今日...5點幾返左屋企...唉,,,我牙媽又報左警...都唔知點好....不過第1次..
冇事....我訓到3點幾起左身牙...之後..落左去..同牙晴佢地食野牙....
跟住..之後..我地去左搵大ling...坐左一陣..我地換左地方坐啦...係商場公園打排球..
之後..我地就各自各返左屋企食飯...之後..落左去打機牙....哈哈
好開心牙....>.<''''
`|'`為最愛的 捱下去,,++就從懦弱學會// 堅強,