|
|
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
| |
今日-6點4自己彈左起身 -v-'之後搭車`系盈豐個邊-見到隻兔仔-0-'好慘!
番到去-早會`收功課 xd*普通話-做書-之後玩卜傻瓜'歷史-睇第二次世界大戰個d片 -0-'
數學-派番小測個份野'岩岩好合格=)小息 xp`中文2-分組!呵呵!作文`要今日交'
Lunch-系學校食-食完做埋份作文'英文2-默書`之後教書`週會-好無聊`
哈母勁系到嘈!超好笑`之後又要成班番課室`派鬼晒d綜合綀習(15份)`
之後打左陣排球*之後又話走`又入番去*食野 =)6點走人`
之後仲見到隻兔仔*即刻落車`走去捉個隻兔仔*最後都系失敗*真傻!
 
 
|
| 刊登時間:2007-09-14 07:54 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 40 | »
|