珊の日記**
我們都需要一點安慰,,
哪怕那只是鏡花水月的虛幻,,
也是僅存的溫暖

2005 年 12 月 20 日  星期二   晴天



picni

分類: 未分類

旅行日子...唔使人叫都識醒啦.!!
哈哈..換衫..梳頭...
出門...去同阿中會合...~!!
打俾阿soon叫佢地係後門等啦...去到又唔見wo..
以為佢地入左去..點知佢仲遲過我地..!!
呵..上車車...係到訓..聽角既mp3...!!同阿di玩true or dare....搞笑!!

發表時間:2005-12-24 06:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天



仲有2日..

分類: 未分類

仲有2日..咩野.?
就係番多2日就放假啦..好開心呀..!!

今日又話test econ..都唔係既..!!
又延遲...今日翁sir..上堂又話唔知下年會唔會俾調走..
我心諗:唔好呀..你等我畢左業你先好調走呀...我唔想....

唉////

發表時間:2005-12-16 05:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 14 日  星期三   晴天



爆笑野..~

分類: 未分類

oh..no..

一黎第一堂maths...
佢話教唔晒書..要補課wo..!!又真係俾我估中左..!!
踩正果日...29日....頂...
真係聽到佢咁講幾想喊呀..!!
佢仲要狂講廢話..又話教唔晒書...
又唔快d開始教...講埋d韓國農民...夠啦..人地軍容整齊關你咩事呀..!!?

唔知呢排做咩鬼野..成日講錯野wo..
今日又係wo..想講個盒好得靚..冇啦啦又講左個樣好靚...
講:得2個人10月出世..又講左......!!好無奈..好樣衰...

總之今日就緊多爆笑野...

放學..交安又去食b仔...
不過今次係阿sir請..太好啦..!!

發表時間:2005-12-14 09:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 13 日  星期二   晴天



行街

分類: 未分類

今日...放假!!!
所謂既speech day假期...!!又係教師發展日先放假..!!
厄假期..~!!

上就...!!訓到勁遲!!好hapi..!!~
下就....同阿媽去行街....~
算吧啦..一定唔會有咩收穫...

行左好耐..又去下千色呀..!!行下元朗廣場咁呀..!!
都冇買到..!!~

唔..!!我要買衫買鞋呀..!!

發表時間:2005-12-13 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天



分類: 未分類

...今日番到去...竟然冇人留意到我拆左牙齦lo..
就連珏珏同soon都要指明幾次先見 到..!!
真係咁難睇到..!?

上堂..悶到我呀..!!
放學test a.math..
痴左線姐..冇咩既..!!
之後..去左剪hair..有ada同阿中陪我..太好啦..!!

發表時間:2005-12-12 11:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


shan1229
暱稱: 珊
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SPEECH DAY
SPEECH DAY REHERSAL
6S PICNIC
開夜..通頂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
COFI
DAISY
IP
IVY
MIU
PING
SOON
WINKI
站內搜尋