今日一早早會個陣
我同polly同erica就上左台講青海個d野啦
不過講下講下...笑左出黎.....
過左冇耐
我同慈恩去左library到正ih個個powerpoint
正到我地死下死下錦
之後上堂個陣我地第2個講啦
點知講完之後個個projector就黎""溫剛effect""啦........
好無奈囉
佢好effect唔effect
係要我同慈恩講完先effect
...車........
仲有呀
今日上is堂
個班男仔係錦係到掟野
呀sam仲掟左個水樽落我到囉
好嬲呀~~!!
個個死filo又唔理喎
黑 人僧!!!!
|