|
|
2007 年 9 月 17 日 星期一  |
| |
今日-起身*早會`唱左3次校歌 -0-'
中文2-超悶系到講書!地理-做書`小息 :)
歷史-講書' Okay !音樂-唱(光輝歲月)-(人間有情)-(明天會更好)
之後鄧浩霆出去唱!笑死` =)Lunch-大興*超吾据-v-'
普通話-miss冇番*4條友系到玩誠實大膽-畫手*超Kai`
數學-聽書`英文-miss冇番`睇書 -v-' 悶 !
放學-等人*之後打排球 !Okay 啦`
之後6點幾走人*諾怡記得提我!
|
| 刊登時間:2007-09-17 07:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 40 | »
|