| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 1 月 22 日 星期日 |
 |
|
|
*CAMP!
|
21/01/2006
今日::11:30起身,,,今日去CAMP啦,,,
食左少少野就出門口啦,,,,
去到信義會::SAM SIR同我地講,,,你地同果5個男仔一組喎.,,OKAY...甘益我地呀,,,
去到第1件事,,,買野,,(煮野食果D)
去左WELLCOME買,,,,好無聊,,,跟埋去都吾知做咩既,,,
佢地話晒事,,,,我正係叫佢地吾好買米粉,,,
比左錢之後,,,佢地就同我地講::我地吾夠錢呀,,,
正係早餐同埋午餐都買左160幾,,
((???吾係呀,,,洗夠洗呀,,,))
我地要自己CAMP返錢呀,,,是但啦,,,
去左佳寶買BBQ D野,,,
$108...
返去信義會::都嚇左SAM SIR一跳呀,,,
甘貴,,
之後,,,我地就分野,,,同埋自我介紹啦,,,
我記得::牙安,,牙康,,,((仲有3個就吾記得左啦,,,))
坐車,,,唉,,,好悶呀,,,
有10條女•••••
我頂,,,,10條都好煩咯,,,
去到,,,,個營,,,,嚇左我一跳咯,,,
吾係呀,,,[[乾淨]]成甘呀,,,仲甘[[先進]]
D女係到係甘嘈,,,,頂你啦.,,,,,係呢到就係呢到架啦,,,
分組::好煩呀,,,又吾知點分,,,
馬錦燦佢地又吾想同[[曾梅]]果3條女一組,,,
之後::我地4個,,,+3個男仔[[牙安,,牙康同牙杰]]+[[曾梅]]果3條女,,,
分埋房::同[曾梅]]一間,,,,本來吾係好想,,,,
算啦,,,識落之後又覺得佢地冇咩野,,,佢地又同SAM SIR講左話訓帳篷咯,,,,
正係覺得馬錦燦D女好嘈咯,,,,
我地4個一間房,,,,因為[[曾梅]]都好憎馬錦燦,,,,所以企係我地果邊咯,,,
呵呵呵呵,,,,人地叫我地做姐姐呀,,,吾係叫你地呀,,,,收啦
玩GAME::哈哈哈哈哈,,,,無聊咯,,,,我吾中意果個牙安呀,,,
佢好扮野,,,,好似黎霆希甘,,,E,,,憎爆呀!!!
係呀,,仲有一個[[牙檬]],,,,嘩嘩嘩,,,,勁似王笑如呀,,
吾係個樣似,,,係D性格同埋D小動作呀,,,,,把聲都似呀,,,,,
真係呀,,,,佢係廖萬石既,,,F,4!!!
之後就BBQ啦,,,
[[曾梅]]果3條女冇野食,,,,因為佢地係本身同馬錦燦果班人一組既,,,
但係馬錦燦就冇買到佢地既野食,,,,
佢地被迫冇得食,,,食飯,,,,,,,
我地組都吾係好多野食,,,,,可以話係好少
我好憎馬錦燦咯,,,,好嘈呀,,,,前世未講過野甘,,,,
仲好姣呀,,,,
我地又同班男仔傾下計,,,記得佢地D名啦,,,
牙安(間條),,,牙康,,牙杰,,,牙朗,,,勁秋!!
佢地個個都幾好人呀,,,
靚仔::(朗,杰)一樣,安,勁秋,康...
問下佢地:""
牙安::鳳一
牙杰::職訓,,,'
牙康,,,牙朗,,,::上官""
勁秋就係風采啦,,,1B13
勁秋原來係風采架,,,,哈哈,,,
F.1架,,,,我未見過佢呀,,,
好搞野呀,,,,入果到燒晒食,,,好似女童院甘。。。。
B完之後,,,就玩GAME啦,,,又係玩[[工字]]
好好玩呀,,,卡卡卡。。。。。。
不過前面傳錯既,,,>W<"
我企係尾2,,,,本來係牙安最尾,,,不過佢懶係醒甘....排第1,,,
又問我做咩排後面,,,,關係鬼事呀,,,你可以企前面,,,甘點解我吾可以企後面呀!!!
我同FISH十指緊扣呀,,,
而我就搣牙杰,,,,好好笑呀,,,,,搣果陣時,,,
輸左啦,,,,唉,,,,,,之後::
夜行,,,,不過夜行之前,,,就玩[[用1枝釘,,,,[燦]起12枝釘,,]]
哈哈哈哈,,,,甘岩之前係[兒童台]]學左呀,,,,卡卡卡卡
好易即,,,,
我地就玩夜行啦,,,
BEN SIR係到講""你地吾好揭開塊布,,,((因為我地係蒙住眼玩]]
又係到講,,,,你地會見到一D吾應該甩到既野,,,,搞到我勁驚,,,,點知,,,
車,,,,無聊呀,,,有一條生命線,,,,跟住佢行,,,就OK,,,
吾好玩野,,,,頭果一陣就真係幾驚既,,,但係之後有牙MO係到,,
就冇野啦,,,又偷睇下,,,,哈哈
返到去,,,同D男仔玩,,,啤牌,,,,,好好玩呀,,,
7級豬同埋,,,,((吾記得左叫咩名,,,))
玩玩下,,,我地就ZZZZ左啦,,,
唉,,,,1:00幾訓,,,3:00起身,,,,勁無奈咯,,,,
勁秋知我地醒左,,入左黎,,,
玩左幾鋪大柿1綿胎之後
比間房佢訓,,,佢ZZZ好[林]呀!!!
訓吾到呀,,,,起身,,,,出去出面訓,,,同佢地傾計,,,,
等等等::等到8:00,,,等左5個鐘呀,,,
吹下水甘啦,.,,,玩下啤甘啦,,,傾下計,,,,
傾返佢地尋晚玩左D咩,,,,
佢地玩KISS KISS,,,,,嘩嘩嘩,,,,,,牙杰呀,,,,估吾到咯,,,,
我就洗頭沖涼::好攰,,,好想訓呀,,,,
我非常我肚餓呀,,,,
食面包,,,,我頂,,,,肚痛,,,,痛左一陣就冇野啦,,,,
之後係到玩阿朗::一見到佢就,,,欺文穩重,,,((係甘4字詞...))
我1個人訓係到,,,佢地個個圍住我坐,,,好似我死左,,,佢地係到瞻仰遺容甘...
好好笑咯,,,,,
8:00起身煮早餐呀,,,,食面,,,,,,,蛋,,,,午餐肉,,
午餐肉一塊都冇食,,,,因為間條煎既。。。。。。
係到嘈生晒,,,,仆街,,,,好想打佢咯,,,
MOMO係到洗碗::佢媽的,,,痴膠花,,,自己用既碗自己又吾洗.,.咩事先,,,
要MOMO幫你洗埋,,我抹碗。。。。賤人,,,,吾洗碗!
之後就行山啦,,,,,,
嚇死我呀,,,,,,,,,都吾係行山既,,,,,係攀山呀,,,
下面係一條河,,,差錯腳會趺死,,,,
又冇人扶,,,,,,,我同FISH係後面,,,,行得勁慢呀,,,,,,,,我好驚呀,,,
係甘同FISH講"""好得人驚呀....哈哈哈
[線]左好多次,,,,至到,,,行去,,,以為係盡頭,,,,FISH同我講,,,
我個身有蟻,,,,我見到勁大隻呀,,,,FISH都有呀,,,
嚇Q死我呀,,,又話好多,,,,,,,,,之後行行下,,,被隻死人仆街蟻咬左一下,,,
連埋之前果D一齊喊左出黎,,,,哈哈哈,,,,我控制吾到呀.,...
佢係甘流出黎呀,,,,我又係到笑,,,,一路喊,,,一路笑....,,,AFTER30秒,,,冇事!!
隻手好痛呀,,,,行果D石,,,,今次有人扶啦,,,仲有好多天.,,,
個個隻手都拖過,,,哈哈哈哈,,,,好好笑呀,,,,,
勁秋,,,,扶左等於冇扶,,,冇力既,,,同埋佢隻手好凍呀,,,,,,,,,
牙安::OK啦,,,佢隻手好凍呀,,,,,,
牙康::我頂,,,,我未企穩就放手,,,差D趺落水,,,,吾扶好過扶啦,,,
牙杰:::最有安全感呀,,,,佢隻手好暖呀,,,,,,扶得最穩呀,,,
牙朗::OK啦,,,,正係拉我,,,
SAM SIR::都好有安全感呀,,,,好穩呀,,,,,好暖呀,,,
最吾中意牙康扶呀,,,,,仆死人。。。
行行下,,,,果個牙康扶我,,,,佢又大隻,,,又吾識閃,,,唉,,,,行左過對面,,,
我都未企穩,,,,佢就放開左我啦,,,,差一步就趺落水,,,,做落湯雞。。。
好采我甘面有枝樹枝,,,我捉住即,,,,
之後佢扶我,,,我都話::得架啦,,,我自己得架啦,,,,你扶後面啦,,,.,
哈哈哈哈哈哈,,,,
佢又話我阻住佢行去後面,,,,我頂,,,,你要比我過左先架,,,,
之後有一段斜坡~牙杰扶我,,,,我[線低,,,,抆埋佢一齊,,,,哈哈....勁好笑,,,
點知,,,我一起身.,,,,吾知頭上面有枝勁粗既樹枝,,,我個頭,,,,一野甘撞埋去,,,,
痛到我呀,,牙杰係甘話::冇野呀麻,,,,
又係到搓我個頭....冇野呀麻,,,,冇野呀麻,,,,
FISH係到笑,,,,不過我都覺得好好笑咯,,,
行行行,,,,就冇甘驚,,,,,,,,,吾好有蟻就OKAY啦,,,
行到去有一塊勁斜既牆,,,要我地爬上去,,,哈哈哈哈哈
牙安""摸[曾梅]]其中一女既PAT PAT,,,,((佢係想托佢上去...))
我,,,FISH見到,,,,係到係甘笑,,,
FISH::嘩::摸人PAT PAT既,,,,,
我::係甘係到笑咯,,,,,,,哈哈哈,,,冇力。。。
到左牙MO,,,佢上到去,,,不過最終都係上到,,,,卡卡,,,我都好驚好似佢甘,,,
到我::我吾識上呀,,,,
間條牙安幫我,,,THANKS呀,,,做得最好係呢次啦,,,
之後牙杰就拉我上去,,,,嘩,,,好成功呀!!!
佢捉得勁實呀....佢塊牆勁斜,,,我係甘叫佢捉實D,,,,
如果換左係牙康::嘩,,,我趺死左啦,,,,我未企穩就放手,,,
由頭到尾,,,都係我啦,,,FISH啦,,,SAM SIR啦,,,最尾,,,
我地行得慢,,,,吾知點解,,,,有FISH係後面,,,先有安全感,,,,
行行下,,,,我地分開左,,,得返我啦,,,FISH啦,,,SAM SIR啦,,,
我見吾到佢地,,,
唯有等SAM SIR帶路啦,,,
甘梗係會慢架啦,,,,想點呀,,,
上到去::班姣西係到講::快D啦.,...等你地呀,,,甘慢,,,
((仆你既街啦去,,,關你屁事呀,,,甘撚吾LIKE,,,,自己走先咯,,,咪吾好等咯))
去到休息::牙杰係另一邊,,,佢地其3個又死過去佢果邊,,,,不愧係姣西呀下
之後SAM SIR係到表演[[片石]]
好勁呀,,,,真係得左呀,,好好勁勁呀,,,,係平面甘片先得,,,
之後阿杰行過黎睇,,,,我頂,,,佢地又跟住咯,,,,,洗吾洗甘呀,,,,
好采,,,,就走即,,,
SEAFOOD整親,,都係多得,,,牙康呀,,,
佢又係衰果樣啦,,,未扶穩就放手,,,SEAFOOD失重心,,,趺落水,,,,整親,,,,
唉,,,,,
走人,,,落山
痴膠花,,,,行甘快托咩,,,趕住投胎呀,,,
返到去::SAM SIR話...辛苦晒5個男仔啦,,,((因為佢地要扶我地...))
同埋都辛苦晒4個女仔啦,,,(我,,SEAFOOD,,MO,,FISH))
點知有人吾抵得咯,,,話"::乜發姣都辛苦咩,,,
呵呵呵,,,係呀,,,吹咩,,,
我地係發姣呀,,,
甘你地呢,,,我地呢D叫發姣,,,甘你地果D呢,,,,叫咩呀,,,
最得在我地曝姣都有人話::辛苦晒呀,,,
甘你地呢,,,[[發左甘耐姣,,,都冇人蘇你咯,,,,]]
又吾見SAM SIR話辛苦你地,,,
哼,,,吾知醜,,,,自己送上門同D男仔玩喎,,,,
甘我地呢,,,又吾洗自己送上門,,,
人地又會主動甘行埋黎::喂,,一吾一齊行呀,,,
謗伕得好似D人甘呀,,,一見刑人地靚仔,,,就死都痴埋去呀,,,
一早就知你地吾中意我地同D果仔玩啦,,,
因為佢地同我地玩,,,吾同你地玩呀麻,,,,
甘你地咪要診我地ZZZ果陣,,,送上門咯,,,
真係好可憐咯,,,,
係到同人地玩KISS KISS,,,仲吾係CHEAP呀???
想佔人便宜,,,呵呵
串咯,,,,以為我地吾駁你地呀,,,,駁咪駁咯,,,,點呀,,,
大聲D都仲得呀,,,
我地4個冇食飯,,,,ZZZ
因為吾想,,,,同D男仔講野,,,((由其係牙杰,,,))
費事等陣比姣婆咩啦,,,,
SEAFOOD整親...佢地又話::87,,,扮完啦,,,
頂你,,,邊舍係87呀,,,你係38呀,,,ON99,,,
叫勁秋幫我地收料,,,,,THAKS呀,,,
仲有曾梅都THANKS呀!!!
SAM SIR入黎,,,,同我地傾,,,,講講講,,,
比問卷我地填,,,哈哈哈哈
勁好呀,,,,好似作文甘,,,,,
之後ZZZZZ,,,,,訓左好正呀,,,,點知,,比人叫醒,,,
走人,,,,,返HOME::
|
| 刊登時間︰2006-01-22 07:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 20 日 星期五 |
 |
|
|
*星期55555555
|
今日起身果時,,,好凍呀,,,又落雨,,,
7:00起身,,,,,好眼訓,,,,
本身諗住今日去食早餐,,,但係因為要換個個袋,,,
諗住落雨,,,帶個大d既袋裝晒d野,,,,吾洗紙袋呀!!!
落到去,,醒起冇散紙,,,,去買左3包糖,,佢計多左$1,,,算,,,
上左車,,,,吾知做咩,,[[吾記得左]]正係知自己吾記得帶reading book,,,
返到去,,,吾洗早會,,,,勁happy**呵呵
上去,,,今日係miz ho,,,,今日個早會講得勁耐,,,我好開心呀,,,
因為可以吾洗甘耐reading,,,卡卡
完左之後,,,佢又係到做總結,,,,3返4次講眼鏡。。。。。。
吾係呀,,,,我今日去配喎,,,
正返5分鐘,,,reading,,,問豬win借左本maths,,,當住先,,,
maths::做數,,,都ok呀,,,,但係就好悶咯,,
歷史::我頂,,,46.5,,,果3.5分都吾比埋人,,,,等人地開心下都好呀麻,,,= 口=
,,,,((seafood,,,fish,,,))卡卡卡卡,,,,你地真係,,,哈哈哈....我都出左去,,,
頂頂頂,,,,先加得果一分....我話::加埋佢啦,,,,差2分就合格架啦,,,
佢::得啦.,...我知你進步左就得啦,,,
我::有鬼用咩,,,
佢::得架啦...
唉,,,冇野講咯,,,47.5...........衰人!!!!
不過冇溫到,,,47.5都,,,,,差吾多啦!!!!
小息::同seafood周圍問人借書,,,佢要listening,,,好采我打左比samantha,,
知道我本野係佢到,,,,叫左佢帶比我,,,
個個都冇,,,但係3b有個人真係帶左,,,,益左佢,...
eng::真係想打爆佢個頭呀,,,果本甘既listening帶黎左乜呀,,,又吾洗點用,,,
好重架,,,係到講EMI,,,悶到死,,,,,今日我自己肇手出去做呀,,,
吾洗佢叫我,,,,哼......
LUNCH::落去下面食,,,,A餐,,,我好中意呀!!!
我頂頂頂頂頂,,,,無啦啦死左隻死貓咯,,,
吾係我嗌呀,,,,我冇嗌呀,,,,嗌果個係劉遠KING呀,,,哼,,,,我冇篤你咋,,,
MIZ WONG話左C TING.,,.FISH,,,我,,,都吾話佢,,,
有冇搞錯呀,,,仲話咩3C之恥,,,我頂,,,,我鬼有呀,,,,我冇聲出咯,,,
之後勁無聊,,,甩到SAMANTHA同個我吾中意既人一齊,,,,冇行過去,,,
同MOMO,,,FISH,,SEAFOOD上左五樓,,MO陪左我地一陣就落返去,,,
講真::自從今年吾同SAMANTHA一班之後,,,我地好似疏左好多甘呀,,,
年28,,洗XX,,,唉,,,我地係501,,,中史室,,,
我地2個清潔左一陣之後,,,,MIZ WONG無啦啦就話要除鞋,,,吾係呀,,,,
我D腳指甲呀,,,,吾制呀,,,,打死都吾制呀!!!!!
之後佢叫我同SEAFOOD落去寫揮春。。。。。。。。。爆LIN都跟埋黎,,,
我地去到ART室,,,冇人寫揮春,,,我們比騙了,,,,
之後就用果D利事封整燈籠啦,,,,仲好..吾洗清潔,,,得我地3C一班,,,,卡卡卡
冇人落黎,,,,同埋,,,有2個F.2咯。。。。
整左一個,,,OK啦,,,
上去,,,掛左係到,,,MIZ WONG無啦啦比左D布我,,,,我都吾知點,,,
因為何SIR行緊過黎,,,,我收埋左,,,
CHECK完之後,,,,佢無啦啦話::MISS HO,,你講左個好消息比佢地知未呀??
MISS WONG::係呀,,你地星期一係返黎呀,,,
全班::下...((好齊))
MISS WONG::睇劉旋呀,,,
((吾係呀,,,甘益我地呀,,,,))
何SIR::甘你地開吾開心呀,,,
全班::開心,,,,全班鼓掌,,,
哈哈哈哈哈哈哈,.,,,,好好笑呀,,,,真係,,,
3C真係好掂呀*好虛偽,,,,,哈哈,,,,,但係又好真喎,,,,好有做戲既天份呀*
FISH問我,,,,係咪開心到喊,,,我笑到,,,,哈哈哈.....
之後又係到講:::MISS HO:::我地知邊D人帶手機返學架,,,,
頂,,,講我地呀,,,,講出黎咯,,,,又吾知你係背後講過D咩咯,,,,想點呀你,,,
放學:::去左[[睇真D]]間眼鏡,,,,間左一副,,,[[吾知點講]]
MO仲耐過我,,,,
我左350,,,右::375,,,
右邊多左25度咋,,,,卡卡卡,,,,嚇死我呀,,,400幾,,,,
之後走人,,,,同SEAFOOD去YAMA到拎袋
TOMORROW去CAMP呀,.,,,WITH FISH,,SEAFOOD,,MOMO!!!
卡卡卡卡卡 |
| 刊登時間︰2006-01-20 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 19 日 星期四 |
 |
|
|
*星期4
|
今日冇鬧維都知醒,,,,哈哈,,,
6:50起左身啦,,,((因為要做corrections))
7:10,,,開始做,,,,做到20分,,,差少少...吾做住,,,
熨埋住衫,,,搵吾到D襪呀,,,頂佢個費,,,呀,,,
洗左又吾乾,,,,我用風筒係甘吹,,,個吹風又無啦啦HAND左,,,
=.=玩野呀,,,,發脾氣咯,,,,,佢係屋企做咩呀,,,將D衫擺落洗衣機洗有幾難呀,,,,
唉,,,,焗住著左對濕既,,,,好采吹左下面個底,,,,SEAFOOD等我,,,,>W<我都吾想架,,,
部死人LIFT係甘賤格,,,次次人地趕時間,,,,佢就偏偏層層停,,,
仆街呀,,,,好慶下,,,果陣,,,,上次又係甘,,,,,(("運"LIFT...))
係BUS,,,做返CORRECTIONS,,,,返到學校,,,,差吾多乾啦,,
上到去502,,,MISS WONG冇上黎呀!!!無聊咯,,,
ENGLISH::悶到嘔呀,,,佢又叫我出去做咯,,,
呵呵,,,,點知我識做WO,,,
悶悶悶*
中文,,,,MISS KWAN話如果我地靜既話,,,佢講我地知邊幾個合格,,,
有8個合格呀,,,,我就係其中一個啦,,,好開心呀,,,,好開心呀,,,,
終於都合格啦,,,,,哈哈
但係呢,,MISS KWAN話作文有好多人吾合格,,,,離題同埋觀點有問題呀,,,,
係[[講粗口的我見]]果篇,,,OH,,,吾係呀,,,
佢話果個人::係讚成講粗口既,,,,,佢既觀點有問題,,,
((下,,,吾係呀,,,我吾記得自己有冇同意呀,,,))
死咯,,,,點算呀,,,,,,,,,,,,,,,,,
但係,,,::[[我見]]呀麻,,,,甘人地既諗法係同意WO,,,,
係,,,,我好驚果個係我呀,,,點算好呢,,,,
唉,,,,上MMLC,,,做BCA,,,,好悶,,,,
小息::玩都顛晒,,,,波!!!衰人黎架,,,,,FISH都係呀!!!
地理::;勁悶,,,,佢係到講份卷,,,又吾派,,,,悶,,,冇聽到佢講野,,,,
LUNCH::MISS HO係到,,,冇玩到,,,FISH係到扔飯,,,,
去左吾知邊到,,,,
佢地係到玩,,,,好好笑呀,,,,但比人記左名呀,,,
MATHS::吳智倫喊,,,,唉,,,,,,,好吾中意D男仔郁D就喊,,,,仲衰過我
足足喊左2堂MATHS呀!!!!唉,,,,
阿BEE冇帶書,,,同我睇,,,,哈哈哈哈,,,,豬WIN真係單純呀!!!
係到做數,,,悶到咩甘...MISS FUNG吾舒服!!!!
班主任節:::年2八,,,我同SEAFOOD 1組呀,,
跟MISS WONG,....好開心呀,,,卡卡,,,介係同哨牙誠天呀!!!!卡卡卡卡
FISH佢呀,...佢真係可憐呀,,,洗女廁,,,,哈哈哈哈哈
我地就洗歷史ROOM!!!!!呵呵呵呵,,,,上年又係果到呀,,,
好開心呀,,,,不過呢,,,自從上次MISS WONG同我傾完之後,,,,
又吾係好憎MISS HO,,,,吾係吾憎,,,係冇以前甘憎咯,,,,
放學:::係下面坐左一陣,,,,走人,,,
去CC眼鏡,,,,,唉,,,,吾係好好睇咯,,,,去M記食野,,,,
$200@2,,,嘩嘩嘩,,,,,真的嗎???卡卡卡卡,,,,,
都OK既,,,可能係自己SEE吾慣啦,,,,卡卡卡卡.....
換啦,,,,聽日去買啦,,,,!!!!!!
返采園,,,我冇散紙,,,,點知見到佢地3個,,,MANDY,,,西怡,,,同埋MANDY個FD,,,哈哈哈哈哈哈哈
上左車,,,問佢地借左3蚊,,,,同佢地傾呀,,,,,呵呵呵呵
好好笑呀!!!
華明,,,落車,,,佢地又係搭循環,,,,,唉,,,
好好笑咯,,,,,卡卡卡卡卡卡卡。。。。。。。。。。。。。。。
行左一陣,,..返學校!!!! |
| 刊登時間︰2006-01-19 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 18 日 星期三 |
 |
|
|
*星期3
|
今日早左起身呀,,,6:55,,,早左1個字,,卡卡,,,
整完晒d野之後,,,就做dictation correction啦,,,((因為仲有時間))
7:25出門口,,WITH細佬,,,
7:30到左.,...見到SEAFOOD,,,
8:05返到去,,,,交通告比MISS LAU,,,比佢話咯,,,又點呀,,,,冇應成話去,,,,
邊個同我地講過話去呀,,,,你冇野呀,,,,,痴膠花係行遠D啦,,,吾該,,,
又要早會,,,,好煩呀,,,,人地好攰架,,,,都冇D同理心既,,((今日學左同理心))
一D都諗過我地既感受*今日分享係[留玉慧]
係到同D學生扮晒熟甘,,,,最憎,,,
上到去,,,做[色情資訊]W.S,,,,吾識做呀,,,,係甘抄返上面D野,,,,算啦,,,
做左張W.S,,,,冇得睇報紙,,,,,,有冇搞錯呀,,,星期3係睇報紙架,,,,,
中文::佢吾派卷>W<((吾係呀,,,,等我仲甘開心))
話,ENGLISH ,,MATHS都係放完假之後先派,,,,,,下,,,=.="點解要甘呀,,,
放假之前::正係派CHEM同埋HISTORY啦,,,,,,,
MATHS::MISS FUNG冇返((好采冇帶書)),,,冇MISS/SIR上冇代堂,,,嘈到乜甘,,,,好煩呀,,,
我係到做ENGLISH DICTATION CORRECTIONS *好無聊,,,
同豬WIN講,,,第一個小息去搵劉SIR:::
一打鐘,,,我地就落去啦,,,,同埋水母一齊,,,
等左佢勁耐咯....諗住走果時,,,,佢就落黎啦,,,,
我問佢,,,我PHY幾分,,,,佢個樣,,,,[[好似話比我知吾合格甘]]
點知佢話::呵,,,,岩岩好合格,,,50分,,,,,
哈哈哈哈哈哈,,,好開心呀,,,吾洗吾合格呀!!!
上返去,,,ENGLISH!!!
無聊都死,,,,好憎你呀,,,,係到玩我咯,,,,叫我出去做,,,,卡,,,,做咪做咯,,,
不過.,,,,我本來係做第3既,,,做錯左第2,,,,都好,,,,錯都吾洗比佢鬧,,,
係到講EMI,,,,悶到死,,,
小息::做晒D ENGLISH,,,好EASY,,,呵呵,,,冇做錯就好啦,,,
CHEM::派卷,,,吾合格26.5,,,,仆佢個街呀,,,,我有6分架,,,,頂佢,,,
我改左個題號,,,我個ANS係岩架,,,,頂佢,,,,
係到話::下,,,甘吾可以個WO,,,,邊可以甘架,,,不嬲都吾得架啦,,,,
我::下,,,,甘吾夠時間呀麻,,,,吾通塗晒佢咩,,,,甘唗時間..((其實我係吾想塗,,,))
佢::吾得呀,,,F,4都係甘架啦,,,,,
我心諗::頂係呀,,,,你都識講啦,,,F.4呀.,,,6分好多架,,,,頂你咩,,,,賤人,,,
LUNCH::同FISH係到玩,,,,,痴線架,,,,甘大力拍落黎,,,,
之後見到MISS LAU,,,,問佢:;佢條仆街呀,,,,話加左我地個名落黑名單,,,,ON撚9既你都,,,
我而家真係好慶,,,非爆粗不可,,,,你冇病呀,,
佢話::你地又話左去,,,而家又吾去,,,甘吾得架麻,,仲有呀,,,你地仲甘串話::我交左通告啦,,,
仆街,,,,你冇野呀,,,,一開始,,,我地就冇話過要去,,,,咩撚野黑名單呀,,,我地根本就吾知係去,,,
更加吾知有呢個活動,,,,張紙係你到,,,你講晒啦,,,,,,,你中意點講都得架啦,,,,
哼,,,,仲有係呀,,,,翁羽端你條死8婆仆街呀,,,有病睇醫生啦,,,,,改埋姓天啦,,,姓賴呀,,,
我地幾時有串過你呀,,,你都ON99既,,,,,,,,,白痴尼,,,有弱智架,,,
邊個串你都吾認得,,,你真係好黑人憎咯,,,,賤人,,,,見到你,,,我一定會啤你架,,,,
你吾好比我拎到紫章,,,我一定走呀,,,CYC,,,食屎啦,,,,
之後上左去1樓,,,,見到MISS WONG::王佩珊,,,,你放左學黎搵我呀!!!
[死咯,,,,1定係上次[[仆街]]果件事啦,,,,,死咯,,,,點同佢講呀,,,,
返上5樓,,,,今日係MISS WONG睇,,,,上義工.,,,,好悶咯,,,,,
係到同蔡雅雯畫公仔。。。。。。。哈哈哈,,,我摸到哨牙誠隻手呀,,,,卡卡卡卡,,,,
講到自己好似咸濕婆甘,,,,係吾覺意,,,,摸到即,,,,哈哈哈,,,FISH。。。。。。。。。
放左學::我好驚呀,,,,驚MISS WONG吾知點問,,,,吾識答,,,
去左搵MISS WONG:;佢冇乜野,,,,,同我講:::
W:你忍到考完試先話你呀,,,,點呀,,,
我::下,,,,
W::MISS HO果張紙呀,,,,知吾知衰咩呀
我:知,,,吾應該講,,,吾係,,,吾應該寫,,,
W::甘即係講就得,,,,寫就吾得啦,,,
我::吾係,,,,2樣都吾得啦,,,
W::唔.,...甘你係咪同劉遠琼成日街黎街去架,,,
我::下,,,吾係呀,,,
W::唉,,,你吾好呃我啦::
我::我吾知呀,,,
W::你點會吾知呀,,,我聽過佢講啦,,,,
我::下,,,,,(我係到笑)
W::呢D說話好粗俗呀,,,
我:::我小學係甘架啦WO,,,,
W::下,,,小學係甘??甘D老師同你地一齊街黎街去架啦??
我::吾係呀!!!同D FD咯,,,
W::甘都得既你,,,,就係成日同D FD街黎街去甘呀,,,
我::吾係,,,,聽佢地講咯,,,,一時時甘啦,,,
W::甘你就要改左呢D助語詞啦,,,,你可以學鄧裕霞甘::打爆你個頭,,,都一樣可以發洩即,,,
我::嗯嗯,,,((係到笑,,,))好呀!!
W::係呀,,你做咩借功課比人抄呀??
我::吾係抄呀,,,係佢吾識,,,,借我既黎睇,,,
W::HEA,,,你估我吾知咩,,,你地既所謂參考,,,,咪即係借比人抄,,,
我::吾係呀,,,,係佢吾識呀,,,,,
W::你吾認都冇計,,,,係咪你自己知啦,,,,,
我::嗯嗯,,,,
W::甘你地點比人罰呀,,,
我::佢罰我地做返晒成課咯,,,
W::你係咪甘比人記左缺點呀,,??
我::下,,,吾係呀,,,佢都冇同我講,,,,吾會既,,,
W::你又知吾會
我::甘我去問下佢呀,,,
W::甘就梗係記錯左啦,,,,吾係你架,,,係記錯左1個人即,,,,,
我::哦哦
((仲有1D,,,費事打啦...))
之後就走啦,,,
去左搵鏡呀,,,做物理。。。。。。
好煩呀......
6:15走人,,,,夠SEAFOOD去還書,,,
6:50返到HOME*
有ICE-CREAM食,,,,,,M記麥旋風,,,
卡卡卡卡,,,打埋日記之後就做功課啦,,, |
| 刊登時間︰2006-01-18 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 16 日 星期一 |
 |
|
|
*星期1
|
今日我之所以打日記,,,,係因為發生左一件好搞笑既野,,,
[[今日考左HISTORY同埋CHEM`*
梗係,,,,吾識啦CHEM,,,死晒啦,,,,,溫果D吾出,,,,
HISTORY,,真係,,,識少少啦,,,,如果我上堂聽書,,我會識咯,,,
但係好可惜,,,,王佩珊小朋友吾聽有咩辦法呀,,,
林嘉愉同學係都要同王佩珊小朋友傾計,,,王佩珊小朋友又係都要同林嘉愉同學傾,,*
卡卡卡卡,,,,
吾識啦,,,係到吹野,,,次次吾識都會係甘,,,因為::扮晒野識甘,,,哈哈哈哈哈
吹出黎既,,,,題題都差吾多一樣,,,,>W<OH,,,OH,,,OH!!!
今日考HISTORY果時,,,B&D走左,,,
好FREE呀!!!果陣FEEL好正呀!!!
我令轉面睇林嘉愉同學都冇人鬧我呀!!!
吹吹吹,,,,吾識吾識呀!!!!!!!!!哈哈哈哈
放左之後,,,,吳慕瑩阿姐去考口試,,,
我地係下面聊天,,,,傾尋日[[勁歌]]D野,,,,哈哈哈哈哈.,..
11:55,,,我上去啦,,,,
MISS梁玉怡考呀,,,
同[[王惠君,,,丘汶峰,,,胡卓謙]]
開頭,,,,冇人講野,,,傾下傾下之後,,,丘汶峰講到[[性,,,]][[愛滋病]]
我忍吾住呀,,,笑左,,,,係甘係到忍,,,佢就係甘係到講.,,,,
我本來都想講架,,,但係,,,諗諗下。。。又好似冇咩野講,,,
最後::我係最高分果個,,,,因為我識得做總結,,,但係都要比人[省]],,,
個個都要,,,丘汶峰比MISS梁[省]得最勁呀.,,,MISS梁又係到講[[避孕]] [[性交]],,,,
[[忍笑忍得好辛苦呀,,,,]]我甩到王惠君都忍都好辛苦,,,個個都係,,,
哈哈哈哈哈,,,,走人,,,,落到去,,,,走人,,WITH劉遠琼,,,吳慕瑩,,,林嘉愉呀**
一路行,,SEA就話MO係校花,,,,,哈哈哈哈,,,,
吾知點解,,,,覺得好好好笑呀,,,,係甘係到笑,,,,哈哈
去左信義會,,,,得返我,,劉遠琼,,,吳慕瑩,,,
溫MATHS,,,同埋會計,,,,
溫溫下,,,,我地出去食野...吳慕瑩比人叫阿姐,,,,,哈哈哈哈哈。。。。
返到去,,,,MO姐佢吾會發咩溫,,,,係到跳熱舞,,,,
掀起自己條群比我地睇,,,,仆街,,,
[[之後仲發生左一D不文的事,,,]]
之後我就同佢講啦,,呢到有攝錄機,,,
哈哈哈哈哈哈哈哈.....笑到我地2個死呀!!!!!
佢-0-.....哈哈,,,,吾知點好,,,,我地就指比佢睇部攝錄機係邊啦,,,,
岩岩好影到呀,,,,,哈哈哈
之後佢又立誓:::吳慕塋同學:::
你講過既野,,,,要算數!!
吾準再呃我地呀!!!
哼哼哼,,,,
之後就走啦,,,,,阿MO叫我地陪佢,,,無啦啦去左荼餐廳]]
叫左D野食,,,我要左個蝦米炸兩,,,SEA::抄面,,,MO::粥+蝦米腸呀!!!
哈哈哈,,,,蝦米腸最難食呀,,,,,坐左一陣,,,就走人啦,,,,
我阿E打黎:::話搵吾到我阿媽,,,>W<
又話打左手機,,,又冇人聽,,,出左街咯,,,,
唉,,,返到去,,,,我阿媽係到,,,佢岩岩先返,,,
佢問我食咩送::我話雞亦,,,佢叫我落去WELLCOME買,,,
洗埋頭,,,,落去啦,,,等LIFT果陣,,,,好大風呀,,,,企係果到,,,,好正呀!!!
諗返起23/12果晚呀,,,,,,超正呀,,,,果晚,,,如果冇左D嘩鬼,,,,一定好完美呀!!!
靜靜地...好多星星,,,,,,,,,,多到數吾到,,,,
好想再去多次,,,,,,就算係發夢都好呀*]]]卡卡卡卡
我企係到,,,好似個傻婆甘,,,有人出黎,,,,即告扮到冇野甘,,,,,哈哈
永遠都會記得果日::23/12
比人話串都吾可以出聲,,,,,, |
| 刊登時間︰2006-01-16 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 13 日 星期五 |
 |
|
|
*...............
|
上一年,,,2005..
真係發生左好多野,,,係最最最吾開心既一年,,,,,
有好多野,,,,擺係個心到,,,,好吾舒服,,,,
中3啦,,,可能係我地相處最後既一年呀,,,,
點解就係今年,,,就發生甘多甘既野呀??
第1::同宋燕萍抄左,,,,,因為佢既態度問題,,,
本來f.2冇乜野,,,大家仲玩得好開心架,,,但係,,,升左f.3之後,,,,就覺得佢....
有d野,,,之後momo果件事,,,終於,,,我地決定左......
本來個個都支持,,,我,,,sea,,sam,,yuki,,momo....
但係,,,,點解大家講過既野,,,,總係吾可以做到呀??
momo,,,你心軟,,,我知呀,,,但係你吾好吾記得佢之前點對你呀,,,
就係因為而家fish吾同佢玩,,,同左我地玩,,,,佢先係甘,,,扮可憐呀??
個個都心軟,,,,,sam,,,yuki都係甘,,,
而家想點呀,,,,正返我同sea呀,,,
當初話吾同佢玩既人係你地,,,,你地當時講到實牙齒,,,而家呢,,,,????
甘你咩意思呀???samantha,,,講真,,,,有時我真係覺得,,,
你中意同佢玩多d呀,,,
第2::fish既問題,,,又係因為宋燕萍,,,,先會有呢件事既出現呀,,,,
好煩呀,,,,你地吾中意我地同佢玩,,,但係我地都吾中意你地同宋燕萍玩呀,,,
真係好煩呀,,,,,開學果頭1個月,,,,真係,,,,好辛苦,,,係又煩,,,,吾係又煩,,,
第3::samantha話要搬,,,,,出觀塘,,,,,,,,,,,
一諗到,,,,個心會好痛呀,,,,
好似佢有病,,,就黎死甘,,((似即))
第4::因為3c班既問題,,,,搞到miss wong好吾開心,,,
仲話吾教我地班,,,比許因因教,,,,唉,,,,,
果日中史,,,,認吾住,,,,,諗到miss wong真係可能走,,,,又諗到samantha又要走,,,,
第5::果條仆街又成日發脾4....冇病呀,,,
發發發,,,,,係又發,,,吾係又發,,,,,好地地又可以發一餐.....頂....
有係做班主任,,,,,>w<''so bad!!!
第6::yuki果件事,,,,,真係好煩,,,
陳穎芝同我講,,,,yuki又同我講,,,,吾知信邊個好,,,,
2個講d野都好真,,,,,
但係,,,我而家知啦,,,,我知信邊個好,,,,邊個講d野先係真,,,,,,,,睇真晒啦,,,
第7::豬兜::
甘多年fd,,,都可以絕交,,,,,又係,,,吾知信邊個好,,,
甘當然啦,,,,我會企係samantha果邊啦,,,因為你係我既好朋友麻,,,,
豬兜,,,,而家都仲有同佢玩呀,,,,
第8::比個仆街捉到講[仆街],,,,頂,,,
你真係好乞人憎呀*
我講乜關你春事呀,,,仲要比miss wong睇,,,,頂你咩,,,
好x乞人憎呀,,,,不過.,,,,中文考試作文::[[[青少年講粗口的我見]]],,
講晒我想講既野,,,,正呀,,,,
記我缺點咪記咯,,,,我都同我阿媽講晒啦,,,
痴膠花,,,,我正係驚miss wong咋,,,3年班主任,,,,,吾想佢,,,,,,,,,,,,,
死仆街,,,,一日最最賤都係你,,,,[[鄙視你]],,,怪獸!!!!!!!!
第9::我同sea既問題,,,岩岩開學果陣呀,,,冷戰,,,不過而家冇事啦,,,,
果時真係好煩,,,不過.,.,..多謝晒corine你呀,,,,,,,,,謝謝,,,識係3年,,,,今年毛知你甘好人,,,,卡卡,,
仲有fish,,,,,thankz,,,
第10::屋企發生既問題,,,,,,,,,,真你好煩呀,,,,
好煩好煩好煩,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,成日都係甘,,,,嘈嘈嘈,,,
不過而定冇野啦...
開左學都而家,,,都係3個多月了,,,,
問題總是有增無減,,,,而家連學業也問題出現了問題,,,
平均分跌左12分,,,,
上年,,,62,,,今年,,,50,,,
所以焗住入[[增益]]*
入左3個,,,,,,,,,星期1,2,5。。。。。。
以上既問題,,,有d解決左,,,有d仲未解決,,,仲嚴重左,,,,,,,
今年,,,,,,,係最後一個,,,,出年,,,,大家可能冇乜機會再見,,
點解吾留一個好既回憶呀??***
>w<
by::sandra,,,,13/1/2006 |
| 刊登時間︰2006-01-13 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 11 日 星期三 |
 |
|
|
*考試
|
星期2就開始左考試啦,,,
星期2考左ENGLISH,,,吾識啦,,,頂佢,,,,LISTENING果到呀,,,
我冇睇到後面果到,,,吾識做,,,
完左之後,,,SEAFOOD話我知,,,,原來後面有得睇,,,,((=.=))

你吾係甘搞野呀,,,,佢話佢都吾知,,,,,我都吾知啦,,,=W=
好激氣,,,

走果時,,就發生左果件事啦,,,,((尋日日記,,,))
之後去左信義會,,,交野比基SIR,,,車,,,都吾夠100個鐘啦,,,
係果到溫左一陣,,,,4:00走人,,,,返去睇[[網球王子]]
返到去,,,冇睇到,,,因為要打日記,,,,鬧果個死仆街,,,,((我就係中意講仆街呀))
見你前面憎你後面呀,,,,賤人,,,,仆街,,,
而家仲好嬲呀!!!!
今日,,,,,考中史同物理,,,,中史OK啦,,,吾係好識,,,
物理,,,,一D都吾識呀,,,,吾知自己寫緊咩呀,,,,。。。。。
放左,,,,去食M記,,,,WITH SEAFOOD,,FISH,,MOMO
見到WATER MOTHER,,豬兜,,,BOBBY,,,佢地,,,,仲有MANDY,,,怡,,,
同MANDY佢地傾左一陣.,,,,講返果條賤人D野,,,
講起佢就把幾火,,,真係吾講由自可,,,講起就把幾火,,,
做老師做到佢甘,,,死左佢啦,,,吾死都冇用呀,,,,
傾左陣,,,,FISH同我講::果個人係甘望住你喎,,,你識佢架,,,
我望出去,,,係恩琪呀,,,,嘩,,真係好耐冇見過佢啦,,,
吾,,,好似係差吾多...2年啦,,,,,卡卡卡卡....我仲認得佢呀,,,,
佢都冇咩點變到,,,,同佢揮手,,,,佢又同我揮手,,,,,佢就走左啦,
仲係同果條粉人一齊,,,,唉,,,,不過佢冇以前甘KID啦,,,,佢地一齊左都有3年幾啦,,
唉,,,果條粉人,,,,由F.1就話開始轉校,,,轉到而家都仲未轉到,,,
同MANDY傾左一陣,,,,走人,,,,
出去果時,,,,見到有架刷鞋機,,,走過去刷鞋,,,哈哈....同MOMO係到爭,,,,
走人,,,,去左上水廣場運左一陣吉,,,,MOMO走先,,,,我同SEAFOOD FISH行,,,
去搵果D毛毛鞋,,,,搵左好耐,,,冇,,,,我同SEAFOOD返HOME,,,,,,
係火車站落左車,,,,,果到都冇,,,,行返碧湖,,,
係到講::如果我地發左達,,,,買起間學校,,,
抄晒D黑我地偕既人,,,,升晒D我地中意既人,,,
我地2個做副校,,,,一D憎,,,但係猁甘憎既,,,,就去做校工,,,,哈哈哈哈哈哈,,,,
我地間OFFIC係7F,,,無滴海景,,,,嘩嘩嘩,,,,,正呀,,,
去左華心,,,,係甘係到HEI,,,,十分無聊呀,,,,
買左毛毛鞋啦,,,,嘩,,,諗左好耐,,,,最後,,,好采我既決定係岩既,,,
哈哈哈哈哈,,,,,,上左SEAFOOD到,,,,一陣,,,,走人,,,
去華明,,,,同佢係甘運吉,,,,,,運呀運呀運,,,4:30走人,,,,,,返HOME啦,,,,
無野做,,,,聽日考中文,,,吾知有咩溫,,,又吾洗DICTATION既,,,, |
| 刊登時間︰2006-01-11 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 10 日 星期二 |
 |
|
|
*好吾据你咯
|

有粗口成份:::
仆街!!!!我係中意講仆街呀.,,,吹咩,,,
吹我帳呀,,,我講乜..野洗同你交代呀,,,
你都on撚9既,,,,食啦你,,,,
扮晒蟹甘,,,,摺埋兼彈開啦..吾該!!!
話我,,,你有咩資格呀,,,你吾好鬧人呀,,,笨7,,
我係講架啦,,,我老豆老母都未話我,,,
你話我,,,收啦,,,,,,邊個教我講,,,,關你春事呀,,,
我吾止識[仆街]呀....仲識好多架,,,
哼,,,以為自己真係有料到呀,,,
邊個係開學果時講呀::今年你地有我教,,,
我保險你地英文一定有進步,,,
食啦,,,,,,退步呀,,,,on撚9..
退左好多,,,,教得仲衰過mr wong呀,,
mr.wong上堂吾會亂發脾氣咯,,,,
吾係好似d人甘咯,,,,係又發,,,吾係又發,,,
食啦你,,,,,更年期呀..食::太太::啦,,,,
你咪以為自己班學生好乖啦,,,,
最乖果個都係甘講啦....係架啦,,,3c係最差呀,,
甘又點即,,,又話走既??做咩仲吾走呀,,,
又話同校長講吾教3c,,,講左未呀.,,,走啦,,,
全班冇一個中意你係到呀,,,,冇人留你呀...
喂,,,,早就早著啦,,,,阻住地球轉,,,,痴膠花,,,
加言加醋你就叻,,,,挑撥離間咯,,,,頂你呀,,,
乜究呀你,,,,係咪吾低得人地受歡迎過你呀...
好撚憎你咯,,,,,係就有d病死啦,,,,
係wo*病左鬧人仲精神過冇病鬧人個wo*
係咪呀你,,,,炸病,,,,cheap吾cheap d呀,,,
頂你,,,,早知就吾扮野,,,寫果張卡比你呀,,,
唗晒我d墨,,,我收返我果句l::快d好返呀,,,
你點做人老師呀,,,
知吾知咩叫尊重?????咩叫私忍呀?????
你食啦,,,,都同你講左果張係日記,,,
你都仲係要睇,,,,甘Q 8掛既你,,,吾做8婆唗晒啦,
老師可以隨便睇學生野私忍啦?
王佩珊都有私忍架,,,,,
都吾知係咪香港人黎既,,,,基本法識吾識呀,,,
學咩人做基督徒呀,,,,,人地個個都甘好人,,,
你就偏偏甘撚賤,,,,真係影衰晒,,,,,,
打折咪打折咯,,,,吾介意,,,我係甘既,,,,
我做左,,,我會認,,,,,係呀*你吾係屈我呀,,,
但你又有咩資格話我呀,,,,你根本一D資格都冇!!
如果係MISS WONG話我,,,我心服口服,,,
但係你,,,,哼,,,食啦,,,收啦,,,講起你,,,真係好火呀
我本來已經講少左好多粗口,,,,但係就因為你,,,
我先會講甘多,,,,我一火就會係甘,,,,
平時最多,,仆街,,,頂,,,
今日,,,,連平時吾講果D都講埋出黎呀,,,
甘就證門你係我心目中係幾甘有地位啦!!!
你甘想知邊個教我講,,,,我就話你知啦,,,,我細個
就識講粗口啦,,,我阿媽,,,,阿爸,,,阿E,,,,姨丈,,,,阿
婆,,,阿公,,,舅父,,,舅母,,細佬,,,表弟,,,,個個都識
呀!!甘又點呀,,,大鄉里,,,!!!未見過人講呀,,,
我係學校吾講粗口:::吾係代表我係老師面前一套,,,背後又一套...我有講,,,只係你自己白痴吾知,,,,我吾係老師面前講,,,係我覺得根本冇甘既需要當住老師面前講,,,,你又知D咩呀,,,,吾好知少少扮代表啦,,,,吾該,,,,講粗口係個個都有,,,,又係你自己白痴吾知,,你又知我係學校出面係點咩,,,,總之,,,,我係學校,,,都係做返我自己,,,做返王佩珊,,,,,我冇扮野,,,吾該你吾好屈我~~賤人!!!!!!!!!!!!你真係好乞人憎呀,,,,,
我講過,,,,今年吾會甘易喊....但你第一個整喊我既人,,,係你,,,,何恵雯!!!
我而家諗起MISS WONG果個眼神,,,我好驚呀,,,,,,吾知驚咩,,,,放學果時,,,
一路行,,,一路諗返起,,,D眼淚先會流出黎,,,,好驚呀,,,,,
今日放學果時::MISS WONG同我講話我比人記左一個缺點,,
話我咩欺騙老師,,,,他媽的,,,點解我吾知架,,,
又話係1月10日記既,,,,頂你啦.....咩事呀,,,
今日發左過D咩事呀,,,,,記咩缺點,,,,邊個記又吾知,,,
我頂,,,,,點呀,,,,咩事呀,,,,我做過D咩呀,,,無啦啦比人記左...
痴膠花,,,,冇病呀,,,,,嚇親我咯,,,,我自己比人記左都吾知,,,
比本手冊何惠雯睇,,,頂佢,,,,咩事呀,,,睇人D野,,,,ON撚9,,
好采,,,同FISH傳果D紙仔,,,跌左出黎,,,,,如果吾係,,,2個都要死,,
之後先比佢發現左[果張紙]..,,,講真,,,我真係吾記得寫左D咩,,,
係FISH抄我BIO WK果次,,,,就係一句::OH仆街,,,甘就咩左啦,,
頂頂頂頂,,,又話比MISS WONG睇,,,,,,咩事呀,,,
冇人叫你睇架,,,,,睇睇睇睇咩睇呀......仆,,,,
你好乞人憎呀
|
| 刊登時間︰2006-01-10 05:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 6 日 星期五 |
 |
|
|
*1.6
|
1.6(星期5)
今日吾知醒呀,,,,7:15先起身,,,
吾想呀,,,,發左個好正既夢呀,,,
seafood打黎.,...叫我帶技巧鞋比佢,,,,
我都吾知擺左係邊咯......搵,,,,,果然係係果到,,,,,哈,,,,
好快甘整好晒d野,,,7:30,,,出門口,,,,
今日我到先呀,,,,
返到去,,,,吾洗集隊,,,,因為今日好凍呀,,,,,上左去,,,,卡卡卡,,,,好開心呀!!!
見到小妍,,,,同佢一齊行.....我地去左
上到去,,,,miss ho都仲未上黎呀,,,,,
我地班,,,,今日吾知做咩,,,,好靜呀,,,,,
何副校行過黎.,,,,,話我地好乖,,,,,好靜,,,,問小妍我地係咪成日都係甘乖,,,
::一時時啦....((梗係吾係啦,,,,係今日咋,,,))
之後佢話miss ho今日冇返,,,,叫我地自己reading,,,
之後又話:::見你地甘乖,,,比你地問我問題啦,,,,,((吾係呀,,,,,同miss wong講就實際d))
叫爆lin問,,,,,,又係中4果d啦,,,,好留心甘聽佢講.....miss wong上黎,,,,
佢同miss wong講話同我地傾計,,,,,,叫miss wong等一陣,,,,
傾傾.,....傾.,,,,得佢講....我地要舉手,,,個個都有舉啦,,,,
佢今日又好似吾係好煩甘喎,,,,,,
完左,,,,,佢走啦,,,,miss fung入黎,,,,maths!!!一個字,,,,悶,,,,
history::好留心呀今日,,,,吾知做乜,,,,,諗住會訓,,,點知冇wo,,,,,
開學甘耐,,,,最最留心係今日啦,,,,
中史:::上4堂中史呀,,,,我中意呀!!!
miss ho比左2堂eng miss wong,,,,
不過....今日中史,,,,,悶呀,,,,吾好笑既,,,,,,算啦,,,,好過上英文呀!!!!
lunch::拎野落去,,,,,去左圖書館,,,,溫chinese history,,,,,等陣要小測呀,,,,
上到去,,,,,教書,,,,睇power point,,,,,小測,,,,
識啦,,,,不過,,,,我背左果9個商埠冇寫到呀,,,,因為我諗佢得6分,,,背乜鬼呀,,,
點知,,,,,要背左毛有分,,,頂,,,,,,,好采,,,都合格呀,,,
我改莊x熙果份,,,我明明計左22/50,,,吾合格,,,,,
點知後來幫佢數多次,,,25wo,,,,比佢合格,,,,
話返比miss wong知,,,,
但係,,,,,,諗下諗下,,,,,應該都係22分至岩,,,算啦,,,,,佢甘就吾洗去見miss wong啦,,,
補eng::我中意呀,,,,改左302,,,冇人話去地知,,,,,好采有垃圾虫,,,,thz晒呀,,,,
我地係甘傾計,,,,但係都有做EX架,,,,,卡卡,,,,識啦,,,,
之後就放啦,,,,seafood去左考pe,,,,冇上到黎,,,
落去搵佢,,,,佢又上左去,,,,
走果時,,,,去左威尼斯,,,,冇上到去呀,,,,,去L2食野,,,,費事上呀,,,yuki媽,,,yuki爸係到,,,
同momo,,,,seafood走,,, |
| 刊登時間︰2006-01-06 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 2 日 星期一 |
 |
|
|
*...............
|
1.2:::12:30起身,,,無聊!!無野做,,
掃地啦,,,,拖地啦,,,((今日終於都拖左啦,,,))因為我阿媽今日出黎呀,,,,汁埋d野,,,
食野.,.,,我阿e打黎,,,,,問我食吾食野,,,,((吾記得左果樣野叫咩名,,,))我話食呀,,,
佢叫tom仔拎比我,,,,又問數,,,,,,呵呵呵呵,,,好采我識即,,,,6年級果d數,,,
我有樣野吾明::我6年級果時,,,,都吾識做呢d數,,,點解而家又識呢,,,,吾通,,,個ans吾岩既,,,
算啦...我冇講個答案比佢知,,,叫佢自己計,,,,如果我錯左,,,,嘩嘩嘩,,,,比佢笑死咯.,,
好鬼悶呀!好多多多功課呀,,,
我仲未做晒呀.,...
聽日返學啦,,,,唉,,,,
又係果條甘既死死死賤人,,,((吾知佢係邊個))
日日打黎玩電話,,,,
頂你個x,,,好好玩咩,,,痴膠花,,,
打黎就出聲啦,,,又吾講野,,,玩野,,,
|
| 刊登時間︰2006-01-02 03:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 113 | »
|