今日,,,好多人冇返學牙...跟住我就落左去啦...落去搵一彤佢地..嘰嘰....
唉..唔知點解d時間過得好快牙...好快就一日...都唔知開心定唔開心好///
唉唔打咁多啦...好多野要唸....
* 在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮只有┐°+只有愛與不愛*﹏