27/8-2/9
成個禮拜都出左去*有3日去左游水`其餘個d就系去街 =)
軒仔 -v-'
3/9*
今日-6點半起身`好早-__-'
番到去..嗚 - 好型牙 =)
課室又系F.2個間-0-'依加暫時同牙欣坐*
放左學`系天橋傾左陣'之後去左盈豐*飽飽=]
吾知聽日點呢?' HAAA`
xpppppppp`