都算"遊"閒既星期六bor..
今日好好人,,買左枝旗..~~
鬼叫平時d人唔問我咩..
我個樣好趕時間咩...?
補習..第一日補到12:00既日子..
坐到patpat..都酸晒~
不過,,好彩又唔係好悶,,,
睇下戲..Roman Holiday,,
講真..果女仔又真係靚嫁wor..
走..行番尋日未行完既吉之島十蚊城先...
原來樓上果層d野好靚嫁..
有`好多碟.杯.擺設嫁...
好靚呢..!!
又多野食買wor..太好啦..
then,,又買左尋日見到個袋..
幾好,,仲好香tim,,
去左買鞋...
唔係好岩著..不過都買左,,ok 既!!
唔會穿左隻腳指出來既..!!呵>~<
阿中,,睇下睇下..
比我講下講下,,又想買啦..!!
呵呵..你都有今日啦..!!
你終於試到,,見到岩果款,,又冇碼果種傷心既滋味啦..!!
hehe,,>.<好似好奸咁..
唔係既,,最尾咪你見到對仲靚,,幾好呀..!!
唔好成日驚果樣,,又驚呢樣先得嫁..!!
自己鐘意..就得啦..!!
|