今日冇返學牙...訓都2點幾起身...一起身睇電視......睇到6點.....
跟住落左去,,,,今日...我地去左商場新公園......坐左一陣,,,,
之後...落左ok搵水魚......之後..去左p樓坐....坐到9點幾.....
之後...返左屋企....*+
[[[[[好撚on9囉......'']]]]
!;''`"![★°從來靜靜沒說話``但李!叫我最牽掛 ||"]°|□|
,|]`初次感覺到* 期待 `|!,多麼可怕,,★°]``