今日-6點半起身*好眼訓'琴晚11點8先番到屋企 -0-'
系課室早會 -v-'普通話-聽書*聽歌`歷史-悶. .好眼訓 'sd sms :)
數學-聽書*明白*v* 小息 =]中文-變左講座'又系濫用藥物'睇過n次'
lunch-仙桃`等成n世先黎'餓死左 -v-'之後番到去-話等間搜書包'流既~
嚇到人死死下'英文2-好眼訓'班住任節-分析篇 -v-'同死婆系到傾野 =)
放學-走人*幾日冇見你了 ! POST 番琴日去飲個d相先~
我牙妹 =)
個花仔好令仔*好得意 :)我被佢吸引住 xp
表哥 :)牙佬*
Haaa`臭B =]
公囍晒!