嘩哈哈~~
今日考完晒試lu
好開心呀
但係.......ms choy同我講話我普通話卷有一part做錯晒..冇分呀>3<唔制呀
...................
不過唔好提d傷心 野//
講過第2樣好過
今日放左學之後
我就去左113杜開上海個個會..
好無奈tim
俾ms ng留住左
之後dr liu同haily上黎穩我同pheobe落去><""
落左去之後
校長就係錦講係錦講.....
講左好耐...我地先有得食野呀
><不過都唔係太難食
食完之後我就同melanie走左
之後去左穩erica`shanice同慈恩
佢地係千色店
我地去左之後
我好無奈錦介紹左melanie同shanice識囉=="
之後我地一邊行一邊講
冇幾耐慈恩就走左lu
then我地4個就去左美國....冒險樂園玩
玩左好耐.......好好玩^^"""
之後erica又走左
我`shanice同melanie就玩左陣
因為我地玩拎非換野
大約6點到
我地就拎夠非
去左換野lu~
之後仲去左許留山到飲野
飲完之後就各自返屋企lu~
今日真係玩得好開心
好好玩呀^^""""
|