|
2005 年 8 月 8 日 星期一  |
|
2005 年 8 月 7 日 星期日  |
|
w-inds. - WORKS VOL.4 |
分類: 未分類 |
今日..我睇左呢個..w-inds.既works vol.4
笑死我...太好笑la>..<
哈哈哈哈哈~
慶太同龍一拎住條梯..扮火車...~~哈哈~~~(好似我細過..都玩過..)哈哈~!! |
| 發表時間:2005-08-07 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 7 日 星期日  |
|
the way home  |
分類: 未分類 |
尋晚睇呢個...愛.回家...
好慘呀..個婆婆..~
自己唔坐車..行路番屋企都要俾$$成佑買電芯...!!

婆婆對佢咁好..之前仲掉左婆婆隻鞋wor..~!!又話人低b...~!!
|
| 發表時間:2005-08-07 12:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 6 日 星期六  |
|
整牙  |
分類: 未分類 |
今日..又訓到好遲先起身..~!
下"就"出去整牙..~!!
等bus..果時..掛住望住條街..~~差d唔記得上車~~
上左車車..訓教..
then..差唔多到時..係車上面望下條街..見到隻超型既..狗呀..帶黑超
..超型呀..~!!
整完牙..去左商場..行...~!又俾我見到人做show..~!!
今次係啤梨..~!!好似係唔知咩選舉..~!!
行行下..冇啦啦聽到..台上面果個參賽者(廣州人)用d唔正既廣東話講..:我唱既係3隻白白豬..~!!!
好無奈lor..~!!佢真係唱tim wor..~!!3隻白白豬..!!!=.=
then番home..啦..~!! |
| 發表時間:2005-08-06 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 4 日 星期四  |
|
/.\  |
分類: 未分類 |
今日..係放咁耐假以來...唯一一日..我早過我阿哥起身既..~!!
then..lunch..食左m記呀..好耐冇食啦..~!
之後繼續玩我既電腦..~!!
4:00幾同媽媽落街買野..~!!!
番到屋企..~!沖涼.. |
| 發表時間:2005-08-04 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|