|
|
2007 年 9 月 19 日 星期三  |
| |
今日-早會`視藝2-悶到爆`系咁問書 !頂!sd sms :)
生活教育-寫目標 -v-' 小息 :)英文2-sd sms-聽書`默書 =]
lunch-學校 ! So Bad :( 中文-sms*講書-v-'佢好撚尻煩 !
數學2-豬皮冇番 ;) 正死`牙Wai既美夢咁就破碎了 xp
大家系到研究綜合綀習 -v-'放學-綀排球*Okay 啦!
仲要溫默書!加油努力 xdddddddd`
|
| 刊登時間:2007-09-19 07:46 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 40 | »
|