今日....我一早起左身...之後同欣儀一齊返學牙....!!返到去又
要睇書牙...悶死我啦....今日....尾果3堂唔屎上牙....開心.......
有show睇.....哈哈...放左學去搵牙斯同牙妹牙....!!!之後...我地
重去左牙妹屋企打麻雀lu...kaka....>.<''''輸左小小$啦....嗚嗚...
唉....今日有小小唔開心....不過算啦.....><''''
而你共我很相似''寧願自閉傷心都勉強歡笑''
''我活到了這一秒 才明白愛始終有底線''