|
2007 年 3 月 23 日 星期五  |
|
MOCK,,已經完了 |
分類: 未分類 |
仲已經對左好多paper..
可以吧..!!
不過,,
突然覺得上網打人地全名..絕對是大錯特錯..
突然覺得搜尋系統,,是一樣很可怕的東西..
突然覺得老師也很可怕..
這些突然..都是過了今堂a-maths堂產生..
由他..
只有一日,,上課了..
只有一個月,,就會考了..
我還不知道自己想怎麼樣..
|
| 發表時間:2007-03-23 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 2 月 14 日 星期三  |
|
<命運自選台> |
分類: 未分類 |
「 Will you still love me in the morning ? 」
『 Foever and ever. 』 |
| 發表時間:2007-02-14 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 2 月 14 日 星期三  |
|
2007 年 2 月 13 日 星期二  |
|
2007 年 2 月 13 日 星期二  |
|
嗚嗚 |
分類: 未分類 |
俾人complaint我好耐冇上黎打日記..
真係過份啦...>~<
好啦,,就講下近來忙咩啦..
近來忙著,,計劃我們給人寫紀念冊的次序,,
務求設計到每一日都有人幫我們在寫,,
又要不能太欺人太甚,,
又要防止流失,,
真是絞盡腦汁的工作..
好像比溫習更要落力..
真是過份!!!
yoo..放新年假..要加油..好好溫習..
很可憐啊..!!我又病了...好可憐...!!>~<
|
| 發表時間:2007-02-13 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|