珊の日記**
我們都需要一點安慰,,
哪怕那只是鏡花水月的虛幻,,
也是僅存的溫暖

2005 年 8 月 8 日  星期一   晴天



分類: 未分類

好乖..咁係屋企睇番本日文書...~!!

發表時間:2005-08-08 09:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 7 日  星期日   晴天



w-inds. - WORKS VOL.4

分類: 未分類

今日..我睇左呢個..w-inds.既works vol.4

笑死我...太好笑la>..<

哈哈哈哈哈~

慶太同龍一拎住條梯..扮火車...~~哈哈~~~(好似我細過..都玩過..)哈哈~!!

發表時間:2005-08-07 05:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 7 日  星期日   晴天



the way home 感動

分類: 未分類

尋晚睇呢個...愛.回家...

好慘呀..個婆婆..~

自己唔坐車..行路番屋企都要俾$$成佑買電芯...!!

婆婆對佢咁好..之前仲掉左婆婆隻鞋wor..~!!又話人低b...~!!

 

發表時間:2005-08-07 12:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 6 日  星期六   晴天



整牙 愉快

分類: 未分類

今日..又訓到好遲先起身..~!

下"就"出去整牙..~!!

等bus..果時..掛住望住條街..~~差d唔記得上車~~

上左車車..訓教.. then..差唔多到時..係車上面望下條街..見到隻超型既..狗呀..帶黑超 ..超型呀..~!!

整完牙..去左商場..行...~!又俾我見到人做show..~!!

今次係啤梨..~!!好似係唔知咩選舉..~!!

行行下..冇啦啦聽到..台上面果個參賽者(廣州人)用d唔正既廣東話講..:我唱既係3隻白白豬..~!!!

好無奈lor..~!!佢真係唱tim wor..~!!3隻白白豬..!!!=.=

then番home..啦..~!!

發表時間:2005-08-06 06:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 4 日  星期四   晴天



/.\ 愉快

分類: 未分類

今日..係放咁耐假以來...唯一一日..我早過我阿哥起身既..~!!

then..lunch..食左m記呀..好耐冇食啦..~!

之後繼續玩我既電腦..~!!

4:00幾同媽媽落街買野..~!!!

番到屋企..~!沖涼..

發表時間:2005-08-04 07:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


shan1229
暱稱: 珊
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SPEECH DAY
SPEECH DAY REHERSAL
6S PICNIC
開夜..通頂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
COFI
DAISY
IP
IVY
MIU
PING
SOON
WINKI
站內搜尋