|
2006 年 3 月 4 日 星期六  |
|
病.. |
分類: 未分類 |
起身..好似冇事咁嫁..
但唔知點解食左早餐之後..
換33果時好似好飽咁..
我都feel到有d事嫁..
點知真係想嘔wo..!!
阿哥病先岩岩好...又傳左俾我!?
嘔左..諗住冇事..
去補習..一直提唔起精神wo..
一出補習社姐..就勁唔舒服..
番到屋企..又嘔啦..!!
咁煩嫁..嘔左..訓覺...
陣間仲要出去整牙tim..!!
本來諗住今日出旺角嫁ma..!!
而家行多2步..都覺攰..
整牙..都係咁啦..!!冇野好講..
番屋企...好冇精神..訓訓訓..
訓左勁多次..都唔知點解訓左咁耐都勁攰..咁都訓得著..
食飯..都係食左2啖..
沖涼..就簡直係奇蹟啦..沖左10min都唔夠..
又走左上床訓..
咩都唔想做..諗住訓醒就冇事..!!
8:00訓..咁就訓到第2朝lu..
|
| 發表時間:2006-03-05 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 26 日 星期日  |
|
操比賽la.. |
分類: 未分類 |
尋晚..成晚訓唔好..
訓到..4點又醒..5點又醒..發覺我係燒到訓唔到...
落床..拎左個冰袋放係頭上...先訓到7:30!!
算啦..起身執野..!!
諗住叫埋阿中一齊過去..佢又勁耐wo..!!
去到坐係地到擦左一陣鞋..操一陣..
都係好攰...唔得都係要坐下..
好擔心一陣tim..都唔知得唔得wo..!!
唉..!!
食lunch之後..就換33..!!
換好左...過到去元朗大球場..
唔知點解..好似唔記得左自己有病wo..
好神奇wo..
可能係出太陽..出左d汗..
rehersa..完左...我咩事都冇...
今年勁多時間wo唔知點解..有一個hr休息..
記得天水圍果年..好似暴動咁趕去toilet,,(一個時time都冇就要比賽..)
今年超好..!!食下3文治..飲下水..擦埋鞋..去埋toilet都有時間..
正式比賽...好驚呀...無啦啦係出場前..覺得有小小凍tim..
明明冇事wo..而家又有小小肚痛..搞錯...算啦!!死就死啦..
企左一陣..冇啦啦..出完太陽又勁大風咁..!!
又熱..又凍..
開始有d事..!!標冷汗...
但係見到d人就黎黎到lu wo..
轉動作就冇事嫁...做咩唔行快d呀..!!
都係好唔掂..望到d野全部白晒...死啦..!!
我猛同ada講:死啦..好暈呀..點算..!!
但佢又聽唔到wo...~
唉..!!好失敗咁踎低左..
好快d人就扶走左我lu..
唉..!!好失敗...
都係等唔到d人行過左我地先..!!
連match pass都未就踎左...咁廢嫁..!!
今年仲要勁短咋d時間..
唔知係唔係上幾年暈勁多人..今年cut晒d領獎..
1個鐘都唔使wo..唉..我大廢啦..!!
佢宣佈元朗公立中學係第3..本來好開心嫁..
點知同商中一樣..
有冇搞錯..我地退步左...都唔係同佢地一樣..
討厭.. |
| 發表時間:2006-03-01 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 23 日 星期四  |
|
2006 年 2 月 21 日 星期二  |
|
<<唔好再煩啦...>> |
分類: 未分類 |
起身按熄左個鬧鐘..又訓過..
起身既時候先發現..原來我成晚都係冇訓過個枕枕既..!!
呵!!買野番學食啦..
**想打既野全部唔記得晒tim..=.=
係...阿哥18歲生日快樂lo... |
| 發表時間:2006-02-21 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 18 日 星期六  |
|
\\星期6 |
分類: 未分類 |
起身去補習..
好彩今日冇late..
唔係死硬..個阿sir唔知做咩..狂炳果d人wo..!!
下個week..一定要早d起身..!!
唔係>.<""..!!真係流汗
落雨+寒風..!!>超凍
一定要快d買番傘先..唔係又要用屋企果幾把..唔係超大就樣衰的..!!
唔制呀..!!
買左三文治做lunch..
死lo..日日都係咁..番學..放假都係..!!
唔..~
約左班交安出來傾下..!!
1:00同中一齊行過去公園..
(今日..係元朗公園推廣日..wo
有冇人去嫁..?)
then..又去左百佳買野食....
再番公園果到搵埋瑤..
打俾sam..!!佢真係.....
到左..傾...其實都唔係傾既..係串咀..呵!!
去左便利利坐下..又番番去公園..
係咁來來回回..都算齊人啦..
去涼亭傾下...
大家又唔講野wo..!!
但講起某話題..就..全部一齊醒晒+激烈地..!!呵呵..!!真係衰..

算啦..唔講就走啦..!
大家再去KFC..坐過..
冇既..見到D好可惡既人姐...
又唔食野..又霸住成張圓台,,wo
仲要拎晒成"give"書黎睇wo..
洗唔洗睇完報紙又睇書..諗住係到坐到人收店咁..!!
我地8個人...買左個$168食...
勁多野放係佢面前..!!佢都唔走bo..仲有我地成日串晒咀咁..!
又話..:下,,果台果個人""又"一個人霸住成台呀..?
:""又"係咁..唔食野嫁..?
:不如玩killer lo..但唔夠手長wo..!!
最尾我地轉左台..真係玩killer..!!
then..玩到悶..去左x險樂園玩wo..!!
呵呵...痴左線咁..玩火車呀..
玩左好耐終於爆左..見到架車行過黎.超hapi wo..
跟住d金幣係咁倒wo..hapi死lu..!!大家係到大叫..
成間d人都望住我地...超好笑..!!
元朗廣場果個冇咩野玩..!
我地去左千色果個..!!
哈哈.又換多一百個..大家想入波波池...無奈我生得咁高..實入唔到..!!
但佢地都唔得..佢地唔俾我地8個一齊入...冇玩到,...
笑死..大家玩果個打蟹wo...
玩一次..破唔到記錄(39)..玩第2次..
玩到52..既時候..連機都俾我地玩到sort左..
叫個職員過黎..係咁串咀..:搞錯..我地玩到52..爆左wo..!!而家得番21..!!
佢整唔掂..又俾我地玩多次..!!
我地驚激動咁狂打..!!打左82出來...又係到大叫..!!
跟住玩..6保齡球...呵..
仲有玩籃球..大中小都玩晒..!!
又掟果個唔知咩...都爆左個記錄..
玩玩..玩晒d金...玩到傻左...!!
大家一齊換雪糕食..
呵**瑤..都話淨買係昆$$嫁啦..!!2蚊...有....
太開心啦..今日..!!
玩到7:00幾..!! |
| 發表時間:2006-02-19 01:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|