今日...大ling返左梨牙....咁要落去陪佢啦...我叫左曉嵐同細鋒落左去...跟住坐左一陣..
之後..我地就去左明愛...之後..我終於見到牙晴啦....哈哈...之後..我地係明愛坐左好耐先走..
跟住..我地去左商場公園坐..之後..我就搵左我2個愛人啦...嘰嘰...>.<''
跟住我同牙廖又去左陪曉嵐...坐左一陣就返左屋企啦....
”`'-◆眼淚從今天不再流 × 但願話你知我受夠 --*