|
|
2007 年 9 月 21 日 星期五  |
| |
今日-早會`Kai的!叫晒d女仔上禮堂(訓話)'
物理2-悶. .\數學-sd sms =)小息-同Koey好快速咁落去買完野上番黎`
之後去換衫 -v-'行程非常緊密 xdd`PE2-玩標槍'Okay 啦!之後接力 =)
Lunch-學校 -0-'之後上音樂室-交錢同回條'之後就簡衫 -0-'
中文2-謝絕懶音'冇聊到爆`牙輝同紫婷都好9' ;)英文-聽書!
放學-去Dt室'算 !要1號*型爆 xp'之後死周媚`咁大聲叫我全名'
之後去左市中 =)之後6點幾番歸`
 哈 =)
 
|
| 刊登時間:2007-09-21 07:03 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 40 | »
|