珊の日記**
我們都需要一點安慰,,
哪怕那只是鏡花水月的虛幻,,
也是僅存的溫暖

2005 年 8 月 3 日  星期三   晴天



屯門

分類: 未分類

今日..去左屯門..同yiki去

諗住去買書書既..

去到..就有好多人..拉我地..去啦..

仲撞到..=.=上年一大班人去買書...俾一個叫芒果既人..死纏住我地去買書..~!!!

今年又見到佢..我一聽佢講野..我就記得啦.(我企左成朝..仲未開單呀..你地幫下我啦..~好啦我由今朝8:00企到而家好"支力"呀...幫下我啦你..~!!)係咪好熟呢..~!因為佢上年都係講呢d..=.=.冇d新意...

行完都係冇收獲..~!!跟住就轉為行街啦..!!

諗住去仙迹岩..點知揾極都搵唔到..~!

去左許留山...買野飲..then去百住食壽司~!!

then..四圍行..~!!唔知點解行黎行去都係果到..~!!!成日都見到DHC..The Body Shop...=.=

我地係呢個商場行黎行去..~!!最後..諗住搵路走啦..去左買果d唔好食既糕..~

出左去..又唔識路 ..好迷茫...又入番去商場..~!!跟住再..走番出黎..嘩!好感動呀..終於識路啦..!!

最後去左荃蕙睇..終於都買左2本bio workbook..

搭西鐵...番屋企lu..~!! 訓覺..~

發表時間:2005-08-04 01:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 2 日  星期二   晴天



. 愉快

分類: 未分類

哈哈哈~..

今日都終於出街...

同阿瑤去唱k..跟住仲影左貼紙相...>.<

then行街la..~yeah..

發表時間:2005-08-02 02:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 1 日  星期一   晴天



傻..~ 開心

分類: 未分類

係屋企傻左...日日都咁無聊..!

係咁食野..好似重左tim..=.=

諗住睇下元朗買書la..~點知一本都冇..得新書..!!=.=

發表時間:2005-08-01 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 29 日  星期五   晴天



如果的事~!

分類: 未分類

如果你已經不能控制 每天想我一次
      如果你因為我而誠實
            如果你看我的電影 聽我愛的CD
                如果你能帶我一起旅行

如果你決定跟隨感覺 為愛勇敢一次
 如果你說我們有彼此
    如果你會開始相信 這般戀愛心情
       如果你能給我如果的事
 (我只要你一件如果的事)

發表時間:2005-07-29 06:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 29 日  星期五   晴天



睇碟 愉快

分類: 未分類

今日租左3隻碟睇..~!!

有魔間行者..藉着雨點說愛你..同埋湊仔型警..

哈哈哈~!!

發表時間:2005-07-29 06:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


shan1229
暱稱: 珊
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SPEECH DAY
SPEECH DAY REHERSAL
6S PICNIC
開夜..通頂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
COFI
DAISY
IP
IVY
MIU
PING
SOON
WINKI
站內搜尋