| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 2 月 10 日 星期五 |
 |
|
|
*今日有好多野要打,,,
|
講返尋晚先::我本生真係好想聽[[新香蕉]]架,,,但係,,,聽左少少少少少,,,就真係頂吾順,,zz左,,
我而家都係好眼訓,,,,所以我諗今晚都係聽吾到架啦,,,=^=
我都係勉強打呢個日記,,,,因為今日發生冒事,,,真係好多呀,,,我驚自己聽日會吾記得,,,
今日打左比samantha叫佢幫我帶中史書,,,thz呀!!
返到去,,,交通告比miss wong
第1::maths休息果時,,,超好笑咯,,,,,豬win伏低左,,,,我換左佢個pen袋,,,,如我果個換左,,,
我已經係到勁笑,,,,笑到喊甘濟,,,,佢吾覺,,,,之後我就同fish講,,,[[夾埋...]]...
我就話:::我個pen袋吾見左,,,問佢見吾見.,..佢就話::係咪呢個呀,,,
點知我講果時,,,係甘係到笑,,,真係好好笑呀,,,
耶子同埋爆lin話我換左,,,,佢地睇到,,,,哈哈哈哈哈,,,,,好好好笑,,,
第2件事,,,電腦堂,,,今日係第1日上呀,,,係個新miss,,,,[[之前有人話我好似佢]]
上左去,,,打字,,,,10分鐘之內,,,我打左306個字,,,,平均每0.1秒一個,,,,有10分,,,
之後咪同王蔚達傾計咯,,,,點知又比佢見到左,,,,我頂,,,,
之後佢就要遺科長::我都同左王蔚達講話係波波架啦,,,我記得架麻,,,
之後佢又話要提名啦,,,,莊嘉怡同mandy互篤名啦,,,,,果個死人頭陳淦森,,,無啦啦話::王佩珊,,,
e....有冇搞錯呀,,,我吾想呀,,,投票,,,我有19,,,西怡有17...mandy有1,,,
我做左電腦科科長,,,,好多野要做架,,,,,,,,,,,><"
陳淦森呀,,,,我記住你呀,,,同埋果d陰陰咀笑果d呀,,,,豬win呀,,,
10分果d有禮物,,,,嘻嘻,,,之後佢又教我點入分,,,,唉,,,,><
小息::同mishelle係到玩,,,,佢係甘用佢d指甲[吉]我,,,勁痛呀
之後eng::比人鬧,,,,勁鬧,,,吾係鬧我,,,係猾3c,,,,痴線既你都,,,無啦啦鬧人,,,,
嘈咪嘈,,,關你鬼事咩,,,,,吾嘈就吾係3c啦....又係到bei人,,,,係好好bei咩,,,,
lunch::去左睇戲,,,,鄧益民比人打呀,,,,,呵呵呵呵,,,3a打架,,,,我地係到睇,,,,嘩嘩嘩,,,勁呀!
有老師黎,,,,佢就即刻扮冇野....勁呀,,,
中史::派卷,,,56.5....爆爆爆爆爆吾開心咯,,,,點會甘架....其實我都冇乜點溫既,,,,
唉,,,,趺左呀,,,,趺左22.5分呀,,,,,,,我頂,,,,吾開心呀,,,
我地班有4個吾合格::陳子樂,,,c ting bee同埋曾美風呀,,,,嘩,,,佢都會吾合格喎,,,,??
哈哈,,,吾係呀?christy話我知,,,,真係估吾到咯,,,,佢甘既,,,
陳子樂以為係雞頭,,,,吾合格,,,,點知佢係最高分果個,,,,哈哈哈,,,好好笑呀,,,
佢話::我點知佢呀,,,佢個樣好似死老豆甘.,,,,((哈哈哈哈,,,甘又係既,,,))
班主任::問書,,,,好采冇我,,,吾識呀!!
之後出去寫左中文功課,,,返到去,,,比人串...陳淦森::王佩珊,,,,你係電腦科科長呀,,,出去寫手冊啦,,,
我頂,,,,好乞人憎呀!!仲有果個蘇智耀都係,,,,我今日呀,,,,lunch呀,,無啦啦比人打呀,,,,
痴線左,,,我都未打佢地,,,我比人打返,,,,好痛,,,,算,,,我都吾夠佢地打既,,,哼!!賤人
放左學:::等momo,,,,同埋要比返本書samantha,,,唉,,,咩都變晒啦,,,
fish幫我地拎校樓,,,,超好笑,,,但吾知有咩甘好笑,,,,,,哈哈哈哈
去左信義會,,,,傾傾,,,,傾到6:00,,,走人,,,,
返到黎
|
| 刊登時間︰2006-02-11 12:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 9 日 星期四 |
 |
|
|
*..........無!!!
|
今天是星期4]]派地理卷呀!!呵呵,,,吾合格啦,,,,溫都冇溫呀!!!
今日知醒啦,,,原來愈夜訓既話,,,就愈知醒,,,我今晚要聽埋[[新香蕉呀))
又係以為今日會遲到,,,點知又係冇,,,唉,,,,
冇帶校嬲,,,,特登冇帶,,,卡卡卡,,,冇人捉咯,,,
中文reading::悶,,,睇書,,miss wong同我講::叫我第1個小息落` 搵佢
eng::悶
第1個小息落去搵miss wong,,,拎通告
中文::對卷,,,
地理::派卷,,,38.5(仆街)甘低,,,好采係仲未加分即,,,加左之後,,,47!!!計埋上次,,,合格呀,,,牙sir都話合格!!!
lunch::食食食,,,,玩玩玩,,,吾記得左去左邊到呀,,,,好似係,,,((真係吾記得左,,,)
好似去左一陣圖書館.,..見到李浩然,,佢3本書過期,,,罰錢..$$$$80!!!
嘩,,,吾好去搶!!!仲有如果聽日吾還,,,,一本書,,一日一蚊,,,,頂,,,姓洪果個講果時,,,勁樣咯,,,
爆想行埋去,,,,一把車落去呀,,,,
之後就好似返左上課室啦,,,
呀,,,記得啦,,,,去左書展呀,,,買左個pen袋,....一人一個,,,一模一樣,,,,
上左去,..maths,,,,小測,,,,果題甘既,,,溫度題,,,我係甘做錯,,,係甘塗,,,,係甘做,,,係甘錯,,,
之後就吾做,,,,但係就吾夠時間做後面果d啦,,,
放左學:::叫牙毛去書展買pen袋...走人,,,
同牙毛係到玩,,,,佢去信義會幫張楚塋文[展翅],,,,基sir打黎,,,,話mayyee ee搵我地,,,
我地問佢sam sir係吾係到,,,,佢好大聱甘講呀,,,,,,衰人!!!
之後就落左去,,,,搵佢啦,,,,
傾左陣,,,走人,,,,返home!!!
返到去,,,見到牙媽,,佢去街,,,,自己食自己啦,,,,今日加埋細佬,,,
|
| 刊登時間︰2006-02-09 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 |
|
|
*義工訓練,,,今日好好玩呀!
|
今日又遲左起身啦,,,,日日都吾夠訓,,,,尋晚明明早左半個鐘,,,11:30就ZZ左,,,
點知今日反而仲眼訓D,,,我要再試多次,,,今晚11:00就ZZZZ,,,睇下會點,,,
如果又係甘,,,,我以後就聽埋[[新香蕉]]先訓,,,3:00!!!!MAYBE甘會好D,,,,因為2月6日果日都係甘呀!!!
今日冇去食早餐,,,因為我想係架車到訓多陣,,,又費事行過去買,,,,
上到車.,,,係到訓,,,,真係好攰,,,架車又好鬼快就到左學校啦....
早會::又係2個字,,,無聊!!!3C年28,洗[助]塌呀.,第3,,,有糖食,,呵呵,,,
我地上圖書館.,,,,用第2條樓梯上,,,,>O<""見到佢啦,,,見到勁揪呀,,,,第1次係風采見到佢呀!!!佢帶口罩,,,
今日去左圖書館呀....我頂,,,我憎見到呂爆剛呀,,,,同埋果個姓洪既女人,,,9男女...
又話吾理張志聰,,MISS WONG入黎果時咪又係到講,,,,扮晒蟹甘,,,=口="
借書,,,,又係旅遊果D呀,,,,好正呀,,,今次有好多呀,,,,因為佢地還晒D書,,,,卡卡卡卡
上返去..中文::對卷,,,,都OK呀,,,佢加錯我分呀,,,我有56.5啦,,,,哈哈哈,,,,+1分,,,
MATHS::又係對卷,,,((尋日有5個人打黎,,,,,問我洗吾洗帶MATHS書,,,))我又吾係MATHS科長,,,><
我同佢地講話,,,吾洗,,,,好采今日係吾洗用即,,,,如果吾係,,,我死啦,,,
小息::幫誠誠做 CHEM HOMEWORK,,,$5!!哈哈哈哈,,,好ESAY之麻,,,,閱讀理解,,,
ENGLISH::悶到嘔呀,,,,係到講EMI!!!無聊!!同吳倩彤傾,,,
第2堂,,,上左MMLC,,,做BCA,,,,勁無聊!!LISTENING,,,勁快,,,,聽吾到佢講咩,,,,
睇達達,,,,達達又睇黃1俊,,,黃1俊又睇肥蔓,,,,4個既答案1樣,,,之後D MC係到亂吹,,,得鬼閒同佢慢慢做呀!!!
CHEM::上左去CHEM ROOM 係到同FISH傾計....一D都冇聽到佢講咩,,,一D興趣都冇,,,,
係到玩,,,,畫公仔,,,,畫[喜帖]呀,,,,哈哈哈,,,主角就係,,,[[呵呵呵呵呵呵,,,,係到吾講啦,,,]]
豬WIN吾知做咩,,,,吾開心,,,可能係SAM SIR呀!!!哈哈哈
之後佢又叫我出去拎[證書,,]]SAM SIR果個,,,,唉,,,
LUNCH::佢地吾等我地3個就落左去啦,,,,有冇搞錯呀。。。搞到我地要填名拎餐具,,,[算,,,,留返聽日用啦,,,]]
又吾知自己食左咩餐,,,,卡,,,,我間左A呀...都OK!!
吾記得去左邊啦.,,,,好似係,,,,坐左係TUCK STOP,,MO發脾氣,,,MAYBE係我地搞佢條辮啦,,,SORRY!!!
義工,,,,好好玩呀~今日,,,,,我比人摸胸呀,,,,蔡雅雯!!!我認住你呀下,,,,哈哈哈
我今日又同誠誠坐呀,,,FISH!!!你.....
玩果個咩咩尋找組員的遊戲果時,,,,,我[撓]住誠誠呀,,,,哈哈哈,,,好開心,,,,FISH!!!
就係呢個時候,,,,我比人摸呀,,,,((個個都朦住眼,,))
不過好好玩,,,,報左名,,,,義工
放學,,,壽去左升選隊呀,,,,,勁悶,,,
冇野做既。。。。。悶左一陣,,,,狂比波波踩,,,,痛架白痴!!!
5:30走人,上左家政室搵佢地,,,,一齊走..
見到TRACY YAMA同埋MICHEEL,,,, |
| 刊登時間︰2006-02-08 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 7 日 星期二 |
 |
|
|
*今日派左卷啦....@2
|
今日吾想起身,,,,(其實日日都係甘架啦,,,))
唉,,,seafood野黎,,,12度,,,要帶校[嬲],,,,出門口,,,去買野食。。。。
以為會遲到天,,,點知仲早左,,,,卡卡卡。。早會,,,cyc頒獎....冇人拍掌wo*卡卡卡卡
上到去,,,english reading,,,悶到嘔呀....超眼訓呀!!!
中文::派卷::
作文,,,,嚇死我呀,,,,好驚吾合格果個係我呀,,好采,,,吾係,,,,,我有58*(>w<)都好過吾合格]]
listening:38/50 yeah!!!全班第3....呵
仲有2篇短文,,,20/30,,,呵呵
中文今之考得好滿意呀!!!
之後就PE啦,,,悶呀,,,,跳高,,,我得左,,,
物理,,,,岩岩合格,,50/100,,,YEAH!!!
LINCH::同SAMANTHA,,MOMO,,FISH,,FISH一齊,,,去左圖書館,,,,又比果個賤人話,,,,
我仲意企呀,,,,吹脹呀!!!
牙MO,,,你自己講過D咩,,,你自己知呀下,,,你吾好講又一套,,做又一套呀,,,,
吾好以為可以呃到我地呀,,,,
ENGLISH::吾合格呀,,,GE:40/100...呵呵,,,進步左呀,,,,上次24...卡卡卡卡,,,+16呀!!!
FISH ENG掂呀!都好高呀!!
我作文::52/100,,,甘都好,,,DICTATION::60.5/100,,,LISTENING差0.5,,,DICTATION都OK,,,38.5/50!
卡卡,,,,放左學,,,,去左果個[[明愛補習班]],,,又吾同左MISS呀,,,,悶悶悶,,,,悶悶悶,,,
悶左1.30MINS,,,走人,,,,,,,冇做野,,,我係到畫公仔,,,,
同SEAFOOD走人,,,去左M記.,..食薯條,,,,又去左WELLCOME,,,買野食,,,,返HOME,,,
岩岩吹埋頭,,,打日記,,,,
我而家10分之眼訓,,,所以今日特別早沖涼,,,9:00
我而家要zzzz啦,,,,,,
|
| 刊登時間︰2006-02-07 11:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 6 日 星期一 |
 |
|
|
*今日派左卷啦....
|
尋晚訓吾著呀。。。。聽[[新香蕉]]啦,,,,好好笑咯,,,,勁中意呀*
愈聽就愈精神....聽到3點,,,就訓啦,,,((因為做完啦,,,))
6:55分.,..個維響,,,,果時係勁精神呀,,,諗住訓多1個字,,,,
點知,,,,吾想起呀,,,,好[支力],,,,
都係要起架啦,,,,果時個肚有少少痛架啦,,,,我諗住都係冇咩野,,,,由佢,,,
整好晒d野....我閩晚係甘搵帶腰帶同埋襪膠,,,搵吾到呀,,,,吾知去左邊呀,,,
好采我仲有條後備腰帶即。。。卡卡
之後就打比seafood啦,,,,叫佢帶枝洗甲水比我,,,我用晒啦,,,,
牙mo打黎,,,,問我洗吾洗帶校[嬲],,,,,15度,,,,我話15吾洗,,,
點知打去天文台,,,,原來係12...=.="((識吾識聽天氣報告..))
唉,,,,好采打左比seafood,,,,帶左,,,(吾想帶呀,,,,))之後就出門口啦,,,,買野食,,,,去bus stop,,,肚痛,,(>0<)
返到去,,,,冇帶校[嬲]果d,,,比人記晒名喎,,,,呵呵,,,好采即,,,
見到個賤人咯,,,,佢佩左副眼鏡,,,,,((我頂,,,,人佩你又佩,,,,食啦,,,,咩事呀,,,,冇野呀你,,,)
你又吾係我地既一份子,,,,你都係見到momo佩左,,,你先佩即,,,,哼,,,
佢果副野,,,一定比人捉呀,,,點知佢又淆底,,,,,,,集隊果時就除左,,,,((牙車,,,))比人捉呀你!!!!!><
講講下,,,全體check校服,,,我條裙收放自如架,,,,哈哈哈哈,,,,我冇事,,,,fish比人捉眼鏡呀,,,
小倫佢染左髮,,,斷正!!!捉左,,,,死梗,,,,,,我地班d女仔,,,,差吾多死晒啦,,,,
上到去,,,,miss.ho又係到講,,,::我叫左你地吾好佩粗框,,,你地又要佩,,,,你地有冇耳性,,,
你地有d人d眼鏡好[汶]咋,,,吾捉你,,,吾代表ok,,,
(嘩,,,,講到甘,,,擺明話我啦,,,係就開埋名啦,,,))仲有::女仔d頭髮夾返好d呀,,,,
((又係話我啦,,,我覺得好ok咯))
都吾明要捉d咩,,,捉黎到托,,,,,今日明明係班主任既,,,,,我頂,,,,扮晒野啦,,,又話吾係,,,,明明就係,,,,
扮晒蟹甘,,,,你最叻架啦,,]]哼,,,睇報紙,,,,無聊!!!
會計呀::我本來68架,,,但係原來佢加錯分呀,,,,我有78呀,,,卡卡卡,,,,超開心呀!!XD
我好有進步呀,,,卡卡卡卡,,,,上次54,,,
第1:84,,,第2:83,,第3::78,,,呵呵呵呵呵呵,,,,我好開心呀><"
但係佢讀左76係第3,,,即係陳淦森,,算,,,,!!!!!!開心開心XDXDXD
我個肚勁痛呀,,,,好好好痛,,,,
BIO::呵,,,,都知自己吾合格架啦,,,對呢科1D興趣都冇呀,,,悶到死呀,,,>W<"冇心機聽佢講書,,,
冇溫書都冇::44!!!差6分就合格架啦,,,,算,,,,都預左架啦,,,><
小倫返左黎,,,,佢CUT左個頭,,,
佢好可憐呀!!!好樣衰呀
,,,CUT到,,,[[肋尼[]]甘
中文::講左個總分呀,,,我60.04....呵呵呵呵:::全班第3呀,,,,卡卡卡卡卡,,,好開心呀!!!><
第1係,,吳倩彤,,,62,,,第2應該係娟娟啦,,,吾知佢幾多,,,MAYBE我係第2架,,,呵,,,是但啦,,,
總之我就好開心啦,!!XDXDXDXD,,,
MISS關話係因為我既口試高分,,,所以拉到60.04分,,,卡卡卡卡,,,
我口試有68呀!!!邱汶峰佢有64,,,嘻嘻,,,
我份GE卷有55.5分,,,,好開心呀,,,我係果8個呀,,,((合格果8個呀))YEAH!!!XDXDXD
個肚吾痛啦,,,,呵
MATHS::我有信心合格,,,,呵呵呵,,,,不過,,低過上次呀><
得58,,,我本來係59,,比人扣左PP分,,,,吾記得左寫呀!!!冇啦啦冇左1分,,,好重要架,,,,
唉,,,,上次都有6字頭呀,,,62,,,今次低左4分,,,,冇進步,,,車,,,
LUNCH::落左去食呀,,,今日,,,,今日D時間好似過得好快甘呀!!!
好開心,,,雞頭冇返,,,YEAH!!!不過少左個人做野,,,,由NO.1做,,,
上左圖書館一陣,,,走人,,,上家政,,,
係到點野,,,點D用具,,,,OK晒之後,,,,鬧人,,,
第1次見MISS 梁鬧到甘咋,,,我同水母係到傾計,,,
佢係到鬧波波,,,MANDY,,,CARR,,,同埋吳倩彤咯,,,,唉,,,
鬧完之後就公布成績啦,,,我地組::MEPLE & ROSE((收入NO.1))YEAH,,YEAH,,YEAH,,,
投票::NO.2咋,,,算,,,不過MISS梁話點多次,,,THZ呀!!
我地係最高分,,72!!!YEAH YEAH YEAH!!!個賤人吾合格呀!!!佢果組係最低分@全級!!!!
我地就係NO.2咯,,,,唉,,,,
曾美風同我地一組,,佢又以為佢自己有72,,點知得63,,,點解??因為你冇做野咯,,,,明冇?
呵呵呵呵呵呵呵呵,,,,
THZ吳小倫呀!!!
借本MUSIC比我,,,,卡卡卡
又借本家政比我,,,呵呵呵
THZ呀!!!
放學:::去左搵MISS LAU!冇野...講下義工D野,,,
去左M記,,,食ICE CREAM WITH SEAFOOD FISH MOM!!
去左睇TEL,,,MOMO途中[[舊病復發]]發脾4走左,,,,
見到YANKI,,,,,同佢揮手,,,又係同佢一齊,,,唉,,,
又見到亂毛,,,,嘩,,,都係第1次係街都撞到佢咋,,,,
我即刻[璃]埋....吾想比佢見到我呀,,,,我都吾係好想見到佢,,,佢呃我! |
| 刊登時間︰2006-02-06 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 5 日 星期日 |
 |
|
|
*聽日就返學啦]]><
|
今日約左牙毛一齊出去,,,本來係尋日架,,,
但係尋日牙毛又吾出,..所以今日就出啦,,,,最後一日假期啦]]
今日samantha打黎,,,佢問我做咩仲吾出,,,我以為係牙毛,,,所以就話,,,你打比seafood啦,,,
佢就話啦,,,做咩要打比seafood呀,,,,[[果時先知佢係samantha,,]]好采佢冇發覺我認錯人即,,,呵呵
我話,,,係呀,,未出呀,,,
佢::你仲話係,,,我而家要走啦,,,不如你幫我做左佢啦...
之後我就幫佢做english book report啦,,,,呵呵....我真係好人啦.,.,.,[[卡卡,,,,有野飲架,,,]]
同埋有一個[[佢鄉下特產...沙田柚]],,,,佢話好正,,,,
3:00打比seafood,,,叫佢出啦,點知佢又話吾想出,,,
所以得我夠陪牙mo去fanling圖書館借書啦....我都要借本english book做book report呀!!><
我係fanling KCR station等佢,,,,佢打比我,,,話為左多謝我陪佢,,,佢話請我食m記,,,呵呵....thx,,,
又話送佢果件衫比我,,,((嘩嘩,,,,佢做咩甘好人呀...))卡卡
之後就去圖書館啦.,...佢借左本[[小王子,,,]]我就借左[[snow white ]]啦,,,,走人...去食m記,,,
thanks ng mo ying呀!!!呵呵,,,]]]
打比seafood,,,佢叫我地上去佢到,,,買埋蛋撻上去,,,
正呀.,..果間野d蛋撻,,,$2隻,,,[[樂怡,,]]
上左去玩左陣,,,,同牙mo走人啦,,,,去佢what 神示睇左陣,,,,買左野,,,走人,,,,
送牙mo走,,,自己也回家,,,見到牙媽......我忍吾住笑,,,,佢又係,,,,
上左去,,,開機,,,,接龍with seafood!!!
我做晒聽日要交d hw啦....好乖呀....卡卡...yeah!!!
聽日就返學啦.,...話甘快就訓完假啦,,,,><]
聽日派卷呀,,,中文,,maths.,.bio,,會計,,,((中文我合格,,,maths都有信心合格既,,,希望吾好吾合格啦,,,)) |
| 刊登時間︰2006-02-05 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*[[星期日]]
|
規則:被點名的人必須依照規定回答8個
你理想伴侶的條件
提示:
1.必須注明你的理想伴侶是男是女~
2.必須點名10個人和你一同參與這個遊戲並到對
方留言版留"恭喜你被點名"~
3.如果被點名者已經完成這個遊戲,但又被點到名者,
可以不用再Post一次
我的理想伴侶....當然是男喇!
1.要高過我啦..
2.吾可以長頭髮,,,好憎。
3.好人
4.吾食煙...勁憎呀!
5.專1
6.搞笑
7.醒明,,,
8.同佢有野傾既。。。
呵呵,,,點名者:阿毛同埋fish! |
| 刊登時間︰2006-02-05 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 3 日 星期五 |
 |
|
|
*...............
|
今日去左飲荼,,,((尋晚seafood媽無`啦啦叫我去飲,,,))
甘我就叫埋momo啦。。呵呵,,,,
之後就同埋momo,,,seafood去左mk啦,,,,成2點先去,,,
行左勁耐呀,,,勁攰呀,,,,seafood要買袋,,,momo都係,,,
momo係旺中又吾買褲,,,,走果時,,,又話:::我阿媽叫我買褲呀,,,
之後佢就買左條啦,,,,,seafood見到佢買,,,又話要買,,,,但係佢想去旺中買啦,,,
之後又去旺,,,,,好攰架,,,,momo條褲要改呀*比果個人改,,,,轉頭返去拎,,,
行行行,,,,買左就走啦,,,,,
e....見到d好嘔心既野,,,,有個男人呀,,,,佢隨地....吐啖呀。。。超核突呀,,
同佢1齊果個女人....你到大聲鬧佢,,,((見到都想嘔呀,,,,,))
><
走果時,,,,我見到"佢"喎,,,嘩,,,吾係呀,,,,望左佢一眼,,,,就認得佢,,,
就即刻[令]轉面,,,扮見吾到,,,,,
,,,,呢個世界真係細,,,,甘都可以撞到,,,之前係樓下都撞過佢好多次啦,,,
吾好再比我撞到啦!!!!!!
佢就係,,,我個小學同學啦.,...當然,,,吾只係小學同學甘。。。。。
佢係我中意既人呀!!不過而家冇lu,,,,,,,小時候,,,真白痴!!! |
| 刊登時間︰2006-02-04 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 2 日 星期四 |
 |
|
|
*...............
|
呵呵呵呵,,,
今日呀,,,去左身體檢查,,,,呵
10分正常呀!!!呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵!!!!!!!
我皮膚敏感。。佢開左枝野比我呀,,,,卡卡卡卡。。。。。
之後就走啦,,,,去食蛋撻呀。。。。。好好味,,,,,
|
| 刊登時間︰2006-02-02 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 31 日 星期二 |
 |
|
|
*..........
|
悶悶悶。。。。悶死人啦]]]
日日係屋企發mo...
係屋企織[頸巾],,,就黎ok啦,,,
差少少咋。。。。。呵呵,,,
呢條織得好好呀。。。。卡卡 |
| 刊登時間︰2006-01-31 03:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 113 | »
|