珊の日記**
我們都需要一點安慰,,
哪怕那只是鏡花水月的虛幻,,
也是僅存的溫暖

2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天



家長日

分類: 未分類

個個都去拎成績表wo..
我阿媽就唔得閒,,要星期二先去..真係型..!!

係屋企玩左成朝..
msn下..icq下咁啦..!!
打左尋日既日記...超長lo..!!
要讚下自己勁先..!!

落街...幫媽媽買野...!!
then..番屋企拎野就去角角home啦..!!
呵..去到勁餓wo..!!

食左佢個杯面...再食埋佢媽媽整既野...
飽飽...!!
睇tv..踩下單車咁lo..!!
參觀下佢間room咁啦..真係好..自己一間>.<
then..玩card....明明我初頭win嫁..
點知win得多隻..輸都輸好多隻..唉..!!
太可惡啦..
夜啦..要走lu..!!

發表時間:2006-02-17 07:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天



night..!!

分類: 未分類

打俾瑤...sam.話安安佢地唔出bo..!!
唔知想點lo..咪打俾佢地傾下...
佢話佢地冇心出...!!
講真..如果真係冇心既話...
已經決定左就真係好難勸...//
又多單頭暈野..!!

發表時間:2006-02-17 11:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天



日日都係咁..

分類: 未分類

今 日放學又要補課...已經悶到我死...同攰死lo...
枉我日日掛住交安...佢都唔明白我..
咩我似得閒冇事會唔黎既人咩..

上緊堂..你打爆我電話都唔會搵到我嫁啦..!!
一黎到..問都唔問..就開炮咁..
唔通真係個口合唔埋呢..?
語氣好小小問下得唔得呀..?
補課早d講?...soory lo...你唔會明我 我 日日都唔知佢幾時要補lo...

操...我覺得有好多人講左既野都唔做lo..
岩岩講過既又係...之前講過既又係..!!
呢一刻我feel到個個人都係睇到人地既錯..就根本唔知自己既lo..
我諗包括我自己掛,,,
算..!!個個都係咁..講一套做一套...!!

今日..我亦feel到一種運吉既感覺...
既然話攰既又走lo..走...
但係我+瑤+中..去左toilet..!
好呀..留低我地d bag都算..仲留埋部機.. f...呀!!
真係..咩事...操完我就老俸咁執手尾嗎..?

唔係sam提我地幾個..都唔知lo..
真係幾想咩都唔知咁..由佢放係到..!!
不過部野係翁sir咋..幾想掉佢係到..
好彩有人幫lo..

一齊入去劇院坐下...又同比+平+青蛙妹hea下..傾下..+睇戲姐..
free moive..都幾精彩既..!!呵...跟住俾個講野唔清晰既職員趕我地走..
車..走lu...係唔會打斷到我地嫁...
我地唔book場..book個toilet得啦掛..
哈..公共..可以企啦..不過好攰..都係去KFC..好坐D..
超好..冇人LO...
一傾就由6:30傾到8:30lo..
超多野傾.勁想快d去camp呀..
傾通宵唔停..!!

<我覺得今日真係極精彩wo..~!>
冇啦啦..我阿哥打黎..話要buy cola..~!
大家一齊去百佳wo..超正...
有個不高大..年過40既中國籍男人..偷野bo..
仲要未出門口1就俾人捉左..
呵..笑..一路係咁狂講粗口同d職員對峙..一路狂係到想走..!
仲要講到佢岩晒咁..我真係俾佢笑死lo..~
佢講左句..我平生都未聽過咁長既粗口..~!!我數過大概有12..3個字到啦..!!
直頭係金句lo....如果打出黎..略縑有小小不雅..
(雖然..我講左好多次俾人知..)
so...>.<
不詔真係笑到我想死..d職員自己都係到笑wo..
冇啦啦又有個職員..衝過黎話..."oh..點解d police..咁耐都未到嫁...我好驚哦..!!"
不過..d police黎左..都冇咩好睇..lu

我走先..!!番home..又俾阿媽.."哦"
又話咩唔好識埋d衰仔..周街去..!!
夠啦..都話操就係操嫁啦..日日都係咁講..煩//.

發表時間:2006-02-17 11:30 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天



鬧完過後..冇改變

分類: 未分類

尋日鬧到咁...咪一樣..!!
都冇咩改變過..
只不過今日個mood強左..!!
大家為左呢個bomb上去呀定bomb落黎..
個氣氛好好多..!!
but,,都係咁..玩下玩下..果左去..~!!

sam又黎左..~!!
操完又串中wo..
好好笑...希望你唔mind啦..中..!!
哈哈..跟住sam真係變變地態wo..!!
講埋d野..同諗到玩..果d野...都變態的..!!
唉..!!玩到來7點幾先番home..!!
(算早左啦..!!)

發表時間:2006-02-17 11:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天



情人節..* 鬱悶

分類: 未分類

大家情人節過得開心嗎..??
點都好...情人節快樂吧..!

以前我年年逢過時過節都派糖嫁..!
唔知點解今年冇左咁既興致..~
但都好開心..落去偷左唔小糖wo..!呵..!多謝晒...>3<

上堂lo..無聊+眼訓姐..~!!
放學...絕對覺得唔應該係""今日搞到咁///
不過..有時有d野真係忍唔住嫁..!>~<

發表時間:2006-02-14 09:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


shan1229
暱稱: 珊
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SPEECH DAY
SPEECH DAY REHERSAL
6S PICNIC
開夜..通頂
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
COFI
DAISY
IP
IVY
MIU
PING
SOON
WINKI
站內搜尋