|
|
2007 年 8 月 21 日 星期二  |
| |
補番句先~ 基仔* 生日快樂!
前幾日番左大陸*
系到照顧隻雞'但最後佢都比我-食左 xdd`
 隻雞既遺照 xd`
19號上就番左出黎*好支力`
今日-番完大陸之後'好早起身 T^T`
9點9起左身'玩跑!楚蕙吾洗SoR'
之後睇惡吻!勁正*我系咁就好啦!發夢中 xd`
之後1點3出門口`美食節'好撚逼-___-'
之後4點幾走人`番到屋企7點`
    
 柒 -__-' 美麗的青馬大橋 xdd`
最型呢張!
|
| 刊登時間:2007-08-21 12:40 AM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 40 | »
|