今日我又冇返學啦...我訓到2點幾先起身....2+真係好牙...可以唔屎返啦....>.<''
但係我又想返去見到我d fd...好掛住你地牙....好想見到你地....但係我又唔想返去上堂..//
今日...好夜先落到去....因為要等牙廖..等左好耐...終於落到去啦...落左去..搵左我2個lovers....哈哈'''
之後...我地係咁9坐...好悶牙...唉...都唔知點解日日都咁悶....今日收到詩棋寄比我d信牙...開心屎禾啦///
好掛住你牙...*但係你又要聖誕先出得梨...你想悶屎禾咩.....唉..好心你啦...唔好再係入面衰野...ok???
詩棋::你永遠都係我ge知己,,,,我會等你正式出梨嫁....ok????=.+''
今日,,,有人請食''燒夜''好開心牙....之後我地食完...坐左一陣....之後返左屋企啦......
Today都算係Happy Ge........................................................................
.[★`感激] 你用心愛著我!';,__
|