我係南海返左黎lu~
係南海個杜真係好好好好好開心呀^^
我係南海個杜同elky同兩個三中既人同一間房-----406
佢地兩個叫陳筱同鄧淑華
兩個都好好人,好nice,好玩得
我地第一日去到
佢地就好熱情錦歡迎我地
返到學校之後
我地有交流晚會
筱同淑華:::我同erica都係個日既mc
所以我地就熟左啦
個個交流會呢
都ok呢
三中d學生有2個人
一男一女都好唱得架
超勁囉
不過我地都唔係太差
我地個choir都啪得幾好既
.......起碼我覺得^^""
之後我地就返返406沖良
我仲記我淑華個個爆炸頭呀^^~
之後12點到
有個miss黎叫我地訓
但係我地4個都唔想所以我地就開左電筒係杜玩啤
玩到2點到就訓左lu
第二日
我地去左參觀<康有為故居><黃飛鴻武術館><士多啤梨園>....etc..
玩得好開心
我係開心既時光過得特別快
要走之前
我,elky,筱同淑華一齊照左縛張相
之後....就要走啦...
我走個陣
本來都冇咩野既
但係....我一諗到以後都見唔到佢地..我,文,elky,erica幾個都忍唔住係杜喊
之後個d camera-men係錦過黎影我地囉
無奈==""
但係我地真係忍唔住
之後....淑華都係杜喊.
.筱講佢唔可以喊
因為佢要人5我地4個最堅強既一個﹏"
但係...最後佢都係喊左出黎><
依家諗返起....
都有d開心::::::唔知呢種felling幾時會冇呢..?
|