|
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
|
勁好玩.. |
分類: 未分類 |
番學..唔知點解星期6.日都覺得係冇野做..!!
but..角角就話:又話冇野做..既..你睇下....原來勁多帶同做wo..
我無奈左..同埋好"燜"..呆左lo..........
[[係咪覺得我唔知寫咩呢..?
我都唔知我做咩寫到half就cut左..
但而家又唔記得晒wor...算啦..!!-.-"]]
|
| 發表時間:2006-03-21 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 19 日 星期日  |
|
一升的眼淚 |
分類: 未分類 |
| 一升的眼淚
的確冇改錯名....令我留多過一升的眼淚..>.<
我今日終於由第5睇到11la..終於睇晒!!
要快d訓先..癈事第日番學..集眼腫到好似水腫咁..!! |
| 發表時間:2006-03-19 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 18 日 星期六  |
|
ha |
分類: 未分類 |
今日勁搞笑wo..唔知點解由出街到番屋企見到勁多同學仔bo..
補習...又見到胡仲升wo..
呵..唔係掛..升哥..你連自己屋企地址都唔識寫..??
勁爆笑..!!
then,,去左玩啦..hehe..
(呢排用左好多錢啦..唔得呀..!!>.<"")
then又見到阿di,,珍,,ying wor..
仲有其他d人..都唔記得左bo..
勁搞笑,,行過2條街又見,到人wo..
覺得勁厄錢wo..
諗住買糖糖整牌啦..
問下果間賣糖..可唔可以成包賣俾我..
點知佢真係照磅..咁我做咩要咁買..一 d都冇平到..
痴左線..唔買..
去左裕江睇下..有熊仔果隻..大大包..都係$17姐//
同$78差幾多呀..
不過熊仔又好似太短wo..
算啦..!!
番屋企..整d牙籤牌...
成手都係..!!咁又過左一日啦..!!
|
| 發表時間:2006-03-18 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
|
忙 |
分類: 未分類 |
好忙..
自比賽後..我都係係到做緊咩個openday既籌備..
樓下交安board既野....
好多野做..later先補番d日記啦...
我有寫嫁..我會記住我做過咩嫁啦..!!
呵.. |
| 發表時間:2006-03-17 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 12 日 星期日  |
|
比賽下集.. |
分類: 未分類 |
大家去到之後,.去換33..咁又換左成個hr啦,..
車..女仔係咁啦..
都係果幾句..你地d男仔..又唔洗整頭..就咁帶頂帽..
你地周街整33又得..又冇人睇你地..!!
我地好難整wo..你著條裙試下咪知lo..!! |
| 發表時間:2006-03-18 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 60 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|