|
2005 年 8 月 23 日 星期二  |
|
睇..千杯不醉  |
分類: 未分類 |
哈哈!!!!!
今朝好早好早就醒左..!!
見到個天..好濛...我仲以為d雲係樓tim..
心諗:對面幾時多左咁多樓..~~
過左一陣...個天出左個太陽..就光左好多啦..~!!
唔..好靚..~!!最衰..我張床唔係對住個窗..如果對到正就好啦...~!!
then又再訓過..哈哈!訓到10:00...!!
食埋lunch..就換33.
約左daisy同ivy..係新元朗中心百老匯等..~!
入去睇千杯不醉..!!!
睇完又去左b仔食野啦..~
跟住咪行千色lo..
次次都差唔多係咁..~!!
學daisy話齊:下次要衝出元朗 ..
因為每一次都係咁上下..行程...
|
| 發表時間:2005-08-24 05:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 22 日 星期一  |
|
2005 年 8 月 21 日 星期日  |
|
2005 年 8 月 20 日 星期六  |
|
2005 年 8 月 17 日 星期三  |
|
行死我啦..~  |
分類: 未分類 |
哈..~今朝9:30起身..
上"就"係屋企睇下電視呀..食下野咁..~
食埋lunch之後就..去搵瑤同中啦..~
佢地2個今日去睇朱古力獎門人..~
唔...行元朗廣場..~
行laosmiddle..瑤買左個細袋仔...~
then去crazyroom...睇..!唔!!d野好怪..
crazyroom隔離果間到睇...~
(我唔知到佢原來轉左第2間野tim..)
唔..!!買左條褲..~$120..
睇落去好似好靚咁..~但係原來著上身..怪怪地...~
then..!去行喜利啦..!!跟住又要睇下..令我地覺得好頭痛既番學鞋la..~
then中走左...我地去左千色..~
嘩!...行左咁耐..支力死我啦..去到M記坐..食左杯雪糕..~
又番home..拎埋 maths ans..比瑤影..就番屋企啦..~ |
| 發表時間:2005-08-17 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|