢媽的,,,痴膠花,,,自己用既碗自己又吾洗.,.咩事先,,,

要MOMO幫你洗埋,,我抹碗。。。。賤人,,,,吾洗碗!

之後就行山啦,,,,,,

嚇死我呀,,,,,,,,,都吾係行山既,,,,,係攀山呀,,,

下面係一條河,,,差錯腳會趺死,,,,

又冇人扶,,,,,,,我同FISH係後面,,,,行得勁慢呀,,,,,,,,我好驚呀,,,

係甘同FISH講"""好得人驚呀....哈哈哈

[線]左好多次,,,,至到,,,行去,,,以為係盡頭,,,,FISH同我講,,,

我個身有蟻,,,,我見到勁大隻呀,,,,FISH都有呀,,,

嚇Q死我呀,,,又話好多,,,,,,,,,之後行行下,,,被隻死人仆街蟻咬左一下,,,

連埋之前果D一齊喊左出黎,,,,哈哈哈,,,,我控制吾到呀.,...

佢係甘流出黎呀,,,,我又係到笑,,,,一路喊,,,一路笑....,,,AFTER30秒,,,冇事!!

隻手好痛呀,,,,行果D石,,,,今次有人扶啦,,,仲有好多天.,,,

個個隻手都拖過,,,哈哈哈哈,,,,好好笑呀,,,,,

勁秋,,,,扶左等於冇扶,,,冇力既,,,同埋佢隻手好凍呀,,,,,,,,,

牙安::OK啦,,,佢隻手好凍呀,,,,,,

牙康::我頂,,,,我未企穩就放手,,,差D趺落水,,,,吾扶好過扶啦,,,

牙杰:::最有安全感呀,,,,佢隻手好暖呀,,,,,,扶得最穩呀,,,

牙朗::OK啦,,,,正係拉我,,,

SAM SIR::都好有安全感呀,,,,好穩呀,,,,,好暖呀,,,

最吾中意牙康扶呀,,,,,仆死人。。。

行行下,,,,果個牙康扶我,,,,佢又大隻,,,又吾識閃,,,唉,,,,行左過對面,,,

我都未企穩,,,,佢就放開左我啦,,,,差一步就趺落水,,,,做落湯雞。。。

好采我甘面有枝樹枝,,,我捉住即,,,,

之後佢扶我,,,我都話::得架啦,,,我自己得架啦,,,,你扶後面啦,,,.,

哈哈哈哈哈哈,,,,

佢又話我阻住佢行去後面,,,,我頂,,,,你要比我過左先架,,,,

之後有一段斜坡~牙杰扶我,,,,我[線低,,,,抆埋佢一齊,,,,哈哈....勁好笑,,,

點知,,,我一起身.,,,,吾知頭上面有枝勁粗既樹枝,,,我個頭,,,,一野甘撞埋去,,,,

痛到我呀,,牙杰係甘話::冇野呀麻,,,,

又係到搓我個頭....冇野呀麻,,,,冇野呀麻,,,,

FISH係到笑,,,,不過我都覺得好好笑咯,,,

行行行,,,,就冇甘驚,,,,,,,,,吾好有蟻就OKAY啦,,,

行到去有一塊勁斜既牆,,,要我地爬上去,,,哈哈哈哈哈

牙安""摸[曾梅]]其中一女既PAT PAT,,,,((佢係想托佢上去...))

我,,,FISH見到,,,,係到係甘笑,,,

FISH::嘩::摸人PAT PAT既,,,,,

我::係甘係到笑咯,,,,,,,哈哈哈,,,冇力。。。

到左牙MO,,,佢上到去,,,不過最終都係上到,,,,卡卡,,,我都好驚好似佢甘,,,

到我::我吾識上呀,,,,

間條牙安幫我,,,THANKS呀,,,做得最好係呢次啦,,,

之後牙杰就拉我上去,,,,嘩,,,好成功呀!!!

佢捉得勁實呀....佢塊牆勁斜,,,我係甘叫佢捉實D,,,,

如果換左係牙康::嘩,,,我趺死左啦,,,,我未企穩就放手,,,

由頭到尾,,,都係我啦,,,FISH啦,,,SAM SIR啦,,,最尾,,,

我地行得慢,,,,吾知點解,,,,有FISH係後面,,,先有安全感,,,,

行行下,,,,我地分開左,,,得返我啦,,,FISH啦,,,SAM SIR啦,,,

我見吾到佢地,,,

唯有等SAM SIR帶路啦,,,

甘梗係會慢架啦,,,,想點呀,,,

上到去::班姣西係到講::快D啦.,...等你地呀,,,甘慢,,,

((仆你既街啦去,,,關你屁事呀,,,甘撚吾LIKE,,,,自己走先咯,,,咪吾好等咯))

去到休息::牙杰係另一邊,,,佢地其3個又死過去佢果邊,,,,不愧係姣西呀下

之後SAM SIR係到表演[[片石]]

好勁呀,,,,真係得左呀,,好好勁勁呀,,,,係平面甘片先得,,,

之後阿杰行過黎睇,,,,我頂,,,佢地又跟住咯,,,,,洗吾洗甘呀,,,,

好采,,,,就走即,,,

SEAFOOD整親,,都係多得,,,牙康呀,,,

佢又係衰果樣啦,,,未扶穩就放手,,,SEAFOOD失重心,,,趺落水,,,,整親,,,,

唉,,,,,

走人,,,落山  

痴膠花,,,,行甘快托咩,,,趕住投胎呀,,,

返到去::SAM SIR話...辛苦晒5個男仔啦,,,((因為佢地要扶我地...))

同埋都辛苦晒4個女仔啦,,,(我,,SEAFOOD,,MO,,FISH))

點知有人吾抵得咯,,,話"::乜發姣都辛苦咩,,,

呵呵呵,,,係呀,,,吹咩,,,

我地係發姣呀,,,

甘你地呢,,,我地呢D叫發姣,,,甘你地果D呢,,,,叫咩呀,,,

最得在我地曝姣都有人話::辛苦晒呀,,,

甘你地呢,,,[[發左甘耐姣,,,都冇人蘇你咯,,,,]]

又吾見SAM SIR話辛苦你地,,,

哼,,,吾知醜,,,,自己送上門同D男仔玩喎,,,,

甘我地呢,,,又吾洗自己送上門,,,

人地又會主動甘行埋黎::喂,,一吾一齊行呀,,,

謗伕得好似D人甘呀,,,一見刑人地靚仔,,,就死都痴埋去呀,,,

一早就知你地吾中意我地同D果仔玩啦,,,

因為佢地同我地玩,,,吾同你地玩呀麻,,,,

甘你地咪要診我地ZZZ果陣,,,送上門咯,,,

真係好可憐咯,,,,

係到同人地玩KISS KISS,,,仲吾係CHEAP呀???

想佔人便宜,,,呵呵

串咯,,,,以為我地吾駁你地呀,,,,駁咪駁咯,,,,點呀,,,

大聲D都仲得呀,,,

我地4個冇食飯,,,,ZZZ

因為吾想,,,,同D男仔講野,,,((由其係牙杰,,,))

費事等陣比姣婆咩啦,,,,

SEAFOOD整親...佢地又話::87,,,扮完啦,,,

頂你,,,邊舍係87呀,,,你係38呀,,,ON99,,,

叫勁秋幫我地收料,,,,,THAKS呀,,,

仲有曾梅都THANKS呀!!!

SAM SIR入黎,,,,同我地傾,,,,講講講,,,

比問卷我地填,,,哈哈哈哈

勁好呀,,,,好似作文甘,,,,,

之後ZZZZZ,,,,,訓左好正呀,,,,點知,,比人叫醒,,,

走人,,,,,返HOME::

刊登時間︰2006-01-22 07:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 1 月 20 日  星期五
晴天
 

*星期55555555

 

今日起身果時,,,好凍呀,,,又落雨,,,

7:00起身,,,,,好眼訓,,,,

本身諗住今日去食早餐,,,但係因為要換個個袋,,,

諗住落雨,,,帶個大d既袋裝晒d野,,,,吾洗紙袋呀!!!

落到去,,醒起冇散紙,,,,去買左3包糖,,佢計多左$1,,,算,,,

上左車,,,,吾知做咩,,[[吾記得左]]正係知自己吾記得帶reading book,,,

返到去,,,吾洗早會,,,,勁happy**呵呵

上去,,,今日係miz ho,,,,今日個早會講得勁耐,,,我好開心呀,,,

因為可以吾洗甘耐reading,,,卡卡

完左之後,,,佢又係到做總結,,,,3返4次講眼鏡。。。。。。

吾係呀,,,,我今日去配喎,,,

正返5分鐘,,,reading,,,問豬win借左本maths,,,當住先,,,

maths::做數,,,都ok呀,,,,但係就好悶咯,,

歷史::我頂,,,46.5,,,果3.5分都吾比埋人,,,,等人地開心下都好呀麻,,,= 口=

,,,,((seafood,,,fish,,,))卡卡卡卡,,,,你地真係,,,哈哈哈....我都出左去,,,

頂頂頂,,,,先加得果一分....我話::加埋佢啦,,,,差2分就合格架啦,,,

佢::得啦.,...我知你進步左就得啦,,,

我::有鬼用咩,,,

佢::得架啦...

唉,,,冇野講咯,,,47.5...........衰人!!!!

不過冇溫到,,,47.5都,,,,,差吾多啦!!!!

小息::同seafood周圍問人借書,,,佢要listening,,,好采我打左比samantha,,

知道我本野係佢到,,,,叫左佢帶比我,,,

個個都冇,,,但係3b有個人真係帶左,,,,益左佢,...

eng::真係想打爆佢個頭呀,,,果本甘既listening帶黎左乜呀,,,又吾洗點用,,,

好重架,,,係到講EMI,,,悶到死,,,,,今日我自己肇手出去做呀,,,

吾洗佢叫我,,,,哼......

LUNCH::落去下面食,,,,A餐,,,我好中意呀!!!

我頂頂頂頂頂,,,,無啦啦死左隻死貓咯,,,

吾係我嗌呀,,,,我冇嗌呀,,,,嗌果個係劉遠KING呀,,,哼,,,,我冇篤你咋,,,

MIZ WONG話左C TING.,,.FISH,,,我,,,都吾話佢,,,

有冇搞錯呀,,,仲話咩3C之恥,,,我頂,,,,我鬼有呀,,,,我冇聲出咯,,,

之後勁無聊,,,甩到SAMANTHA同個我吾中意既人一齊,,,,冇行過去,,,

同MOMO,,,FISH,,SEAFOOD上左五樓,,MO陪左我地一陣就落返去,,,

講真::自從今年吾同SAMANTHA一班之後,,,我地好似疏左好多甘呀,,,

年28,,洗XX,,,唉,,,我地係501,,,中史室,,,

我地2個清潔左一陣之後,,,,MIZ WONG無啦啦就話要除鞋,,,吾係呀,,,,

我D腳指甲呀,,,,吾制呀,,,,打死都吾制呀!!!!!

之後佢叫我同SEAFOOD落去寫揮春。。。。。。。。。爆LIN都跟埋黎,,,

我地去到ART室,,,冇人寫揮春,,,我們比騙了,,,,

之後就用果D利事封整燈籠啦,,,,仲好..吾洗清潔,,,得我地3C一班,,,,卡卡卡

冇人落黎,,,,同埋,,,有2個F.2咯。。。。

整左一個,,,OK啦,,,

上去,,,掛左係到,,,MIZ WONG無啦啦比左D布我,,,,我都吾知點,,,

因為何SIR行緊過黎,,,,我收埋左,,,

CHECK完之後,,,,佢無啦啦話::MISS HO,,你講左個好消息比佢地知未呀??

MISS WONG::係呀,,你地星期一係返黎呀,,,

全班::下...((好齊))

MISS WONG::睇劉旋呀,,,

((吾係呀,,,甘益我地呀,,,,))

何SIR::甘你地開吾開心呀,,,

全班::開心,,,,全班鼓掌,,,

哈哈哈哈哈哈哈,.,,,,好好笑呀,,,,真係,,,

3C真係好掂呀*好虛偽,,,,,哈哈,,,,,但係又好真喎,,,,好有做戲既天份呀*

FISH問我,,,,係咪開心到喊,,,我笑到,,,,哈哈哈.....

之後又係到講:::MISS HO:::我地知邊D人帶手機返學架,,,,

頂,,,講我地呀,,,,講出黎咯,,,,又吾知你係背後講過D咩咯,,,,想點呀你,,,

放學:::去左[[睇真D]]間眼鏡,,,,間左一副,,,[[吾知點講]]

MO仲耐過我,,,,

我左350,,,右::375,,,

右邊多左25度咋,,,,卡卡卡,,,,嚇死我呀,,,400幾,,,,

之後走人,,,,同SEAFOOD去YAMA到拎袋

TOMORROW去CAMP呀,.,,,WITH FISH,,SEAFOOD,,MOMO!!!

卡卡卡卡卡

刊登時間︰2006-01-20 11:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 1 月 19 日  星期四
晴天
 

*星期4

 

今日冇鬧維都知醒,,,,哈哈,,,

6:50起左身啦,,,((因為要做corrections))

7:10,,,開始做,,,,做到20分,,,差少少...吾做住,,,

熨埋住衫,,,搵吾到D襪呀,,,頂佢個費,,,呀,,,

洗左又吾乾,,,,我用風筒係甘吹,,,個吹風又無啦啦HAND左,,,

=.=玩野呀,,,,發脾氣咯,,,,,佢係屋企做咩呀,,,將D衫擺落洗衣機洗有幾難呀,,,,

唉,,,,焗住著左對濕既,,,,好采吹左下面個底,,,,SEAFOOD等我,,,,>W<我都吾想架,,,

部死人LIFT係甘賤格,,,次次人地趕時間,,,,佢就偏偏層層停,,,

仆街呀,,,,好慶下,,,果陣,,,,上次又係甘,,,,,(("運"LIFT...))

係BUS,,,做返CORRECTIONS,,,,返到學校,,,,差吾多乾啦,,

上到去502,,,MISS WONG冇上黎呀!!!無聊咯,,,

ENGLISH::悶到嘔呀,,,佢又叫我出去做咯,,,

呵呵,,,,點知我識做WO,,,

悶悶悶*

中文,,,,MISS KWAN話如果我地靜既話,,,佢講我地知邊幾個合格,,,

有8個合格呀,,,,我就係其中一個啦,,,好開心呀,,,,好開心呀,,,,

終於都合格啦,,,,,哈哈

但係呢,,MISS KWAN話作文有好多人吾合格,,,,離題同埋觀點有問題呀,,,,

係[[講粗口的我見]]果篇,,,OH,,,吾係呀,,,

佢話果個人::係讚成講粗口既,,,,,佢既觀點有問題,,,

((下,,,吾係呀,,,我吾記得自己有冇同意呀,,,))

死咯,,,,點算呀,,,,,,,,,,,,,,,,,

但係,,,::[[我見]]呀麻,,,,甘人地既諗法係同意WO,,,,

係,,,,我好驚果個係我呀,,,點算好呢,,,,

唉,,,,上MMLC,,,做BCA,,,,好悶,,,,

小息::玩都顛晒,,,,波!!!衰人黎架,,,,,FISH都係呀!!!

地理::;勁悶,,,,佢係到講份卷,,,又吾派,,,,悶,,,冇聽到佢講野,,,,

LUNCH::MISS HO係到,,,冇玩到,,,FISH係到扔飯,,,,

去左吾知邊到,,,,

佢地係到玩,,,,好好笑呀,,,,但比人記左名呀,,,

MATHS::吳智倫喊,,,,唉,,,,,,,好吾中意D男仔郁D就喊,,,,仲衰過我

足足喊左2堂MATHS呀!!!!唉,,,,

阿BEE冇帶書,,,同我睇,,,,哈哈哈哈,,,,豬WIN真係單純呀!!!

係到做數,,,悶到咩甘...MISS FUNG吾舒服!!!!

班主任節:::年2八,,,我同SEAFOOD 1組呀,,

跟MISS WONG,....好開心呀,,,卡卡,,,介係同哨牙誠天呀!!!!卡卡卡卡

FISH佢呀,...佢真係可憐呀,,,洗女廁,,,,哈哈哈哈哈

我地就洗歷史ROOM!!!!!呵呵呵呵,,,,上年又係果到呀,,,

好開心呀,,,,不過呢,,,自從上次MISS WONG同我傾完之後,,,,

又吾係好憎MISS HO,,,,吾係吾憎,,,係冇以前甘憎咯,,,,

放學:::係下面坐左一陣,,,,走人,,,

去CC眼鏡,,,,,唉,,,,吾係好好睇咯,,,,去M記食野,,,,

$200@2,,,嘩嘩嘩,,,,,真的嗎???卡卡卡卡,,,,,

都OK既,,,可能係自己SEE吾慣啦,,,,卡卡卡卡.....

換啦,,,,聽日去買啦,,,,!!!!!!

返采園,,,我冇散紙,,,,點知見到佢地3個,,,MANDY,,,西怡,,,同埋MANDY個FD,,,哈哈哈哈哈哈哈

上左車,,,問佢地借左3蚊,,,,同佢地傾呀,,,,,呵呵呵呵

好好笑呀!!!

華明,,,落車,,,佢地又係搭循環,,,,,唉,,,

好好笑咯,,,,,卡卡卡卡卡卡卡。。。。。。。。。。。。。。。

行左一陣,,..返學校!!!!

刊登時間︰2006-01-19 08:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 1 月 18 日  星期三
晴天
 

*星期3

 

今日早左起身呀,,,6:55,,,早左1個字,,卡卡,,,

整完晒d野之後,,,就做dictation correction啦,,,((因為仲有時間))

7:25出門口,,WITH細佬,,,

7:30到左.,...見到SEAFOOD,,,

8:05返到去,,,,交通告比MISS LAU,,,比佢話咯,,,又點呀,,,,冇應成話去,,,,

邊個同我地講過話去呀,,,,你冇野呀,,,,,痴膠花係行遠D啦,,,吾該,,,

又要早會,,,,好煩呀,,,,人地好攰架,,,,都冇D同理心既,,((今日學左同理心))

一D都諗過我地既感受*今日分享係[留玉慧]

係到同D學生扮晒熟甘,,,,最憎,,,

上到去,,,做[色情資訊]W.S,,,,吾識做呀,,,,係甘抄返上面D野,,,,算啦,,,

做左張W.S,,,,冇得睇報紙,,,,,,有冇搞錯呀,,,星期3係睇報紙架,,,,,

中文::佢吾派卷>W<((吾係呀,,,,等我仲甘開心))

話,ENGLISH ,,MATHS都係放完假之後先派,,,,,,下,,,=.="點解要甘呀,,,

放假之前::正係派CHEM同埋HISTORY啦,,,,,,,

MATHS::MISS FUNG冇返((好采冇帶書)),,,冇MISS/SIR上冇代堂,,,嘈到乜甘,,,,好煩呀,,,

我係到做ENGLISH DICTATION CORRECTIONS *好無聊,,,

同豬WIN講,,,第一個小息去搵劉SIR:::

一打鐘,,,我地就落去啦,,,,同埋水母一齊,,,

等左佢勁耐咯....諗住走果時,,,,佢就落黎啦,,,,

我問佢,,,我PHY幾分,,,,佢個樣,,,,[[好似話比我知吾合格甘]]

點知佢話::呵,,,,岩岩好合格,,,50分,,,,,

哈哈哈哈哈哈,,,好開心呀,,,吾洗吾合格呀!!!

上返去,,,ENGLISH!!!

無聊都死,,,,好憎你呀,,,,係到玩我咯,,,,叫我出去做,,,,卡,,,,做咪做咯,,,

不過.,,,,我本來係做第3既,,,做錯左第2,,,,都好,,,,錯都吾洗比佢鬧,,,

係到講EMI,,,,悶到死,,,

小息::做晒D ENGLISH,,,好EASY,,,呵呵,,,冇做錯就好啦,,,

CHEM::派卷,,,吾合格26.5,,,,仆佢個街呀,,,,我有6分架,,,,頂佢,,,

我改左個題號,,,我個ANS係岩架,,,,頂佢,,,,

係到話::下,,,甘吾可以個WO,,,,邊可以甘架,,,不嬲都吾得架啦,,,,

我::下,,,,甘吾夠時間呀麻,,,,吾通塗晒佢咩,,,,甘唗時間..((其實我係吾想塗,,,))

佢::吾得呀,,,F,4都係甘架啦,,,,,

我心諗::頂係呀,,,,你都識講啦,,,F.4呀.,,,6分好多架,,,,頂你咩,,,,賤人,,,

LUNCH::同FISH係到玩,,,,,痴線架,,,,甘大力拍落黎,,,,

之後見到MISS LAU,,,,問佢:;佢條仆街呀,,,,話加左我地個名落黑名單,,,,ON撚9既你都,,,

我而家真係好慶,,,非爆粗不可,,,,你冇病呀,,

佢話::你地又話左去,,,而家又吾去,,,甘吾得架麻,,仲有呀,,,你地仲甘串話::我交左通告啦,,,

仆街,,,,你冇野呀,,,,一開始,,,我地就冇話過要去,,,,咩撚野黑名單呀,,,我地根本就吾知係去,,,

更加吾知有呢個活動,,,,張紙係你到,,,你講晒啦,,,,,,,你中意點講都得架啦,,,,

哼,,,,仲有係呀,,,,翁羽端你條死8婆仆街呀,,,有病睇醫生啦,,,,,改埋姓天啦,,,姓賴呀,,,

我地幾時有串過你呀,,,你都ON99既,,,,,,,,,白痴尼,,,有弱智架,,,

邊個串你都吾認得,,,你真係好黑人憎咯,,,,賤人,,,,見到你,,,我一定會啤你架,,,,

你吾好比我拎到紫章,,,我一定走呀,,,CYC,,,食屎啦,,,,

之後上左去1樓,,,,見到MISS WONG::王佩珊,,,,你放左學黎搵我呀!!!

[死咯,,,,1定係上次[[仆街]]果件事啦,,,,,死咯,,,,點同佢講呀,,,,

返上5樓,,,,今日係MISS WONG睇,,,,上義工.,,,,好悶咯,,,,,

係到同蔡雅雯畫公仔。。。。。。。哈哈哈,,,我摸到哨牙誠隻手呀,,,,卡卡卡卡,,,,

講到自己好似咸濕婆甘,,,,係吾覺意,,,,摸到即,,,,哈哈哈,,,FISH。。。。。。。。。

放左學::我好驚呀,,,,驚MISS WONG吾知點問,,,,吾識答,,,

去左搵MISS WONG:;佢冇乜野,,,,,同我講:::

W:你忍到考完試先話你呀,,,,點呀,,,

我::下,,,,

W::MISS HO果張紙呀,,,,知吾知衰咩呀

我:知,,,吾應該講,,,吾係,,,吾應該寫,,,

W::甘即係講就得,,,,寫就吾得啦,,,

我::吾係,,,,2樣都吾得啦,,,

W::唔.,...甘你係咪同劉遠琼成日街黎街去架,,,

我::下,,,吾係呀,,,

W::唉,,,你吾好呃我啦::

我::我吾知呀,,,

W::你點會吾知呀,,,我聽過佢講啦,,,,

我::下,,,,,(我係到笑)

W::呢D說話好粗俗呀,,,

我:::我小學係甘架啦WO,,,,

W::下,,,小學係甘??甘D老師同你地一齊街黎街去架啦??

我::吾係呀!!!同D FD咯,,,

W::甘都得既你,,,,就係成日同D FD街黎街去甘呀,,,

我::吾係,,,,聽佢地講咯,,,,一時時甘啦,,,

W::甘你就要改左呢D助語詞啦,,,,你可以學鄧裕霞甘::打爆你個頭,,,都一樣可以發洩即,,,

我::嗯嗯,,,((係到笑,,,))好呀!!

W::係呀,,你做咩借功課比人抄呀??

我::吾係抄呀,,,係佢吾識,,,,借我既黎睇,,,

W::HEA,,,你估我吾知咩,,,你地既所謂參考,,,,咪即係借比人抄,,,

我::吾係呀,,,,係佢吾識呀,,,,,

W::你吾認都冇計,,,,係咪你自己知啦,,,,,

我::嗯嗯,,,,

W::甘你地點比人罰呀,,,

我::佢罰我地做返晒成課咯,,,

W::你係咪甘比人記左缺點呀,,??

我::下,,,吾係呀,,,佢都冇同我講,,,,吾會既,,,

W::你又知吾會

我::甘我去問下佢呀,,,

W::甘就梗係記錯左啦,,,,吾係你架,,,係記錯左1個人即,,,,,

我::哦哦

((仲有1D,,,費事打啦...))

之後就走啦,,,

去左搵鏡呀,,,做物理。。。。。。

好煩呀......

6:15走人,,,,夠SEAFOOD去還書,,,

6:50返到HOME*

有ICE-CREAM食,,,,,,M記麥旋風,,,

卡卡卡卡,,,打埋日記之後就做功課啦,,,

刊登時間︰2006-01-18 08:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 1 月 16 日  星期一
晴天
 

*星期1

 

今日我之所以打日記,,,,係因為發生左一件好搞笑既野,,,

 

[[今日考左HISTORY同埋CHEM`*

梗係,,,,吾識啦CHEM,,,死晒啦,,,,,溫果D吾出,,,,

HISTORY,,真係,,,識少少啦,,,,如果我上堂聽書,,我會識咯,,,

但係好可惜,,,,王佩珊小朋友吾聽有咩辦法呀,,,

林嘉愉同學係都要同王佩珊小朋友傾計,,,王佩珊小朋友又係都要同林嘉愉同學傾,,*

卡卡卡卡,,,,

吾識啦,,,係到吹野,,,次次吾識都會係甘,,,因為::扮晒野識甘,,,哈哈哈哈哈

吹出黎既,,,,題題都差吾多一樣,,,,>W<OH,,,OH,,,OH!!!

今日考HISTORY果時,,,B&D走左,,,

好FREE呀!!!果陣FEEL好正呀!!!

我令轉面睇林嘉愉同學都冇人鬧我呀!!!

吹吹吹,,,,吾識吾識呀!!!!!!!!!哈哈哈哈

放左之後,,,,吳慕瑩阿姐去考口試,,,

我地係下面聊天,,,,傾尋日[[勁歌]]D野,,,,哈哈哈哈哈.,..

11:55,,,我上去啦,,,,

MISS梁玉怡考呀,,,

同[[王惠君,,,丘汶峰,,,胡卓謙]]

開頭,,,,冇人講野,,,傾下傾下之後,,,丘汶峰講到[[性,,,]][[愛滋病]]

我忍吾住呀,,,笑左,,,,係甘係到忍,,,佢就係甘係到講.,,,,

我本來都想講架,,,但係,,,諗諗下。。。又好似冇咩野講,,,

最後::我係最高分果個,,,,因為我識得做總結,,,但係都要比人[省]],,,

個個都要,,,丘汶峰比MISS梁[省]得最勁呀.,,,MISS梁又係到講[[避孕]] [[性交]],,,,

[[忍笑忍得好辛苦呀,,,,]]我甩到王惠君都忍都好辛苦,,,個個都係,,,

哈哈哈哈哈,,,,走人,,,,落到去,,,,走人,,WITH劉遠琼,,,吳慕瑩,,,林嘉愉呀**

一路行,,SEA就話MO係校花,,,,,哈哈哈哈,,,,

吾知點解,,,,覺得好好好笑呀,,,,係甘係到笑,,,,哈哈

去左信義會,,,,得返我,,劉遠琼,,,吳慕瑩,,,

溫MATHS,,,同埋會計,,,,

溫溫下,,,,我地出去食野...吳慕瑩比人叫阿姐,,,,,哈哈哈哈哈。。。。

返到去,,,,MO姐佢吾會發咩溫,,,,係到跳熱舞,,,,

掀起自己條群比我地睇,,,,仆街,,,

[[之後仲發生左一D不文的事,,,]]

之後我就同佢講啦,,呢到有攝錄機,,,

哈哈哈哈哈哈哈哈.....笑到我地2個死呀!!!!!

佢-0-.....哈哈,,,,吾知點好,,,,我地就指比佢睇部攝錄機係邊啦,,,,

岩岩好影到呀,,,,,哈哈哈

之後佢又立誓:::吳慕塋同學:::

你講過既野,,,,要算數!!

吾準再呃我地呀!!!

哼哼哼,,,,

之後就走啦,,,,,阿MO叫我地陪佢,,,無啦啦去左荼餐廳]]

叫左D野食,,,我要左個蝦米炸兩,,,SEA::抄面,,,MO::粥+蝦米腸呀!!!

哈哈哈,,,,蝦米腸最難食呀,,,,,坐左一陣,,,就走人啦,,,,

我阿E打黎:::話搵吾到我阿媽,,,>W<

又話打左手機,,,又冇人聽,,,出左街咯,,,,

唉,,,返到去,,,,我阿媽係到,,,佢岩岩先返,,,

佢問我食咩送::我話雞亦,,,佢叫我落去WELLCOME買,,,

洗埋頭,,,,落去啦,,,等LIFT果陣,,,,好大風呀,,,,企係果到,,,,好正呀!!!

諗返起23/12果晚呀,,,,,,超正呀,,,,果晚,,,如果冇左D嘩鬼,,,,一定好完美呀!!!

靜靜地...好多星星,,,,,,,,,,多到數吾到,,,,

好想再去多次,,,,,,就算係發夢都好呀*]]]卡卡卡卡

我企係到,,,好似個傻婆甘,,,有人出黎,,,,即告扮到冇野甘,,,,,哈哈

永遠都會記得果日::23/12

比人話串都吾可以出聲,,,,,,

刊登時間︰2006-01-16 09:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 1 月 13 日  星期五
晴天
 

*...............

 

上一年,,,2005..

真係發生左好多野,,,係最最最吾開心既一年,,,,,

有好多野,,,,擺係個心到,,,,好吾舒服,,,,

中3啦,,,可能係我地相處最後既一年呀,,,,

點解就係今年,,,就發生甘多甘既野呀??

第1::同宋燕萍抄左,,,,,因為佢既態度問題,,,

本來f.2冇乜野,,,大家仲玩得好開心架,,,但係,,,升左f.3之後,,,,就覺得佢....

有d野,,,之後momo果件事,,,終於,,,我地決定左......

本來個個都支持,,,我,,,sea,,sam,,yuki,,momo....

但係,,,,點解大家講過既野,,,,總係吾可以做到呀??

momo,,,你心軟,,,我知呀,,,但係你吾好吾記得佢之前點對你呀,,,

就係因為而家fish吾同佢玩,,,同左我地玩,,,,佢先係甘,,,扮可憐呀??

個個都心軟,,,,,sam,,,yuki都係甘,,,

而家想點呀,,,,正返我同sea呀,,,

當初話吾同佢玩既人係你地,,,,你地當時講到實牙齒,,,而家呢,,,,????

甘你咩意思呀???samantha,,,講真,,,,有時我真係覺得,,,

你中意同佢玩多d呀,,,

第2::fish既問題,,,又係因為宋燕萍,,,,先會有呢件事既出現呀,,,,

好煩呀,,,,你地吾中意我地同佢玩,,,但係我地都吾中意你地同宋燕萍玩呀,,,

真係好煩呀,,,,,開學果頭1個月,,,,真係,,,,好辛苦,,,係又煩,,,,吾係又煩,,,

第3::samantha話要搬,,,,,出觀塘,,,,,,,,,,,

一諗到,,,,個心會好痛呀,,,,

好似佢有病,,,就黎死甘,,((似即))

第4::因為3c班既問題,,,,搞到miss wong好吾開心,,,

仲話吾教我地班,,,比許因因教,,,,唉,,,,,

果日中史,,,,認吾住,,,,,諗到miss wong真係可能走,,,,又諗到samantha又要走,,,,

第5::果條仆街又成日發脾4....冇病呀,,,

發發發,,,,,係又發,,,吾係又發,,,,,好地地又可以發一餐.....頂....

有係做班主任,,,,,>w<''so bad!!!

第6::yuki果件事,,,,,真係好煩,,,

陳穎芝同我講,,,,yuki又同我講,,,,吾知信邊個好,,,,

2個講d野都好真,,,,,

但係,,,我而家知啦,,,,我知信邊個好,,,,邊個講d野先係真,,,,,,,,睇真晒啦,,,

第7::豬兜::

甘多年fd,,,都可以絕交,,,,,又係,,,吾知信邊個好,,,

甘當然啦,,,,我會企係samantha果邊啦,,,因為你係我既好朋友麻,,,,

豬兜,,,,而家都仲有同佢玩呀,,,,

第8::比個仆街捉到講[仆街],,,,頂,,,

你真係好乞人憎呀*

我講乜關你春事呀,,,仲要比miss wong睇,,,,頂你咩,,,

好x乞人憎呀,,,,不過.,,,,中文考試作文::[[[青少年講粗口的我見]]],,

講晒我想講既野,,,,正呀,,,,

記我缺點咪記咯,,,,我都同我阿媽講晒啦,,,

痴膠花,,,,我正係驚miss wong咋,,,3年班主任,,,,,吾想佢,,,,,,,,,,,,,

死仆街,,,,一日最最賤都係你,,,,[[鄙視你]],,,怪獸!!!!!!!!

第9::我同sea既問題,,,岩岩開學果陣呀,,,冷戰,,,不過而家冇事啦,,,,

 

 

果時真係好煩,,,不過.,.,..多謝晒corine你呀,,,,,,,,,謝謝,,,識係3年,,,,今年毛知你甘好人,,,,卡卡,,

仲有fish,,,,,thankz,,,

第10::屋企發生既問題,,,,,,,,,,真你好煩呀,,,,

好煩好煩好煩,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,成日都係甘,,,,嘈嘈嘈,,,

不過而定冇野啦...

 

開左學都而家,,,都係3個多月了,,,,

問題總是有增無減,,,,而家連學業也問題出現了問題,,,

平均分跌左12分,,,,

上年,,,62,,,今年,,,50,,,

所以焗住入[[增益]]*

入左3個,,,,,,,,,星期1,2,5。。。。。。

以上既問題,,,有d解決左,,,有d仲未解決,,,仲嚴重左,,,,,,,

今年,,,,,,,係最後一個,,,,出年,,,,大家可能冇乜機會再見,,

點解吾留一個好既回憶呀??***

>w<

 

by::sandra,,,,13/1/2006

刊登時間︰2006-01-13 08:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 1 月 11 日  星期三
晴天
 

*考試

 

星期2就開始左考試啦,,,

星期2考左ENGLISH,,,吾識啦,,,頂佢,,,,LISTENING果到呀,,,

我冇睇到後面果到,,,吾識做,,,

完左之後,,,SEAFOOD話我知,,,,原來後面有得睇,,,,((=.=))

你吾係甘搞野呀,,,,佢話佢都吾知,,,,,我都吾知啦,,,=W=

好激氣,,,

走果時,,就發生左果件事啦,,,,((尋日日記,,,))

之後去左信義會,,,交野比基SIR,,,車,,,都吾夠100個鐘啦,,,

係果到溫左一陣,,,,4:00走人,,,,返去睇[[網球王子]]

返到去,,,冇睇到,,,因為要打日記,,,,鬧果個死仆街,,,,((我就係中意講仆街呀))

見你前面憎你後面呀,,,,賤人,,,,仆街,,,

而家仲好嬲呀!!!!

今日,,,,,考中史同物理,,,,中史OK啦,,,吾係好識,,,

物理,,,,一D都吾識呀,,,,吾知自己寫緊咩呀,,,,。。。。。

放左,,,,去食M記,,,,WITH SEAFOOD,,FISH,,MOMO

見到WATER MOTHER,,豬兜,,,BOBBY,,,佢地,,,,仲有MANDY,,,怡,,,

同MANDY佢地傾左一陣.,,,,講返果條賤人D野,,,

講起佢就把幾火,,,真係吾講由自可,,,講起就把幾火,,,

做老師做到佢甘,,,死左佢啦,,,吾死都冇用呀,,,,

傾左陣,,,,FISH同我講::果個人係甘望住你喎,,,你識佢架,,,

我望出去,,,係恩琪呀,,,,嘩,,真係好耐冇見過佢啦,,,

吾,,,好似係差吾多...2年啦,,,,,卡卡卡卡....我仲認得佢呀,,,,

佢都冇咩點變到,,,,同佢揮手,,,,佢又同我揮手,,,,,佢就走左啦,

仲係同果條粉人一齊,,,,唉,,,,不過佢冇以前甘KID啦,,,,佢地一齊左都有3年幾啦,,

唉,,,果條粉人,,,,由F.1就話開始轉校,,,轉到而家都仲未轉到,,,

同MANDY傾左一陣,,,,走人,,,,

出去果時,,,,見到有架刷鞋機,,,走過去刷鞋,,,哈哈....同MOMO係到爭,,,,

走人,,,,去左上水廣場運左一陣吉,,,,MOMO走先,,,,我同SEAFOOD FISH行,,,

去搵果D毛毛鞋,,,,搵左好耐,,,冇,,,,我同SEAFOOD返HOME,,,,,,

係火車站落左車,,,,,果到都冇,,,,行返碧湖,,,

係到講::如果我地發左達,,,,買起間學校,,,

抄晒D黑我地偕既人,,,,升晒D我地中意既人,,,

我地2個做副校,,,,一D憎,,,但係猁甘憎既,,,,就去做校工,,,,哈哈哈哈哈哈,,,,

我地間OFFIC係7F,,,無滴海景,,,,嘩嘩嘩,,,,,正呀,,,

去左華心,,,,係甘係到HEI,,,,十分無聊呀,,,,

買左毛毛鞋啦,,,,嘩,,,諗左好耐,,,,最後,,,好采我既決定係岩既,,,

哈哈哈哈哈,,,,,,上左SEAFOOD到,,,,一陣,,,,走人,,,

去華明,,,,同佢係甘運吉,,,,,,運呀運呀運,,,4:30走人,,,,,,返HOME啦,,,,

無野做,,,,聽日考中文,,,吾知有咩溫,,,又吾洗DICTATION既,,,,

刊登時間︰2006-01-11 07:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 1 月 10 日  星期二
晴天
 

*好吾据你咯

 

有粗口成份:::

 

仆街!!!!我係中意講仆街呀.,,,吹咩,,,

吹我帳呀,,,我講乜..野洗同你交代呀,,,

你都on撚9既,,,,食啦你,,,,

扮晒蟹甘,,,,摺埋兼彈開啦..吾該!!!

話我,,,你有咩資格呀,,,你吾好鬧人呀,,,笨7,,

我係講架啦,,,我老豆老母都未話我,,,

你話我,,,收啦,,,,,,邊個教我講,,,,關你春事呀,,,

我吾止識[仆街]呀....仲識好多架,,,

哼,,,以為自己真係有料到呀,,,

邊個係開學果時講呀::今年你地有我教,,,

我保險你地英文一定有進步,,,

食啦,,,,,,退步呀,,,,on撚9..

退左好多,,,,教得仲衰過mr wong呀,,

mr.wong上堂吾會亂發脾氣咯,,,,

吾係好似d人甘咯,,,,係又發,,,吾係又發,,,

食啦你,,,,,更年期呀..食::太太::啦,,,,

你咪以為自己班學生好乖啦,,,,

最乖果個都係甘講啦....係架啦,,,3c係最差呀,,

甘又點即,,,又話走既??做咩仲吾走呀,,,

又話同校長講吾教3c,,,講左未呀.,,,走啦,,,

全班冇一個中意你係到呀,,,,冇人留你呀...

喂,,,,早就早著啦,,,,阻住地球轉,,,,痴膠花,,,

加言加醋你就叻,,,,挑撥離間咯,,,,頂你呀,,,

乜究呀你,,,,係咪吾低得人地受歡迎過你呀...

好撚憎你咯,,,,,係就有d病死啦,,,,

係wo*病左鬧人仲精神過冇病鬧人個wo*

係咪呀你,,,,炸病,,,,cheap吾cheap d呀,,,

頂你,,,,早知就吾扮野,,,寫果張卡比你呀,,,

唗晒我d墨,,,我收返我果句l::快d好返呀,,,

你點做人老師呀,,,

知吾知咩叫尊重?????咩叫私忍呀?????

你食啦,,,,都同你講左果張係日記,,,

你都仲係要睇,,,,甘Q  8掛既你,,,吾做8婆唗晒啦,

老師可以隨便睇學生野私忍啦?

王佩珊都有私忍架,,,,,

都吾知係咪香港人黎既,,,,基本法識吾識呀,,,

學咩人做基督徒呀,,,,,人地個個都甘好人,,,

你就偏偏甘撚賤,,,,真係影衰晒,,,,,,

打折咪打折咯,,,,吾介意,,,我係甘既,,,,

我做左,,,我會認,,,,,係呀*你吾係屈我呀,,,

但你又有咩資格話我呀,,,,你根本一D資格都冇!!

如果係MISS WONG話我,,,我心服口服,,,

但係你,,,,哼,,,食啦,,,收啦,,,講起你,,,真係好火呀

我本來已經講少左好多粗口,,,,但係就因為你,,,

我先會講甘多,,,,我一火就會係甘,,,,

平時最多,,仆街,,,頂,,,

今日,,,,連平時吾講果D都講埋出黎呀,,,

甘就證門你係我心目中係幾甘有地位啦!!!

你甘想知邊個教我講,,,,我就話你知啦,,,,我細個

就識講粗口啦,,,我阿媽,,,,阿爸,,,阿E,,,,姨丈,,,,阿

婆,,,阿公,,,舅,,,舅母,,細佬,,,表弟,,,,個個都識

呀!!甘又點呀,,,大鄉里,,,!!!未見過人講呀,,,

我係學校吾講粗口:::吾係代表我係老師面前一套,,,背後又一套...我有講,,,只係你自己白痴吾知,,,,我吾係老師面前講,,,係我覺得根本冇甘既需要當住老師面前講,,,,你又知D咩呀,,,,吾好知少少扮代表啦,,,,吾該,,,,講粗口係個個都有,,,,又係你自己白痴吾知,,你又知我係學校出面係點咩,,,,總之,,,,我係學校,,,都係做返我自己,,,做返王佩珊,,,,,我冇扮野,,,吾該你吾好屈我~~賤人!!!!!!!!!!!!你真係好乞人憎呀,,,,,

我講過,,,,今年吾會甘易喊....但你第一個整喊我既人,,,係你,,,,何恵雯!!!

我而家諗起MISS WONG果個眼神,,,我好驚呀,,,,,,吾知驚咩,,,,放學果時,,,

一路行,,,一路諗返起,,,D眼淚先會流出黎,,,,好驚呀,,,,,

今日放學果時::MISS WONG同我講話我比人記左一個缺點,,

話我咩欺騙老師,,,,他媽的,,,點解我吾知架,,,

又話係1月10日記既,,,,頂你啦.....咩事呀,,,

今日發左過D咩事呀,,,,,記咩缺點,,,,邊個記又吾知,,,

我頂,,,,,點呀,,,,咩事呀,,,,我做過D咩呀,,,無啦啦比人記左...

痴膠花,,,,冇病呀,,,,,嚇親我咯,,,,我自己比人記左都吾知,,,

比本手冊何惠雯睇,,,頂佢,,,,咩事呀,,,睇人D野,,,,ON撚9,,

好采,,,同FISH傳果D紙仔,,,跌左出黎,,,,,如果吾係,,,2個都要死,,

之後先比佢發現左[果張紙]..,,,講真,,,我真係吾記得寫左D咩,,,

係FISH抄我BIO WK果次,,,,就係一句::OH仆街,,,甘就咩左啦,,

頂頂頂頂,,,又話比MISS WONG睇,,,,,,咩事呀,,,

冇人叫你睇架,,,,,睇睇睇睇咩睇呀......仆,,,,

你好乞人憎呀

 

刊登時間︰2006-01-10 05:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 1 月 6 日  星期五
晴天
 

*1.6

 

1.6(星期5)

今日吾知醒呀,,,,7:15先起身,,,

吾想呀,,,,發左個好正既夢呀,,,

seafood打黎.,...叫我帶技巧鞋比佢,,,,

我都吾知擺左係邊咯......搵,,,,,果然係係果到,,,,,哈,,,,

好快甘整好晒d野,,,7:30,,,出門口,,,,

今日我到先呀,,,,

返到去,,,,吾洗集隊,,,,因為今日好凍呀,,,,,上左去,,,,卡卡卡,,,,好開心呀!!!

見到小妍,,,,同佢一齊行.....我地去左

上到去,,,,miss ho都仲未上黎呀,,,,,

我地班,,,,今日吾知做咩,,,,好靜呀,,,,,

何副校行過黎.,,,,,話我地好乖,,,,,好靜,,,,問小妍我地係咪成日都係甘乖,,,

::一時時啦....((梗係吾係啦,,,,係今日咋,,,))

之後佢話miss ho今日冇返,,,,叫我地自己reading,,,

之後又話:::見你地甘乖,,,比你地問我問題啦,,,,,((吾係呀,,,,,同miss wong講就實際d))

叫爆lin問,,,,,,又係中4果d啦,,,,好留心甘聽佢講.....miss wong上黎,,,,

佢同miss wong講話同我地傾計,,,,,,叫miss wong等一陣,,,,

傾傾.,....傾.,,,,得佢講....我地要舉手,,,個個都有舉啦,,,,

佢今日又好似吾係好煩甘喎,,,,,,

完左,,,,,佢走啦,,,,miss fung入黎,,,,maths!!!一個字,,,,悶,,,,

history::好留心呀今日,,,,吾知做乜,,,,,諗住會訓,,,點知冇wo,,,,,

開學甘耐,,,,最最留心係今日啦,,,,

中史:::上4堂中史呀,,,,我中意呀!!!

miss ho比左2堂eng  miss wong,,,,

不過....今日中史,,,,,悶呀,,,,吾好笑既,,,,,,算啦,,,,好過上英文呀!!!!

lunch::拎野落去,,,,,去左圖書館,,,,溫chinese history,,,,,等陣要小測呀,,,,

上到去,,,,,教書,,,,睇power point,,,,,小測,,,,

識啦,,,,不過,,,,我背左果9個商埠冇寫到呀,,,,因為我諗佢得6分,,,背乜鬼呀,,,

點知,,,,,要背左毛有分,,,頂,,,,,,,好采,,,都合格呀,,,

我改莊x熙果份,,,我明明計左22/50,,,吾合格,,,,,

點知後來幫佢數多次,,,25wo,,,,比佢合格,,,,

話返比miss wong知,,,,

但係,,,,,,諗下諗下,,,,,應該都係22分至岩,,,算啦,,,,,佢甘就吾洗去見miss wong啦,,,

補eng::我中意呀,,,,改左302,,,冇人話去地知,,,,,好采有垃圾虫,,,,thz晒呀,,,,

我地係甘傾計,,,,但係都有做EX架,,,,,卡卡,,,,識啦,,,,

之後就放啦,,,,seafood去左考pe,,,,冇上到黎,,,

落去搵佢,,,,佢又上左去,,,,

走果時,,,,去左威尼斯,,,,冇上到去呀,,,,,去L2食野,,,,費事上呀,,,yuki媽,,,yuki爸係到,,,

同momo,,,,seafood走,,,

刊登時間︰2006-01-06 08:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 1 月 2 日  星期一
晴天
 

*...............

 

1.2:::12:30起身,,,無聊!!無野做,,

掃地啦,,,,拖地啦,,,((今日終於都拖左啦,,,))因為我阿媽今日出黎呀,,,,汁埋d野,,,

食野.,.,,我阿e打黎,,,,,問我食吾食野,,,,((吾記得左果樣野叫咩名,,,))我話食呀,,,

佢叫tom仔拎比我,,,,又問數,,,,,,呵呵呵呵,,,好采我識即,,,,6年級果d數,,,

我有樣野吾明::我6年級果時,,,,都吾識做呢d數,,,點解而家又識呢,,,,吾通,,,個ans吾岩既,,,

算啦...我冇講個答案比佢知,,,叫佢自己計,,,,如果我錯左,,,,嘩嘩嘩,,,,比佢笑死咯.,,

好鬼悶呀!好多多多功課呀,,,

我仲未做晒呀.,...

聽日返學啦,,,,唉,,,,

又係果條甘既死死死賤人,,,((吾知佢係邊個))

日日打黎玩電話,,,,

頂你個x,,,好好玩咩,,,痴膠花,,,

打黎就出聲啦,,,又吾講野,,,玩野,,,

 

刊登時間︰2006-01-02 03:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]