|
|
2007 年 9 月 13 日 星期四  |
| |
今日-早讀*物理2-好悶~做工作紙*之後系到做化學份功課! xp
數學-教數*明明地`小息-落去換衫*PE2-跑步`-0-' Okay !
Lunch-M記!好多人 -v-'中文2-好眼訓`yeah !第8組'我等你好耐啦 xdd`
英文-對番英文書!放學*打左陣排球'之後做數學'THX LoLo-立衡同諾怡教我!
之後再打排球*KoEy 冇事嘛?'有立衡-LoLo-M man-李嘉輝-周毛-呂平-牙樺-發哥-哈母-星星 -v-'
好搞笑!都Okay HappY !之後6點2走人*等車等左好耐`今晚仲有開夜車牙陰公 -0-'
|
| 刊登時間:2007-09-13 07:12 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 40 | »
|