cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 50
累積人氣: 17434
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2006 年 2 月 10 日  星期五
晴天
 

*今日有好多野要打,,,

 

講返尋晚先::我本生真係好想聽[[新香蕉]]架,,,但係,,,聽左少少少少少,,,就真係頂吾順,,zz左,,

我而家都係好眼訓,,,,所以我諗今晚都係聽吾到架啦,,,=^=

我都係勉強打呢個日記,,,,因為今日發生冒事,,,真係好多呀,,,我驚自己聽日會吾記得,,,

今日打左比samantha叫佢幫我帶中史書,,,thz呀!!

返到去,,,交通告比miss wong

第1::maths休息果時,,,超好笑咯,,,,,豬win伏低左,,,,我換左佢個pen袋,,,,如我果個換左,,,

我已經係到勁笑,,,,笑到喊甘濟,,,,佢吾覺,,,,之後我就同fish講,,,[[夾埋...]]...

我就話:::我個pen袋吾見左,,,問佢見吾見.,..佢就話::係咪呢個呀,,,

點知我講果時,,,係甘係到笑,,,真係好好笑呀,,,

耶子同埋爆lin話我換左,,,,佢地睇到,,,,哈哈哈哈哈,,,,,好好好笑,,,

第2件事,,,電腦堂,,,今日係第1日上呀,,,係個新miss,,,,[[之前有人話我好似佢]]

上左去,,,打字,,,,10分鐘之內,,,我打左306個字,,,,平均每0.1秒一個,,,,有10分,,,

之後咪同王蔚達傾計咯,,,,點知又比佢見到左,,,,我頂,,,,

之後佢就要遺科長::我都同左王蔚達講話係波波架啦,,,我記得架麻,,,

之後佢又話要提名啦,,,,莊嘉怡同mandy互篤名啦,,,,,果個死人頭陳淦森,,,無啦啦話::王佩珊,,,

e....有冇搞錯呀,,,我吾想呀,,,投票,,,我有19,,,西怡有17...mandy有1,,,

我做左電腦科科長,,,,好多野要做架,,,,,,,,,,,><"

陳淦森呀,,,,我記住你呀,,,同埋果d陰陰咀笑果d呀,,,,豬win呀,,,

10分果d有禮物,,,,嘻嘻,,,之後佢又教我點入分,,,,唉,,,,><

小息::同mishelle係到玩,,,,佢係甘用佢d指甲[吉]我,,,勁痛呀

之後eng::比人鬧,,,,勁鬧,,,吾係鬧我,,,係猾3c,,,,痴線既你都,,,無啦啦鬧人,,,,

嘈咪嘈,,,關你鬼事咩,,,,,吾嘈就吾係3c啦....又係到bei人,,,,係好好bei咩,,,,

lunch::去左睇戲,,,,鄧益民比人打呀,,,,,呵呵呵呵,,,3a打架,,,,我地係到睇,,,,嘩嘩嘩,,,勁呀!

有老師黎,,,,佢就即刻扮冇野....勁呀,,,

中史::派卷,,,56.5....爆爆爆爆爆吾開心咯,,,,點會甘架....其實我都冇乜點溫既,,,,

唉,,,,趺左呀,,,,趺左22.5分呀,,,,,,,我頂,,,,吾開心呀,,,

我地班有4個吾合格::陳子樂,,,c ting bee同埋曾美風呀,,,,嘩,,,佢都會吾合格喎,,,,??

哈哈,,,吾係呀?christy話我知,,,,真係估吾到咯,,,,佢甘既,,,

陳子樂以為係雞頭,,,,吾合格,,,,點知佢係最高分果個,,,,哈哈哈,,,好好笑呀,,,

佢話::我點知佢呀,,,佢個樣好似死老豆甘.,,,,((哈哈哈哈,,,甘又係既,,,))

班主任::問書,,,,好采冇我,,,吾識呀!!

之後出去寫左中文功課,,,返到去,,,比人串...陳淦森::王佩珊,,,,你係電腦科科長呀,,,出去寫手冊啦,,,

我頂,,,,好乞人憎呀!!仲有果個蘇智耀都係,,,,我今日呀,,,,lunch呀,,無啦啦比人打呀,,,,

痴線左,,,我都未打佢地,,,我比人打返,,,,好痛,,,,算,,,我都吾夠佢地打既,,,哼!!賤人

放左學:::等momo,,,,同埋要比返本書samantha,,,唉,,,咩都變晒啦,,,

fish幫我地拎校樓,,,,超好笑,,,但吾知有咩甘好笑,,,,,,哈哈哈哈

去左信義會,,,,傾傾,,,,傾到6:00,,,走人,,,,

返到黎

 

 

刊登時間︰2006-02-11 12:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 2 月 9 日  星期四
晴天
 

*..........無!!!

 

今天是星期4]]派地理卷呀!!呵呵,,,吾合格啦,,,,溫都冇溫呀!!!

今日知醒啦,,,原來愈夜訓既話,,,就愈知醒,,,我今晚要聽埋[[新香蕉呀))

又係以為今日會遲到,,,點知又係冇,,,唉,,,,

冇帶校嬲,,,,特登冇帶,,,卡卡卡,,,冇人捉咯,,,

中文reading::悶,,,睇書,,miss wong同我講::叫我第1個小息落`    搵佢

eng::悶

第1個小息落去搵miss wong,,,拎通告

中文::對卷,,,

地理::派卷,,,38.5(仆街)甘低,,,好采係仲未加分即,,,加左之後,,,47!!!計埋上次,,,合格呀,,,牙sir都話合格!!!

lunch::食食食,,,,玩玩玩,,,吾記得左去左邊到呀,,,,好似係,,,((真係吾記得左,,,)

好似去左一陣圖書館.,..見到李浩然,,佢3本書過期,,,罰錢..$$$$80!!!

嘩,,,吾好去搶!!!仲有如果聽日吾還,,,,一本書,,一日一蚊,,,,頂,,,姓洪果個講果時,,,勁樣咯,,,

爆想行埋去,,,,一把車落去呀,,,,

之後就好似返左上課室啦,,,

呀,,,記得啦,,,,去左書展呀,,,買左個pen袋,....一人一個,,,一模一樣,,,,

上左去,..maths,,,,小測,,,,果題甘既,,,溫度題,,,我係甘做錯,,,係甘塗,,,,係甘做,,,係甘錯,,,

之後就吾做,,,,但係就吾夠時間做後面果d啦,,,

放左學:::叫牙毛去書展買pen袋...走人,,,

同牙毛係到玩,,,,佢去信義會幫張楚塋文[展翅],,,,基sir打黎,,,,話mayyee ee搵我地,,,

我地問佢sam sir係吾係到,,,,佢好大聱甘講呀,,,,,,衰人!!!

之後就落左去,,,,搵佢啦,,,,

傾左陣,,,走人,,,,返home!!!

返到去,,,見到牙媽,,佢去街,,,,自己食自己啦,,,,今日加埋細佬,,,

 

 

刊登時間︰2006-02-09 08:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 2 月 8 日  星期三
晴天
 

*義工訓練,,,今日好好玩呀!

 

今日又遲左起身啦,,,,日日都吾夠訓,,,,尋晚明明早左半個鐘,,,11:30就ZZ左,,,

點知今日反而仲眼訓D,,,我要再試多次,,,今晚11:00就ZZZZ,,,睇下會點,,,

如果又係甘,,,,我以後就聽埋[[新香蕉]]先訓,,,3:00!!!!MAYBE甘會好D,,,,因為2月6日果日都係甘呀!!!

今日冇去食早餐,,,因為我想係架車到訓多陣,,,又費事行過去買,,,,

上到車.,,,係到訓,,,,真係好攰,,,架車又好鬼快就到左學校啦....

早會::又係2個字,,,無聊!!!3C年28,洗[助]塌呀.,第3,,,有糖食,,呵呵,,,

我地上圖書館.,,,,用第2條樓梯上,,,,>O<""見到佢啦,,,見到勁揪呀,,,,第1次係風采見到佢呀!!!佢帶口罩,,,

今日去左圖書館呀....我頂,,,我憎見到呂爆剛呀,,,,同埋果個姓洪既女人,,,9男女...

又話吾理張志聰,,MISS WONG入黎果時咪又係到講,,,,扮晒蟹甘,,,=口="

借書,,,,又係旅遊果D呀,,,,好正呀,,,今次有好多呀,,,,因為佢地還晒D書,,,,卡卡卡卡

上返去..中文::對卷,,,,都OK呀,,,佢加錯我分呀,,,我有56.5啦,,,,哈哈哈,,,,+1分,,,

MATHS::又係對卷,,,((尋日有5個人打黎,,,,,問我洗吾洗帶MATHS書,,,))我又吾係MATHS科長,,,><

我同佢地講話,,,吾洗,,,,好采今日係吾洗用即,,,,如果吾係,,,我死啦,,,

小息::幫誠誠做 CHEM HOMEWORK,,,$5!!哈哈哈哈,,,好ESAY之麻,,,,閱讀理解,,,

ENGLISH::悶到嘔呀,,,,係到講EMI!!!無聊!!同吳倩彤傾,,,

第2堂,,,上左MMLC,,,做BCA,,,,勁無聊!!LISTENING,,,勁快,,,,聽吾到佢講咩,,,,

睇達達,,,,達達又睇黃1俊,,,黃1俊又睇肥蔓,,,,4個既答案1樣,,,之後D  MC係到亂吹,,,得鬼閒同佢慢慢做呀!!!

CHEM::上左去CHEM ROOM 係到同FISH傾計....一D都冇聽到佢講咩,,,一D興趣都冇,,,,

係到玩,,,,畫公仔,,,,畫[喜帖]呀,,,,哈哈哈,,,主角就係,,,[[呵呵呵呵呵呵,,,,係到吾講啦,,,]]

豬WIN吾知做咩,,,,吾開心,,,可能係SAM SIR呀!!!哈哈哈

之後佢又叫我出去拎[證書,,]]SAM SIR果個,,,,唉,,,

LUNCH::佢地吾等我地3個就落左去啦,,,,有冇搞錯呀。。。搞到我地要填名拎餐具,,,[算,,,,留返聽日用啦,,,]]

又吾知自己食左咩餐,,,,卡,,,,我間左A呀...都OK!!

吾記得去左邊啦.,,,,好似係,,,,坐左係TUCK STOP,,MO發脾氣,,,MAYBE係我地搞佢條辮啦,,,SORRY!!!

義工,,,,好好玩呀~今日,,,,,我比人摸胸呀,,,,蔡雅雯!!!我認住你呀下,,,,哈哈哈

我今日又同誠誠坐呀,,,FISH!!!你.....

玩果個咩咩尋找組員的遊戲果時,,,,,我[撓]住誠誠呀,,,,哈哈哈,,,好開心,,,,FISH!!!

就係呢個時候,,,,我比人摸呀,,,,((個個都朦住眼,,))

不過好好玩,,,,報左名,,,,義工

放學,,,壽去左升選隊呀,,,,,勁悶,,,

冇野做既。。。。。悶左一陣,,,,狂比波波踩,,,,痛架白痴!!!

5:30走人,上左家政室搵佢地,,,,一齊走..

見到TRACY YAMA同埋MICHEEL,,,,

刊登時間︰2006-02-08 07:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 2 月 7 日  星期二
晴天
 

*今日派左卷啦....@2

 

今日吾想起身,,,,(其實日日都係甘架啦,,,))

唉,,,seafood野黎,,,12度,,,要帶校[嬲],,,,出門口,,,去買野食。。。。

以為會遲到天,,,點知仲早左,,,,卡卡卡。。早會,,,cyc頒獎....冇人拍掌wo*卡卡卡卡

上到去,,,english reading,,,悶到嘔呀....超眼訓呀!!!

中文::派卷::

作文,,,,嚇死我呀,,,,好驚吾合格果個係我呀,,好采,,,吾係,,,,,我有58*(>w<)都好過吾合格]]

listening:38/50  yeah!!!全班第3....呵

仲有2篇短文,,,20/30,,,呵呵

中文今之考得好滿意呀!!!

之後就PE啦,,,悶呀,,,,跳高,,,我得左,,,

物理,,,,岩岩合格,,50/100,,,YEAH!!!

LINCH::同SAMANTHA,,MOMO,,FISH,,FISH一齊,,,去左圖書館,,,,又比果個賤人話,,,,

我仲意企呀,,,,吹脹呀!!!

牙MO,,,你自己講過D咩,,,你自己知呀下,,,你吾好講又一套,,做又一套呀,,,,

吾好以為可以呃到我地呀,,,,

ENGLISH::吾合格呀,,,GE:40/100...呵呵,,,進步左呀,,,,上次24...卡卡卡卡,,,+16呀!!!

FISH ENG掂呀!都好高呀!!

我作文::52/100,,,甘都好,,,DICTATION::60.5/100,,,LISTENING差0.5,,,DICTATION都OK,,,38.5/50!

卡卡,,,,放左學,,,,去左果個[[明愛補習班]],,,又吾同左MISS呀,,,,悶悶悶,,,,悶悶悶,,,

悶左1.30MINS,,,走人,,,,,,,冇做野,,,我係到畫公仔,,,,

同SEAFOOD走人,,,去左M記.,..食薯條,,,,又去左WELLCOME,,,買野食,,,,返HOME,,,

岩岩吹埋頭,,,打日記,,,,

我而家10分之眼訓,,,所以今日特別早沖涼,,,9:00

我而家要zzzz啦,,,,,,

 

刊登時間︰2006-02-07 11:27 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 2 月 6 日  星期一
晴天
 

*今日派左卷啦....

 

尋晚訓吾著呀。。。。聽[[新香蕉]]啦,,,,好好笑咯,,,,勁中意呀*

愈聽就愈精神....聽到3點,,,就訓啦,,,((因為做完啦,,,))

6:55分.,..個維響,,,,果時係勁精神呀,,,諗住訓多1個字,,,,

點知,,,,吾想起呀,,,,好[支力],,,,

都係要起架啦,,,,果時個肚有少少痛架啦,,,,我諗住都係冇咩野,,,,由佢,,,

整好晒d野....我閩晚係甘搵帶腰帶同埋襪膠,,,搵吾到呀,,,,吾知去左邊呀,,,

好采我仲有條後備腰帶即。。。卡卡

之後就打比seafood啦,,,,叫佢帶枝洗甲水比我,,,我用晒啦,,,,

牙mo打黎,,,,問我洗吾洗帶校[嬲],,,,,15度,,,,我話15吾洗,,,

點知打去天文台,,,,原來係12...=.="((識吾識聽天氣報告..))

唉,,,,好采打左比seafood,,,,帶左,,,(吾想帶呀,,,,))之後就出門口啦,,,,買野食,,,,去bus stop,,,肚痛,,(>0<)

返到去,,,,冇帶校[嬲]果d,,,比人記晒名喎,,,,呵呵,,,好采即,,,

見到個賤人咯,,,,佢佩左副眼鏡,,,,,((我頂,,,,人佩你又佩,,,,食啦,,,,咩事呀,,,,冇野呀你,,,)

你又吾係我地既一份子,,,,你都係見到momo佩左,,,你先佩即,,,,哼,,,

佢果副野,,,一定比人捉呀,,,點知佢又淆底,,,,,,,集隊果時就除左,,,,((牙車,,,))比人捉呀你!!!!!><

講講下,,,全體check校服,,,我條裙收放自如架,,,,哈哈哈哈,,,,我冇事,,,,fish比人捉眼鏡呀,,,

小倫佢染左髮,,,斷正!!!捉左,,,,死梗,,,,,,我地班d女仔,,,,差吾多死晒啦,,,,

上到去,,,,miss.ho又係到講,,,::我叫左你地吾好佩粗框,,,你地又要佩,,,,你地有冇耳性,,,

你地有d人d眼鏡好[汶]咋,,,吾捉你,,,吾代表ok,,,

(嘩,,,,講到甘,,,擺明話我啦,,,係就開埋名啦,,,))仲有::女仔d頭髮夾返好d呀,,,,

((又係話我啦,,,我覺得好ok咯))

都吾明要捉d咩,,,捉黎到托,,,,,今日明明係班主任既,,,,,我頂,,,,扮晒野啦,,,又話吾係,,,,明明就係,,,,

扮晒蟹甘,,,,你最叻架啦,,]]哼,,,睇報紙,,,,無聊!!!

會計呀::我本來68架,,,但係原來佢加錯分呀,,,,我有78呀,,,卡卡卡,,,,超開心呀!!XD

我好有進步呀,,,卡卡卡卡,,,,上次54,,,

第1:84,,,第2:83,,第3::78,,,呵呵呵呵呵呵,,,,我好開心呀><"

但係佢讀左76係第3,,,即係陳淦森,,算,,,,!!!!!!開心開心XDXDXD

我個肚勁痛呀,,,,好好好痛,,,,

BIO::呵,,,,都知自己吾合格架啦,,,對呢科1D興趣都冇呀,,,悶到死呀,,,>W<"冇心機聽佢講書,,,

冇溫書都冇::44!!!差6分就合格架啦,,,,算,,,,都預左架啦,,,><

小倫返左黎,,,,佢CUT左個頭,,,

佢好可憐呀!!!好樣衰呀

,,,CUT到,,,[[肋尼[]]甘

中文::講左個總分呀,,,我60.04....呵呵呵呵:::全班第3呀,,,,卡卡卡卡卡,,,好開心呀!!!><

第1係,,吳倩彤,,,62,,,第2應該係娟娟啦,,,吾知佢幾多,,,MAYBE我係第2架,,,呵,,,是但啦,,,

總之我就好開心啦,!!XDXDXDXD,,,

MISS關話係因為我既口試高分,,,所以拉到60.04分,,,卡卡卡卡,,,

我口試有68呀!!!邱汶峰佢有64,,,嘻嘻,,,

我份GE卷有55.5分,,,,好開心呀,,,我係果8個呀,,,((合格果8個呀))YEAH!!!XDXDXD

個肚吾痛啦,,,,呵

MATHS::我有信心合格,,,,呵呵呵,,,,不過,,低過上次呀><

得58,,,我本來係59,,比人扣左PP分,,,,吾記得左寫呀!!!冇啦啦冇左1分,,,好重要架,,,,

唉,,,,上次都有6字頭呀,,,62,,,今次低左4分,,,,冇進步,,,車,,,

LUNCH::落左去食呀,,,今日,,,,今日D時間好似過得好快甘呀!!!

好開心,,,雞頭冇返,,,YEAH!!!不過少左個人做野,,,,由NO.1做,,,

上左圖書館一陣,,,走人,,,上家政,,,

係到點野,,,點D用具,,,,OK晒之後,,,,鬧人,,,

第1次見MISS 梁鬧到甘咋,,,我同水母係到傾計,,,

佢係到鬧波波,,,MANDY,,,CARR,,,同埋吳倩彤咯,,,,唉,,,

鬧完之後就公布成績啦,,,我地組::MEPLE & ROSE((收入NO.1))YEAH,,YEAH,,YEAH,,,

投票::NO.2咋,,,算,,,不過MISS梁話點多次,,,THZ呀!!

我地係最高分,,72!!!YEAH YEAH YEAH!!!個賤人吾合格呀!!!佢果組係最低分@全級!!!!

我地就係NO.2咯,,,,唉,,,,

曾美風同我地一組,,佢又以為佢自己有72,,點知得63,,,點解??因為你冇做野咯,,,,明冇?

呵呵呵呵呵呵呵呵,,,,

THZ吳小倫呀!!!

借本MUSIC比我,,,,卡卡卡

又借本家政比我,,,呵呵呵

THZ呀!!!

放學:::去左搵MISS LAU!冇野...講下義工D野,,,

去左M記,,,食ICE CREAM WITH SEAFOOD FISH MOM!!

去左睇TEL,,,MOMO途中[[舊病復發]]發脾4走左,,,,

見到YANKI,,,,,同佢揮手,,,又係同佢一齊,,,唉,,,

又見到亂毛,,,,嘩,,,都係第1次係街都撞到佢咋,,,,

我即刻[璃]埋....吾想比佢見到我呀,,,,我都吾係好想見到佢,,,佢呃我!

刊登時間︰2006-02-06 09:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 2 月 5 日  星期日
晴天
 

*聽日就返學啦]]><

 

今日約左牙毛一齊出去,,,本來係尋日架,,,

但係尋日牙毛又吾出,..所以今日就出啦,,,,最後一日假期啦]]

今日samantha打黎,,,佢問我做咩仲吾出,,,我以為係牙毛,,,所以就話,,,你打比seafood啦,,,

佢就話啦,,,做咩要打比seafood呀,,,,[[果時先知佢係samantha,,]]好采佢冇發覺我認錯人即,,,呵呵

我話,,,係呀,,未出呀,,,

佢::你仲話係,,,我而家要走啦,,,不如你幫我做左佢啦...

之後我就幫佢做english book report啦,,,,呵呵....我真係好人啦.,.,.,[[卡卡,,,,有野飲架,,,]]

同埋有一個[[佢鄉下特產...沙田柚]],,,,佢話好正,,,,

3:00打比seafood,,,叫佢出啦,點知佢又話吾想出,,,

所以得我夠陪牙mo去fanling圖書館借書啦....我都要借本english book做book report呀!!><

我係fanling KCR  station等佢,,,,佢打比我,,,話為左多謝我陪佢,,,佢話請我食m記,,,呵呵....thx,,,

又話送佢果件衫比我,,,((嘩嘩,,,,佢做咩甘好人呀...))卡卡

之後就去圖書館啦.,...佢借左本[[小王子,,,]]我就借左[[snow white ]]啦,,,,走人...去食m記,,,

thanks ng mo ying呀!!!呵呵,,,]]]

打比seafood,,,佢叫我地上去佢到,,,買埋蛋撻上去,,,

正呀.,..果間野d蛋撻,,,$2隻,,,[[樂怡,,]]

上左去玩左陣,,,,同牙mo走人啦,,,,去佢what 神示睇左陣,,,,買左野,,,走人,,,,

送牙mo走,,,自己也回家,,,見到牙媽......我忍吾住笑,,,,佢又係,,,,

上左去,,,開機,,,,接龍with seafood!!!

我做晒聽日要交d hw啦....好乖呀....卡卡...yeah!!!

聽日就返學啦.,...話甘快就訓完假啦,,,,><]

聽日派卷呀,,,中文,,maths.,.bio,,會計,,,((中文我合格,,,maths都有信心合格既,,,希望吾好吾合格啦,,,))

刊登時間︰2006-02-05 09:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 


*[[星期日]]

 

規則:被點名的人必須依照規定回答8個
你理想伴侶的條件
提示:
1.必須注明你的理想伴侶是男是女~
2.必須點名10個人和你一同參與這個遊戲並到對
方留言版留"恭喜你被點名"~
3.如果被點名者已經完成這個遊戲,但又被點到名者,
可以不用再Post一次

我的理想伴侶....當然是喇!

1.要高過我啦..

2.吾可以長頭髮,,,好憎。

3.好人

4.吾食煙...勁憎呀!

5.專1

6.搞笑

7.醒明,,,

8.同佢有野傾既。。。

 

呵呵,,,點名者:阿毛同埋fish!

刊登時間︰2006-02-05 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 2 月 3 日  星期五
晴天
 

*...............

 

今日去左飲荼,,,((尋晚seafood媽無`啦啦叫我去飲,,,))

甘我就叫埋momo啦。。呵呵,,,,

之後就同埋momo,,,seafood去左mk啦,,,,成2點先去,,,

行左勁耐呀,,,勁攰呀,,,,seafood要買袋,,,momo都係,,,

momo係旺中又吾買褲,,,,走果時,,,又話:::我阿媽叫我買褲呀,,,

之後佢就買左條啦,,,,,seafood見到佢買,,,又話要買,,,,但係佢想去旺中買啦,,,

之後又去旺,,,,,好攰架,,,,momo條褲要改呀*比果個人改,,,,轉頭返去拎,,,

行行行,,,,買左就走啦,,,,,

e....見到d好嘔心既野,,,,有個男人呀,,,,佢隨地....吐啖呀。。。超核突呀,,

同佢1齊果個女人....你到大聲鬧佢,,,((見到都想嘔呀,,,,,)) ><

走果時,,,,我見到"佢"喎,,,嘩,,,吾係呀,,,,望左佢一眼,,,,就認得佢,,,

就即刻[令]轉面,,,扮見吾到,,,,,

,,,,呢個世界真係細,,,,甘都可以撞到,,,之前係樓下都撞過佢好多次啦,,,

吾好再比我撞到啦!!!!!!

佢就係,,,我個小學同學啦.,...當然,,,吾只係小學同學甘。。。。。

佢係我中意既人呀!!不過而家冇lu,,,,,,,小時候,,,真白痴!!!

刊登時間︰2006-02-04 06:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 2 月 2 日  星期四
晴天
 

*...............

 

呵呵呵呵,,,

今日呀,,,去左身體檢查,,,,呵

10分正常呀!!!呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵!!!!!!!

我皮膚敏感。。佢開左枝野比我呀,,,,卡卡卡卡。。。。。

之後就走啦,,,,去食蛋撻呀。。。。。好好味,,,,,

 

刊登時間︰2006-02-02 07:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2006 年 1 月 31 日  星期二
晴天
 

*..........

 

悶悶悶。。。。悶死人啦]]]

日日係屋企發mo...

係屋企織[頸巾],,,就黎ok啦,,,

差少少咋。。。。。呵呵,,,

呢條織得好好呀。。。。卡卡

刊登時間︰2006-01-31 03:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]