|
2005 年 8 月 3 日 星期三  |
|
屯門 |
分類: 未分類 |
今日..去左屯門..同yiki去
諗住去買書書既..
去到..就有好多人..拉我地..去啦..
仲撞到..=.=上年一大班人去買書...俾一個叫芒果既人..死纏住我地去買書..~!!!
今年又見到佢..我一聽佢講野..我就記得啦.(我企左成朝..仲未開單呀..你地幫下我啦..~好啦我由今朝8:00企到而家好"支力"呀...幫下我啦你..~!!)係咪好熟呢..~!因為佢上年都係講呢d..=.=.冇d新意...

行完都係冇收獲..~!!跟住就轉為行街啦..!!
諗住去仙迹岩..點知揾極都搵唔到..~!
去左許留山...買野飲..then去百住食壽司~!!
then..四圍行..~!!唔知點解行黎行去都係果到..~!!!成日都見到DHC..The Body Shop...=.=
我地係呢個商場行黎行去..~!!最後..諗住搵路走啦..去左買果d唔好食既糕..~
出左去..又唔識路
..好迷茫...又入番去商場..~!!跟住再..走番出黎..嘩!好感動呀..終於識路啦..!!
最後去左荃蕙睇..終於都買左2本bio workbook..
搭西鐵...番屋企lu..~!!
訓覺..~
|
| 發表時間:2005-08-04 01:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 2 日 星期二  |
|
.  |
分類: 未分類 |
哈哈哈~..
今日都終於出街...
同阿瑤去唱k..跟住仲影左貼紙相...>.<
then行街la..~yeah.. |
| 發表時間:2005-08-02 02:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 1 日 星期一  |
|
傻..~  |
分類: 未分類 |
係屋企傻左...日日都咁無聊..!
係咁食野..好似重左tim..=.=
諗住睇下元朗買書la..~點知一本都冇..得新書..!!=.= |
| 發表時間:2005-08-01 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 29 日 星期五  |
|
如果的事~! |
分類: 未分類 |
如果你已經不能控制 每天想我一次
如果你因為我而誠實
如果你看我的電影 聽我愛的CD
如果你能帶我一起旅行
如果你決定跟隨感覺 為愛勇敢一次
如果你說我們有彼此
如果你會開始相信 這般戀愛心情
如果你能給我如果的事
(我只要你一件如果的事) |
| 發表時間:2005-07-29 06:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 29 日 星期五  |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|