|
2005 年 9 月 16 日 星期五  |
|
無奈的一天 |
分類: 未分類 |
唉..真可惡
MATH堂..新奇到死呀..
真係日日新奇wo..唔答問題..呢d不嬲嫁啦..~!你又想點呀..!!!?
叫我地落去跑步..就會好d嫁咩..~!!
好彩...我偷懶冇俾佢見到姐...!!呵..~~
痴痴地線嫁都/..
食lunch之後..終於捱埋果堂..開開心心咁去唱k啦..~!
可惡...落到去見到阿中...~!竟然話要開會..!
傻嫁..我咩都唔知wo...!!理得佢..~!!
搭taxi...分2架..~!!
哈哈...估唔到..我地仲快過佢地到greenbox..!哈哈哈~
room75號..~!!好怪呀...!
嘩..真係呀..入到佢..又冇咪套wo..
叫個人入黎..整d野啦!!
同佢講話枝咪好唔掂..~!!個製又爛wo..d音時大時細
佢竟然叫我唱一首歌俾佢聽...姐係點呀..你玩野嗎..?
不如你唱俾我聽呀..!!
then...落order..又勁串wo..~!
咩事呀..!!感到極無奈lo...!!
唱歌啦..!!
又超唔掂lo..~!!
個喇叭...平時又聽唔到...咁就較大聲d啦...去到d鼓聲就超大聲..~!!勁震wo..~!
唉...!!今日真係..~!!=.=
|
| 發表時間:2005-09-17 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 11 日 星期日  |
|
好呀.. |
分類: 未分類 |
難得今日唔使番學..~~
梗係訓耐d啦..~!!尋日又睇<鐵達尼號>睇到成點鐘..wo..
所以今日係訓到好遲先起身啦..~!哈哈~!!
第一時間就開電腦啦..~!!
鬼叫呢排番學..日日都有野做..~!!
都冇時間俾我update下..~!!
上下網咁啦..~!!諗諗下..disneyland..聽日開幕lu wo..~!
不過..都係覺得..好小野玩..~!!!都係睇野..影相咁..~!!
完全覺係海洋公園既兒童樂園咁..~!! |
| 發表時間:2005-09-11 04:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 10 日 星期六  |
|
買書.. |
分類: 未分類 |
可惡既一日..~!!
出街食野..~!!又搵唔到阿媽wo..又唔記得帶tel wo..~!!
搞到我又要行番home..~!!原來我阿媽又係KFC wo..我又行番過去..~!!
俾佢玩死呢..~!!
買書啦去...又買唔到wo..間間都賣晒..help..
問佢幾時番貸..又唔知..~!!想死呢..
本書係咪咁巴閉呀...全部書局都斷晒貸..係咪咁多人要呀..!?...可惡..!!!
係行既途中...見到晶姐2次..~!!哈
晚上...雖然真係睇左幾次...
但都要睇多次先..~!!
<鐵達尼號>真係幾好睇lo..
好浪漫啦..~!!最尾又要搞到咁可憐..~!!唉..~~! |
| 發表時間:2005-09-10 07:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 9 日 星期五  |
|
做project.. |
分類: 未分類 |
oh..~~!!
終於都俾我等到星期天..啦..好野..~!!
但係今日竟然要補呢個$$sir堂..~!!
可惡..d a.maths鬼死咁難..~!!
想打死佢..~!!仲要諗到頭都爆先諗到2條點做..~!!

番home..仲要做chinese project tim!...~
做左好耐好耐呢..~!!
好彩都做好左..~ |
| 發表時間:2005-09-10 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 8 日 星期四  |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|