珊の日記**
我們都需要一點安慰,,
哪怕那只是鏡花水月的虛幻,,
也是僅存的溫暖

2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天



今日係house meeting..

分類: 未分類

番學...好慘呀..新鞋好痛呀著到我..~!
搵蚊芝..拎張膠布..貼住先..!!!

今日咪就係house meeting lo..
未到我地...係到聽下珏既iq題呀..無聊笑話等..~!!
哈哈..!!

唔..今次house meeting...~係hall...熱死我啦..~!!

唉..番到home..訓左一陣..
睇下叮噹咁啦..

發表時間:2005-09-05 08:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 4 日  星期日   晴天



sch shoes

分類: 未分類

唔..上就係home到hea..~!!!

下就諗住..打個tel比珏...睇下佢buy左鞋未啦..!!點知佢又出左去..~!!
打俾yiki..佢諗住一陣出..!!唔..我又去埋..la..!!

去到天耀..~點知yiki仲係home.未出黎..!!可惡..>.<"
跟住佢就飛出黎..!!搵我啦..!!

我地行左好多個商場..!!~
由天耀開始..~!!行到去銀座...嘩..十分可怕..~!!

好多基督徒..~!!好可怕..係咁同我地..講:我地係基督徒..~~!!真係好可怕..
入到去睇下..啦..見到2對唔錯的..!!

繼續去第2個商場..~!!
唔...睇完諗住走啦..番銀座..!
點知..唔記得左行去邊一面tim...
又見到第2個商場..又去睇下..~!!
唔係講笑...行完真係好似迷左路tim..!!
死啦..問下人..(涼茶鋪果幾個可愛既阿嬸..)
我不過想問...銀座邊個door出去姐..~!!佢係咁話好遠..嫁行過去..~!!
我問左好多次..邊個door出去呢..?佢都答我好遠嫁..~!!=.="無奈..~!!

好呀...幾經辛苦終於都番到銀座..~!!
又好離奇咁..之前見到果對..唔錯既shoes..唔見左既..得番一對...~!!=.=
行到好攰..唔想再行...是旦啦..~~買左就算啦..~!!

行完呢一日..我先覺得..天水圍係好煩既..~!!
到到都一樣..!!!每個商場既door..都一樣..出到去既村都係一樣..~!!
就連..入面既店都係一樣既..~!!
入面有一樣既街市..~!!watsons..~百佳..
每個door都有車里子飯店...同ok/7-11..~~!!完全係一樣既..~!!

一個人行天水圍都唔知點算..~!! 好迷呀

發表時間:2005-09-05 08:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 3 日  星期六   晴天



係home..

分類: 未分類

唔使番學..太好了..~!!
下"就"又係無無聊聊咁..!!

我用我家政剩餘既布..同棉花整左一個好細既cusion..~!!
有咩用呢....我都唔知..!=.=

聽下收音機咁啦..~!!

夜晚就..睇tv..啦...殘酷一叮..哈哈哈..
笑死我啦..果個唱忘情水..佢都唔識普通話既..就咁歪小小就算...笑死我啦..~!

睇埋海底奇兵...~!!仲有鋼鍊就訓lu..!!

 
發表時間:2005-09-04 10:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 2 日  星期五   晴天



早放

分類: 未分類

今日...一番到去..諗住入classroom涼下啦..
點知好似冇冷氣咁..同出面差唔多..!!同詩落去校工..又唔人...~~
(我到而家都唔係好記得誘間先係classroom lo..我仲成日以為502...係lo...=.=)

第2日啦..咁快就開始講"書"啦..?唉..快成咁....

落去聽下呢個扣分制lo....講黎講去都係果d野..~!!
好笑既係..冇得加分lo..有d咩自新計劃..同埋冇扣過就加10分..<---都係A-
冇得加..又何來..120以上..<---A..呢?

上去又繼續聽MISS朱...講野..~~
果2行真可憐..俾人留低左..

出classroom..見到yiki...~!!補番數...
去greenbox...唱k...~!!
唱到4:00到啦..~!!就cut左lu..不過都比多左我地啦..!!本來2:45..~!!哈哈!

then..去睇鞋...唔..行左好耐lo....
元朗真係貴咁多..~!!成6:00番home..!!

發表時間:2005-09-03 10:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 29 日  星期一   晴天



分類: 未分類

好耐冇打日記啦..~!!

話咁快,,,就黎要番學lu..!!!

仲有2日..!!哈哈...終於都ok左d功課啦..唔知大家做完未呢..?

哈哈!呢排夜晚sleep果陣成日係到發傻..~!!諗野諗到好夜先sleep得到..!!

發表時間:2005-08-29 07:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


shan1229
暱稱: 珊
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SPEECH DAY
SPEECH DAY REHERSAL
6S PICNIC
開夜..通頂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
COFI
DAISY
IP
IVY
MIU
PING
SOON
WINKI
站內搜尋