今日一起身就3點啦...之後玩左一陣電腦..之後落左去啦....落左去
搵細鋒..牙晴..佢地...之後..坐左一陣過左5座牙....之後..
我同牙晴打左一陣排球就去左6座坐啦...嘰嘰...我地2個係到傾計..嘰嘰..
之後..牙廖放學梨左....咁我地坐左一陣之後又返左屋企啦......
好乖.....嘰嘰>.<''
”``●*,,{``-說過的承諾..[]是否還遵守=]*!?-'}!?