今日....我好唔想起身牙....因為勁眼訓囉....!!!!嗚嗚..但係
點都要起身啦.....真係好想好似以前咁牙.....快D到下年啦...
唔屎再守野啦....可以玩返以前GE生活啦....!!嘰嘰.......>.<''''
返到學校又要早會囉....悶到仆街牙.....之後放左學...我即刻
走左LU...之後去搵牙妹牙....跟住我地同淫M同BB去左食野
牙....跟住我就上左牙妹屋企...2個人係到打麻雀囉....好白痴
牙...哈哈...但係我地2個玩得好開心囉....!!打住咁多先......
°;用笑容換取快樂×*。/\/\/用玩笑令別人高興°×*

|