body{ border-right: 60px dotted; border-top: 40px dotted; border-left: 60px dotted; border-bottom: 40px dotted; border-color:pink; }
*______|■°你應該知道||];★° |□[]′× 你應該感到 誰人愛你 ㎡■□×!)*
, ..\//+* 日夜玩樂______[但``我不快樂*!. ..-

°+▌"你叫我忘記你,,
°     但我只顧著傷悲+|ll●
shan526
暱稱: ♥幸福"s!u淚<3`;
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好開心牙...>w<...
自私...
辛苦到爆...*
討厭..*+']]
受夠啦...*+'']]
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 24
今日人氣: 18
累積人氣: 3522
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 22 日  星期六   晴天


悶悶,,]] 分類: 未分類

今日我又冇返學啦...我訓到2點幾先起身....2+真係好牙...可以唔屎返啦....>.<''

但係我又想返去見到我d fd...好掛住你地牙....好想見到你地....但係我又唔想返去上堂..//

今日...好夜先落到去....因為要等牙廖..等左好耐...終於落到去啦...落左去..搵左我2個lovers....哈哈'''

之後...我地係咁9坐...好悶牙...唉...都唔知點解日日都咁悶....今日收到詩棋寄比我d信牙...開心屎禾啦///

好掛住你牙...*但係你又要聖誕先出得梨...你想悶屎禾咩.....唉..好心你啦...唔好再係入面衰野...ok???

詩棋::你永遠都係我ge知己,,,,我會等你正式出梨嫁....ok????=.+''

今日,,,有人請食''燒夜''好開心牙....之後我地食完...坐左一陣....之後返左屋企啦......

Today都算係Happy Ge........................................................................

                            .[★`感激] 你用心愛著我!';,__