|
2005 年 9 月 5 日 星期一  |
|
今日係house meeting.. |
分類: 未分類 |
番學...好慘呀..新鞋好痛呀著到我..~!
搵蚊芝..拎張膠布..貼住先..!!!
今日咪就係house meeting lo..
未到我地...係到聽下珏既iq題呀..無聊笑話等..~!!
哈哈..!!
唔..今次house meeting...~係hall...熱死我啦..~!!
唉..番到home..訓左一陣..
睇下叮噹咁啦..
|
| 發表時間:2005-09-05 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 4 日 星期日  |
|
sch shoes |
分類: 未分類 |
唔..上就係home到hea..~!!!
下就諗住..打個tel比珏...睇下佢buy左鞋未啦..!!點知佢又出左去..~!!
打俾yiki..佢諗住一陣出..!!唔..我又去埋..la..!!
去到天耀..~點知yiki仲係home.未出黎..!!可惡..>.<"
跟住佢就飛出黎..!!搵我啦..!!
我地行左好多個商場..!!~
由天耀開始..~!!行到去銀座...嘩..十分可怕..~!!
好多基督徒..~!!好可怕..係咁同我地..講:我地係基督徒..~~!!真係好可怕..
入到去睇下..啦..見到2對唔錯的..!!
繼續去第2個商場..~!!
唔...睇完諗住走啦..番銀座..!
點知..唔記得左行去邊一面tim...
又見到第2個商場..又去睇下..~!!
唔係講笑...行完真係好似迷左路tim..!!
死啦..問下人..(涼茶鋪果幾個可愛既阿嬸..)
我不過想問...銀座邊個door出去姐..~!!佢係咁話好遠..嫁行過去..~!!
我問左好多次..邊個door出去呢..?佢都答我好遠嫁..~!!=.="無奈..~!!
好呀...幾經辛苦終於都番到銀座..~!!
又好離奇咁..之前見到果對..唔錯既shoes..唔見左既..得番一對...~!!=.=
行到好攰..唔想再行...是旦啦..~~買左就算啦..~!!
行完呢一日..我先覺得..天水圍係好煩既..~!!
到到都一樣..!!!每個商場既door..都一樣..出到去既村都係一樣..~!!
就連..入面既店都係一樣既..~!!
入面有一樣既街市..~!!watsons..~百佳..
每個door都有車里子飯店...同ok/7-11..~~!!完全係一樣既..~!!
一個人行天水圍都唔知點算..~!!
好迷呀 |
| 發表時間:2005-09-05 08:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 3 日 星期六  |
|
係home.. |
分類: 未分類 |
唔使番學..太好了..~!!
下"就"又係無無聊聊咁..!!
我用我家政剩餘既布..同棉花整左一個好細既cusion..~!!
有咩用呢....我都唔知..!=.=
聽下收音機咁啦..~!!
夜晚就..睇tv..啦...殘酷一叮..哈哈哈..
笑死我啦..果個唱忘情水..佢都唔識普通話既..就咁歪小小就算...笑死我啦..~!

睇埋海底奇兵...~!!仲有鋼鍊就訓lu..!! |
| 發表時間:2005-09-04 10:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 2 日 星期五  |
|
早放 |
分類: 未分類 |
今日...一番到去..諗住入classroom涼下啦..
點知好似冇冷氣咁..同出面差唔多..!!同詩落去校工..又唔人...~~
(我到而家都唔係好記得誘間先係classroom lo..我仲成日以為502...係lo...=.=)
第2日啦..咁快就開始講"書"啦..?唉..快成咁....
落去聽下呢個扣分制lo....講黎講去都係果d野..~!!
好笑既係..冇得加分lo..有d咩自新計劃..同埋冇扣過就加10分..<---都係A-
冇得加..又何來..120以上..<---A..呢?
上去又繼續聽MISS朱...講野..~~
果2行真可憐..俾人留低左..
出classroom..見到yiki...~!!補番數...
去greenbox...唱k...~!!
唱到4:00到啦..~!!就cut左lu..不過都比多左我地啦..!!本來2:45..~!!哈哈!
then..去睇鞋...唔..行左好耐lo....
元朗真係貴咁多..~!!成6:00番home..!! |
| 發表時間:2005-09-03 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 29 日 星期一  |
|
好 |
分類: 未分類 |
好耐冇打日記啦..~!!
話咁快,,,就黎要番學lu..!!!
仲有2日..!!哈哈...終於都ok左d功課啦..唔知大家做完未呢..?
哈哈!呢排夜晚sleep果陣成日係到發傻..~!!諗野諗到好夜先sleep得到..!!
 |
| 發表時間:2005-08-29 07:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|