|
2007 年 7 月 28 日 星期六  |
|
犬夜叉 |
分類: 未分類 |
努力的在看犬夜叉!!
有很多集呢..最新的出到51x集,,
這是我看過之中最長的漫畫啊!!
犬夜叉太可愛了!!>v<
殺生丸也很有型!!>v<
|
| 發表時間:2007-07-28 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 26 日 星期四  |
|
新電腦 |
分類: 未分類 |
不知什麼事,,電腦壞了!!
我回港一開機就開不了,,
全屋會整電腦的哥哥又去了澳門,,
哼!!他的同學的爸爸很好人的請了他去,,
包酒店食宿,,還請他去看曼聯!!!!
聽他回來時說,,他食了3碗魚翅..
太好人了,,那個爸爸~~
不,,問題是,,他不在家,,就沒人把電腦整好..
我還打算趁他在家,,可大玩特玩..
啊!!!!!!!!!!!!!!
好神的電腦,,
第一次開到機,,mouse and keyboard動不了..
之後一直開到機,,但是冇畫面的..說什麼::沒signal
第二天早上,,很神的又開到一次,,
以為中毒什麼的,,就掃一下毒..之後mouse and keyboard又動不了.../.\開機維持了15分鐘左右..
第三天早上,,又開到了..更可以玩..那我就興高采烈的看犬夜叉..開了2個小時啊..~~
我以為它好了,,誰知我去了一下toilet,,它mouse and keyboard又動不了..
夠了沒有,,電腦在耍我嗎..!?
只有每天早上第一次開機能成功開..然後在我不留意時又動不了..
總覺得被耍..哼
然後哥回來了..他說又是我把電腦弄壞..
真可笑,,沒理由我按電製開機,,它就壞了..
難道是你按的,,它不會壞麼!?
不如說是你弄壞,,害我機也開不了
總之,,就是這樣,,買了新電腦..
好像$3500..
唔!!舊的用了3年也不夠.. |
| 發表時間:2007-07-28 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 21 日 星期六  |
|
回鄉 |
分類: 未分類 |
跟miu 蚊芝 soon 一起回鄉
西鄉,,蚊芝同miu都有親人住那裡..
第一天的逛街,,
太平了,,所有東西都..
特別是食物,,very good >v<
哇哈哈..
每次回鄉,,總覺得用錢不用考慮似的..~~
好像那些不是自己的金錢似的..
買了很多東西 |
| 發表時間:2007-07-28 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
|
科學館 |
分類: 未分類 |
我,,角角,soon,miu,,蚊芝,,娣娣
太可憐了,,
如果,,係大欖時冇落雨,,我就會轉坐角角佢地果架車..
如果,,我早d落去下層睇既話,,我就會係科學館果個站落左車,,
如果,,我冇搭多左個站,,(個站仲要離科學館成個字咁遠),,我就唔使行到死死下咁..(行番幾個字番去)
如果,,冇發生以上既事,,我就一早同soon佢地入左去科學館,,唔使係出面排隊,,排左幾個"字
呀呀!!!!!!!!!!!
去食野,,好抵既下午茶!!
番去歷史博物館,,關左門,,係入面坐
新世界中心,,同SOGO..之後去埋星光大道..
見差唔多時間,,就係到等埋呢個"幻彩詠香江"..
|
| 發表時間:2007-07-19 09:13 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
|
大埔 |
分類: 未分類 |
大埔,,角角的""故鄉""~~
從來沒有去過,,
所以,,叫角角帶我去逛一逛...
是有目的的啊..!!去買生日禮物~~
搭64K,,
經過的地方,,都很有鄉村feel..
經過十八鄉,,什麼什麼村,,全是村屋..平房..
住那裡,,大概,,會有很多蚊!!>v<還有很不方便..
經過嘉道理農場,,
大家即時想起那裡的""鹿"",,好似我們認識的一個人..
超搞笑>v<
不過,,路程,,又長,,又多停站,,又上山下山的..頭很暈!!
大埔,,唔!!感覺跟屯門差不多..~~
商場都是連住的..!!有種令我迷路的感覺~~
衫,,都幾平的..!!不錯~~
可惜,,之前買太多了!!
再買就給人罵啊!!/.\
看中的東西..都是自己的心水~~
想買那個蘑菇 燈...只是$25.9
又好想買,,那沙灘拖鞋..,,好可愛的大鼻與鋼牙~~只是$20啊啊!!
角角就買了minnie的那對..!!好靚啊!!
最後買了的是,,有香味的蠟燭和,,小兔的筷子~~呵呵..!!

好可愛啊~~
買了後,,就可以很滿足的回家啊!!>v<
回元朗,,再逛一下,,本來的目的`生日禮物!!
選定了幾款!!
|
| 發表時間:2007-07-15 08:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|