珊の日記**
我們都需要一點安慰,,
哪怕那只是鏡花水月的虛幻,,
也是僅存的溫暖

2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天



....

分類: 未分類

日日都操..好悶呀..!!
但係又就黎比賽...!!
唉..!!唔想都係咁操..~=.=

發表時間:2006-02-11 11:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 31 日  星期二   晴天



攰死..

分類: 未分類

好攰呀..連補咁多日記..!!
今日真係不得不提...
番hk既好日子....
多人到呀...!!
最衰都係d舅父..牙..
食完晚飯..係咁係到傾計唔肯走...!!

發表時間:2006-02-02 11:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 30 日  星期一   晴天



初二

分類: 未分類


我表姐佢地去旅行呀...去新加坡...>.<
我同哥,表姊表弟...4個人留係佢home...!!
下就,,coz無聊同要做sch既bk report...
我睇左成日書<另一半的翅膀>..都幾好睇嫁...

夜晚我地係到玩啤牌...輸得最多要落去買野食...
我本來未計分之前...最勁嫁..!!
點知計分就輸到貼地呀...=.=
落去買野上黎開餐呀...!!

沖晒涼..我地又玩!!
輸左果個要熄燈..點知又係我...!!
我表姊去左toilet wo...我地個個沖晒上樓...熄晒d燈...
諗住嚇佢啦...點知佢好醒..死都唔入黎..!!
等我仲悉心揀左個大衣櫃黎"呢"..

俾佢發現左...算啦..!!
我就提議玩捉迷藏...!!超好呀...呢間屋d大人走晒wo...!!
玩得好開心..又大wo...2層高...不過係驚俾人聽到.,,以為有人偷野姐..
周圍:呢"埋..好正!!我"呢""係個衣櫃到...嚇到我阿哥lo..
呵**佢話我唔動都見我唔到....一動就嚇死佢wo...哈
黑媽媽..好恐怖咁..!!
跟住我地又玩摸盲雞..哈哈
玩左勁耐..一d都唔眼訓...係好攰咁..!!
由12:00玩3:00....終於都要訓下啦...!!

估唔到..一間冇大人係到既大屋係可以咁好玩lo..!!
4個人..可以玩到傻左咁...
不過我諗第2個人唔會同我地玩捉迷藏...一定話幼稚..
但我一d都唔覺..我到而家都好like玩..!!正

發表時間:2006-02-02 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 28 日  星期六   晴天



番大6..

分類: 未分類

呵..!
講下我既番大6奇遇啦..

一早起身執野wo..
點知等左好耐!!我舅母佢地先打黎叫我地起身//
其實呢..我已經一早起左身..仲打左勁機呢..@@

好..去食早餐啦..!!
出發去上水火車站bo..!!
唔知點解今日勁精神..冇訓到..!!
過關//都冇預期咁多人啦..
but.過左關搭直通bus果到就勁啦..!!
兜圈兜圈再兜圈....傻左//
係到等啦...差唔多等到既moment...
有位似打尖又唔係打尖既阿嬸企正係我地面前..
我地同佢:講條尾係後面wo..
佢:排你就排啦....>.<(勁無奈bo)
:咁你唔好企係我地面前先得嫁...
:我而家又唔係尖你...我企係到係唔係唔得先..
我:你講得岩wo..真係唔得wo..
:我就黎上車...我都唔係排隊...仲有條路都唔係你既...我係到等,,又關係咩事..?
(真係俾佢吹脹..你唔排就早講啦..)(仲要係到串咀咁wo..)
我阿哥串爆咁話:你都識講條路唔係你嫁啦...你而家企正係個門口到,人地唔洗行啦...
                      你咁好意思既...一眼睇你個樣就似係打尖個d人..我點知你係唔係打尖呀.
跟住個人又真係走左wo...
真係/.\

上車..sleep下先..!!
下車..去食野...食扒wo...真係爆笑....!!
個餐勁多野食...又湯..扒..甜品..飲料咁wo..!!
我叫果個忌廉栗米湯...笑死...!!
碗湯佢真""之"d忌廉係上面...真係真才實料...!
但我唔明點解會有發菜lo...都幾嚇人wo..

番到屋企,,太好啦..!!

p.s....好搞笑.今日係年廿9...應該初一先俾利是啦...
        但係,,我同表姐係home睇緊tv果時,,冇啦啦有個3唔識7既人..
        見到我地,,俾利是wo...仲要係$100wo

  
發表時間:2006-02-02 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 23 日  星期一   晴天



唔使番學..

分類: 未分類

約左ada同中唱kk...!!
neway..同中開左room..先~~!!
唱啦..唱唱...唱到12:20就cut左lo..!!
then,又去左影貼紙相lo...!!
行下咁啦..去左m記..hea左好耐咁...
租碟...啦叭書院同神奇4俠..!!
去左年""燒.......冇咩檔開左.....
就去左檔....買左隻羊同mickey...!

發表時間:2006-01-26 10:15 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


shan1229
暱稱: 珊
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SPEECH DAY
SPEECH DAY REHERSAL
6S PICNIC
開夜..通頂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
COFI
DAISY
IP
IVY
MIU
PING
SOON
WINKI
站內搜尋