珊の日記**
我們都需要一點安慰,,
哪怕那只是鏡花水月的虛幻,,
也是僅存的溫暖

2005 年 11 月 3 日  星期四   晴天



生活..悶

分類: 未分類

唔知幾時開始..我發覺自己有點兒...*傻..!!
我講真的..有時做d野..連自己都唔知自己做咩..!!
由其係一個人既時候..*成日一個人係到發白日夢..!!
諗咩就當然冇人知啦..!!
係唔係時候要現實點呢..?唔好再發D冇可能發生既*夢..

今日,MISS CHU上班主任堂既時候..講D咩野對自己最欣賞既野..地方...*
都唔知點講好LO..但講得最應既係(對我黎講)...有幾多自信(對其他人既信任.)
我係TICK左5..姐係最高..~但我覺得我應該係TICK 0 ..最低..
對其他人既信任...一d都講唔上..!!可以話係完全懷疑..!
係咩令我咁..完全係陰影...
令我一d信心都冇...!


發表時間:2005-11-03 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 3 日  星期四   晴天



分類: 未分類

排冇打日記好耐tim..~~!!
終於都test完lo...~!!!
仲調位tim..!!!本來跟班號坐緊既..miss chu話只可前後調lo..!!
佢真係好鬼醒姐..諗都唔使諗啦..savetime*
跟住我隔離行都冇女仔lo...!!我坐係到都唔知點算lo..>.<
跟住繼續同阿sam坐lo...!!sam仲話我地可盡情咁包剪泵=.=
都係既...佢又比我打啦..!!呵*反應真慢..

then..今日好似test完之後..成日都冇正經聽書lo..!!
econ..同珏為左呢個坐位既事..*鬧交"..哈..搞到wiliam冇人同佢坐..
lunch..落去借褲...!!(中..我恨你..唔帶褲比我..!! )
仲食人地個jelly tim..(珏:唔一定要有特別關係先有得食既..)
行左勁多層..係借唔到lo..
then去左bio lab整葉脈書簽..勁無聊lo..淨係boil葉..~!!
上到去..問d人:有咩resons可以唔上p.e..
佢地個個唔係話..我黎lo..就話m.痛...
我好唔明..女子一定要呢樣野先唔上.e嫁咩..?

自己寫手冊...話唔舒服唔上p.e..如果唔係會比佢扣分嫁..!!唔得咁既..~!!
then..個個都話我簽得勁似lo...呵呵..~!!

發表時間:2005-11-03 06:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天



BUSY 無奈

分類: 未分類

都唔明點解忙成咁..~~!!
忙完個sportday都唔夠..仲要整個test cycle..~!!
好想死lo..一日上10堂....有時又多堂補課..我真係俾佢整死.....11堂..
今日坐係home到...坐到我都傻埋啦..~!!

發表時間:2005-10-30 05:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天



first time

分類: 未分類

今日..一早起身..係8:00~~
因為要去我生平第一日既補習班..~!!
去補eng...之前仲要聽ada佢地講到好得人驚咁...好無奈tim..
都補左啦...唉..算!!死就死吧..!!

去到啦...冇咩既..一個人坐係角落就算...睇video...
...學果d生字....又真係好鬼生lo...見都未見過..~!!
個阿sir.又黎左我果班...(我又覺得佢唔係好衰姐..)
佢都幾有趣既...成日話果d係低能野...=.=
繼續....放啦..!!
(我終於明白個阿sir做咩要走黎走去..)
嘩..一放先知道...佢同一時間教3班...
好震撼lo...冇啦啦..條街全部都係一d中4既學生lo...~~=.=

番home..食飯啦..~!!去整牙...今次冇記錯掛..!!!
then..go tuen mun..好野..賣左800幾蚊書呀..!!
買左d野俾mum...~~閃人

發表時間:2005-10-30 05:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 20 日  星期四   晴天



sport day

分類: 未分類

攰死我啦..~!!

上就...~!!一早6:30去到大球場..一丁友都冇..~!無奈~!!
跟住出到去操啦..真係激死我...!!

上就又去跑1500米..攰死我..~!!笑死我lo...
我仲淨一個圈未跑完..無啦啦捉住我話..第2第2唔好走呀..~
我係咁話唔係lo...跟住李sir話唔係唔係..呢個繼續跑..~!!
最尾跑第6..yeah!!

跟住食lunch..~!!下就去跑班際,,!!
勁驚wo....第3棒....唉!!好差勁呀我..~

放學..都唔知做咩野..~!!喊lo.

發表時間:2005-10-21 02:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


shan1229
暱稱: 珊
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SPEECH DAY
SPEECH DAY REHERSAL
6S PICNIC
開夜..通頂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
COFI
DAISY
IP
IVY
MIU
PING
SOON
WINKI
站內搜尋