|
2005 年 12 月 20 日 星期二  |
|
picni |
分類: 未分類 |
旅行日子...唔使人叫都識醒啦.!!
哈哈..換衫..梳頭...
出門...去同阿中會合...~!!
打俾阿soon叫佢地係後門等啦...去到又唔見wo..
以為佢地入左去..點知佢仲遲過我地..!!
呵..上車車...係到訓..聽角既mp3...!!同阿di玩true or dare....搞笑!!
|
| 發表時間:2005-12-24 06:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 16 日 星期五  |
|
仲有2日.. |
分類: 未分類 |
仲有2日..咩野.?
就係番多2日就放假啦..好開心呀..!!
今日又話test econ..都唔係既..!!
又延遲...今日翁sir..上堂又話唔知下年會唔會俾調走..
我心諗:唔好呀..你等我畢左業你先好調走呀...我唔想....

唉//// |
| 發表時間:2005-12-16 05:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 14 日 星期三  |
|
爆笑野..~ |
分類: 未分類 |
oh..no..
一黎第一堂maths...
佢話教唔晒書..要補課wo..!!又真係俾我估中左..!!
踩正果日...29日....頂...
真係聽到佢咁講幾想喊呀..!!
佢仲要狂講廢話..又話教唔晒書...
又唔快d開始教...講埋d韓國農民...夠啦..人地軍容整齊關你咩事呀..!!?
唔知呢排做咩鬼野..成日講錯野wo..
今日又係wo..想講個盒好得靚..冇啦啦又講左個樣好靚...
講:得2個人10月出世..又講左......!!好無奈..好樣衰...
總之今日就緊多爆笑野...
放學..交安又去食b仔...
不過今次係阿sir請..太好啦..!! |
| 發表時間:2005-12-14 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 13 日 星期二  |
|
行街 |
分類: 未分類 |
今日...放假!!!
所謂既speech day假期...!!又係教師發展日先放假..!!
厄假期..~!!
上就...!!訓到勁遲!!好hapi..!!~
下就....同阿媽去行街....~
算吧啦..一定唔會有咩收穫...
行左好耐..又去下千色呀..!!行下元朗廣場咁呀..!!
都冇買到..!!~
唔..!!我要買衫買鞋呀..!! |
| 發表時間:2005-12-13 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 12 日 星期一  |
|
唔 |
分類: 未分類 |
...今日番到去...竟然冇人留意到我拆左牙齦lo..
就連珏珏同soon都要指明幾次先見 到..!!
真係咁難睇到..!?
上堂..悶到我呀..!!
放學test a.math..
痴左線姐..冇咩既..!!
之後..去左剪hair..有ada同阿中陪我..太好啦..!!
|
| 發表時間:2005-12-12 11:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|