| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 1 月 30 日 星期一 |
 |
|
|
*新年快樂!!
|
年初2
好悶,,,係home,,冇野做,,
訓訓訓,,,,阿e呀,,你快d出黎啦,,,
打比婆婆,,,婆婆同我講呀::[[
我幫你收晒d利事啦,,]]卡卡,,,好開心呀,,,thz!!
今日發左個超超超正既夢呀!!!!
攬住個男仔,,,好好feel呀...好實在呀,,,
feel到好有安全感,,,feel到佢既心跳,,,
不過,,,呢d夢,,,次次都冇個共通點,,,
次次都見吾到個樣既,,,>w<有冇搞錯呀,,,
呵呵呵呵,,,可能佢好咩咩,,,費事眼睛受罪,,,哈,,
不過,,.如果佢好靚仔,,,見吾到,,眼睛有損失呀!!!!
呢掛成日發夢見到佢,,,,唉,,,,
|
| 刊登時間︰2006-01-30 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 29 日 星期日 |
 |
|
|
*新年快樂!!
|
新年快樂!!
卡卡,,,,今日係大年初1呀,,,,卡卡卡卡卡
新年快樂,,,係到,,,我祝王佩珊::
身體健康,,財源廣進,,學業進步,,笑口常開,,
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.,..
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈....吾知自己up咩,,
今日成12點幾起身,,,,都係比人嘈醒,,,>w<
之後食野,,,去mk拜年,,,我吾係好想去,,,因為我吾中意佢地,,,我伯父同伯娘...(e..)
都係要去,,,去到,,,比左[[利事,,]]坐左30分鐘到,,,果班人(吾識既,,,好似係伯娘既表妹,,))
黎左,,,佢地都有比[[利事我地]],,,唉,,點解年年都見到佢地架。。。。。
不過.,...好采佢地黎左,,,我地先有得走即,,,卡卡,,,
去左花園街,,,勁多冇開咯.,...無聊,,,,行行行...我阿媽係到買野,,,
我就同細佬,,周圍[娟,,]]呵呵呵,,搵到一間賣[[冷]]既,,,$10!!
嘩,,,買左2舊,,,織比晴晴同埋amy,,之前話織比amy,,,但吾得閒,,,,,
粉紅+白,,,,同埋藍+白,,,((ok呀,,,))
返到home,,,就即刻開始織啦,,,而家差吾多搞掂啦,,,呵呵 |
| 刊登時間︰2006-01-30 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 28 日 星期六 |
 |
|
|
*TAI PO
|
TAI PO~ WITH MUN & BRO. |
| 刊登時間︰2006-01-29 04:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 27 日 星期五 |
 |
|
|
*...............
|
好悶呀,,,,成日係屋企,,,,悶到嘔。。。。。。。
1:00起身,,,,屋企冇人,,,
開電視。。。睇[開槓夫妻],,,都ok wo*
好過冇野睇呀,,,
之後見到有份報紙係到,,,,,好開心啦!!
點知係2006/1/21,,,算,,,好過冇呀!!!
sam sir打黎....講BBQ D野,,,,又話有得騎馬WO,,,卡卡,,,
佢話::但係就吾可以超過140磅,,,,你地冇問題呀麻,,,
我::ok卦,,,(係到狂笑...)
4點到,,,,同細佬去上水買鞋,,,,打比seafood,,,叫佢一齊...
係樓下果間,,,[[吾知咩]]買左2隻碟,,,好好笑既,,,[[[綜藝最愛憲]]同埋[[[綜藝旗艦]]
好好笑呀,10蚊2隻,,,,好好好好平,,,
去上水,,,,我好想打爆我細佬咯,,,,對對都吾岩,,,
最後,,,佢都係冇買到,,,返左home,,
我同seafood行左一陣,,,,周圍搵蛋撻食,,,,哈哈哈哈,,,
好好笑呀,,,,[[[[[蛋撻妹]]]]呵呵呵呵呵呵 |
| 刊登時間︰2006-01-27 03:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 26 日 星期四 |
 |
|
|
*...............
|
我真係吾知你想點,,,,
不如你話比我知呀,,,好吾好呀,,,
你攪到我好辛苦呀,,,真係架,,,真係好辛苦呀*
我吾知你想點,,,
我寧願你決絕d,,,
一係就佢,,,一係就我地,,,比個ans我呀,,
吾通我地幾個加埋吾及佢一個咩,,,
我正係想要1個ans,,,
你仲記吾記得你當初講過d咩呀??
我諗你都係吾記得,,ok,,
我吾會勉強你,,,,你中意點就點呀...
我亦知道我自己應該點做,,,,,,
我好後悔,,,後悔好多野,,,,
今年已經係好吾開心既一年,,,,,,,
點解仲要有甘多野,,,比我知道甘多野呀!~!
|
| 刊登時間︰2006-01-26 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*,,,,,,,,,,,,,
|
|
如果要你向以下的人講一句野,你會講:
1. 鍾意的人:你有冇少少鐘意過我...??
2. 前度情人:呵呵呵呵,,,,
3. 仇人:食屎啦你
4. 你偶像:我係你FANS呀,,,
5. 死左的親人:我好掛住你呀,,,,你知吾知我係邊個架??
6. 你隻寵物:大粒,,,細粒,,,聽話,,吾聽話,,,吾比野你地食,,,
7. 董建華:下,,,你好,,,
8. 樓下的看更:HI
9. 李嘉誠:你分D錢比我呀,,,
10. 最憎的老師:收啦你,,,尊重一下學生呀,,,吾識做老師就咪做啦,,
11. 阿拉丁神燈果個神仙:我可吾可以要3個願望呀??
12. 最遙遠的朋友:好掛住你呀,,,你呢,,,
13. 出賣過你的朋友:(吾會同佢講野)
14. William Hung:呢排你紅晒啦,,,
==============================================*
有冇試過...
1. 裸睡:冇,,,我吾會,,,
2. 暗戀學校老師:嘻嘻,,,好似有呀,,,,又好似冇WO,,,吾記得左,,,不過而家就冇
3. 偷野:......... 有呀,,,,小學。。。。。哈哈哈哈哈哈
4. 俾人偷野:有啦,,,
5. 背叛情人:冇!因為我冇情人!
6. 見過人死:冇呀,,,但我想見下呀,,((變態)
7. 企圖自殺:有...
8. 搞到人大肚/俾人搞大個肚:痴線.....(哈哈哈哈)
9. 被遺棄:有呀,,,(3C,,)
10. 考試唔合格:有啦梗係,,,不過好采平均分未試過,,,
11."界"手:我打針都會發瘋,,,我一定吾會界手啦,,,
12. 被拘捕:呵呵呵呵....冇啦
13. 逃學:卡卡卡卡....試過呀,,,吾記得幾次啦,,
14. 被出賣:有!
15. 被玩弄感情:咩感情先,,,朋友??
=========================================*
1. 你現在聽誰的歌? 最思念的季節
2. 你在那裡讀書? 風采
3. 你最後食的一樣野係? 飯
4. 現在天氣如何?有d凍
5. 戴隱形眼鏡? 冇
6. 上一次吹蠟燭的數目?一支...
7. 你們家養過什麼? 金魚(死晒,,,而家打死都吾養,,係果時貪得意)~龜(大粒,,細粒)~植物~
8. 星座? 天秤
9. 有幾多個耳窿? 1個
10. 你有紋身嗎? 永遠都唔會有...
===============================================*
11. 暗戀過幾個人? 2個,,,
12. 會因為害羞而不敢跟人表白嗎? YES!
13. 唔敢食咩? D桃突既野咯,,,吾知點講
14. 最鐘意食咩?嘩,,,多咯,,,,好味野我都會食架,,,卡卡卡
15. 最鐘意飲咩? 飲得既,,,我都OK
16. 最鐘意邊個數字? 9
17. 最鐘意的電影? 應該係《千機變》啦 ,,,超正呀!!
18. 鐘意咩音樂類型? 好FEEL既,,,慢既.,,,
19. 鐘意那種電影類型? 最好就好笑就得啦 ,,吾要悶,,,,
20. 最鐘意的卡通人物? 小丸子呀,,,
==============================================*
1. 行天橋定隧道?天橋
2. 行斑馬線定紅綠橙?紅綠燈
3. 搭巴士定小巴?巴士
4. 搭火車定地鐵?火車...
5. 咁輕鐵定叮叮?叮叮
6. 揹背囊定斜揹袋?側揹呀,,,
7. 要粗框定幼框眼鏡?粗框(岩岩換左啦,,)
8. 藍色原子筆定黑色原子筆?黑色
9. 用鉛筆定鉛芯筆?鉛芯筆
10.手電要接機定唔接?2者都OK
11.大包裝tissue定細包裝?細...
12.曬駱駝要綠色定粉紅色?綠色
13.做林曉峰定錢嘉樂?林曉峰...
14.揀方力申定劉凱威?方力申...
15.要房祖名定成龍?房祖名...
16.揀gay man定tb?NO!!吾要
17.yumiko定jade?yumiko
18.姚明定曾志偉?曾志偉
19.幫百佳定惠康賣廣告?惠康
20.咁萬寧定屈臣氏?萬寧
21.有張自己既激大頭廣告.放0係紅隧香港出口定九龍出口?九龍
25.唔食飯定唔訓覺?唔食飯...
26.食雪糕定雪條?雪糕
27.買短襪定船襪?船襪
28.蔡依林定侯佩岑〔同jay〕? 蔡依林!!侯佩岑死開,,,
29.stephy定嬌〔同方力申〕?stephy...
30.做八兩金定馬蹄露?馬蹄露...哈哈哈
31.roadshow d/l鈴聲官恩娜做定吳日言做?官恩娜...
32.mickey定minnie?mickey
33.pluto定高飛?高飛
34.森美定小儀?森美
35.要乞兒頭定光頭?嘩,,,好難間呀,,,2樣都差吾多...光頭啦,,,帶假髮
37.自己極肥矮定極高瘦?吾知....
38.開燈訓覺定熄燈訓覺?熄燈...開燈訓唔到...
39.楂電單車定大大大貨車?電單車啦梗係,,,,超正
40.要7人車定普通私家車?普通私家車...
43.塔羅牌定風水?塔羅牌
45.paul frank定bathing ape?下,,,咩黎架,,,
46.super lover定hysteric?吾知係咩,,,
47.食M記定KFC?m記...
48.7定ok? 冇所謂
49.新巴定城巴?有分別嗎?
50.安安定佳佳?安安呀,,,
51.獅子定老虎?獅子
52.耶穌定聖母? 聖母...樣子夠慈祥
53.萬事如意定心想事成?心想事成
54.做阿爺定做阿公?阿公,,,
55.飲diamond black定jolly shandy?jolly shandy
56.要土葬定火葬?土葬
57.自己死先定老公死先?如果我地係好相愛,,我寧願佢死先,,,因為吾想佢傷心,,,,(>w<)
58.病死定撞車死?撞車死...病會好辛苦架.
59.碌落山定跌落海?碌落山...型d,,
60.斷手定斷腳?腳,,,坐倫椅咯
61.睡覺流口水定扯鼻鼾?下,,我會間流口水,,但好桃突,,,好采我自己2樣都冇
62.聾左定啞左?啞,,,可以學手語,,,聾左就聽吾到啦,,,
63.屙定嘔?嘔...
64.睇劇集定電影?劇集,,有得追呀!
65.賭波定賭馬?no,,,如果一定要間,,,馬啦,,,
66.做男人上身女人下身定女人上身男人下身?下,,,吾係好明問咩喎
68.用icq定msn?msn好d呀,,,有接龍玩,,,
69.寧願二萬個早到定二萬個遲到?.....吾知,,,
70.揀arron定leon?leon
71.吳彥祖定陳冠希?吳彥祖
72.林家聰〔12星〕定羅貫峰?吾知邊個係 林家聰
73.林嘉欣定李嘉欣?李嘉欣
74.吳卓羲定陳建峰?吳卓羲
75.蔡瀾定韜韜?韜韜
76.姓陳定姓黃?陳...
77.入樹仁定珠海????邊到黎架,,,??
78.飲紅豆冰定菠蘿冰?紅豆冰好似好飲d喎...但菠蘿冰又好似幾好飲喎...
79.做情人定做貓狗?情人
80.食煙定飲酒?飲酒...我最憎煙味...
81.蒲bar定D?bar好似好d,,,
82.食蝦餃定燒賣?蝦餃
83.油炸鬼定牛利蘇?油炸鬼...
84.食豬定牛?牛
85.揀匯豐定恆生開a/c?匯豐
86.要藍色校服定啡色校服?藍色
87.8號風定黑色暴雨?8號...最好就2樣啦,,,
91.住1樓定48樓?2樣都好,,,1樓...lift壞左都可以行上去,,48望落去靚d,,,但係,,我都係間1
92.叮噹定多啦A夢?多啦A夢
93.番鹼定沐浴露?沐浴露
94.長遮定縮骨遮?長遮
95.食橙定柑?柑
97.至net小人類定放學icu?至net小人類
98.聽903定997?下,,邊間呀??
100.自已個名叫「愛」好定「費」?費呀,,,,愛好咩呀!!
================================================*
曾經愛一個人愛很深,深到讓你落淚? 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈,,,吾答呀!
如果都沒人聽到,你想大叫:我中意左你,,,(哈哈哈哈)同埋[[死仆街]]
將來的夢想:嫁比一個我好中意既人,,,,哈哈哈哈哈哈哈
地球滅亡的前一天要:講晒自己d心事出黎,,,,
最希望他消失的人::曾經有諗過係我細佬,,,但係而家冇諗,,,
你會想做阿嬌, 定阿sa: sa啦,,,
|
| 刊登時間︰2006-01-26 07:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*星期4
|
26/1..拎眼鏡呀
尋晚seafood同我講....話今日佢佢去買野...
maybe我阿媽聽到,,所以佢又叫我去[優之良品]買野,,,
今日訓到12:15,,,但係吾舒服咯,,,比人嘈醒左好多次呀!!
起身,,,食野,,,洗頭,,,打比seafood,,,出門口,,,
打埋比牙mo,,,叫佢出黎拎眼鏡,,,佢又叫我到時打比佢,,
我同SEAFOOD去左[優之良品]買野,,,之後拎比我牙媽,,比佢勁吹呀!!!
好多人呀!!>W<
之後就陪SEAFOOD買啦,,,,買完,,,打比MO,,,叫佢出黎,,,,係SASA等,,,
佢去到,,,打比我,,,話見到SAMNATHA,,,同埋賤人1齊(
,,,,我同SEAFOOD就去捉姦啦,,,
行得好快呀,,,,去到SASA,,,見到佢地啦,,,賤人呀>W<
佢著到,,,哈哈哈哈哈,,,,我地3個自己知啦,,,,哈哈哈哈哈哈
之後就上左8樓拎眼鏡啦,,,,好暈呀!!
不過,,,都OK呀!!!
落到去,,,又見到佢2個咯!!!
唉,,,,吾開心呀!!!
行左一陣,,,,行行行,,,,去左龍豐挾糖呀!!
同MOMO去左M記,,,THX MOMO呀!!!
之後我地同MOMO講左一件事,,,,攪到MOMO喊,,,,SOR呀!!!
係到吾講咩事啦,,,,費事MOMO再喊,,,,
不過.,,,,呢件事,,,好正常即,,,,我都有啦,,,,好咩甘出奇呀,,,,好多人都會有架啦,,,SEAFOOD又有,,
吾洗甘傷心呀,,,,SOR呀!!!
返HOME,,,,副眼鏡攪到我好暈咯,,,個頭好痛呀!!!!
呢排好中意聽D::普通話歌呀...
有咩普通話歌好聽既,,,,留言比我呀,,,,/SD比我呀!!!THX
|
| 刊登時間︰2006-01-26 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 25 日 星期三 |
 |
|
|
*星期3
|
呢篇係第2次打架啦,,,,
頭先打打下,,,吾知做咩,,,HAND左,,,,]
算,,,,我心情好,,,,打多次啦,,
今日本來要返MATHS架,,,,但係冇返到,,,,
8:45起身,,,,同SEAFOOD撐檯腳呀,,,之後就行去上水,,搵MOMO啦,,
佢同一個男人一齊,,,,吾開名講邊個啦!!
出MK,,,坐KCR果時呀,,,有個好愄瑣既男人係甘望住SEAFOOD呀!!仲係到淫笑,,,哈哈
佢之後係大圍落左車啦.,..
我買左褲啦.,,,2件衫,,
係PCCW睇電話果時,,,,有個自由行既女人行埋黎,,,問我地野,,,,卡卡卡卡
問我地知吾知邊間有信譽D,,,(電話)
又問知吾知先達點去,,,
我吾知點去,,,之後就同佢講啦,,:::好遠,,,要兜好多路,,,,嘻,,,
返HOME,,,打比MO...叫佢黎FANLING啦,,,
等左佢勁耐咯,,,><
去左SEAFOOD HOME打牌啦,,,,冇咩FEEL呀!!!
還書,,,,甘岩撞車有人偷野,,,,一個比人捉到,,,一個走左
有2條小學既[口令仔,,]]偷[多啦A夢],,,,其中一個比人斷正,,,,
嚇死佢咯,,,係甘講::對吾住,,,我以為吾敢啦,,,吾再黎啦,,,吾好報警呀!!
條女拎起個TEL,,,禁NO.,,,,佢嚇死差吾多賴尿,,勁驚呀佢,,,佢吾叫,,,吾好報警呀,,,,
((其實係好好笑,,,))
條女::我吾係報警呀,,,你咪嘈啦,,,
哈哈哈哈,,,笑死呀,,,佢即刻靜晒,,,,
條仔係甘喊,,,,條女就話啦::偷野又要喊,,,,
嚇到佢呀,,,之後佢都冇野,,,,留左個TEL,,同埋佢個[同擋]既TEL咯,,,
我阿媽打黎,,,叫我回家食糖水,,,,冇送到牙MO去搭車,,,SOR呀!!
下次補返呀下!!!
|
| 刊登時間︰2006-01-25 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 24 日 星期二 |
 |
|
|
*星期2
|
24/1
今日9:15就起左身,,,仲係好眼訓呀,,,,
掙扎左一陣...終於起左身啦,,,
打比seafood,,,,
10:00出門口。。。。落去搵seafood!!
之後就齊齊去大快活食早餐啦,,,,
吾,,,,,都ok啦,,,
諗住搭車返學,,,,點知seafood話,,,行返學校((華明~風采..))
今日吾知佢做咩,,,,無啦啦想行返去,,,
okay啦,,,我成日都叫佢行,,,但係佢死都吾行,,,,今日終於都行啦,,,,
行行行....行左9個字,,,,本身約左momo係老地方等....但係,,,因為我地遲到,,,
所以冇去到果到,,,,但係都係見到momo,,,,仲有fish,,,
momo見到我地係對面,,,,好大聲甘講::係咪王佩珊呀?
哈哈哈哈,,,,如果吾係我,,,佢就米需左啦,,,,卡卡卡
之後就``齊齊齊行行行行返去啦.,...
返到去,,,11:20,,,遲左5分鐘•。••
我地慢慢行上去3/F,,,我仆佢個街,,,
問我地做乜遲....去左邊到,,,,佢問我地知吾知果時幾點,,,
我答佢::都係遲左1個字即,,,佢就鬧我::咩叫遲左1個字呀??
我頂,,,甘平時遲到都吾會鬧,,,,果D人遲左成個鐘都係甘遲啦.,...
甘岩何小省又入左黎,,,,佢又問佢去左邊,,,,
佢叫我地5個,,,((何小省,,FISH,,MOMO,,SEAFOOD,,我,,))
落去拎紅紙((遲到紙)),,,,唉,,,,,咪行落去咯,,,
落去到,,,見到SAMANTHA,,YUKI,,,一齊咯.,,,,齊齊詖到,,,佢地2個係突登既,,
諗住阿SIR又係吾鬧,,,,唉,,,,
慢慢甘行返上去,,,,冇野講咯,,,,我聽日吾返啦.,..**寫家長信呀,,
SEAFOOD都係啦,,,SAMANTHA都係,,,冇帶計數機,,,,吾做數,,,勁無聊,,,
吹下水,,,,甘就走人啦,,,,同SAMNATHA SEAFOOD FISH MOMO YUKI走人,,,
去左[[上水廣場8樓 睇真D]]睇眼鏡,,,,SAMANTHA知道我地配左,,,
$200買1送1,,,所以佢就去左配啦,,,,呵呵,,,,仲有SEAFOOD啦*
FISH同MO走先,,,得返我啦,,SEAFOOD,,,SAMANTHA,,YUKI係到間,,,
配完之後就走人,,,,基SIR打過黎,,,,聽吾到響。。。。。。。
我打返比佢,,,佢問我係邊::上水廣場,,,
之後佢就叫我去搵佢啦,,,,,入學校呀。。。。((好似好急甘))
之後就同SEAFOOD去,,,SAMANTHA YUKI返HOME!
去到,,,知道要做DRAMA,,,下,,,吾係呀化!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
打比MOMO,,,問佢去吾去,,,佢話::吾落得黎,,,,
得我地2個去,,,
基SIR,,,吳姑娘都話吾做啦,,,,要辭職!!吾係呀,,,,甘我地點呀,,,
美儀EE又走啦,,,,得返SAM SIR呀???
之後ASM SIR搵我地,,,,話有個BBQ,,,問我地去吾去,,,((又係BBQ???))
第3個啦喎,,,$10,,,去啦!!甘好呀!!!但係要同D[技能]一齊咯,,,,是但啦,,,
3:00,,,搭的走人,,,,坑返$3.5,,,,
去左正覺學校,,,,都OKAY啦,,,
首先玩左我地整果D板先,,,,整得好辛苦架,,,,
之後4:00就上左佢地個HALL,,,聽POWER POINT,,,聽歌,,,
關於長腿叔叔既,,,,哈哈,,,,我都有成2年冇寫信比佢啦..,..
基SIR叫我寫比佢,,,仲叫佢有D回信比我,,,,卡卡
我仲記得長腿叔叔送過1對太陽眼鏡比我架,,,,,好得意果D呀,,,
細蚊仔玩果D呀**哈哈
可惜呀**吾見左LU,,,不過,,,佢送比我D貼紙仲係到呀!!!
我地2個做drama呀,,,我做雲妮,,,SEAFOOD做朱朱,,,,卡卡卡卡,,,
係用果D布公仔扮架,,,我都係第一次,,,,OKAY啦,,,
之後幫下佢地派下野,,,,佢地好踴躍呀**
見到巧儀姑娘,,,,BUT,,,佢吾記得左我地啦,,,E,,,,衰人!!
原來佢識許茵茵架,,,((教中史果個)),,,卡卡
5:00走人,,,行左一陣....返HOME啦,,** |
| 刊登時間︰2006-01-24 07:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 23 日 星期一 |
 |
|
|
*星期1
|
今日約左seafood去食早餐架,,但係吾知醒,,,
9:00先起身...seafood打黎,,,我先醒,,,,尋晚較好左鬧鐘,,,
但係吾記得禁制呀,,,
整好晒d野,,,出門口,,,打比seafood同fish,,
話比fish知,,,9:45係太平等,,,正係食左個蛋達,,
去到太平...50分,,,,吾等fish,,
同小倫,,seafood行返去,,,
返到去,,,,排隊,,,點名,,,陳sir話今日除左留璇外,,,仲有驚喜。。。
d f.2好多聲話係::方力申,,,哈哈哈哈哈哈
我地即刻醒晒,,,好開心呀!!!
入到去,,,我坐第1個位,,,,勁開心.,..
睇左一陣片,,,佢地就入黎啦,,,,見到宋燕萍,,,e,,,有冇搞錯呀,,,>口<
佢同方力申一齊入呀,,,
方力串望左我地一野,,,正係我地果到,,,哈哈哈哈哈哈,,,勁開心咯,,,^^
上到台,,,,佢地坐係到,,,,,講野,,,,,,方力申呀,,,留璇都幾靚女呀,,,,
卡卡卡,,,,個f.2女仔,,,吾q知佢咩張咩咩,,,,,方力申同佢傾計呀,,,
影相果陣又[踏]佢博頭,,,,我頂,,,條女又死都係到,,,吾走,,,,
下面d人係甘嘈佢,,,,
之後大合照,,,,仆街,,,都影否到我地既,,,,,,
走人,,,去信義會.,...同基sir講返尋日去camp d野,,,
車,,,,原來基sir係帶過班女去camp,,,但只不過係2日夜,,,,我車
仲以為係d咩,,,2日夜係到懶熟,,,,,
其實sam sir都好好架啦!!!!!!
之後就整d問卷啦,,,,整整整,,,mo黎左,,,,fish走左,,,,
阿媽打黎,,,話同我去飲荼,,,走人,,,,同埋momo
佢黎fanling....我去左飲荼先,,,之後再去搵佢地.......
行左一陣,,,我送mo走,,,見到fish媽.....唉.,...知道左果個宋燕萍有2個簽名,,,,
頂,,,,返黎,,,,玩,,,
生日快樂呀**
HAPPY BIRTHDAY**
果個人知自己今日生日啦**
|
| 刊登時間︰2006-01-23 06:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 113 | »
|