''從前他會對我緊些''
從前他愛我多些 為何逐年下卸
一季減一點細心 別離從未覺不捨
*我不會掉下滴淚 不會令你擔心
今日....我一早起左身..但係一陣又訓返lu...今日
唔屎返學牙...勁好牙..哈哈..如果日日都唔屎返
就好啦...!!!之後12點落左荃灣食壽司牙...好好味
牙...之後食完同牙妹...cindy去左社署啦...之後就
返左梨木搵牙吊啦...唉...都唔知2+買唔買電話好
添...煩爆牙...>.<'''聽日拎成績表啦..真係唔想留班
牙....希望唔屎再留啦...後日去染頭髮啦.....哈哈...
|