珊の日記**
我們都需要一點安慰,,
哪怕那只是鏡花水月的虛幻,,
也是僅存的溫暖

2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天



暑假last day

分類: 未分類

本來今日既節目係去disneyland嫁..
點知去唔成..早知跟我舅母前日去啦...

今日改為去中中屋企整梳乎利,,同砌puzzle
點解要砌puzzle呢,,
因為我好想砌,,又唔見左上次果檔小販,,冇得買..
而中中又話有一幅未砌既puzzle,,
我就叫佢拎出黎俾我砌啦..太好>v<

今日介紹既係,,朱古力芒果梳乎利..
本來以為呢d 時候冇芒果買,,
我就係屋企拎左個橙過去啦..
點知中媽話大把芒果wor..就決定都係用番芒果啦..

then,,發蛋白..好好玩的..
點知加埋d可可粉之後,,好水咁..
就諗住用手發下佢啦..
點知...................更加水左..
好傷心../.\

then,,係我切芒果既時候啦..
點知跌左一邊落垃圾桶,,冇左啦../.\
最後都成功放左入焗爐啦...
見到佢一路焗起,,好靚咁...
點知一拎出黎放左一陣就變左樣啦..凹左..


就係咁樣凹左啦.../.\
好後悔冇一出爐就影..

then,,大家一齊食..
唔唔..大家估下好冇食呢..!?/.\
哈哈..

之後就砌puzzle..
砌左好耐,,都砌左成個框同一d啦..
7點鐘,,番home食飯先..
剩低既就交俾你啦,,中中
呵呵呵>v<

發表時間:2006-08-31 08:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天



電腦真好..

分類: 未分類

前幾日,,電腦壞左..
而家終於整好左啦..!!
太好呀,,好掛左你呀電腦..>v<

呢幾日,,努力做功課,,仲有1 日就要番學...
我係一個`中5學生lu..

好似突然變得大個左咁..

發表時間:2006-08-30 06:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天



旺角日

分類: 未分類

去旺角行街的日子..
因為接近暑假尾,,都冇咩機會出街..
so,,冇咩買到野...

只係買左條褲,,同個袋姐..
仲有去無印買筆咁...

夜晚好大雨..全部人,,得我一個有傘,,
今次好似好醒咁,,係因為我出門口時,,咁岩落雨,,
呵呵>v<

發表時間:2006-08-30 06:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天



好玩

分類: 未分類

本來陪miumiu,,去整番張學生證,,
then,,撞正soon,,角角佢地放lu wor..

大家一齊去千色到玩啦..
食雪糕,,tasty..紅豆栗子味
then,,去扭蛋店到運吉..
又去千色百貨既兒童部到玩..

發覺而家d小朋友真係多玩具玩,,
見到好多好cute既公仔,,芭bi,,琴,,槍,,車車wor,,
果d野,,好好玩..又有得俾我地試玩wor..
發現左個小熊維尼..我同角角俾佢嚇左一跳..
按佢隻ear,,佢會行嫁..仲會講野.."faster"
我覺得果隻野好似果d鬼片,,有d公仔夜晚會變態走出去嚇人咁..
個樣好奸果d公仔..

我記得我細個,,都冇咩野玩..
但我好記得有隻好得意既豬公仔..同埋有隻好高既kitty
我好鐘意嫁..
但大個,,俾我阿媽掉左,,太傷心啦../ . \

發表時間:2006-08-23 08:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天



死亡筆記

分類: 未分類

哇卡卡....
今日係去睇既時候啦!!

今早突然好肚痛wor,,,痛醒左..
then,,超早去到銀座,,好似係10:45
(約左11:00)
呵呵.好難得早到..

then,,睇啦..
坐最角落,,

仲有,,,勁可惡wor..
前面再前面個人,,分明睇左漫畫wor,,
係咁同旁邊個人解釋劇情,,好似人地唔識用腦諗咁wor..
仲講到隔左2行既我都聽到..
講晒d劇情,,人地唔洗睇啦...>~<
但係唔知點解,,問蚊芝佢地,,個個都話聽唔到講咩..
但我直頭聽到果個人講既每個字...
隻ear太靈真係唔好..>~<

不過都有d幾嚇人wor
睇到,,死神出黎都幾嚇人嫁..
係架火車到冇lala又走出黎wor..
嚇左嚇..跟住Naomi開槍又係wor..

不過,,,睇戲,,我覺得阿月型仔d wor..
睇漫畫,,就梗係L型仔啦..!!>v<
其實,,我一路睇一路覺得套戲拍得好悶..
開頭,,果d阿叔警察..
講野係平既,,幾想打佢..
仲有,,d劇情改晒...
哈哈哈...!!整體來講,,ok啦..
都係漫畫好睇d..

 

去食lunch,,,都唔係lunch啦..
睇完,,去下toilet,,行下
搵到地方食野都2:45
then,,諗住買鞋啦..d碼咁細既,,
好傷心...>~<

番元朗,,同miu,,soon
去報A-MATH,,,同買書..
then,,好開心地去影貼紙相..

發表時間:2006-08-14 10:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


shan1229
暱稱: 珊
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SPEECH DAY
SPEECH DAY REHERSAL
6S PICNIC
開夜..通頂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
COFI
DAISY
IP
IVY
MIU
PING
SOON
WINKI
站內搜尋