|
2006 年 1 月 21 日 星期六  |
|
2006 年 1 月 19 日 星期四  |
|
hapi!!! |
分類: 未分類 |
嘩..good 呀..very good啦..!!
都算叫做考完試lo可..!!
得oral姐...聽日..哈哈哈..!!
今日....考bio!!
一派m.c......完全係呆左...對住佢果48條m.c
無奈..咁大個女都未考過咁long既m.c lo...>.<
即刻同cofi..講:[死人跳樓...都做long qs...先,唔夠時間咪死得..]
....嘩!!做到我痴線...我尋日差唔多都係溫第6課...第2.3.4.都冇咩睇過...
你又唔出多d第6wo...真係想斬人lo..!!
virus cause咩disease....連最簡單既SARS..都俾你寫埋..你想我點..??
得番40MIN..到我先做M.C...又係做到人痴線..!!
唉...真係做完好似冇做過咁..!!
哈哈..唔理啦..都考左La..!
GOGOGO...去唱K....MIU..角...SOON同我..
4C既朋友.努力呀..!!
去左GREENBOX...因為NEWAY冇RM...
其實真係唔係好想唱GREENBOX...不過算啦..
不係去GREENBOX..佢都唔會俾多左成1:30HR我地..
GREENBOX..冇人去呀MA....
哈哈哈..好開心...
我同阿MIU睇左個廣告..傻左...
點左首愛情X阱.....
仲有夠晒正..!!絕對空虛...GOOD...係到狂發DIN[係我姐]
哈哈...仲有好好笑..角角成日唱錯歌詞...假使-即使...
唱男..冇LALA又變番女WO..!!
我地以為就黎CUT啦..狂望住出面...!!
點知多左成個幾Hr...太好啦...!!then番屋企..沙沙地tim而家...
聽日仲要oral...!!! |
| 發表時間:2006-01-19 07:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 9 日 星期一  |
|
OH.. |
分類: 未分類 |
N咁耐冇打日記..!!唔得
但遲d先算啦...就黎考試啦...!!俾心機...今年我要......*
再見啦...日記**等我考好d個試先再番黎打爆你啦..!! |
| 發表時間:2006-01-09 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 1 日 星期日  |
|
2005 年 12 月 31 日 星期六  |
|
呀... |
分類: 未分類 |
夠12點未嫁..個日記個timer..!?
>>>呼..!!終於等到呢個日記timer係00:00
可惜唔係00:00:00....不話真係好難呢...!!
呵呵**呢個時候...icq又有好多人講hapi new year..
又一邊同阿中玩近桌球....真係好唔得閒..!!
我記得以前年年都係咁..
專登等到12:00
去人地留言板果d留個00:00既留言..
今年就玩自己日記..!!呵** |
| 發表時間:2006-01-01 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|