|
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
|
OCEAN PARK |
分類: 未分類 |
被床頭的鐘騙了...
明明我睇到既係7:45(實際時間8:20)....<約左8:45>
諗住時間充足,,,係床上玩下先啦..
估唔到....被騙了...
去到,,還好..
離開第一班車仲有好耐...
........................................
好玩,,,好hapi...
我好鍾意水戰入面d職員,,
好得意,,好搞笑的..
d泡泡又好好玩,,,
條滑梯都好好玩....
玩完,,雖然冇換衫,,好凍...
但係好似沖涼咁..
將早上流既汗沖走晒...
好舒服.....
最後,,,好攰..
|
| 發表時間:2006-07-28 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
|
太奸啦.../.\ |
分類: 未分類 |
歪理,,,,,,,
係我記性好,,定係佢差,,,,,,
自己做左既壞事又話冇,,講左又話冇...
我做過既好事又唔記得啦...
可惡的...
每次都話我同佢嘈唔岩...
次次都係咁..................
討厭死,, |
| 發表時間:2006-07-24 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
|
剪髮日 |
分類: 未分類 |
約左好耐既踩單車,,我冇去到呀..!!
之前想去果時,,,2次都去唔成..
但今次去得成既..就唔想去啦wor..
我真係衰>.<
,,下就1點幾就落左去剪髮,,,電負離子呢..
呵呵!!
坐左好耐...電到5點先番屋企..
電左好耐好耐...但剪就2野搞掂左..
唔使一個字..!!
好攰好攰... |
| 發表時間:2006-07-13 05:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
|
睇牙日 |
分類: 未分類 |
今日請假,,去睇牙
唔係去番之前cool牙果間,,,
個醫生講左好多野,,,話之前個醫生cool得唔好...
而家覺得之前個醫生,,好癈同好賤...
搞到d牙仔咁,,唉,,,
真係好煩呀!!
今次淨係照左張牙仔既x光,,,咩都冇做到,,
佢叫我搵之前個醫生講下先wor,,
衰人衰人衰人衰人衰人衰人.... |
| 發表時間:2006-07-04 04:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|