cursorshelp
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shan0929
暱稱: Sandra*
國家: 香港
地區: 北區
日誌統計
文章總數: 1124
留言總數: 621
今日人氣: 56
累積人氣: 17440
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009HKCEE
Weather
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
*MY XANGA
Ar C
Ar Gi
BONLIN
CARMEN
CARR
CHAR2
Cherie
Cherry
CTING
Dragon
FATHANG
FISH
HEIHEI
IVY
Kai
Kerry
Kids
KimLing
kwan
LAURA
MAGGIE
Mo
Momoko
Moon
Moss
Neo
NONSTOPDANCING
PakHo
Saiga
Samantha
Sandra0929
Shu
SIU
Srain
Suet
SUF`WAC`POS
TallMen
Tan
TING
Toy
TSOIWING
Tze Chun
Wing
YAMA
Yau
Yiu
YOYO
ZREO哥
小豬-3-


2005 年 12 月 22 日  星期四
晴天
 

*christmas party!!

 

MERRY CHRISTMAS!!!

開CHRISTMAS PARTY啦!!!

入左HALL先,,,,好悶,,,都冇野睇既,,,,

合唱團最正呀,,,,,嗯嗯,,,,冇野玩,,,,悶,,,

入班房,,,,都好悶呀,,,其實,,,

第一人個GAME,,,我輸左,,,,要食果D,,,過期[或沙BE]餅,,,,嘩,,,,苦既,,,

我真係寧願佢係辣個咯....好難食呀,,,

THX,,,陳X森呀,,,,幫我食左一半...

SEAFOOD都THX啦,,,,食左少少!!!!

之後我地玩[[X報紙]]

佢地係甘剪我地組D報紙,,,我又係甘捉住思婷,,,

我地最多人呀,,,,吾公平,,,,><""""哼哼哼....

玩砌面粉,,,,本來佢係吾會趺架,,,,

係佢地整咋,,,,,,,,,,,,,E,,,,,衰人!!!

D衰人咯....扮晒野甘:::吾好整佢啦....我地吾整你呀.,...

咪又係整,,,,一隻2隻都係衰人黎架,,,,不過,,,YAMA呀,,,係你呀!!!!

我成身都係面粉呀,,,,,哼哼哼....

我吾會比你地好過,,,,我整返佢地....HI晒落佢地到,,,,哈哈哈哈

不過,,,,抵佢地死,,,佢地自己都[奶]野.,...呵呵呵呵呵呵呵呵,,,

陳X森啦,,,,陳X樂啦....卡卡卡卡卡卡,,,,

之後就玩踩波波啦,,,好好玩呀.,,,,哈哈哈哈哈

張同學,,,,陳同學發生左一D事呀.,...唉,,,,

之後放左學....就去左赤柱啦,,,

刊登時間︰2005-12-29 07:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 12 月 10 日  星期六
晴天
 

*食庶!!!

 

YEAH ,,,YEAH,,,]]]

今日好早就起身啦,,,,,

卡卡卡卡卡卡,,,,,,今日要去蕉俓呀,,,,卡

好開心呀,,,,我第一次去呀,,,,

去到,,,,,好似返左大陸甘呀,,,,哈哈哈哈

刊登時間︰2005-12-10 10:01 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 12 月 4 日  星期日
晴天
 

*煩

 

好煩好煩好煩呀,,,,

頂你個(x),,,,,

煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩....

爆吾想做hw呀,,,,

 

刊登時間︰2005-12-04 03:17 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 12 月 3 日  星期六
晴天
 

*好好好好

 

賣旗,,,,

仆,,,今次係5次以黎,,,,sosososo bad既一次呀,,,

一張都冇呀,,,><///

because太多人啦.,..,.,.,.

momo,,,,,吾好嬲呀下,,,,

11:00走人,,,,食野,,,

1:30::開會,,,,冇出聲,,,

f.2f果個咩陳咩咩,,,,,頂,,,,好q煩呀,,,

阻住晒,,,,張[木台]你既咩,,,係甘整埋黎,,同你好熟呀,,,

f.1果隻吱喳雞,,,你嘈夠未呀,,,嘈嘈嘈,,,,好Q憎你呀,,

人講你就吾好講啦,,,,嘈,,,,前世未講過呀,,,跟風,,,

幾好呀,,,人地岩岩講完果d野,,,,汁人口水尾呀,,,扮晒蟹甘

so cheap啦,,,吾嘈你,,,我就吾係王佩珊啦....

係到要比人串下先開心個喎,,,,甘犯賤既,,,

 

今日心情勁吾好呀!!!

有粗口成份,,,

 

刊登時間︰2005-12-04 03:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 12 月 2 日  星期五
晴天
 

*中史

 

中史比左miss tam呀,,,

吾中意咯,,,,

吾岩我呀,,,

刊登時間︰2005-12-04 03:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 12 月 1 日  星期四
晴天
 

*..........

 

1/12,,,

 

我決定:::

寫返日記呀,,,

吾知點解,,,吾係好想打呀,,,

呢個日記,,,

頂佢,,,成日打打下又會冇左,,,

吾打啦,,,,

打多次,,,只會唗本小姐既時間!

so,,,,寫仲好呀,,

但係我,,,仍然會上黎,,,

如果真係我 閒既話,...

我都會打既,,,但係,,,,

刊登時間︰2005-12-04 03:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 28 日  星期一
晴天
 

*星期11111.....

 

今日7:05起身,,,,還好,,,趕得切呀,,,卡卡

seafood打黎,,,問我去吾去食野,,,

我say ok啦,,,,之後就查查林整野,,,,落去啦,,,

買左之後,,,,走人啦,,,

上到車,,,,見到yama,,,佢又係到織佢既[[紅色頸巾]]

oh,,,我又織,,,,but我果條係黑色既,,,,卡卡

食野,,,seafood吾記得簽野

返到去,,,,岩岩好呀,,,,so good!!!!

fish遲到呀,,,,我仲以為佢冇返,,,,

會計,,,,教新野呀,,,,我係到整理呀,,,,(((2次))

叶小姐同ng 倫冇做野,,,記左名呀,,,,

2次啦,,,,so bad!!!

小息::借書,,,,卡卡,,,,thx小叶呀,,,,,

bio:::冇聽,,,同fish傳紙仔同發夢呀,,,,[[想起你]]

我地係到玩,,,邊個最靚仔,,,

出人意表我結果呀::::(((經過6.7行既人討論))

fish係搞掂佢呀,,,,你知架,,,,,哼!!!!

小息::波記同我講::知道會考d咩,,,thannks呀,,,

boy1.kenny,,,,oh,,,y呀,,,,莊同學好d喎,,,,

下下下,,,,

girl1.c ting,,,ok啦,,,but i feel is michelle咯,,,,

but我吾識呀.,,,卡卡,,,,,but,,,,可能我甘諗係我多心啦,,,

corine你覺吾覺呀,,,,我覺得係呀,,,,係到討論

chinese::卡卡,,,,(((1次)))

係到做啟事呀,,,卡卡,,,easy啦,,,,

我自己又做多次,,,,jest me feel,,,,

卡卡,,,,原來mandy係甘feel既,,,,

好吾同,,,,50/50

maths::(((2次))啦,,,,好多人冇做呀,,,,好采抄左,,,卡卡,,,

派卷,,,60,,,ok啦,,,,比人扣左d表達,,,,test又係甘咯

lunch::係到同返佢地say野,,,卡卡,,,no.,1啦,,,,開心啦,,,

雞頭問我,,,,吾想tell him呀,,,,because費事hurt到佢啦.,,,

jest say,,,,吾記得,,,seafood都係甘呀,,,

卡卡,....no.1好搞野呀,,,

fish行埋黎同我講:::係呀!!!甘醒呀,,,,卡

上返去,,,,織織織,,,,,good呀,,,又同fish傾,,,,

家政:::好開心,,,諗住終於有得整野食啦,,,頂,,,又冇啦,,,

做w.s呀,,,,,算啦,,,,,

放左學::仆街,,,,你好意思既,,,知吾知醜呀,,,,我都坐左落去啦,,,fish都吾理你咯,,,,冇病呀,,,,走啦,,,,明知人吾据你就識做d啦,,,,咪盞我更加吾据你啦,,,夠啦,,,,頂你!!!!

吾知點解呢排,,,講多左好多粗口呀,,,,卡卡,,,,y呢,,,吾知呀!!!

係home都照講.,...車,,,咪比人鬧幾句咯,,,,((仆街同頂))

其他吾會係home講啦,,,,費事比人訓話呀,,,,

momo呀,,,你又做咩呀,,,係甘我好擔心你呀,,,

吾好成日都係甘呀,,,好冇,,,,發生左咩事呀,,,,又吾講,,,,

yuki,,,samantha,,me,,,seafoos上到去16,,,,

織織織,,,sam爸返左黎,,,,去L2,,,,okok....得我地2個,,,

yuki打黎,,,,sam爸走左啦,,,叫我地上去呀,,,睇[[多啦a夢呀]]

我好想上去呀,,,但係seafood,,,,e,,,吾制呀,,,車!!!

係到整左好耐,,,,yuki都落埋黎,,,,整好左啦,,,,,

之後samantha好難得甘落埋黎,,,,

佢係甘叫我織比佢呀,,,,唉,,,,我本來想say ok架,,

但係想比個驚喜佢,,,so我話吾得,,,

唉,,,,佢都走咯,,,,咪送咯,,,,ok啦,,,,但織得吾好吾準吾要呀!!!

7:00走人,,,,mun打黎,,,叫我買野,,ok啦,,,

 

 

 

刊登時間︰2005-11-28 08:39 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 26 日  星期六
晴天
 

*開會

 

今日要開會呀,,,,

尋晚睇睇下tv,,,無啦啦係廳訓著左,,,,,

訓到2點幾,,,我阿爸出黎,,,,叫醒我,,,,睇下個鐘,,,,2點幾,,,,tv都冇熄到,,,

即刻返房訓呀,,,真係好眼訓呀,,,,

係甘訓,,,係甘訓,,,,,

好正呀,,,,,訓到12點幾,,,好難得呀,,,,,,真係好耐未試過呀,,,,

仲要係一路甘zzzzzzzz,,,,冇人嘈醒我果下先好呀麻,,,

雖然係好正呀,,,,but最衰今日要開會呀,,,

見到個鐘12點,,,頂,,,,嚇死我呀,,,即刻起身,,,,,

問我細佬好咩食,,,,佢係到扮晒野甘,,,,,乍zzzz,,,卡卡,,,,佢真係當我傻架,,,

部tv著既,,,佢隔離仲有包未食完既栗子,,,,,我有甘蠢啦,,,我一腳踩落去,,,卡卡

問佢d栗子收埋左係邊,,,,佢竟然話:::冇啦.....我頭先食左3包呀,,,,,冇晒lu,,

仆,,,,,打爆佢呀,,,,,不過,,佢之後都比左1包我,,,

我入左廁所,,,,我知道佢一定要拎多包出黎,,,so,,,我5秒之後,,,打開門...

卡卡,,,,,真係比我估中左咯,,,,,卡卡,,,,又係我既,,,

沖涼洗頭,,,,,換衫,,,出門口,,,,,出門口之前,,,,我阿姨打黎,,,,

問我尋日果條數係咪賀係甘計,,,,好似好複雜甘,,,,

我同佢講話我要出門口,,,同手機打比佢,,,

出到去,,,samantha打黎,,,,問我係邊,,,我係華明,..問佢做咩...

佢又話冇咩,,,,ok...

去到7仔...見到seafood啦,,,,,,同佢去搭車,,,,遲到,,,sor,,,

打比fish,,,打比momo

去到上官,,,打比samantha,,,,佢又吾叫我地等佢,,,,

我問佢做咩,,,,佢話:::冇呀,,,,我自己行去啦,,,,

點知去到彩園,,,,佢打黎..問我地係邊,,,我話佢知我係彩園,,

佢話:::下,,,我係隧道呀,,,你地吾係等我既咩,,,

你都冇同我講呀,,,,你又話自己返去既,,,,sor,,,,

去到,,,,見到sam sir,,,,佢話係1:30,,,,早到呀

頂佢呀.,.,,,今日果個mandy呀,,,,好吾据佢咯,,,,點呀,,,,

咩態度呀,,,,甘好招呼呀,,,小姐,,,,你冇野呀,,,,

d題目最難既又比我地5個做,,,,仆,,,佢地吾係人呀,,,,

痴痴地既,,,,真係多謝晒啦,,,,

我地傾計,,,又bi住晒,,,,仆呀,,,,,,人地夠有啦,,,,

今日都有遊戲玩,,,,但,,,ho mo liu,,,

之後走,,,同momo買外套,,,,同埋食m記,,,

sor呀,,momo,,,我地講笑咋,,,吾好嬲啦,,,,

佢嬲左,,,,自己走左,,,,唉,,,打左3次tel都叫佢吾返,,,,

sorry呀!!!!!!!

之後fish又走,,,,我打比我細佬,,,,叫佢幫我拎圖書出黎,,,,

卡卡,,,thanks呀,,,,卡卡,,,我同seafood係商務行左一陣,,,,

我mun打黎:::問我係邊,,,,得吾得返home,,,,話同我一齊返,,,,

我話我未得住,,,,行行行多陣....有野要買,,,

4:30去搵我bro,,,,還書,,,,嘩嘩嘩,,,,明明過左期,,,,但吾洗罰$$$$$呀,,,,呵

好開心呀,,,,去左華心,,,,,seafood買冷,,,,我買針,,,之後就返home啦,,,

刊登時間︰2005-11-26 10:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 25 日  星期五
晴天
 

*派成績表啦

 

今日派成績表啦

唉,,,,今日reading果時,,,miss ho講:::

之後miss lam入左黎,,,問星期3邊個當值風采美麗之店,,,,

鄧xx企係身,,,話佢自己有去,,,,(下,,,,佢有去咩,,)first feel

同左mandy講,,,,,之後佢地個個比人叫出去,,,,

check reading呀,,,,卡,,,有做呀,,,,

佢讚我good呀!!!卡卡

去到馬騮果時,,,,佢係甘比人鬧呀,,,,,益左前面果d,,,吾洗比人check,,,

比人鬧到打鐘,,,,卡.,,,

maths:::悶呀,,,又係做做數,,,,

history,,,係到同seafood sd sns,,,,卡,,,,正呀,,,

有聽書呀,,,少少,,,,

eng::上左去做text,,,,唉,,,miss ho心情吾好呀,,,,好采又係mc即,,,

亂做都得呀,,,,落到去,,,對ans,,,,唉,,,,悶到嘔呀...帶到listening...用左一陣

lunch:::想搵miss wong,,,搵吾到呀,,,

唉,,,,miss文搵yuki,,,問佢係咪吾中意佢,,,,嘩,,,,唉,,,

見到mr,剷青,,,,,我同seafood既反應係好快,,,,

換轉面呀,,,卡卡,,,潛意識要甘做呀,,,,

中史:::好開心呀.,,,,係miss wong呀,,,,卡卡,,,,,,,好開心呀,,,

去左history room上呀,,,,正呀,,,,

派成績表啦,,,,,我真係好緊張呀,,,,我徙來未試過平均分吾合格架,,,

miss ho同埋miss wong係甘係到講:::又係:::讀名既,,,,陣間同我一齊上去,,

王佩珊:::oh,,,no呀,,,,仲驚呀,,,,,個心係甘砰砰砰.,.,....頂佢,,,,

50.55,,,,還好,,,合格呀!!!!呵呵呵呵

上到去,,,,英文::a,,,

有::yama,,,都好!!

$285*10

okok....

落到去,,,seafood搵miss屈呀,,,

之後miss ho落左黎,,,我地成班人係到speaking,,,,卡卡

好開心呀,,,,同佢講晒我地d意見同感受啦,,,,

miss lam:::同佢講左啦,,,,佢話會處理呀,,,,

miss wong::;佢仲記得samantha果句:::打爆你個頭呀.,,,,

仲話我同samantha都係一樣,,,,惡死.,,卡,,,吾係呀,,,我好溫柔架,,,卡卡

卡卡,,,吾知醜呀,,,,卡,,,,

放左學::周圍行,,,,行行行,,,,去陪seafood買野,,,,

行到7:35到啦,,,,返home咯,,,返到去,,,8:00,,,,

刊登時間︰2005-11-26 11:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 
 
 



2005 年 11 月 24 日  星期四
晴天
 

*歌詞

 

損友
歌手:容祖兒 |  作曲:伍仲衡
填詞:李峻一 |  編曲:藝琛
我曾伴你通宵飲過酒
亦曾被你燻得滿身煙臭
何時與你成為摯友 同走過寂寞時候
而難與你成熱戀的對手
寧願留下友情 情份更是永久

誰更清楚 清楚你的風流
纏住你手 只怕熱淚會流
和你能扮演好友 男士那般搭膊頭
和你牽手 只恐怕太荒謬
還是當你一位損友 沒寄望沒強求
若我離開 你不曾內疚

願能在你失意熱情慰問
未能被你酒後趁機一吻
誰人與你成為愛侶 能保證絕無掛慮
談情說愛 何日都可告吹
寧願留下友情 傷心都只可鬥嘴

誰更清楚 清楚你的風流
纏住你手 只怕熱淚會流
和你能扮演好友 男士那般搭膊頭
和你牽手 只恐怕太荒謬
還是當你一位損友 沒寄望沒強求
縱使找到新歡 你也會笑著不內疚

誰昨晚共你一起 用情如像遊戲
我沒福氣去責備你 無謂揭露誰在妒忌

就怪我太清楚 清楚你的風流
明白你一世亦貪新厭舊
我寧願當好友 無愁無慮地碰頭
和你牽手 只恐怕太荒謬
還是當最忠心損友 沒寄望沒強求
若我離開 你不曾內疚 是友情 沒強求
永開不到口 愛戀有沒有

 

 

 

呢首歌好正呀,,,,我very very中意呀

,,,,歌詞正正正呀,,,,,

刊登時間︰2005-11-26 10:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]